1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zase ta T5 a občasné padání nafty. Dneska mi spadla nafta až za běhu Chytlo to normálně, asi 5 min na volnoběh, pak to začalo zakopávat a chcíplo to. Pak klasika jak když spadne nafta, točí nechytá. Asi na 20x otočení klíčku (podávačka v nádrži byla slyšet, jak honí bubliny) to chytlo a už zas funguje jakoby nic. Když vypnu klíček a hned ho zas zapnu, je slyšet podávačka bez bublin. Po chvíli jsou zase slyšet bubliny. Na diag "misfire detected" na jednom válci (neaktivní).
Nějakej tip? Podávačka má jen natlačit před startem, nebo jede furt (tipuju za b)? Na filtru jsou ty rychlospojky, jsou podezřelý, hejbou se moc zlehka. Ale to by už s nastartovaným motorem kvůli tomu nechcíplo ne? Leda že by nejela podávačka.
Zkurvenina zkurvená
Naposledy editováno 04.11.2023 13:47:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Kdosi se tu prsil, jak rozumí koncernovejm pdčkům.
Zase ta T5 a občasné padání nafty. Dneska mi spadla nafta až za běhu Chytlo to normálně, asi 5 min na volnoběh, pak to začalo zakopávat a chcíplo to. Pak klasika jak když spadne nafta, točí nechytá. Asi na 20x otočení klíčku (podávačka v nádrži byla slyšet, jak honí bubliny) to chytlo a už zas funguje jakoby nic. Když vypnu klíček a hned ho zas zapnu, je slyšet podávačka bez bublin. Po chvíli jsou zase slyšet bubliny. Na diag "misfire detected" na jednom válci (neaktivní).
Nějakej tip? Podávačka má jen natlačit před startem, nebo jede furt (tipuju za b)? Na filtru jsou ty rychlospojky, jsou podezřelý, hejbou se moc zlehka. Ale to by už s nastartovaným motorem kvůli tomu nechcíplo ne? Leda že by nejela podávačka.
Zkurvenina zkurvená
Nikdo neví? Zádná chytrá hlava dneska?