globalmoto_kveten





Téma: Pomoc, problém s reklamací
 
27.4.2011 v 17:38
Mám problém s reklamací autorádia. Celkově sem jim ho dal na reklamaci třikrát. Prvně mi řekli že se závada neprojevila ale po dvou dnech rádio začlo blbnout znova. Jedná se o SCOTT DRX 630 (už nikdy si od nich nic nekoupim!). Závad je hnedka několik. Má mnoho funkcí jako každý CHINA rádio. Takže DVD, menší monitor, SD karty kabel na flashdisk apodobně. Nejdřív přetalo při filmech hrát barevně, pak přehrávalo jen MP3. Pak už nepřehrávalo DVD vůbec a jen CD. U přehrávání CD se pozastavíme, během přehrávání CD( Mp3, origo , neorigo je to jedno) přestal hrát zvuk stopa běžela dál nebo se samo přeladilo na český rohlas 1, 2, 3, začalo hrát na maximum a nešlo stlumit a vůbec tlačítka na panelu ani na dálce nefungovaly, nejednalo se o dopravní info!! Jediné řešení bylo vyndat panel a vrátit ho zpět, potom to hrálo vcelku normálně cca 1km jízdy někdy ani ne. Ldyž přestal přehrávat karty a rádio už se taky samo přelaďovalo odnesl sem to na reklamaci. První neuznaná rádio si ponechali 30 dnů. Při druhé jsem si pořídil videozáznam kde je jasně dokázáno že ta čínská šunka nedělá co má. při druhé reklamaci se ani všechny ta chyby co to mělo nevyšely do protokolu a rádio putovalo znovu na reklamaci. Tu po 30 dnech vyřídili raádio sem si přebral, hrálo cca 3 týdny a začalo to nanovo. Další reklamace, opět bez problému přijali. Po pouhých 15 dnech mi přišel email že je všechno vyřízeno. Prodejce mi sám navrhl požadování vrácení peněz což tam zapsal. Při příchodu do prodejny se ke mě hnedka pán hlásil. Povídal že se mu to ještě nikdy nestalo a podobnou situaci nikdy neřešil. Na rádio se vůbec nepodívali a to proto že má jiný výrobní číslo a že v síti kam dodávají se neprodalo. Můj názor je ten že druhou reklamaci vyřídili tak že mi dali jiný (poznal jsem že je jinej panel). Nějak mě nenapadlo že by někomu stálo za to nezapsat změnu VIN kódu, jsem kokot že jsem si to nezkouknul. . . . Otázka když ode mne firma od které jsem to koupil rádio přebrala (nepíšou si vin k zakázkám), mohl bych říct že jsem jim dal rádio správné a oni nebo servis kterej ty šunky ,,opravuje,, ho vyměnili a tim mě podvedli??? Cenovka je 3700 kč takže zastřelit se kvůli tomu nepudu ale taky sem na to pár dní makjal takže se mi to nechce jen tak nechat bejt a vzít si to domů s tim že už to nikdy nebudu moct reklamovat. U popisu se kasali že to je made in Japan, mají spostu patentů (konkrétně digitální tuner) a proto si můžou dovolit být cenově jinde než konkurence.

Pomoc, problém s reklamací

27.4.2011 v 17:43 | Nahoru | #1
Tak jestli bylo v popisu jasně napsaný, že je to made in japan a na rádiu je napsaný made in čína tak to můžeš vrátit jako rozpor z kupní smlouvou...

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc, problém s reklamací

27.4.2011 v 17:45 | Nahoru | #2
Sony je taky japonský a vyráběj to v číně, myšleno jako japonská značka. Teďka momentálně sem jim to tam nechal ať si reklamaci přehodnotěj.

Pomoc, problém s reklamací

27.4.2011 v 17:49 | Nahoru | #3
není nad to když se z něčeho zakouří a umře to. Nejsou tam náhodou Windousy? Třeba si to stahuje nějaký aktualizace a pak to blbne

Napadá mě jedině to rádio vrátit, že se nejedná o to tvoje

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc, problém s reklamací

27.4.2011 v 17:55 | Nahoru | #4
Při první úspěšné reklamaci ti do reklamačního listu jistě napsali jak byla reklamace vyřízena tzn. zda výměnou za jiný kus či opravou starého. Pokud tam máš oprava starého už asi nikdy nedokážeš že to tvoje rádio je to od kterýho máš záručák. Pokud tam máš výměna za jiný kus je jasný že čísla sedět nemůžou a musí ti to uznat. Obávám se že v případě 1 s tebou pěkně vymrdali a to si ještě dokážu představit případ že jim dojde deset rádií na reklamaci oni je hodí na hromadu zamíchají a vrátí zpět majitelům jako opravené. Pak už nebudou sedět čísla nikomu a je po reklamacích... Dělal jsem v elektru tak vím co se v povedených firmách děje...

Pomoc, problém s reklamací

27.4.2011 v 17:57 | Nahoru | #5
To mi připomíná nedávné téma od Raula o tom, jak jeho bráchovi v bazaru při výměně prasklého předního skla vyměnili patrně celý motor...

No s tím VINem to bude trochu problém, jestli to nemáš nikde zapsané - že se vyměnil kus za kus - tak s tím teďka podle mě moc nenaděláš
Od prodejce je to samozřejmě vychcanost - jak píšeš: i když si nepíše VIN k zakázkám - celý VIN patrně ne, ale nějaká počáteční písmena, čísla vyjadřující výrobní řadu budou mít patrně evidované, jinak by s tím na tebe nevyrukoval...
Nejdříve bych se zkusil s prodejcem domluvit po dobrém, resp. na něj trochu zatlačit, klidně i řvát (po zkušenostech mohu říct, že s tím člověk při reklamaci nejdál dojde), pokud to nevyjde tak kontaktovat instituce jako ČOI apod. No hodně štěstí.

(reakce na) Pomoc, problém s reklamací

27.4.2011 v 17:58 | Nahoru | #6

jk.rx píše: Sony je taky japonský a vyráběj to v číně, myšleno jako japonská značka. Teďka momentálně sem jim to tam nechal ať si reklamaci přehodnotěj.



To je ovšem jiná písnička, pokud ti to přijali do reklamace znamená to že jsi předložil zboží který lze na základě reklamačního listu reklamovat a pokud by se mi ho snažili vrátit, vymrdal bych já s nima že tohle není to rádio který sem jim dával páč nesouhlasí číslo zboží...

(reakce na) Pomoc, problém s reklamací

27.4.2011 v 17:58 | Nahoru | #7

dannythreefifty píše: Při první úspěšné reklamaci ti do reklamačního listu jistě napsali jak byla reklamace vyřízena tzn. zda výměnou za jiný kus či opravou starého. Pokud tam máš oprava starého už asi nikdy nedokážeš že to tvoje rádio je to od kterýho máš záručák. Pokud tam máš výměna za jiný kus je jasný že čísla sedět nemůžou a musí ti to uznat. Obávám se že v případě 1 s tebou pěkně vymrdali a to si ještě dokážu představit případ že jim dojde deset rádií na reklamaci oni je hodí na hromadu zamíchají a vrátí zpět majitelům jako opravené. Pak už nebudou sedět čísla nikomu a je po reklamacích... Dělal jsem v elektru tak vím co se v povedených firmách děje...



Jsou to dobytci, bohužel na majiteli je to, aby si všechno překontroloval...

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc, problém s reklamací

27.4.2011 v 18:04 | Nahoru | #8
Jinak jsem nějak přepracovaný, v nadpisu jsem četl: Pomoc, problém s erekcí

Pomoc, problém s reklamací

27.4.2011 v 18:05 | Nahoru | #9
Právě že jediná výhoda co teďka vidim je to že sem si ho od nich nevzal protože oni ho přebrali a je vlastně jeho hloupost že to vzal s jinym vin. TY kurvy právě nenapsali že by něco opravovali nebo něco vyměnili natož konkrétně něco o tom říct. Napsali jen ,,opraveno,,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, problém s reklamací

27.4.2011 v 18:06 | Nahoru | #10
2stroke> zkus si založit svoje téma s touto problematikou

Pomoc, problém s reklamací

27.4.2011 v 18:07 | Nahoru | #11
tady je odkaz na t šitku, http://www.autoradi.../detail.aspx?id=5019
Nekupoval sem ho tady, tam kde sem ho koupil už ho neprodávaj a asi vědi proč

Naposledy editováno 27.04.2011 18:07:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc, problém s reklamací

27.4.2011 v 18:08 | Nahoru | #12
jk.rx> No to ne, mně všechno funguje dobře

(reakce na) Pomoc, problém s reklamací

27.4.2011 v 18:18 | Nahoru | #13
2stroke> biologický hodiny ti tikaj

Pomoc, problém s reklamací

16.5.2011 v 16:10 | Nahoru | #14
Tak už to je vyřízený. Přeběhlo 360 dnů, neozvali se tak sem tam došel, pán mi řekl že ho nemá a můžemi s klidným svědomím vyplatit peníze .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist