2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Potřeboval bych nějaký čichač na únik, fakt nevím jak objevit kudy to teče.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jinak chladivo vysato, utekla pulka za mesic no
Naposledy editováno 26.08.2019 18:41:26
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: SVSkritek> Aha.. no tak to nevím jestli tam vůbec něco takového je :) já jsem všechny vrtule prodal a od té doby mám klid.
Potřeboval bych nějaký čichač na únik, fakt nevím jak objevit kudy to teče.
každý lepší autoservis má zařízení na únik chladiva z klimatizace ( buď starší verzi UV lampu nebo novější mají dusík a čichačku), my v práci máme obě varianty, sice kontrola je trochu dražší u dusíku ( několik stovek), ale je hodně účinná
SVSkritek píše: FiZzeR> Etku jsem smazal. Ale na Ford hledam vse na 7zap. Zadas VIN a vyjedou ti nakresy s cisly dilu. Nemel jsem zatim problem. Maji i na VW
O tom vím, ale tam toho půlka chybí a druhá půlka je nejednoznačná, jsou tam všechny varianty...
Ale asi mi nezbyde než to nejdřív rozebrat, podle ročníku bych měl mít mechanickej zátěžák na zadní nápravě (ano i s ABS), ale nikde tam neni a nevypadá to, že by scházel, čili je možný že je lego i kastle, protože elektronickej v ABSu byl až od 96 Btw motor podle čísla je taky 96, tak se asi radši kouknu na VINko, jestli se tam něco neodehrálo...
Naposledy editováno 27.08.2019 08:57:35
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 27.08.2019 10:08:29
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
video.info.cz/strunc/v-cesku-jezdi-zdevastovane-vraky-jde-o-zivot-zakony-o-stk-pisou-zlocinci-rika-expert-42890.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pokud vim, tak vraky beztak na stk nejezdi, tak at de do pici, pica...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
kokonhead píše: FiZzeR> nemam moc a silu na to koukat, jde to prelozit do jedne vety?
Pokud vim, tak vraky beztak na stk nejezdi, tak at de do pici, pica...
Sere ho, že se na struk státem nařízených mafiánských toků peněz od řidičů přisála dekra a ne on.
Dva body v čem s ním souhlasím - dekra je mafie a současný systém technických kontrol je nahovno. To nic nemění na tom, že je to podle tohohle projevu ubrečenej kokot co ho sere především skutečnost, že easy byznys mu vyfouk někdo jinej.
... jsou tam i perly pro který stojí si to poslechnout, namátkově že 10% aut udělá 90% emisí, a těch 10% aut jsou auta VIP Se svým euro-mínus-třicet busem musím bejt teda asi kurva šajba
Naposledy editováno 11.09.2019 14:02:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 01.01.2021 13:50:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1) Pokud po mně stát něco chce, ať to stát zaplatí. Pak nebudou technici motivováni ziskem, protože stanice bude dostávat paušál, přepočtenej na reálnou hodinovku - dva litry za 10 min "práce" je nesmysl.
2) Vlastnictví zavazuje. Majitel vozidla je tedy odpovědný za stav svého vozidla. Technická kontrola tedy dobrovolná ve vlastním zájmu, a ne na mafiánských stanicích, ale v libovolné odborné dílně. Pokud bude mít majitel vozu pocit, že ho ojebávají, může jet jinam, jestli najdou tu samou "závadu".
1) někomu nafakturuji opravu brzd a on se na tom za týden zabije - protože brzdy - stát mě pak stáhne z kůže, protože od státu na to mám lejstro (živnostňák), který mi udělil na základě prokázání odbornosti. V tomhle případě stát moji odbornost uznává.
2) když pojedu v autě bez STK a přijde se na to, tak mé prohlášení, že je auto v pořádku, najednou neplatí. V tomhle případě stát moji odbornost neuznává, protože asi nedosahuje kvalit technika na TK.
3) když týden po TK odejdou brzdy a dojde k bouračce, tak se technik vykroutí, že v době TK bylo auto v pohodě. A hele, pro stát je technik najednou chudák málo odborně zdatný, protože není v jeho silách poznat závadu = odpovědnost nenese. Ale já ji jako opravář nesu - najednou jsem prý zase víc než technik na TK.
Tady je krásně vidět, že vůbec nejde o bezpečnost nebo zodpovědnost, ale jen o velkou malou domů pro Dekru, majitele STK a úředníky od fochu :(
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 22.09.2019 20:38:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jenze u me jak jsem psal pumpu i rizeni delal predchozi majitel. Takze to muze byt i jedno z toho. Casto se pry to sitko ucce az potom co se tam dostane bordel z posraneho rizeni. Jenze me ted posilovac fungoval, akorat to hucelo a nekdy trochu pocukavalo, jak to proste nemelo dost oleje/ byl tam vzduch.
Naposledy editováno 23.09.2019 07:40:55
Je to E46 2003 316ti, s klimou, jen manuálním ovládáním (žádná automatická klima).
Včera večer když jsem parkoval u domu jsem si všiml, že se mi přestal točit ventilátor topení, tak jsem jen vypnul motor, přepnul ovladač do polohy 0 a šel domů. Ničeho dalšího jsem si nevšiml. Dneska ráno když jsem jel do práce, tak jsem si ventilátor pustil, zase se netočil, ale už jsem cítil i smrad spálené elektroniky. Zase jsem to vypnul a dojel bez problémů do práce i z práce.
Tak jsem to teď večer kuchnul, hned jsem šel po regulátoru otáček, dal jsem druhej, zapnul ventilátor, ten se tak nějak trochu jakože roztočil a najednou kámoš co tam byl se mnou na mě: "tyvole tobě to hoří!". Nad palubovkou na pravé straně slušně kouře. Vypnout klíč, ventilátor, kouř se naštěstí rozplynul. Že by ventilátor samotnej? Rozkuchat od motoru až jsem se dostal k ventilátoru, ten se normálně točil, nevypadal upečeně. Přivedl jsem na napětí, normálně se roztočil.
Pojistky jsou v pořádku, dráty kolem pojistkovky nevypadaj spečeně.
Takže, co se tam může pálit? A neříkejte že budu muset rozdělat celý traktor!
Naposledy editováno 24.10.2019 00:14:01
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
vypada to, ze zene odchazi e46... tak koukam po nejake nahrade... ale mam trochu protichudne pozadavky...
vetsinu casu kratke trate, casto mesto
semtam ale trate cca 600km
minimalne 4 dvere (velci psi na zadnich sedackach)
spis by se mi libil benzin (kvuli tomu poskakovani) + tekuty prdy
automat
rekneme 200k
logickej krok by byla e90... ale nejak nesmyslne si drzi cenu :-/
napady?