1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Pet1970> stejně ten Assa kecá - dyť každá voda, která vytejká z živýho kabelu, je přece už obohacená o tydle elektróny, žejo
to prubnu přesně nevím, potřebuji 5x108ET37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Pet1970> si dej těch 1x 800V taky - a třeba se ti rozsvítí?
mám rozsvíceno a stejně máme jen 380V , a to je málo jo ? ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: mám rozsvíceno a stejně máme jen 380V , a to je málo jo ? ??
Jen 380? .. hele kolik budete mít, když zhasneš -?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
motardujes porad? pres zimu sem si postavil starsi ostrou hondu na motardy, tak potrebuju nasat nejaky info kde je dobry jezdeni, kde me vyhodej s hlucnym vejfukem, s kym jezdit a tak
diiiiiiik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jezdim uz prevazne jen Cheb a Lichtenberg. Sosnova, myto i pisek maji hlukove limity - s agenturama je obvykle problem, takze zbyva bud ofiko trenink - v pisku se jezdi pravidelne SM treninky a pak je hluk nezajima. No a pak zavody - MCR
Tak az se zacne jezdit tak dam vedet, dame rec nekde na trati. Ten Lichtenberg mam ted asi nejradeji. Neni to extra pekna trat, ale prostredi super.
Nasaval sem info vsude kde se dalo. O limitech v Sosne i Myte vim, necekal sem ale ze se to tam bude tolik brat, ale tak mam origo vejfuk, tak to tam prehodim pripadne, kdyz uz bych tam jel...
Koukal sem na stranky vsech tech okruhu a ten Cheb, tam to maj super udelany, ale ta dalka je silena, na Lichtenberg sem koukal taky, a tam se mi ta trat libi, tam by to mohlo bejt dobry. Ale sem lama, nemecky neumim ani slovo a sam tam nejedu
Ted bych chtel zkusit Pisek, tam se zacina snad uz za 14 dni.
Na nejaky MCR to nevidim, aspon ne letos
Ok, zatim dik
Naposledy editováno 11.04.2023 22:17:39
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Klidne se muzem domluvit a vyrazit spolecne, ale trochu se bojim, ze letos budu zasekanej v praci a porad mi blbne auto :(
Jako ja na to koupil Raase, ma to sice nejaky tlumitko, ale rachot jako svine, seriovej takovej kotel nebyl. Vymena je na par minut, tak to asi budu prehazovat podle toho kam pojedu, jestli me to driv nezacne srat to zkusim nejak zmerit, jakej je to rozdil a jestli se serie vubec do nejakyho limitu vejde.
Domluvit se urcite muzem ja auto mam, sice jednickova ofce ale vozejk to utahne a je to kombal, tak i nejaky picoviny se tam vejdou. Takze volho muze odpocivat dal
Neplanuju jezdit kazdej tejden, kdyz bych se dostal 1-2x za mesic, asi by mi to i stacilo
shanim na tu moji devitku pneu. Mam celkem solidni nabidku na sadu d213, ale je to dot 2019.
Je mi jasny, ze nejde moc rict, jak je jejich funkcnost po smrti. Nikdo nevi, jak byla sada dobre uskladnena, ale zajima me, jak ten dunlop funguje za studena.
D211/D212 jsou docela mrchy, kdyz jsou studeny, D213 bude to same? SCx/Kx fungovaly v lete prakticky hned (plna akcelerace, plne brzy a jedes), ale nejsou k mani nebo za zbytecnou cenovku. :)
A nejake rosso corsy (taky mam dobrou nabidku na 2019) se mi tam pro obcasne svezeni na dromu, nechce davat.
Oxy by mohl vedet nebo nekdo ostatni ma zkusenosti (ja jen spatny)?
Jakej olej do TDI pd (bez DPF)? Všude čtu, že pd nedělá dobře low saps olej, ale to už jsou dneska asi úplně všechny. Předchozí majitel tam lil 0w30 shell, ale normu nevim.
Naposledy editováno 21.04.2023 00:40:28
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: FiZzeR> Gratuluju. Co tam máš za motor?
Kdybys to věděl, tak bys negratuloval
(legendární 2.5 TDI)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
JardelT píše: tady byl někdo dlouho spokojenej, že nemusí nic řešit :) Co agáta, ta ti už funguje
Né, furt je ve VelMezu a nic novýho se neděje
U passatu nebo volva je to vždy v pohodě. Zajímavý.
Naposledy editováno 24.04.2023 11:34:39
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Auto jede ok, jen v zátěži jsou cítit lehke vibrace, postupne se to zhoršuje, asi pockam co z toho vyletí …
Kazdopadne, kdyz jedu s plynem na podlaze, tak to zere jen cca o litr vic nez normalne. (8,2 podle palubaku, 9,4 podle tankování)
Jakmile uberu a pojedu v mezich zákonných limitu +10kmh tak jde spotřeba nahoru (600km na 70litru nádrž, i mene)
Uz jsem trochu bezradnej, dalsi kolo je asi na me …
Naposledy editováno 24.04.2023 11:41:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Né, furt je ve VelMezu a nic novýho se neděje
Volej mu každej týden, trochu nasraně...pak se to začne postupně trochu hýbat (občas ti zalže, že už to skoro je, aby z něj pak vylezlo, že mu něco nejde, nebo čeká na díly)
Jinak do t5 s pd leju 5w30 se specifikací 507 (stejný jak do passata s pd bez dpf)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: Volej mu každej týden, trochu nasraně...pak se to začne postupně trochu hýbat (občas ti zalže, že už to skoro je, aby z něj pak vylezlo, že mu něco nejde, nebo čeká na díly)
Jinak do t5 s pd leju 5w30 se specifikací 507 (stejný jak do passata s pd bez dpf)
Nějaký pohádky jsem už vyslechl no. Hele já ho nechci úplně moc prudit, taky nemám rád když po mně někdo dupe. Ještě mu dám chvíli čas a pak si to prostě odvezu. A podle nálady se v tom ještě porejpu nebo to pošlu po dílech, v zásadě je mi to jedno, páč za díly dostanu víc než za kolik bych to prodal celý (no jedno mi to samo neni, máknul jsem si na ní a chtěl jsem ji dotlačit aspoň na 100tis, ale hownow a plnej sklep náhradních dílů mi zůstane a koupim si druhou ).
Tady je to s olejem asi složitější, motor je nějakej hybrid všeho možnýho, a co jsem tak četl tak do AXD (původní motor) se nemá dávat olej co se dává do BNZ a naopak... minimálně blok je BNZ, zbytek nevim a nevim jestli to někdo ví
Naposledy editováno 24.04.2023 11:56:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Nebo s tvým přístupem, kdy chceš mít jistotu a neřešíš drobný, tak ve finále může stejně asi vyjít levněji dát to do dílny, kde se specializují na diagnostiky. Sice dáš za určení závady třeba 10, ale zakládají si na tom, že vědí a postupujou systematicky, ne, že hádají a mění díly jen tak.
https://www.autoserv...lcjohtBoCktEQAvD_BwE