globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.4.2023 v 11:40 | Nahoru | #1
Kdybyste si nekdo chtel zateoretizovat - volvo porad nefunguje, posledni servis kontroloval rozvody, logovani a diagnostika dat, kontrola dpf, turba atd. Nalezeno, ze nereaguje lambda, je tam nova a porad stejny.

Auto jede ok, jen v zátěži jsou cítit lehke vibrace, postupne se to zhoršuje, asi pockam co z toho vyletí …

Kazdopadne, kdyz jedu s plynem na podlaze, tak to zere jen cca o litr vic nez normalne. (8,2 podle palubaku, 9,4 podle tankování)
Jakmile uberu a pojedu v mezich zákonných limitu +10kmh tak jde spotřeba nahoru (600km na 70litru nádrž, i mene)

Uz jsem trochu bezradnej, dalsi kolo je asi na me …

Naposledy editováno 24.04.2023 11:41:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.4.2023 v 11:48 | Nahoru | #2
assassin> Když sem dával dohromady ženě pětistovku,tak jsme našroubovali první rozumnou lambdu z krámu a taky nechodila.Až ta origo se chytla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.4.2023 v 11:58 | Nahoru | #3
assassin> A když se ta lambda vyměnila, ukazovala na diagnostice správně napětí? Má to 2 lambdy (před a za), že? Mně, když se tohle stalo (jen u auta se 4 sondama), tak sem ještě zjistil, že jedna nukazuje správně, jedna nefunguje vůbec. To jen tak, jestli ten servis náhodou neudělal to, že jednu vyměnil a nezkontroloval (na obou) napětí. Takže pak může blbnout kabeláž a kontrolní nevím, co by dělala a řídící sonda by dávala nížší napětí. A si bych udělal pořádně testy akčních člená vířivých klapek až po senzaor rozdílu tlaků před a za DPF.

Nebo s tvým přístupem, kdy chceš mít jistotu a neřešíš drobný, tak ve finále může stejně asi vyjít levněji dát to do dílny, kde se specializují na diagnostiky. Sice dáš za určení závady třeba 10, ale zakládají si na tom, že vědí a postupujou systematicky, ne, že hádají a mění díly jen tak.

https://www.autoserv...lcjohtBoCktEQAvD_BwE

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

24.4.2023 v 12:02 | Nahoru | #4
assassin> to je motor v holportu vw-volvo? Jestli jo, tak mi nekde v hlave zvoni, ze existoval problem s motorem, ktery puvodne nemel dpf, pak ho tam dobastlili, pridali lambdu a dali novou vacku, ktera se pri regeneraci starala o vstrikovani nafty v tu spravnou chvili. A ze s tim byly nejake problemy ve chvili, kdy ze to auto pokouselo regenerovat. A lambda se diagnostikou nedala cist, protoze na to ten motormanagement nebyl upravenej - nevedel o ni. Mel to kolega v praci a docela se s tim vyvztekal.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist