1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 30.10.2023 17:50:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oioi01 píše: oxygen> ja prave chci casem vymenit tunaka za neco pohodlnejsiho a na cem se da jezdit i ve dvou s kuframa. A zaroven neprijit o lehky, sportovni a zabavny bajk... A stare nebo nove SMT je asi jedina nahrada....
Myslimže k tomu mám co říct před 12-14 lety jsme s partou jezdívali Alpy i Dolomity, rakouský a italský.. i jednou skrz Švýcarsko a pak ve francii passa kolem Chamonix.. Bývalo nás v partě 5-6, z toho dva měli tyhle Tuňáky Factory - sice ty novější roky 07 a 08 ale ještě 2V..
A každej den oba dycky žadonili aspon chvíli jet na tom SMT, jakože relax na uvolnění zad a pohodu je fakt, že mě se to přesednutí a jízda na těch Tuňácích taky dycky líbily - ale stačilo 15-20 min. a radši rychle zpět do svýho pohodlíčka na SMT
No a navíc v přímým srovnání na plnej v delších rovinkách ta Káťa oproti nim ani skoro neztrácela - jen pár metrů na půl km?
A jaká je ta nová SMT 890 newim - loni co jsem měl Duka 890R, tak ten jeho paralelní 2v mě oproti té starší V2 zdaleka tolik nechytil.. Taky ani ne rok a šel z domu
S tím novým si překvapil.Všude to chvalej jako děsně veselej motor.
Znamej ted koupil 3. generaci a to supersportum fakt zkurvi peknou nedeli, a pritom je to "enduro" cestak na dalkove jizdy s kufry a babofkou.
Nutno teda podotknout, ze stale nosi kombu Maxe Biaggiho a je to strasne magor - takovej moravskej Oxy.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Jj, hlavně ale teď to nový M1000XR bude pecka jenže k prdu - páč na stroji za 2/3 mega si člověk rozmyslí divočit a blbnout
Jako urcite, ale i tech "ušmudlaných" 165k na zadnim kole na s1000xr, si myslim staci. :))
Nejen, ze ta motorka leti jako hovado (mapa na stredni pasmo + kratsi prevodovka), ale ma i strasne vychytanou elektroniku. Normalne v rijnu na bordelu s tim jde letet kolena....
SMT mel kamos a pry vse supr, jen motor (pry) nevydrzi a pridre se....
Kazdopadne ja stale zustavam u kelimku, dobre to vypada na fotkach.
KTM za mě momentálně v naháčích vede a ten sršní ufo design je fakt parádní
ale i tu starou bych bral jen chci novou odpočtovku, která mi vydrží několik let...
Naposledy editováno 31.10.2023 13:46:42
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: To mas dobry, ze by sis vybral… me se donedávna fakt dost libil SDR1290, ale uz jsem docela vystrizlivel…
Kvůli čemu? Já ho fakt žeru...alternativa je streetfighter v2, ale to mi nepříjde tak zajímavý, ač jsem byl vždy "ducatista"...navíc sdr seženeš novou za 380 s dph
musím to vyzkoušet...se trochu bojím, že je to moc velký kladivo na normální silnice, tak bych asi přežil i menší 890r...
se budu muset posnažit příští rok, ať to výjde finančně na firmu, mimo jiný investice co chci...
Naposledy editováno 31.10.2023 14:03:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
890 jsem zkousel jen v Myte na okruhu tu oxyho a asi se na ni clovek sveze lip, jen tam chybi ten pocit toho kladiva a potenciálu co nedokazes využit a taky detaily vypadaji na SDR lepe.
Naposledy editováno 31.10.2023 14:10:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
ale momentálně z těch slabých, ale dospělých motorek, se mi líbí asi jen 890r. Monster je horznej. Ještě zvažuju hypermotarda, jen na ten styl nejsem zvyklej, na starým mi přišlo zvláštní, že prakticky sedím na předním kole, ale to je asi o zvyku.
Z japonska se mi nelíbí nic, buď mají řaďák L4, což opravdu nechci, nebo odporná yamaha, kde se mi líbí jen ty motory...
Naposledy editováno 31.10.2023 14:25:35
jenže teď ty novější R i XR jsou jizdně už otupělý aji ošizený např. letošní M1000R párkrát proženeš k omezovači (ve 14.600) - a už vodní pumpa na výměnu, začne chcát? a RRa taky, už ve 2-5 tkm závady motorů napiču?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: RomanSS> 12ka Monster se mi na silnice líbila,jen trochu tlačila nádrž do kulí,ale to už máš dávno smůlu,když chceš novou.Ten aktuální je fakt prcek..
přeně, ten se mi taky líbil...částečně příhradovej rám, brutál motor, slušný díly...
ten novej je jak starej hornet, nudnej design, divná silueta, nezaujme... ač jízdně může být sebelepší
potřebuju odpočtovku, za soukromý peníze motorku nechci, tam si držím s2r, kterou jsi kdysi taky měl
Naposledy editováno 31.10.2023 15:12:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: RomanSS> S2R byla super motorka a v garáži voněla
já jí dal včera zpět do obýváku...voní jen první 3 dny já jí mám fakt rád...když jsem stavěl barák, tak jsem prodal všechny motorky a byla to fakt blbost...tak mám aspoň malýho mostera, za svoje peníze už motorku nechci, tak snad se brzo zadaří a koupím něco moderního
ale i tak...já mám motorku jen jako opravdu vedlejší koníček, nemám na to čas...vytáhnu to párkrát do roka kolem vesnice...neskutečně mě bavilo závodění, ale to je časově nereálný...ikdyž bych na to měl zázemí...
Naposledy editováno 31.10.2023 17:12:00
Posez taky prijemny, kt. nabada prehnaně pouzivat zadni brzdu.
Obe motky velmi super, ale jak to bude s zivotnosti, tezko rict.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zase ta T5 a občasné padání nafty. Dneska mi spadla nafta až za běhu Chytlo to normálně, asi 5 min na volnoběh, pak to začalo zakopávat a chcíplo to. Pak klasika jak když spadne nafta, točí nechytá. Asi na 20x otočení klíčku (podávačka v nádrži byla slyšet, jak honí bubliny) to chytlo a už zas funguje jakoby nic. Když vypnu klíček a hned ho zas zapnu, je slyšet podávačka bez bublin. Po chvíli jsou zase slyšet bubliny. Na diag "misfire detected" na jednom válci (neaktivní).
Nějakej tip? Podávačka má jen natlačit před startem, nebo jede furt (tipuju za b)? Na filtru jsou ty rychlospojky, jsou podezřelý, hejbou se moc zlehka. Ale to by už s nastartovaným motorem kvůli tomu nechcíplo ne? Leda že by nejela podávačka.
Zkurvenina zkurvená
Naposledy editováno 04.11.2023 13:47:26