Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.11.2022 v 11:10 | Nahoru | #1
Ja uz pomalu začínám brát na milost i slabe motory, zvlast u starších aut a tim spis kabrioletu. Ono i tu v te dobe nejsilnější motorizaci dnes smazne kazda druha nákupní taška. A ono treba 320i nejede tak spatne, 318is dokonce prekvapive dobre.

Brzdy a nebrzdy je spis v rukou a hlave (jestli je clovek kreten a potrebuje zavodit - ja jsem) byl jsem nejrychlejší auto na okresce i snjednickovym golfem. To proste o výkonu neni.

Naposledy editováno 18.11.2022 11:11:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.11.2022 v 11:32 | Nahoru | #2

assassin píše: Ja uz pomalu začínám brát na milost i slabe motory, zvlast u starších aut a tim spis kabrioletu. Ono i tu v te dobe nejsilnější motorizaci dnes smazne kazda druha nákupní taška. A ono treba 320i nejede tak spatne, 318is dokonce prekvapive dobre.

Brzdy a nebrzdy je spis v rukou a hlave (jestli je clovek kreten a potrebuje zavodit - ja jsem) byl jsem nejrychlejší auto na okresce i snjednickovym golfem. To proste o výkonu neni.



jj, taky nechapu tu honbu po petilitrovejch V8. Ja jsem skromny hoch. Me by uplne stacil naturbeny ctyrvalec dvoulitr.. v Ariel Atomu... nebo X-Bow

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

19.11.2022 v 00:36 | Nahoru | #3

assassin píše: Ja uz pomalu začínám brát na milost i slabe motory, zvlast u starších aut a tim spis kabrioletu. Ono i tu v te dobe nejsilnější motorizaci dnes smazne kazda druha nákupní taška. A ono treba 320i nejede tak spatne, 318is dokonce prekvapive dobre.

Brzdy a nebrzdy je spis v rukou a hlave (jestli je clovek kreten a potrebuje zavodit - ja jsem) byl jsem nejrychlejší auto na okresce i snjednickovym golfem. To proste o výkonu neni.



Mám dvě E46 lišící se jen motorem. 318i N42 a 320i M54. Ten čtyřválec se snaží, díky Vanosu (variabilní zdvih ventilů) jede od nízkých otáček, má 2 vyvažovací hřídele pro potlačení sekundárních vibrací (moc to nepomáhá). Ale stejně prostě nemá na kultivovaný chod řadového šestiválce. M54, o generaci starší - odpovídá technice staršího čtyřválce M43 - ten šestiválec jede výkonově stejně, ale mnohem příjemněji. Asi jako přesednout z tříválce do čtyřválce.

V rámci výměny dosloužilého automatu za manuál jsem teď 2.2L vyměnil za 2.5L, který se mi válel v kůlně jako zdroj dílů. Chtěl jen jiné pístní kroužky jako všechny M54.
Nemám v garáži zvedák na auta, ale chci ho časem pořídit, mám jen žirafu, tak se mi převodovka tahá z auta snadněji předem s celým motorem.

Původně jsem chtěl letos koupit MB C300 r.v. 2009-2011, ale ty začínají na 10K euro za šrot, dobré kusy od 13K euro. Dát 300K Kč za 12 let starý pekáč, to nedokážu překousnout. Mám svoji důstojnost. Za 5 let to bude stejně starý pekáč jako ty dvě E46, co jsem letos koupit dohromady za jednu výplatu. Pořád mě zajímá, zda ten V6 v MB C300 jede srovnatelně kultivovaně jako I6 v BMW. Ten sametový chod je pro mě důvod jezdit šestiválcem, výkonové parametry čtyřválce N42B20 by mi na to ježdění do práce zcela stačily.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist