globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 18:13 | Nahoru | #15931
Jinak čím dál míň chápu, proč se všude čím dál víc řeší výkon, akcelerace a řazeni při ní Pro mne je daleko důležitější rychlá přímá odezva plynu i řazení při změnách zatížení jak nahoru tak dolu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 18:33 | Nahoru | #15932

assassin píše: PetrL: no taky se toho bojim, ale ze by takhle najednou? A motor jde vyrovnané, vespod mi prijde lip nez driv, jen po překročení 3tis nema ten nárůst co tam byl. Od 2,5tis jede plynule az k omezovaci, ve 3byl driv kopanec. Jeste doufam, ze egr. No kdyztak koupim vstriky, po 420tis si uz asi zaslouží výměnu. Ale pokusy s jetejma me nebavi /nemam na ne cas… no uvidime co rekne Marra



Aha, tys to ještě nezkoušel, myslel sem, že EGR máš vyloučen. Povolit 2 šrouby, záslepku a projet to.
Jestli nemáš záslepku, stačí tam dát plíšek na tu chvilku a jen to stáhnout. Je k tomu krásnej přístup hned u sání.

Naposledy editováno 17.11.2022 18:38:06

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 18:37 | Nahoru | #15933

oxygen píše: ... Páč jsem měl roky obojí, 5q i pak 7q, a obojí s nafťáky ...


No vzdyt ti to rikam - to je prave ten problem. V zivote jsi nejel v aute a snazis se hodnotit.

oxygen píše: ... Ale s rozežranym benzínem bez krouťáku si 5q třeba notuje, co já vim ...


Jojo, naslapany kamna, chip a pawa hned vocpoda ... je pravda, ze 5q mam v aute, ktere ma ubohych 460Nm ... mozna kdybych to zazil v nejake dieslove jebce, taky by se mi to taky nelibilo.

oxygen píše: ... A třeba s pospávajícím páprdou za volantem si notovat musí určitě, to je tutovka


Rika propleslej seladon s kabelkovyma nafikama ... komiku .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 18:48 | Nahoru | #15934

SLEEPER píše: Co mas za problem?



ja? vubec... me zadna oktavka za mym zadnim naraznikem nemuze rozhazet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 19:18 | Nahoru | #15935
assassin> ty jsi znalec Volho.. prosimtě motor D5244T, C70 D5, ročník 2008 - netušíš, jestli to nemělo nějaký neduhy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 19:31 | Nahoru | #15936
Medved>
Hele teď chvilku vážně, bo jsem si uvědomil, že dvě dcery ty benzínový méďuly s automatem mají - jedna A200 a druhá B200 (obě r. 2007).. jenže si myslim, že ony obě v tom maj 6tikvalt a né ten 5ti -??
Tak jak je to? Ó sám velký odborníku ehm , táži se tě tedy - je-li to další jinej typ automatu, či co teda kua jako?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 19:32 | Nahoru | #15937

Medved píše: Rika propleslej seladon s kabelkovyma nafikama ... komiku .



Drzoune drzá já nejsu proplešlé, nýbrdž ouplně plešaté, woe!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 19:36 | Nahoru | #15938
PetrL3> Hele a tys tohle zkousel u euro4 d5? Jde to zaslepit aniž by to padlo hned do nouzaku?

Naposledy editováno 17.11.2022 19:42:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 19:41 | Nahoru | #15939

PetrXX píše: assassin> ty jsi znalec Volho.. prosimtě motor D5244T, C70 D5, ročník 2008 - netušíš, jestli to nemělo nějaký neduhy?



Trpi to na zadehtovani kdyz se s tim jezdi pomalu, obvykle město. Jinak asi nic zásadního. Ja na tom mam 420tis - ikdyz ted to nevypada zrovna super kdyz resim závadu na motoru :D na motoru jsem měnil jednou egr a vířivé klapky. Jednou praskla hadice od turba. Jednou řemen. Pak jsem měnil klimakompresor a pumpu k servu. Jinak vse původni. Za me super motor. Jen je docela zravej v euro4 verzi a nema kultivovanost ani vykon treba 30d motoru od bmw…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 19:43 | Nahoru | #15940

assassin píše: PetrL3> Hele a tys tohle zkousel u euro4 d5? Jde to zaslepit aniž by to padlo hned do nouzaku?



Ne, proč? Bojíš se, že to za tu chvilku zničí DPF? Nebo že to padne do nouze?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 19:46 | Nahoru | #15941

assassin píše: PetrL3> Hele a tys tohle zkousel u euro4 d5? Jde to zaslepit aniž by to padlo hned do nouzaku?



Už chápu.

Na Volvu ne, ale na jinch autech. Jen se ti rozsvítí kontrolka. Někdy po pár minutách, někdy po pár hodinách. Sama pak zase zhasne, až blokaci odstraniš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 19:46 | Nahoru | #15942
PetrL3> Ta euro4 to ma jinak, je tam egr a jeste vířivé klapky a staci malo a hned to padne do nouze (uz jsem obojí měnil, projev podobnej jako ted) - ja doufam, ze za to muze egr, prestoze podle dat se tvari ok. Jenze to je zrovna vec do ktere se mi nechce šťourat - spinava prace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 19:56 | Nahoru | #15943
assassin> práce ouplně normální - tu špinavou na baráku poznáš, hned jak si vezmeš tu mou nejmladší fintile

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 19:56 | Nahoru | #15944
assassin> ale je rozdíl, když egr propouští kdy nemá (motor zlobí, kouří, škube) a když je zašpuntovanej (motor šlape jak má, a jen podle emisí pozná jednotka, že EGR neotvírá).

Pokud jen zaslepíš EGR, nemelo by to padat.

Bude to jako u Passatu (můj má taky výřivé klapky).
U Passatu sem teda mohl celej EGR hodit do kýble s hydroxidem. U Volva se musí napřed odmontovat servo, co ho otevírá, než se to hodí do louhu.

Naposledy editováno 17.11.2022 20:00:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 19:57 | Nahoru | #15945
oxygen> Dostane venem barak? Tak to se teda premuzu… vzdyt vis, ze ja jsem dric

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 20:05 | Nahoru | #15946
Po jednom dni v louhu. Bez dočišťování. Jen se namontuje zpátky servo.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 20:08 | Nahoru | #15947

assassin píše: oxygen> Dostane venem barak? Tak to se teda premuzu… vzdyt vis, ze ja jsem dric



Má na sebe napsaný 3 auta, 2 motorky a 1 byt - to vám hamoune musí stačit, až zaklepu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 20:17 | Nahoru | #15948

assassin píše: Trpi to na zadehtovani kdyz se s tim jezdi pomalu, obvykle město. Jinak asi nic zásadního. Ja na tom mam 420tis - ikdyz ted to nevypada zrovna super kdyz resim závadu na motoru :D na motoru jsem měnil jednou egr a vířivé klapky. Jednou praskla hadice od turba. Jednou řemen. Pak jsem měnil klimakompresor a pumpu k servu. Jinak vse původni. Za me super motor. Jen je docela zravej v euro4 verzi a nema kultivovanost ani vykon treba 30d motoru od bmw…



Super, děkuju. Když tak budu vědět, na koho se obrátit s prosbou o radu :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 20:51 | Nahoru | #15949
PetrXX> Ten zaklad je stejnej jako mam v aute ja, jen to nema ty ekoudelatka - neni euro4. Ma to jeste vnt turbo. Novějsi d5 uz maji twinscroll turba a vetsi vykon. Ty starší motory byly jeste chvili i u v70 gen3 jen nejsou značené jako d5 ale jako 2.4d - to mam prave ja. Ten starší min zere a je tam min veci co se muzou posrat. To ma PetrL3.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 22:28 | Nahoru | #15950
assassin> no mě to pořád zní docela povzbudivě :) ta žravost motoru - kolik si to tak bere při běžném ježdění?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.11.2022 v 22:34 | Nahoru | #15951
PetrXX> Euro4 pocitej 8 … ten starsi o litr az litr a pul mene. Ja jezdim 9+, stan na strese a dalnice kolem 170. Automaty asi nic moc moderniho, tipoval bych ze to s nim taky neco navic udela…

Jizda v ramci predpisu a ne kratke cuky se asi daji i kolem 7… ale to ja neumim.

Naposledy editováno 17.11.2022 22:35:09

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.11.2022 v 08:56 | Nahoru | #15952
assassin> pokud je jízda s lehkou nohou 7, tak to jde, to mi žere i w211..
Co ten automat, je to odolný nebo se to rádo sere?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.11.2022 v 08:57 | Nahoru | #15953

PetrL3 píše: assassin> ale je rozdíl, když egr propouští kdy nemá (motor zlobí, kouří, škube) a když je zašpuntovanej (motor šlape jak má, a jen podle emisí pozná jednotka, že EGR neotvírá).

Pokud jen zaslepíš EGR, nemelo by to padat.

Bude to jako u Passatu (můj má taky výřivé klapky).
U Passatu sem teda mohl celej EGR hodit do kýble s hydroxidem. U Volva se musí napřed odmontovat servo, co ho otevírá, než se to hodí do louhu.



(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.11.2022 v 09:12 | Nahoru | #15954

oxygen píše: Medved>
Hele teď chvilku vážně, bo jsem si uvědomil, že dvě dcery ty benzínový méďuly s automatem mají - jedna A200 a druhá B200 (obě r. 2007).. jenže si myslim, že ony obě v tom maj 6tikvalt a né ten 5ti -??
Tak jak je to? Ó sám velký odborníku ehm , táži se tě tedy - je-li to další jinej typ automatu, či co teda kua jako?



1) Ani A ani B neni Mercedes-Benz. Oboji je (stejne jako ML) skvrna na jmene Mercedes-Benz. Z toho plyne, ze o tom vim hovno.
2) Do A i do B se, pokud vim, nikdy automaticke skrine od MB nedavaly. Do A se davaly kdysi davno manualni, roboticky razene (neco jako melo Twingo). To byl megapruser. Edit: do A se davala jeste specialni verze 5q, upravena pro predni nahon - 722.7. A to byl megamegapruser.
3) V roce 2007 asi jak v A tak v B bude prevodovka 722.8. Coz je CVT, kterou Mecedes od nekoho kupoval (edit: dela/delal to pro MB JACTO - japonci, kteri delaji CVT pro male Nissany, Suzuki apod.). Neopravitelna. Minimalni cena opravy je 2500E.
Pokud to chces vedet natuty, tak tady naklepej VIN a viola (vtipny vtip pro frankofonni jedince a/nebo znalce Cetnickych humoresek)..

Naposledy editováno 18.11.2022 09:23:21

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.11.2022 v 09:39 | Nahoru | #15955

assassin píše: PetrXX> Euro4 pocitej 8 … ten starsi o litr az litr a pul mene. Ja jezdim 9+, stan na strese a dalnice kolem 170. Automaty asi nic moc moderniho, tipoval bych ze to s nim taky neco navic udela…

Jizda v ramci predpisu a ne kratke cuky se asi daji i kolem 7… ale to ja neumim.


Mám Euro 4 v autě druhé generace (poslední ročník), ale spotřebu mám tu nižší - režim půlka město, půlka okresky a dálnice. Lítá mi to mezi šesti a sedmi litry.

Jinak potvrzuju problém s ovládáním vířivých klapek a taky by se měly včas měnit zdvihátka hydroštelů, jinak hrozí vzpříčení a následné vyštípnutí kousku hlavy.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.11.2022 v 09:42 | Nahoru | #15956

Medved píše:



Dobrej
A nebylo to schválně. Nechápu, jak se to stalo.

Naposledy editováno 18.11.2022 09:43:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.11.2022 v 10:30 | Nahoru | #15957

MedWed píše: ja? vubec... me zadna oktavka za mym zadnim naraznikem nemuze rozhazet



Tak se do me neser.

Ja spoustu veci nepotrebuju brat smrtkově vazne a hodne jich odlehcuju, kor na nejakym foru, kde je to samej midracek, ale to rozhodne neznamena, ze zijes dospelejsi zivot nez ja. Kapišto?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________

A co se tyce meho doporuceni k silnejsi motorizaci. Tak za me, je fakt na hovno mit na kapote sice zamerovac na lidi/ ci jiny honosnejsi znak, ale pod ni ufuněnou chudinku.
Nerikam, ze to nutne musi byt amg55 atp., taky nemam cisty mko, ale trebas takove CLK200 cabrio v automatu je hodne malo. Jenze to malokdo prizna, obdobne jako u brambor 320 atd.
Mit cabrio, co se tvari jako rychlejsi auto, a pritom byt brzda pro kazdyho, nejen rodinnyho turbosmrada, neni pro me ok.

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.11.2022 v 11:10 | Nahoru | #15958
Ja uz pomalu začínám brát na milost i slabe motory, zvlast u starších aut a tim spis kabrioletu. Ono i tu v te dobe nejsilnější motorizaci dnes smazne kazda druha nákupní taška. A ono treba 320i nejede tak spatne, 318is dokonce prekvapive dobre.

Brzdy a nebrzdy je spis v rukou a hlave (jestli je clovek kreten a potrebuje zavodit - ja jsem) byl jsem nejrychlejší auto na okresce i snjednickovym golfem. To proste o výkonu neni.

Naposledy editováno 18.11.2022 11:11:04

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.11.2022 v 11:25 | Nahoru | #15959
Osobně je mi purismus dost cizí, jestli je na kapotě takovej nebo onakej znak je mi úplně na praku. Jsem docela rád že to takhle mám, protože být ve vleku uvažování “určitá karoserie určité značky musí mít určité schopnosti”, tak nekupuju co chci, ale “aby lidi neřekli”. A já, známý lidumil, mám lidi s jejich dojmy dost u prdele :)
Lidem, co to tak mají, jejich názor přirozeně neberu. Stejně jako chápu že jsem za kreténa, když mi na dvorku stojí čtyři osmiválce a já na kapotě jednoho z nich lemtám kafe :)
Přirozeně espresso lungo, what else.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.11.2022 v 11:32 | Nahoru | #15960

assassin píše: Ja uz pomalu začínám brát na milost i slabe motory, zvlast u starších aut a tim spis kabrioletu. Ono i tu v te dobe nejsilnější motorizaci dnes smazne kazda druha nákupní taška. A ono treba 320i nejede tak spatne, 318is dokonce prekvapive dobre.

Brzdy a nebrzdy je spis v rukou a hlave (jestli je clovek kreten a potrebuje zavodit - ja jsem) byl jsem nejrychlejší auto na okresce i snjednickovym golfem. To proste o výkonu neni.



jj, taky nechapu tu honbu po petilitrovejch V8. Ja jsem skromny hoch. Me by uplne stacil naturbeny ctyrvalec dvoulitr.. v Ariel Atomu... nebo X-Bow
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist