Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 11:41 | Nahoru | #1
assassin> Jo to chapu, ze to neni ostry motor z Mka, ale co si tak matne pamatuju, neprislo mi, ze by nejak markatne vadl, jako treba motory zabozroutu, kde se benzin opravdu chova jak diesel.

325 teda nahore jede lip a vic toci?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.12.2019 v 12:55 | Nahoru | #2
SLEEPER> Neni to, ze by to uplne zvadlo jak diesel, ale cejtis, ze uz je to za vrcholem a preradis driv nez te zastaví omezovac. 2,5 porad graduje a zasekne te az omezovac. Na cas bude ta 2,8 rychlejsi, ale pocitove je vetsi pila ta 2,5. Ona ta 2,5 ma max vykon nekde k 6ti tis, ta 2,8 v 5ti tis. Motor 2,8 se da upravit aby i v poslednich 1000ot jel jako ta 2,5 - trochu to ztrati spodek, ale zas se z toho da dostat cca 20koni navrch.

Tady je porovnání sani starší 2,5 a novějsi 2,8 - to s menším průřezem kanálu je 2,8 - to je taky duvod proc ve vršku nejede a proc ma stejnej vykon jako 2,5


328 ma spoustu dílu společných s M a je urcite lepsi volba a ma vetsi potencial pro upravy. Ale kdybys chtel hned jezdit a necpat do toho prachy tak ta 325 neni spatna volba. Ve finále nejvic záležet bude na stavu

Naposledy editováno 01.12.2019 13:09:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist