globalmoto_duben_nolan





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 15:11 | Nahoru | #15181
PetrL3>... bez reakce na Ameriku jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 15:28 | Nahoru | #15182

MedWed píše: ... já vlastně zapomněl, že jsi fanda odvádění peněz státu... benzínu zdar!

No ty vole ... omlouvat si mrzaceni motoru tim, ze potrestas stat ... to je hodne velke vrteni psem.

A od nekoho, kdo je placen z rozpoctu je to i takove ... uprimne .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 15:38 | Nahoru | #15183

Medved píše: No ty vole ... omlouvat si mrzaceni motoru tim, ze potrestas stat ... to je hodne velke vrteni psem.

A od nekoho, kdo je placen z rozpoctu je to i takove ... uprimne .



... až odejde LS2, bude ram i kastle dávno mrtvá... navic jsou i firmy, které LPG umějí...
navíc, víš jakou mám radost z každé koruny od Tebe?.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 16:15 | Nahoru | #15184
Šarlatáni pouštět státu žilou, ba jej přímo cévkovat.. hamba!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 16:25 | Nahoru | #15185

MedWed píše: PetrL3>... bez reakce na Ameriku jo?



Promiň, teď nevím, jak sem měl reagovat.
Samozřejmě ti přeju, aby to sloužilo spolehlivě

U nás v rodině na ty Ameriky moc nejsme, až na ojedinělé vyjímky.



Naposledy editováno 04.10.2022 16:27:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 16:38 | Nahoru | #15186

PetrL3 píše: Promiň, teď nevím, jak sem měl reagovat.
Samozřejmě ti přeju, aby to sloužilo spolehlivě

U nás v rodině na ty Ameriky moc nejsme, až na ojedinělé vyjímky.



... úctou, respektem a přáním najetyho milionu km přece

Já tomu taky přišel na chuť jen tak napul...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 16:45 | Nahoru | #15187
MedWed> Btw hele co sem tu měl minulý týden (není to moje)...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 16:47 | Nahoru | #15188
...a očekávám, že hodíš fotku nějakýho bvp

Naposledy editováno 04.10.2022 16:47:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 16:56 | Nahoru | #15189
PetrL3> jo, tak s těmhle se moc nemusím... ani s GS ani s těma druhejma

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 16:56 | Nahoru | #15190

PetrL3 píše: ...a očekávám, že hodíš fotku nějakýho bvp



... maximálně tak hrnce a sufanku pochopitelně

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 17:03 | Nahoru | #15191

assassin píše: oxygen> lepsi akcelerace se vzdy hodi a proc to do tam nedat, kdyz to skoro nic nestoji? ten ele motor s takovejma parametrama je v podstate "kazdej" - u spalovaku motor kterej tohle dokaze znamena slozitej nebo velkej supervykonnej motor - elektromotor ma ten kroutak z principu... neni treba sestrojovat nic extra

hmotnost je vzdy na skodu



Tak, krouťák na silnici ty potřebuješ hlavně ten krouťák a ne až tak výkon - páč co je v provozu lepčí: mít 600nm už v nízkejch anebo 600ps až ve vysokejch?
A taky odezva - páč mnohem lepší je mít 500nm ihned okamžitě, než třeba 800 nm s áchjo prodlevou a čekáním než se turba roztočí

Takže za mne by nejlíp asi bylo: relativně malej lehkej benziňák 1.6 - 2.0 s 250 - 320 koníky a 330 - 420 nm + k tomu malou lehkou baterku (nebo kapacitku) a jen ke skříni přidanej elmotorek ten s třeba jen max. 40 koníky a 80 nm - tzn. mít to hlavně jako bleskovej lehkej doping klidně i jen na pár vteřin... ona taková se i zas brzy dobije
Samože na rychlý vyřešení situace nebo předjetí - bo do zatáček na okreskách je úplně jedno, esli vedeš 300ps dvoulitr nebo 700ps pětilitr

Naposledy editováno 04.10.2022 17:10:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 17:04 | Nahoru | #15192

MedWed píše: PetrL3> jo, tak s těmhle se moc nemusím... ani s GS ani s těma druhejma



Já vím. Proto ti to ukazuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 17:52 | Nahoru | #15193

MedWed píše: ... víš jakou mám radost z každé koruny od Tebe?.

Vim, protoze jich moc neni .

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 18:11 | Nahoru | #15194
Tyjo, není to bmw ale skvělej kup! Byl na Bazoši ale už není - staženo, zas asi nejspíš nějaká čórka

Text: Dobrý děň, prodám Travel Van Burstner (Fiat Ducato). Použit jen jednu sezóně. Po dohodě možno i s řidičem. Jeto pouze po republike. Kosmetickými vadami jsou pouze zbytky skořápek v klimatizaci a v chladiči. Cena: 8 699 999 Kč, odpočet DPH je možný 3x".

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 18:13 | Nahoru | #15195

PetrL3 píše: Já vím. Proto ti to ukazuju



... hajzle...!

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.10.2022 v 18:14 | Nahoru | #15196

Medved píše: Vim, protoze jich moc neni .



... naštěstí je vás takovejch dost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.10.2022 v 08:38 | Nahoru | #15197

oxygen píše: Když si vezmu, že bleskem se dá předjet i s malym autem co má zrychlení na stovku jen za 5-6 sec - tak k čemu je zrychlení 3,5 sec u dvoutunový hroudy?
A esli i třeba ta váha zlepšuje grip v zatáčkách - tak na brzdách, v setrvačnosti i hbitosti úsměv rychle přejde



Tuhle lez jsem kdysi rikal "prostorove objemnejsim" parkakum na motokarach.

Samoze cim mene hmotnosti, tim mene kinematiky. :)

A co se tyce tech baterech u malych benzinaku, tak me ty hybridy nejakym zpusobem serou. :)) Ok, cistyho hybrida jsem ridil pouze Priuse a to je strasna kycivina s naopak vysokou spotrebou na dalnicich, ale treba cista baterka tesla s p100, me mile prekvapila, jak fungovala i v zatackach.

Kazdopadne cim vic hrnku, ti vic adidas a zvuk, treba m3 e36-e92, je fakt supr.
Jinak pointu o nizke hmotnosti vs. okresky samo rozumim. To tak chces, ale kup si lotuse, ze jo....

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.10.2022 v 08:44 | Nahoru | #15198
Kuci chlupatí, nebudeme kurvit tohle, mozna jediny, "normalni" vlakno.

Me treba taky serou paraziti - netahla, co navic podporuji levici, piraty a podobny chcanky,ale blit choďme jinam, ja to taky jednou za cas udelam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.10.2022 v 09:09 | Nahoru | #15199
SLEEPER> A měl si v tý elektrice taky takovej ten chybějící vjem toho zvuku,že se hůř odhadovala rychlost před zatáčkou?Já si na tohle musel ze všeho zvykat vlastně nejdýl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.10.2022 v 09:13 | Nahoru | #15200
SLEEPER> Mě velmi zajímá, jak jezděj PHEV, jako je BMW 330e, ale třeba i Ochcávka iv. Bohužel jsem zatím neměl nikdy možnost si něco z toho zkusit.

Teoreticky mi PHEV příjde jako optimální řešení spojující výhody obou. Do práce jezdíš elektromobilem, ale nevozíš půltunovou baterku kvůli víkendové cestě přes půl republiky, na to máš benzín. Zároveň ten elektromotor maskuje mizérii dnešních oturbených aut, které reagují na plyn s nemožným zpožděním. I při jízdě na benzín ti stačí malý slabý motor, protože na jízdu ustálenou rychlostí stačí 20kW, zrychlení dodá elektromotor.
Jasně, místo půltunové baterky máš 150kg baterku a benzínový motor, ale dnešní malý benzíňák váží sotva 100kg i s příslušenstvím.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.10.2022 v 13:01 | Nahoru | #15201

zmulin píše: SLEEPER> A měl si v tý elektrice taky takovej ten chybějící vjem toho zvuku,že se hůř odhadovala rychlost před zatáčkou?Já si na tohle musel ze všeho zvykat vlastně nejdýl.



To ani ne, nemel jsem teslu na dlouho, takze jsem se soustredil na sviznejsi jiznejsi jizdu v zatackach a jak jsem psal, fungovalo prekvapive dobre.
Jako chybi mi tak takovej ten meziplyn, podradit a tahat to na full gas, ale i tak slusny. Kdybych s tim jezdil nekde pracovne po CR, tak mi to mozna bude vadit, tezko rict.

Na prvni moment strasnej nezvyk, kdyz clovek slysi jen pneumatiky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.10.2022 v 13:09 | Nahoru | #15202

Deadman píše: SLEEPER> Mě velmi zajímá, jak jezděj PHEV, jako je BMW 330e, ale třeba i Ochcávka iv. Bohužel jsem zatím neměl nikdy možnost si něco z toho zkusit.

Teoreticky mi PHEV příjde jako optimální řešení spojující výhody obou. Do práce jezdíš elektromobilem, ale nevozíš půltunovou baterku kvůli víkendové cestě přes půl republiky, na to máš benzín. Zároveň ten elektromotor maskuje mizérii dnešních oturbených aut, které reagují na plyn s nemožným zpožděním. I při jízdě na benzín ti stačí malý slabý motor, protože na jízdu ustálenou rychlostí stačí 20kW, zrychlení dodá elektromotor.
Jasně, místo půltunové baterky máš 150kg baterku a benzínový motor, ale dnešní malý benzíňák váží sotva 100kg i s příslušenstvím.



Ty ochcavky iv budeme mit na firme, ale kdo vi, kdy dojdou (šílená čekačka). V kancl budove mame v podzemnich garazi dobijecku, tak to smysl bude mit, ale objednal ropaka, bydlim na venkove. Kazdopadne jak e-octy dojdou, svezu se s tim, to je jasny, ale ja zrovna netrpim baterkovym nabozenstvim a green dealem.

To chapu, ze jako pomocnik v akceleraci/decelaraci elektromotor super, ale do auta na hrani to (za me) nepatri. A navic tem baterkam dojde za 5-8 let zivotnost a to neni levna sranda a i se opet ukaze (krom tezby a prevozu lithia tankerem) zase ta mirumilovna ekologie. :)

To trojkovyho bawa nevim, ale v takove sedmicce a bohuzel radach X, si to dokazu predstavit, ale i tak bych to nechtel. :)

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.10.2022 v 13:18 | Nahoru | #15203
SLEEPER> Z elektrických škodovek jsou ochcavky zrovna ty, co se serou (pokud to uř nemají vychytaný). Supy a ostatní prej fungujou.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.10.2022 v 14:12 | Nahoru | #15204

Deadman píše: SLEEPER> Mě velmi zajímá, jak jezděj PHEV, jako je BMW 330e, ale třeba i Ochcávka iv. Bohužel jsem zatím neměl nikdy možnost si něco z toho zkusit.

Teoreticky mi PHEV příjde jako optimální řešení spojující výhody obou. Do práce jezdíš elektromobilem, ale nevozíš půltunovou baterku kvůli víkendové cestě přes půl republiky, na to máš benzín. Zároveň ten elektromotor maskuje mizérii dnešních oturbených aut, které reagují na plyn s nemožným zpožděním. I při jízdě na benzín ti stačí malý slabý motor, protože na jízdu ustálenou rychlostí stačí 20kW, zrychlení dodá elektromotor.
Jasně, místo půltunové baterky máš 150kg baterku a benzínový motor, ale dnešní malý benzíňák váží sotva 100kg i s příslušenstvím.



No však, souhlas jen s těmi dvěma rozdíly:
1) páč u tohodle ti v zatáčkách brzy dojde dech - proto bych radši chtěl mít malej benziňák, ten 1.6-2.0, kterej když jen lochtáš bez turba taky prd žere ale jak přitlačíš tak umí letět, a
2) těch 150kg aku s motorem s sebou pořád tahat bych taky nechtěl - 50kg+ je ažaž

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2022 v 15:04 | Nahoru | #15205
Ja si myslim, ze to s tou reakci na plyn u modernich a trosku vykonnych turbo motoru neni tak zly - aspon ne ve srovnani s mistnimi vydechlymi etalony ala e46/e39 s elektronickym plynem, zpozdovacem spojky a dalsimi udelatory.

A to uz se vubec nechci poustet do rozboru tvrzeni majitelu tehle aut, ze fwd nezataci - kdyz zrovna tyhle bawa maji v serii geometrii nastavenou tak aby si juniormanazeri a jejich drahe polovicky v tom nenatloukli, takze to je ve finale vic nedotacive a v zatackach pomalejsi auto nez vetsina fwd

Naposledy editováno 05.10.2022 15:27:50

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.10.2022 v 15:11 | Nahoru | #15206
assassin> Nepoustej

3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.10.2022 v 09:09 | Nahoru | #15207
Někdy minulý týden jsem psal, že mi auto hlásí P00420. Včera jsem jel 10 km, tak jsem zapnul live data z obou lambda sond. Mám to v .csv a .brc formátu, jinak to z telefonu vydolovat neumím :( Záznam je z apky Car scanner. První lambda (červená) dost osciluje. Druhá (zelená) někdy tu první ihned kopíruje, jindy drží hodnotu docela dlouho.Tohle je volnoběh na místě hned po zaparkování:

Tohle, když jsem po chvíli na neutrál přidal asi na 3.000 ot/min. (bez zátěže na místě):

A tohle hned potompo sundání nohy z plynu opět na volnoběh na místě (až asi po minutě se zelená začala rovnat):

Jsem z toho tak trochu jelen, protože na dálnici při jízdě asi tam minutu pod plynem (2.500 ot/min. na pětku) chvíli lítajî obě, chvílí drží hodnotu obě a chvíli osciluje první s druhá drží. Auto při tom neškube, nemění zvuk, nic :(

Naposledy editováno 06.10.2022 09:14:13

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.10.2022 v 10:52 | Nahoru | #15208
vilemx> zkontroluj kabeláž a konektor k sondě. Konektor je běžná závada. Pájet se nedá, opravuje se to kdyžtak jinak, ale to až kdyby se to potvrdilo. Sonda je dnes laciná věc. Když jde vyndat.

Naposledy editováno 06.10.2022 10:53:25

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.10.2022 v 11:00 | Nahoru | #15209
Ještě bych doplnil, bývá to tak, že když je vadná jedna sonda, chyba se ukáže i na druhé, takže proto můžou lítat chvíli obě. To jen kdyby si s tím laboroval a v ECU se ti to něco třeba v chybach objevilo po tahání za kabely při zapnutému zapalování. Tím budeš zkoušet, co to ukazuje a jak se to mění, až tím zahýbeš, budeš sledovat napětí. Bacha na spalneninu

Naposledy editováno 06.10.2022 11:05:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.10.2022 v 11:13 | Nahoru | #15210
vilemx> dve sondy - tzn jedna pred a jedna za katem? ktera je ktera na grafu? mam za to, ze pro nastaveni parametru pouziva ecu jen tu prvni, ta druha je pro kontrolu, ze kat funguje jak ma...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist