globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 01:47 | Nahoru | #1

oioi01 píše: oxygen> ja prave chci casem vymenit tunaka za neco pohodlnejsiho a na cem se da jezdit i ve dvou s kuframa. A zaroven neprijit o lehky, sportovni a zabavny bajk... A stare nebo nove SMT je asi jedina nahrada....



Myslimže k tomu mám co říct před 12-14 lety jsme s partou jezdívali Alpy i Dolomity, rakouský a italský.. i jednou skrz Švýcarsko a pak ve francii passa kolem Chamonix.. Bývalo nás v partě 5-6, z toho dva měli tyhle Tuňáky Factory - sice ty novější roky 07 a 08 ale ještě 2V..
A každej den oba dycky žadonili aspon chvíli jet na tom SMT, jakože relax na uvolnění zad a pohodu je fakt, že mě se to přesednutí a jízda na těch Tuňácích taky dycky líbily - ale stačilo 15-20 min. a radši rychle zpět do svýho pohodlíčka na SMT

No a navíc v přímým srovnání na plnej v delších rovinkách ta Káťa oproti nim ani skoro neztrácela - jen pár metrů na půl km?
A jaká je ta nová SMT 890 newim - loni co jsem měl Duka 890R, tak ten jeho paralelní 2v mě oproti té starší V2 zdaleka tolik nechytil.. Taky ani ne rok a šel z domu

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 06:28 | Nahoru | #2
oxygen> S první půlkou souhlasím.Ještě toho 08 Tunaka mám a kamos SMT.Akcelerace moc rozdílná není.Možná až v maximálních rozdíl roste.Jenom asi jak jsem vysokej a nemusím se na tom natahovat,tak mi to přijde dostatečně pohodlný.300-400km denně v pohodě.

S tím novým si překvapil.Všude to chvalej jako děsně veselej motor.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.10.2023 v 08:37 | Nahoru | #3
oxygen> nj, asi uz to nebude tak divoke jako ty stare euro normou neskrcene motory, ale zase u cestaka potesi skoro 2x mensi spotreba pri eco jizde....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist