Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.
Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.
Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.
Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
VeFeRák píše: Zajímavý, i já to s Yukinou přežil, vratká mi přijde stejně jako skoro káždá 125. A jestli to s tebou vytáhlo 90, tak seš buď ještě tlustější než já nebo byl někde problém, páč ta, co jsem měl doma se mnou uměla 100 docela v pohodě.
A že by se hůř prodávala? No, ani bych neřekl.
a nebude to tím, žes na ní, dle vlastních slov, najel 2tis km? 2tis km mi vydrží i Ducati
A pročžeto v Číně vyrábějí tak levně? Problém není ani tak v nekvalitních materiálech, jakožto v spíče ve společensko-ekonomickém modelu země. Čínan dělá za výrazně nižší mzdu než Čech a ještě ke všemu je schopen opravdu makat. ČR vycepovaná z dlouholeté vlády komunistů/socialistů si zvykla, že všechno je tak nějak garantováno státem, tak proč by se měl člověk snažit... To co se u nás projede na dávkách na podporu jednoho příživníka uživí deset pracujících Číňanů, tak co chcete?
Za deset let nemusíte mít strach z Číny, protože místo jednoho Číňana si firmy zaplatí deset Indů a velká část světové exportní produkce bude směřovat odtamdud
2 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
Jinak se neopírej do lidí co jim rodiče koupily novou dvácu, cejtím v tom trochu závist, voni se do tebe taky nenasíraj, že vaši ty prachy nemaj, aby ti je dali....
Závodím s 40 let starejma Hondama dojdu do Hondy a podle čísla dílu obědnám co potřebuju, myslím že na tvůj stroj bude úproblém sehnat díl už za 10 let.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
selkie píše: a nebude to tím, žes na ní, dle vlastních slov, najel 2tis km? 2tis km mi vydrží i Ducati
a to má něco společného s rychlostí? jakože po 3000 km by to zpomalilo?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
VeFeRák píše: a to má něco společného s rychlostí? jakože po 3000 km by to zpomalilo?
ne broucku...to ma spolecnyho s tou vydrzi a kvalitou...jak muzes neco po 2tis km poznat a delat zaver? nesmysl...aby se o jakymkoli stroji dalo rict, ze je spolehlivej, tak to chce fakt vic najetejch kilometru...jak muzes vedet, ze bejvalej majitel do toho behem tech 15 tisic nenarval porizovaci cenu a pak to radeji neprodal?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
selkie píše: ne broucku...to ma spolecnyho s tou vydrzi a kvalitou...jak muzes neco po 2tis km poznat a delat zaver? nesmysl...aby se o jakymkoli stroji dalo rict, ze je spolehlivej, tak to chce fakt vic najetejch kilometru...jak muzes vedet, ze bejvalej majitel do toho behem tech 15 tisic nenarval porizovaci cenu a pak to radeji neprodal?
zlatíčko, vidíš snad, že někde píšu o výdrži a spolehlivosti? psal jsem o rychlosti a prodejnosti, tak se prosím tě prober, pročti to ještě jednou a kdyby to ani tentokrát nevyšlo ( to znamená, že by se ti furt zdálo, že tady píšu o kvalitě a spolehlivosti), tak zase napiš. Muck
Sukin píše: Ty vole srovnávat fichtla a čínu je hodně uhozený, fichtl je padesátka tvoje čína je 125 a na fichtlech budou lítat ještě naše vnoučata, ale číny v tý době už budou třikrát recyklovaný...
Jinak se neopírej do lidí co jim rodiče koupily novou dvácu, cejtím v tom trochu závist, voni se do tebe taky nenasíraj, že vaši ty prachy nemaj, aby ti je dali....
Závodím s 40 let starejma Hondama dojdu do Hondy a podle čísla dílu obědnám co potřebuju, myslím že na tvůj stroj bude úproblém sehnat díl už za 10 let.
Právě proto o tom píšu. Čínská 125 je silnější a nepotřebuje takovou údržbu jako starej fichtl. Jasně, můžou na něm jezdit ještě naše vnoučata, ale proč by to sakra dělali (pokud ho neberou jako stylovýho veterána). Má to tři rychlosti, nejede to a furt to musíš štelovat. Když koupíš novou nebo starší čínu, tak si pojezdíš mnohem líp a za pár let to hodíš do šrotu, nebo to dáš někomu za pár kaček ať si zas pojezdí on.
Svýmu dítěti bych taky chtěl dopřát to nejlepší a koupit mu pořádnej stroj. Ale prostě nesnášim domácí mazlíky, který uměj na motorce dojet akorát tak na zastávku nebo před školu a tam se vytahovat. A že takovejch znám. Netvrdim, že jsou takový všichni, ale je jich fakt dost.
Snad v každym tématu o čínských motorkách je někdo kdo má blbý kecy. Mladej kluk se přes fórum zeptá jak se seřizujou ventily na jeho číně a dozví se, že má motorku na prd. Pak se zeptá jak štelovat karbec a dozví se to samý. Některý lidi prostě asi neví, co to znamená "držte se tématu". Tak sem založil tohle, ať se tu každej vykecá jak chce a ostatním tématům dá pokoj.
S těma dílama souhlasim. To je to fakt na nic. Číny nemaj plánovanou velkou životnost, takže se jim asi díly ani nevyplatí dělat. Ale zas díky tomu, že jsou to povětšinou kopie, tak jdou sehnat díly od jinejch výrobců. Ale chce to trpělivost.
VeFeRák píše: zlatíčko, vidíš snad, že někde píšu o výdrži a spolehlivosti? psal jsem o rychlosti a prodejnosti, tak se prosím tě prober, pročti to ještě jednou a kdyby to ani tentokrát nevyšlo ( to znamená, že by se ti furt zdálo, že tady píšu o kvalitě a spolehlivosti), tak zase napiš. Muck
jistěže...hnedka v první větě a pak v tvém profilu v "info o motocyklu"
teď ty
Naposledy editováno 27.04.2011 13:38:59
Motorku jsem měl 2000 km, takže udělám hodnocení po 2000 km. Jestli je to málo nebo hodně a kdo si z toho co vezme je mi jedno. Prostě za tu dobu se nic neposr. a tím pro mne zkušenost končí. Kdyby Yukina byla taková mr.ka, tak by si majitel nekoupil novou 350 zase Yuki.
Jinak Roberto! Mít Yukina kterou jsem měl 11KW jak tvoje Blata šel bych do testu,že bych jezdil stebou závody atd. ale je fakt,že jde poznat,že Yukina má 7KW a XR má 8.5KW.To jsem porovnával s kámošem a jde to poznat dost!Natož 7KW vedle 11KW... Bez prdele až číňani udělají 125 endurko s 11KW,tak zkusim najezdit to co ty...
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
a urval bych si ruky.
Prodal mě ji milý pán
říkal:"Je to Yuki Swan!"
...
Je to sice "značka"
železo , co kus to sračka!
Co se na ní pokazilo?
Spíš čas by mi ušetřilo
Říct co se na ní nesralo
bylo toho pramálo.
Čína je i Megelli,
kup to a jsi v prdeli.
někde sem to vyhrabal slouží k pobavení
E: Ale jinak, jestli je ti podle profilu 25 a máš to 3. sezónu, tak kdo ti bránil do těch 22 let chodit na brigády a vydělat si na tu GS500 + oblečení? Vymlouvat se na to, to bych pochopil ještě u 16 letých, kteří třeba nemohli sehnat brigády a tak, ale v tomhle věku teda nevím. Znám taky machýrky, co se moc nenadřeli a pak frajeří, ale zrovna tak vím, že kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody. A někdy mi naopak připadne, že ti největší zastánci číny jsou v podstatě největší "machři", napadají ostatní a přitom kdyby chtěli a snažili se, můžou si "značkovej" stroj koupit bez potíží taky. Já se zatím držel toho, že když jsem něco chtěl, tak jsem se za každou cenu snažil neslevit a holt to trvalo dýl, než jsem si na to vydělal. Nic víc, nic míň.
Naposledy editováno 27.04.2011 17:31:40
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
zkušenosti Tvého bratra bych do toho opravdu netahal, co si pamatuju zničil opravdu vše co se dalo ale píle tam zajisté byla. Když tak napiš po sz jak se mu daří chodil sem s ním na zs a s Tebou vlastně taky.
Co se týče číny, sám sem si teď koupil svojí první motku a čína mě do výběru fakt nenapadla.
A to z více důvodů, nějaké delší cestování na 125ccm si opravdu představit nedovedu.
A pak je tu další důvod - zábavnost sem sám zvědav jak dlouho Ti tahle nadšenost vydrží.
Na výkon se zvyká celkem rychle (ohledně jízdních vlastností číny ani nemluvě) brzy se stane, že Ti to prostě nebude stačit.
Dle mě by byla ta Gsa, Revere, malej Bandit na začátek lepší volba.
Naposledy editováno 27.04.2011 18:48:17
Jako upřímně je mě to uplně fuk, proč si někdo kupuje čínu nebo ne, stejně tak jako jaký s tím má zkušenosti, já potřebu takovýho stroje necítím a ani nemám potřebu se k tomu nějak vyjadřovat, je to každýho věc, ale tady jsem se spíš tak ze zajímavosti ptal, když o tom sám autor vlákna v úvodním příspěvku psal, každej má jiný priority třeba...
Zbytek co na tom nejel říká , že kámoš měl , kámošovi se rozbila atd :D
Sám mám motorku z číny r 2010 najeto skoro 5000 kilometrů a neměl jsem nejmenší problém a přijde mi o dost lepší koupit si novou čínu v záruce za 40 nebo 50 tisíc než ojetou motorku za stejný peníze.
Další věc jsou díly: každej říká, že díly na činský motorky nejsou .. to je blbost když jsem sháněl na svojí motorku nový plasty a další věci tak jsem je měl za 3 dny na prodejně. Servisní sít například Yuki je taky velmi dobrá tak si nikdo nemá na co stěžovat, cena dílů je věc druhá, ale na japonský nebo italský mašiny by to bylo stejný.
Neodsuzuju japonský a nebo jiný ojetiny ....sám mám v plánu si potom nějakou silnější ojetinu koupit , ale rozhodně nelituju, že jsem začal na číně a nekoupil si něco jinýho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
2 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
kotvista píše: Placa> fakt komika... dát do jedné věty slova jako ,,čína,, a ,,vývoj,, ! Číňani nic nevyvíjejí... vývoj je jedna z nejdražších položek každého modelu motocyklu. Číňani pouze degradují a kopírují dlouho vyvíjené motocykli kvalitních značek. Vezmou kvalitní věc, totálně jí zjednodušej, použijou sračkozní materiály a pak to ještě blbě vyroběj. Jen takový můj postřeh k yuki 125 sport a yamaze ybr 125! Kvíz... najdi 5 rozdílů!! PS:Tímto nikoho nechci odrazovat od číny, ale pouze nedoporučuji.
Origo Yamaha ybr 125 pro export do celýho světa se vyrábí hlavně v závodě Yamaha v ČÍNĚ . Je možno si to přečíst pro rozšíření znalostí třeba tady
http://www.motorkari...a-cbr-125--3866.html
Jinak samořejmě před xxlety byl pro začátek pincek. Dědovo pařízek, pak 05ka, 21ka s hrazdičkou. Nelze nikdy zapomenout
Naposledy editováno 27.04.2011 21:47:04