2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Brzdy a nebrzdy je spis v rukou a hlave (jestli je clovek kreten a potrebuje zavodit - ja jsem) byl jsem nejrychlejší auto na okresce i snjednickovym golfem. To proste o výkonu neni.
Naposledy editováno 18.11.2022 11:11:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Ja uz pomalu začínám brát na milost i slabe motory, zvlast u starších aut a tim spis kabrioletu. Ono i tu v te dobe nejsilnější motorizaci dnes smazne kazda druha nákupní taška. A ono treba 320i nejede tak spatne, 318is dokonce prekvapive dobre.
Brzdy a nebrzdy je spis v rukou a hlave (jestli je clovek kreten a potrebuje zavodit - ja jsem) byl jsem nejrychlejší auto na okresce i snjednickovym golfem. To proste o výkonu neni.
jj, taky nechapu tu honbu po petilitrovejch V8. Ja jsem skromny hoch. Me by uplne stacil naturbeny ctyrvalec dvoulitr.. v Ariel Atomu... nebo X-Bow
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Ja uz pomalu začínám brát na milost i slabe motory, zvlast u starších aut a tim spis kabrioletu. Ono i tu v te dobe nejsilnější motorizaci dnes smazne kazda druha nákupní taška. A ono treba 320i nejede tak spatne, 318is dokonce prekvapive dobre.
Brzdy a nebrzdy je spis v rukou a hlave (jestli je clovek kreten a potrebuje zavodit - ja jsem) byl jsem nejrychlejší auto na okresce i snjednickovym golfem. To proste o výkonu neni.
Mám dvě E46 lišící se jen motorem. 318i N42 a 320i M54. Ten čtyřválec se snaží, díky Vanosu (variabilní zdvih ventilů) jede od nízkých otáček, má 2 vyvažovací hřídele pro potlačení sekundárních vibrací (moc to nepomáhá). Ale stejně prostě nemá na kultivovaný chod řadového šestiválce. M54, o generaci starší - odpovídá technice staršího čtyřválce M43 - ten šestiválec jede výkonově stejně, ale mnohem příjemněji. Asi jako přesednout z tříválce do čtyřválce.
V rámci výměny dosloužilého automatu za manuál jsem teď 2.2L vyměnil za 2.5L, který se mi válel v kůlně jako zdroj dílů. Chtěl jen jiné pístní kroužky jako všechny M54.
Nemám v garáži zvedák na auta, ale chci ho časem pořídit, mám jen žirafu, tak se mi převodovka tahá z auta snadněji předem s celým motorem.
Původně jsem chtěl letos koupit MB C300 r.v. 2009-2011, ale ty začínají na 10K euro za šrot, dobré kusy od 13K euro. Dát 300K Kč za 12 let starý pekáč, to nedokážu překousnout. Mám svoji důstojnost. Za 5 let to bude stejně starý pekáč jako ty dvě E46, co jsem letos koupit dohromady za jednu výplatu. Pořád mě zajímá, zda ten V6 v MB C300 jede srovnatelně kultivovaně jako I6 v BMW. Ten sametový chod je pro mě důvod jezdit šestiválcem, výkonové parametry čtyřválce N42B20 by mi na to ježdění do práce zcela stačily.