1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: ... já vlastně zapomněl, že jsi fanda odvádění peněz státu... benzínu zdar!
No ty vole ... omlouvat si mrzaceni motoru tim, ze potrestas stat ... to je hodne velke vrteni psem.A od nekoho, kdo je placen z rozpoctu je to i takove ... uprimne .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: No ty vole ... omlouvat si mrzaceni motoru tim, ze potrestas stat ... to je hodne velke vrteni psem.
A od nekoho, kdo je placen z rozpoctu je to i takove ... uprimne .
... až odejde LS2, bude ram i kastle dávno mrtvá... navic jsou i firmy, které LPG umějí...
navíc, víš jakou mám radost z každé koruny od Tebe?.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 04.10.2022 16:47:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: oxygen> lepsi akcelerace se vzdy hodi a proc to do tam nedat, kdyz to skoro nic nestoji? ten ele motor s takovejma parametrama je v podstate "kazdej" - u spalovaku motor kterej tohle dokaze znamena slozitej nebo velkej supervykonnej motor - elektromotor ma ten kroutak z principu... neni treba sestrojovat nic extra
hmotnost je vzdy na skodu
Tak, krouťák na silnici ty potřebuješ hlavně ten krouťák a ne až tak výkon - páč co je v provozu lepčí: mít 600nm už v nízkejch anebo 600ps až ve vysokejch?
A taky odezva - páč mnohem lepší je mít 500nm ihned okamžitě, než třeba 800 nm s áchjo prodlevou a čekáním než se turba roztočí
Takže za mne by nejlíp asi bylo: relativně malej lehkej benziňák 1.6 - 2.0 s 250 - 320 koníky a 330 - 420 nm + k tomu malou lehkou baterku (nebo kapacitku) a jen ke skříni přidanej elmotorek ten s třeba jen max. 40 koníky a 80 nm - tzn. mít to hlavně jako bleskovej lehkej doping klidně i jen na pár vteřin... ona taková se i zas brzy dobije
Samože na rychlý vyřešení situace nebo předjetí - bo do zatáček na okreskách je úplně jedno, esli vedeš 300ps dvoulitr nebo 700ps pětilitr
Naposledy editováno 04.10.2022 17:10:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: PetrL3> jo, tak s těmhle se moc nemusím... ani s GS ani s těma druhejma
Já vím. Proto ti to ukazuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: ... víš jakou mám radost z každé koruny od Tebe?.
Vim, protoze jich moc neni .Text: Dobrý děň, prodám Travel Van Burstner (Fiat Ducato). Použit jen jednu sezóně. Po dohodě možno i s řidičem. Jeto pouze po republike. Kosmetickými vadami jsou pouze zbytky skořápek v klimatizaci a v chladiči. Cena: 8 699 999 Kč, odpočet DPH je možný 3x".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Když si vezmu, že bleskem se dá předjet i s malym autem co má zrychlení na stovku jen za 5-6 sec - tak k čemu je zrychlení 3,5 sec u dvoutunový hroudy?
A esli i třeba ta váha zlepšuje grip v zatáčkách - tak na brzdách, v setrvačnosti i hbitosti úsměv rychle přejde
Tuhle lez jsem kdysi rikal "prostorove objemnejsim" parkakum na motokarach.
Samoze cim mene hmotnosti, tim mene kinematiky. :)
A co se tyce tech baterech u malych benzinaku, tak me ty hybridy nejakym zpusobem serou. :)) Ok, cistyho hybrida jsem ridil pouze Priuse a to je strasna kycivina s naopak vysokou spotrebou na dalnicich, ale treba cista baterka tesla s p100, me mile prekvapila, jak fungovala i v zatackach.
Kazdopadne cim vic hrnku, ti vic adidas a zvuk, treba m3 e36-e92, je fakt supr.
Jinak pointu o nizke hmotnosti vs. okresky samo rozumim. To tak chces, ale kup si lotuse, ze jo....
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Me treba taky serou paraziti - netahla, co navic podporuji levici, piraty a podobny chcanky,ale blit choďme jinam, ja to taky jednou za cas udelam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Teoreticky mi PHEV příjde jako optimální řešení spojující výhody obou. Do práce jezdíš elektromobilem, ale nevozíš půltunovou baterku kvůli víkendové cestě přes půl republiky, na to máš benzín. Zároveň ten elektromotor maskuje mizérii dnešních oturbených aut, které reagují na plyn s nemožným zpožděním. I při jízdě na benzín ti stačí malý slabý motor, protože na jízdu ustálenou rychlostí stačí 20kW, zrychlení dodá elektromotor.
Jasně, místo půltunové baterky máš 150kg baterku a benzínový motor, ale dnešní malý benzíňák váží sotva 100kg i s příslušenstvím.
zmulin píše: SLEEPER> A měl si v tý elektrice taky takovej ten chybějící vjem toho zvuku,že se hůř odhadovala rychlost před zatáčkou?Já si na tohle musel ze všeho zvykat vlastně nejdýl.
To ani ne, nemel jsem teslu na dlouho, takze jsem se soustredil na sviznejsi jiznejsi jizdu v zatackach a jak jsem psal, fungovalo prekvapive dobre.
Jako chybi mi tak takovej ten meziplyn, podradit a tahat to na full gas, ale i tak slusny. Kdybych s tim jezdil nekde pracovne po CR, tak mi to mozna bude vadit, tezko rict.
Na prvni moment strasnej nezvyk, kdyz clovek slysi jen pneumatiky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Deadman píše: SLEEPER> Mě velmi zajímá, jak jezděj PHEV, jako je BMW 330e, ale třeba i Ochcávka iv. Bohužel jsem zatím neměl nikdy možnost si něco z toho zkusit.
Teoreticky mi PHEV příjde jako optimální řešení spojující výhody obou. Do práce jezdíš elektromobilem, ale nevozíš půltunovou baterku kvůli víkendové cestě přes půl republiky, na to máš benzín. Zároveň ten elektromotor maskuje mizérii dnešních oturbených aut, které reagují na plyn s nemožným zpožděním. I při jízdě na benzín ti stačí malý slabý motor, protože na jízdu ustálenou rychlostí stačí 20kW, zrychlení dodá elektromotor.
Jasně, místo půltunové baterky máš 150kg baterku a benzínový motor, ale dnešní malý benzíňák váží sotva 100kg i s příslušenstvím.
Ty ochcavky iv budeme mit na firme, ale kdo vi, kdy dojdou (šílená čekačka). V kancl budove mame v podzemnich garazi dobijecku, tak to smysl bude mit, ale objednal ropaka, bydlim na venkove. Kazdopadne jak e-octy dojdou, svezu se s tim, to je jasny, ale ja zrovna netrpim baterkovym nabozenstvim a green dealem.
To chapu, ze jako pomocnik v akceleraci/decelaraci elektromotor super, ale do auta na hrani to (za me) nepatri. A navic tem baterkam dojde za 5-8 let zivotnost a to neni levna sranda a i se opet ukaze (krom tezby a prevozu lithia tankerem) zase ta mirumilovna ekologie. :)
To trojkovyho bawa nevim, ale v takove sedmicce a bohuzel radach X, si to dokazu predstavit, ale i tak bych to nechtel. :)
Deadman píše: SLEEPER> Mě velmi zajímá, jak jezděj PHEV, jako je BMW 330e, ale třeba i Ochcávka iv. Bohužel jsem zatím neměl nikdy možnost si něco z toho zkusit.
Teoreticky mi PHEV příjde jako optimální řešení spojující výhody obou. Do práce jezdíš elektromobilem, ale nevozíš půltunovou baterku kvůli víkendové cestě přes půl republiky, na to máš benzín. Zároveň ten elektromotor maskuje mizérii dnešních oturbených aut, které reagují na plyn s nemožným zpožděním. I při jízdě na benzín ti stačí malý slabý motor, protože na jízdu ustálenou rychlostí stačí 20kW, zrychlení dodá elektromotor.
Jasně, místo půltunové baterky máš 150kg baterku a benzínový motor, ale dnešní malý benzíňák váží sotva 100kg i s příslušenstvím.
No však, souhlas jen s těmi dvěma rozdíly:
1) páč u tohodle ti v zatáčkách brzy dojde dech - proto bych radši chtěl mít malej benziňák, ten 1.6-2.0, kterej když jen lochtáš bez turba taky prd žere ale jak přitlačíš tak umí letět, a
2) těch 150kg aku s motorem s sebou pořád tahat bych taky nechtěl - 50kg+ je ažaž
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A to uz se vubec nechci poustet do rozboru tvrzeni majitelu tehle aut, ze fwd nezataci - kdyz zrovna tyhle bawa maji v serii geometrii nastavenou tak aby si juniormanazeri a jejich drahe polovicky v tom nenatloukli, takze to je ve finale vic nedotacive a v zatackach pomalejsi auto nez vetsina fwd
Naposledy editováno 05.10.2022 15:27:50
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Tohle, když jsem po chvíli na neutrál přidal asi na 3.000 ot/min. (bez zátěže na místě):
A tohle hned potompo sundání nohy z plynu opět na volnoběh na místě (až asi po minutě se zelená začala rovnat):
Jsem z toho tak trochu jelen, protože na dálnici při jízdě asi tam minutu pod plynem (2.500 ot/min. na pětku) chvíli lítajî obě, chvílí drží hodnotu obě a chvíli osciluje první s druhá drží. Auto při tom neškube, nemění zvuk, nic :(
Naposledy editováno 06.10.2022 09:14:13
Naposledy editováno 06.10.2022 10:53:25
Naposledy editováno 06.10.2022 11:05:34