globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.10.2023 v 21:05 | Nahoru | #19531

PetrL3 píše: Takže krok č. 1 = dostat rozum



Zajívavej nápad hele jenže bez právě toho rozumu se nad ním nelze zamyslet - tak jak z toho Möbia ven?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.10.2023 v 11:42 | Nahoru | #19532
Takže neřešitelný , nelze se od ničeho odrazit? Počítám že na změny není moc času ….já bych to dojel jak to je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.10.2023 v 12:16 | Nahoru | #19533
oxygen> to SMT mas super, to bych bral....

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.10.2023 v 17:25 | Nahoru | #19534

oioi01 píše: oxygen> to SMT mas super, to bych bral....



Jojo chlapče, tahle Káťa je už dávno pryč Páč podvakráte jsem na ní skoro umřel, tak na potřetí jsem už nečekal
Ale jinak máš pravdu, byla to skvělá motojta - asi proto se na ni člověk cítil, jako že zmůže cokoliv

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.10.2023 v 17:27 | Nahoru | #19535
Gahan37> viď radši včas umřít, než odumírat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.10.2023 v 17:49 | Nahoru | #19536
oxygen> ja prave chci casem vymenit tunaka za neco pohodlnejsiho a na cem se da jezdit i ve dvou s kuframa. A zaroven neprijit o lehky, sportovni a zabavny bajk... A stare nebo nove SMT je asi jedina nahrada....

Naposledy editováno 30.10.2023 17:50:20

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.10.2023 v 21:56 | Nahoru | #19537

oxygen píše: Gahan37> viď radši včas umřít, než odumírat


Každý je jaký je, bych se nějakým “ zlepšením “ moc nestresoval

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 01:47 | Nahoru | #19538

oioi01 píše: oxygen> ja prave chci casem vymenit tunaka za neco pohodlnejsiho a na cem se da jezdit i ve dvou s kuframa. A zaroven neprijit o lehky, sportovni a zabavny bajk... A stare nebo nove SMT je asi jedina nahrada....



Myslimže k tomu mám co říct před 12-14 lety jsme s partou jezdívali Alpy i Dolomity, rakouský a italský.. i jednou skrz Švýcarsko a pak ve francii passa kolem Chamonix.. Bývalo nás v partě 5-6, z toho dva měli tyhle Tuňáky Factory - sice ty novější roky 07 a 08 ale ještě 2V..
A každej den oba dycky žadonili aspon chvíli jet na tom SMT, jakože relax na uvolnění zad a pohodu je fakt, že mě se to přesednutí a jízda na těch Tuňácích taky dycky líbily - ale stačilo 15-20 min. a radši rychle zpět do svýho pohodlíčka na SMT

No a navíc v přímým srovnání na plnej v delších rovinkách ta Káťa oproti nim ani skoro neztrácela - jen pár metrů na půl km?
A jaká je ta nová SMT 890 newim - loni co jsem měl Duka 890R, tak ten jeho paralelní 2v mě oproti té starší V2 zdaleka tolik nechytil.. Taky ani ne rok a šel z domu

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 06:28 | Nahoru | #19539
oxygen> S první půlkou souhlasím.Ještě toho 08 Tunaka mám a kamos SMT.Akcelerace moc rozdílná není.Možná až v maximálních rozdíl roste.Jenom asi jak jsem vysokej a nemusím se na tom natahovat,tak mi to přijde dostatečně pohodlný.300-400km denně v pohodě.

S tím novým si překvapil.Všude to chvalej jako děsně veselej motor.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 08:37 | Nahoru | #19540
oxygen> nj, asi uz to nebude tak divoke jako ty stare euro normou neskrcene motory, ale zase u cestaka potesi skoro 2x mensi spotreba pri eco jizde....

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 09:56 | Nahoru | #19541

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 10:47 | Nahoru | #19542
Je to teda cenovkou jinde nez SMT, ale bawoXR je az nechutne dobra masina.
Znamej ted koupil 3. generaci a to supersportum fakt zkurvi peknou nedeli, a pritom je to "enduro" cestak na dalkove jizdy s kufry a babofkou.
Nutno teda podotknout, ze stale nosi kombu Maxe Biaggiho a je to strasne magor - takovej moravskej Oxy.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 12:06 | Nahoru | #19543
Jj, hlavně ale teď to nový M1000XR bude pecka jenže k prdu - páč na stroji za 2/3 mega si člověk rozmyslí divočit a blbnout

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 12:14 | Nahoru | #19544
A stejně se mi to starý SMT líbilo furt víc, než ty new wave modern designy







1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 12:18 | Nahoru | #19545
A něco pro Deadmana ke zkoumání, proč jsou hlavy novýho GS vlevo i vpravo konečně symetricky zarovnaný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 13:03 | Nahoru | #19546

oxygen píše: Jj, hlavně ale teď to nový M1000XR bude pecka jenže k prdu - páč na stroji za 2/3 mega si člověk rozmyslí divočit a blbnout



Jako urcite, ale i tech "ušmudlaných" 165k na zadnim kole na s1000xr, si myslim staci. :))

Nejen, ze ta motorka leti jako hovado (mapa na stredni pasmo + kratsi prevodovka), ale ma i strasne vychytanou elektroniku. Normalne v rijnu na bordelu s tim jde letet kolena....

SMT mel kamos a pry vse supr, jen motor (pry) nevydrzi a pridre se....

Kazdopadne ja stale zustavam u kelimku, dobre to vypada na fotkach.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 13:45 | Nahoru | #19547
oxygen> Za mě teda ty starý smt a duky strašně zestárly...a ty nový se mi líbí tak moc, že bych si chtěl 1290r nebo 890r pořídit...jen musí být příští rok trochu lepší, než letos...

KTM za mě momentálně v naháčích vede a ten sršní ufo design je fakt parádní

ale i tu starou bych bral jen chci novou odpočtovku, která mi vydrží několik let...

Naposledy editováno 31.10.2023 13:46:42

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 13:53 | Nahoru | #19548
To mas dobry, ze by sis vybral… me se donedávna fakt dost libil SDR1290, ale uz jsem docela vystrizlivel…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 14:01 | Nahoru | #19549

assassin píše: To mas dobry, ze by sis vybral… me se donedávna fakt dost libil SDR1290, ale uz jsem docela vystrizlivel…


Kvůli čemu? Já ho fakt žeru...alternativa je streetfighter v2, ale to mi nepříjde tak zajímavý, ač jsem byl vždy "ducatista"...navíc sdr seženeš novou za 380 s dph

musím to vyzkoušet...se trochu bojím, že je to moc velký kladivo na normální silnice, tak bych asi přežil i menší 890r...

se budu muset posnažit příští rok, ať to výjde finančně na firmu, mimo jiný investice co chci...

Naposledy editováno 31.10.2023 14:03:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 14:09 | Nahoru | #19550
RomanSS> je to hodna motorka, zataci to jako kolo a ten motor jde plynule od nuly. Co si stěžují rychlici tak nic moc podvozek - divne chování. Me spis nejak prestalo lákat mit takovou raketu do provozu … dal jsem par trackdays na motardu, vyblbnul se a bylo po touhach…

890 jsem zkousel jen v Myte na okruhu tu oxyho a asi se na ni clovek sveze lip, jen tam chybi ten pocit toho kladiva a potenciálu co nedokazes využit a taky detaily vypadaji na SDR lepe.

Naposledy editováno 31.10.2023 14:10:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 14:24 | Nahoru | #19551
assassin> no já si právě myslím, že se v normálním provozu víc vyblbnu na menší motorce, vždy jsem to měl tak, že na slabý dvouventilový ducatce jsem se bavil víc, v nižších rychlostech, než na čtyřválcích (tenkrát)...točit menší motorku do maxima bylo zábavnější, než se omezovat kvůli moc velkýmu výkonu...

ale momentálně z těch slabých, ale dospělých motorek, se mi líbí asi jen 890r. Monster je horznej. Ještě zvažuju hypermotarda, jen na ten styl nejsem zvyklej, na starým mi přišlo zvláštní, že prakticky sedím na předním kole, ale to je asi o zvyku.

Z japonska se mi nelíbí nic, buď mají řaďák L4, což opravdu nechci, nebo odporná yamaha, kde se mi líbí jen ty motory...

Naposledy editováno 31.10.2023 14:25:35

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 15:05 | Nahoru | #19552
SLEEPER> jo no ty původní S1000 něco cokoli, ty se fakt povedly mj. na brzdě ukazujou o 7-9 koní víc, než se udává - asi proto letí furt o chlup líp jak tuňák 1100 nebo sdk 1290...
jenže teď ty novější R i XR jsou jizdně už otupělý aji ošizený např. letošní M1000R párkrát proženeš k omezovači (ve 14.600) - a už vodní pumpa na výměnu, začne chcát? a RRa taky, už ve 2-5 tkm závady motorů napiču?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 15:05 | Nahoru | #19553
RomanSS> 12ka Monster se mi na silnice líbila,jen trochu tlačila nádrž do kulí,ale to už máš dávno smůlu,když chceš novou.Ten aktuální je fakt prcek..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 15:10 | Nahoru | #19554

zmulin píše: RomanSS> 12ka Monster se mi na silnice líbila,jen trochu tlačila nádrž do kulí,ale to už máš dávno smůlu,když chceš novou.Ten aktuální je fakt prcek..


přeně, ten se mi taky líbil...částečně příhradovej rám, brutál motor, slušný díly...

ten novej je jak starej hornet, nudnej design, divná silueta, nezaujme... ač jízdně může být sebelepší

potřebuju odpočtovku, za soukromý peníze motorku nechci, tam si držím s2r, kterou jsi kdysi taky měl

Naposledy editováno 31.10.2023 15:12:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 15:16 | Nahoru | #19555
RomanSS> S2R byla super motorka a v garáži voněla

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 15:22 | Nahoru | #19556

zmulin píše: RomanSS> S2R byla super motorka a v garáži voněla


já jí dal včera zpět do obýváku...voní jen první 3 dny já jí mám fakt rád...když jsem stavěl barák, tak jsem prodal všechny motorky a byla to fakt blbost...tak mám aspoň malýho mostera, za svoje peníze už motorku nechci, tak snad se brzo zadaří a koupím něco moderního

ale i tak...já mám motorku jen jako opravdu vedlejší koníček, nemám na to čas...vytáhnu to párkrát do roka kolem vesnice...neskutečně mě bavilo závodění, ale to je časově nereálný...ikdyž bych na to měl zázemí...

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 15:27 | Nahoru | #19557
A jinak souhlas s těmi menšími lehčími slabšími ať 890R nebo hlavně Street 765RS jsou na zábavný svezení top jsem si to aspoň myslel, doufal a loni si je pořídil ale letos je zase poslal do světa - páč ještě lepší je starší Street 675R, přičemž úplně nejlíp se mi řádí na Daytoně 675 s vyššími řidítky

Naposledy editováno 31.10.2023 17:12:00

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.11.2023 v 11:01 | Nahoru | #19558
Tyjo zrovna mam cerstvou zkusenosti s malym dukem 890r a monstrem sp 937 a obe jsou to velmi hrave motorky. Stroje jsou urcene na technicke trate/useky, takze dobre zprevodovany vykon cca 110k bohuate staci. A predevsim u SP jsem čučel, jak bohatou elektroniku motorka ma. Nastaveni motorove brzdy, uhel wheelie, trakce, abs....
Posez taky prijemny, kt. nabada prehnaně pouzivat zadni brzdu.
Obe motky velmi super, ale jak to bude s zivotnosti, tezko rict.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.11.2023 v 13:45 | Nahoru | #19559
Kdosi se tu prsil, jak rozumí koncernovejm pdčkům.

Zase ta T5 a občasné padání nafty. Dneska mi spadla nafta až za běhu Chytlo to normálně, asi 5 min na volnoběh, pak to začalo zakopávat a chcíplo to. Pak klasika jak když spadne nafta, točí nechytá. Asi na 20x otočení klíčku (podávačka v nádrži byla slyšet, jak honí bubliny) to chytlo a už zas funguje jakoby nic. Když vypnu klíček a hned ho zas zapnu, je slyšet podávačka bez bublin. Po chvíli jsou zase slyšet bubliny. Na diag "misfire detected" na jednom válci (neaktivní).

Nějakej tip? Podávačka má jen natlačit před startem, nebo jede furt (tipuju za b)? Na filtru jsou ty rychlospojky, jsou podezřelý, hejbou se moc zlehka. Ale to by už s nastartovaným motorem kvůli tomu nechcíplo ne? Leda že by nejela podávačka.

Zkurvenina zkurvená

Naposledy editováno 04.11.2023 13:47:26

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.11.2023 v 13:51 | Nahoru | #19560
Das ist leben, mě teď začal škubat Miník Aspoň ale budem happy - páč Arbeit macht frei! .. tak snad i ta nahovno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist