1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: PetrL: no taky se toho bojim, ale ze by takhle najednou? A motor jde vyrovnané, vespod mi prijde lip nez driv, jen po překročení 3tis nema ten nárůst co tam byl. Od 2,5tis jede plynule az k omezovaci, ve 3byl driv kopanec. Jeste doufam, ze egr. No kdyztak koupim vstriky, po 420tis si uz asi zaslouží výměnu. Ale pokusy s jetejma me nebavi /nemam na ne cas… no uvidime co rekne Marra
Aha, tys to ještě nezkoušel, myslel sem, že EGR máš vyloučen. Povolit 2 šrouby, záslepku a projet to.
Jestli nemáš záslepku, stačí tam dát plíšek na tu chvilku a jen to stáhnout. Je k tomu krásnej přístup hned u sání.
Naposledy editováno 17.11.2022 18:38:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: ... Páč jsem měl roky obojí, 5q i pak 7q, a obojí s nafťáky ...
No vzdyt ti to rikam - to je prave ten problem. V zivote jsi nejel v aute a snazis se hodnotit.
oxygen píše: ... Ale s rozežranym benzínem bez krouťáku si 5q třeba notuje, co já vim ...
Jojo, naslapany kamna, chip a pawa hned vocpoda ... je pravda, ze 5q mam v aute, ktere ma ubohych 460Nm ... mozna kdybych to zazil v nejake dieslove jebce, taky by se mi to taky nelibilo.
oxygen píše: ... A třeba s pospávajícím páprdou za volantem si notovat musí určitě, to je tutovka
Rika propleslej seladon s kabelkovyma nafikama ... komiku .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Co mas za problem?
ja? vubec... me zadna oktavka za mym zadnim naraznikem nemuze rozhazet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Hele teď chvilku vážně, bo jsem si uvědomil, že dvě dcery ty benzínový méďuly s automatem mají - jedna A200 a druhá B200 (obě r. 2007).. jenže si myslim, že ony obě v tom maj 6tikvalt a né ten 5ti -??
Tak jak je to? Ó sám velký odborníku ehm , táži se tě tedy - je-li to další jinej typ automatu, či co teda kua jako?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 17.11.2022 19:42:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: assassin> ty jsi znalec Volho.. prosimtě motor D5244T, C70 D5, ročník 2008 - netušíš, jestli to nemělo nějaký neduhy?
Trpi to na zadehtovani kdyz se s tim jezdi pomalu, obvykle město. Jinak asi nic zásadního. Ja na tom mam 420tis - ikdyz ted to nevypada zrovna super kdyz resim závadu na motoru :D na motoru jsem měnil jednou egr a vířivé klapky. Jednou praskla hadice od turba. Jednou řemen. Pak jsem měnil klimakompresor a pumpu k servu. Jinak vse původni. Za me super motor. Jen je docela zravej v euro4 verzi a nema kultivovanost ani vykon treba 30d motoru od bmw…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: PetrL3> Hele a tys tohle zkousel u euro4 d5? Jde to zaslepit aniž by to padlo hned do nouzaku?
Ne, proč? Bojíš se, že to za tu chvilku zničí DPF? Nebo že to padne do nouze?
assassin píše: PetrL3> Hele a tys tohle zkousel u euro4 d5? Jde to zaslepit aniž by to padlo hned do nouzaku?
Už chápu.
Na Volvu ne, ale na jinch autech. Jen se ti rozsvítí kontrolka. Někdy po pár minutách, někdy po pár hodinách. Sama pak zase zhasne, až blokaci odstraniš.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pokud jen zaslepíš EGR, nemelo by to padat.
Bude to jako u Passatu (můj má taky výřivé klapky).
U Passatu sem teda mohl celej EGR hodit do kýble s hydroxidem. U Volva se musí napřed odmontovat servo, co ho otevírá, než se to hodí do louhu.
Naposledy editováno 17.11.2022 20:00:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Trpi to na zadehtovani kdyz se s tim jezdi pomalu, obvykle město. Jinak asi nic zásadního. Ja na tom mam 420tis - ikdyz ted to nevypada zrovna super kdyz resim závadu na motoru :D na motoru jsem měnil jednou egr a vířivé klapky. Jednou praskla hadice od turba. Jednou řemen. Pak jsem měnil klimakompresor a pumpu k servu. Jinak vse původni. Za me super motor. Jen je docela zravej v euro4 verzi a nema kultivovanost ani vykon treba 30d motoru od bmw…
Super, děkuju. Když tak budu vědět, na koho se obrátit s prosbou o radu :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jizda v ramci predpisu a ne kratke cuky se asi daji i kolem 7… ale to ja neumim.
Naposledy editováno 17.11.2022 22:35:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: assassin> ale je rozdíl, když egr propouští kdy nemá (motor zlobí, kouří, škube) a když je zašpuntovanej (motor šlape jak má, a jen podle emisí pozná jednotka, že EGR neotvírá).
Pokud jen zaslepíš EGR, nemelo by to padat.
Bude to jako u Passatu (můj má taky výřivé klapky).
U Passatu sem teda mohl celej EGR hodit do kýble s hydroxidem. U Volva se musí napřed odmontovat servo, co ho otevírá, než se to hodí do louhu.
oxygen píše: Medved>
Hele teď chvilku vážně, bo jsem si uvědomil, že dvě dcery ty benzínový méďuly s automatem mají - jedna A200 a druhá B200 (obě r. 2007).. jenže si myslim, že ony obě v tom maj 6tikvalt a né ten 5ti -??
Tak jak je to? Ó sám velký odborníku ehm , táži se tě tedy - je-li to další jinej typ automatu, či co teda kua jako?
1) Ani A ani B neni Mercedes-Benz. Oboji je (stejne jako ML) skvrna na jmene Mercedes-Benz. Z toho plyne, ze o tom vim hovno.
2) Do A i do B se, pokud vim, nikdy automaticke skrine od MB nedavaly. Do A se davaly kdysi davno manualni, roboticky razene (neco jako melo Twingo). To byl megapruser. Edit: do A se davala jeste specialni verze 5q, upravena pro predni nahon - 722.7. A to byl megamegapruser.
3) V roce 2007 asi jak v A tak v B bude prevodovka 722.8. Coz je CVT, kterou Mecedes od nekoho kupoval (edit: dela/delal to pro MB JACTO - japonci, kteri delaji CVT pro male Nissany, Suzuki apod.). Neopravitelna. Minimalni cena opravy je 2500E.
Pokud to chces vedet natuty, tak tady naklepej VIN a viola (vtipny vtip pro frankofonni jedince a/nebo znalce Cetnickych humoresek)..
Naposledy editováno 18.11.2022 09:23:21
assassin píše: PetrXX> Euro4 pocitej 8 … ten starsi o litr az litr a pul mene. Ja jezdim 9+, stan na strese a dalnice kolem 170. Automaty asi nic moc moderniho, tipoval bych ze to s nim taky neco navic udela…
Jizda v ramci predpisu a ne kratke cuky se asi daji i kolem 7… ale to ja neumim.
Mám Euro 4 v autě druhé generace (poslední ročník), ale spotřebu mám tu nižší - režim půlka město, půlka okresky a dálnice. Lítá mi to mezi šesti a sedmi litry.
Jinak potvrzuju problém s ovládáním vířivých klapek a taky by se měly včas měnit zdvihátka hydroštelů, jinak hrozí vzpříčení a následné vyštípnutí kousku hlavy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: ja? vubec... me zadna oktavka za mym zadnim naraznikem nemuze rozhazet
Tak se do me neser.
Ja spoustu veci nepotrebuju brat smrtkově vazne a hodne jich odlehcuju, kor na nejakym foru, kde je to samej midracek, ale to rozhodne neznamena, ze zijes dospelejsi zivot nez ja. Kapišto?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
A co se tyce meho doporuceni k silnejsi motorizaci. Tak za me, je fakt na hovno mit na kapote sice zamerovac na lidi/ ci jiny honosnejsi znak, ale pod ni ufuněnou chudinku.
Nerikam, ze to nutne musi byt amg55 atp., taky nemam cisty mko, ale trebas takove CLK200 cabrio v automatu je hodne malo. Jenze to malokdo prizna, obdobne jako u brambor 320 atd.
Mit cabrio, co se tvari jako rychlejsi auto, a pritom byt brzda pro kazdyho, nejen rodinnyho turbosmrada, neni pro me ok.
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Brzdy a nebrzdy je spis v rukou a hlave (jestli je clovek kreten a potrebuje zavodit - ja jsem) byl jsem nejrychlejší auto na okresce i snjednickovym golfem. To proste o výkonu neni.
Naposledy editováno 18.11.2022 11:11:04
Lidem, co to tak mají, jejich názor přirozeně neberu. Stejně jako chápu že jsem za kreténa, když mi na dvorku stojí čtyři osmiválce a já na kapotě jednoho z nich lemtám kafe :)
Přirozeně espresso lungo, what else.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Ja uz pomalu začínám brát na milost i slabe motory, zvlast u starších aut a tim spis kabrioletu. Ono i tu v te dobe nejsilnější motorizaci dnes smazne kazda druha nákupní taška. A ono treba 320i nejede tak spatne, 318is dokonce prekvapive dobre.
Brzdy a nebrzdy je spis v rukou a hlave (jestli je clovek kreten a potrebuje zavodit - ja jsem) byl jsem nejrychlejší auto na okresce i snjednickovym golfem. To proste o výkonu neni.
jj, taky nechapu tu honbu po petilitrovejch V8. Ja jsem skromny hoch. Me by uplne stacil naturbeny ctyrvalec dvoulitr.. v Ariel Atomu... nebo X-Bow