Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.
Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.
Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.
Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
Za ma na zacatek dobra volba. I kdyz cena takove Hondy CBR 125 je uz taky skoro 25-30 tisic, takze bych sel ted asi do toho, ale Yuki taky dobry
Mrkni se ke me na profil a mrkni se na Yukinu
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
2 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
s yuki a podobnym šamcajkem zadnou zkusenost nemam tak treba je to v poho
3 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
Kromě toho....
Necpěte prachy Číňanům, jsou naším ekonomickým nepřítelem, bojujete tím sami proti sobě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
Deadman píše: Proč vyhazovat prachy za čínu, co je nekvalitní sračka už z výroby, když za ty prachy lze koupit slušnou japonskou ojetinu stejného objemu, co je i přes stáří nesrovnatelně lepší technikou a i přes najeté kilometry spolehlivější. A to nemluvím o zajištění dostupnosti dílů i mnoho let po zkončení výroby, zatímco na čínu je často problém sehnat díl i na aktuálně prodávaný model.
Kromě toho....
Necpěte prachy Číňanům, jsou naším ekonomickým nepřítelem, bojujete tím sami proti sobě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
garp píše: Deadman> ma pravdu ten chlapec
nemá....čína je dneska všechno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
tak buď rád, že jseš v první skupině
srovnávat 4 roky starou čínu s 40 let starým fichtlem je mimo, kdyby na té číně řádily ty 4 generace jezdců jako na tom fichtlu, tak se max. povozí první genrace a to mám ještě obavu, že ani ne
E: trochu sem to domotal
Naposledy editováno 26.04.2011 16:07:34
Kamarád si koupil novou čtyřkolku z číny.
Bashan, nebo tak nějak
Na první jízdě po přivezení domů z krámu
mu v zatáčce upadlo pravé zadní kolo
Závit na poloose byl z výroby špatně vyřiznutý a matice tak držela
kolo "na čestné slovo". Kdyby jelo auto v protisměru, tak
V záruce mu všechno opravili, ale on už si alespoň udělal obrázek
o kvalitě výroby a výstupní kontroly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
garp píše: selkie> to je pekna blbost
není daleko od pravdy.1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
mi-psi píše: ....Konstrukčně je na docela vysoký úrovni.
prosim?
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
Asi je pravda, že čína se bude dál hůř prodávat.
Kámoš koupil tu Yukinu novou za 40, já koupil za 40 Varánka 01 výroba nakrouceno 22 tis...
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
jinak při dnešních cenách bych šel do jetý mašiny, už kvůli dalšímu prodeji...beztak na tom mlaďas bude jezdit rok, maximálně dva a co pak s tim