Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.
Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.
Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.
Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
VeFeRák píše: Zajímavý, i já to s Yukinou přežil, vratká mi přijde stejně jako skoro káždá 125. A jestli to s tebou vytáhlo 90, tak seš buď ještě tlustější než já nebo byl někde problém, páč ta, co jsem měl doma se mnou uměla 100 docela v pohodě.
A že by se hůř prodávala? No, ani bych neřekl.
a nebude to tím, žes na ní, dle vlastních slov, najel 2tis km? 2tis km mi vydrží i Ducati
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
selkie píše: a nebude to tím, žes na ní, dle vlastních slov, najel 2tis km? 2tis km mi vydrží i Ducati
a to má něco společného s rychlostí? jakože po 3000 km by to zpomalilo?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)