globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Špatné gurefo-jak se to mohlo stát?
17.4.2011 v 15:46
Zdar,včera mi přestala jet mašina,řikám to není možný dyť je po generálce.Nicméně dneska jsem se pustil do odhalování co je za problém a našel jsem tohle .Gufero pod řetězovým kolečkem KO+povypadlá segrovka k ložisku,tu sem tam nasadil úplně no a zítra jdu koupit nové guferko.Jen se chci zeptat,čím může takováhle deformace vzniknout?Špatnou montáží?Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek Špatné gurefo-jak se to mohlo stát?

18.4.2011 v 17:20 | Nahoru | #1
Ty gufera si přeměř, ty čísla na nich jsou narozdíl od ložisek rozměry v milimetrech vnitřní průměr - vnější průměr - šířka Přeměř si ale hlavně ty díry, kdoví, co ti tam ten člověk narval.
Na motoru 638 má výstupní převodová hřídel průměr 25mm, jenže gufero neběhá po hřídeli, ale po rozpěrném kroužku, který je mezi ložiskem a řetězovým kolečkem. Jinak bys neměl k čemu řetězové kolečko utáhnout. Průměrem rozpěrného kroužku si nejsem jistý.
Na pravém čepu kliky (pod alternátorem) jsou 2 varianty. Buďto gufero běhá po hřídeli, která má průměr 25, nebo běhá po kroužku, který je na hřídel naklepnutý a má vnější průměr 30. U většiny motorů 638 je použit kroužek, protože pro ně bylo snadnější ve výrobě udělat hlazené kroužky, než brousit čep kliky dost jemně na to, aby na něm gufero chvíli vydrželo. Na posledních motorech 638 nevým od kdy, asi okolo roku 2000, se přestal kroužek používat a čepy kliky začli brousit jemně, jak tomu bývalo u předchozích typů motorů.
Ze strany primárního převodu je gufero přímo na čepu, bez kroužku, průměr asi opět 30, vnější průměry si nepamatuju, ty jsou podle ložisek.

Jo a to celé je trest za to, že jsi si to neudělal sám. Jawy se do servisu nikdy nedávají!

Naposledy editováno 18.04.2011 17:21:33

(reakce na) Špatné gurefo-jak se to mohlo stát?

18.4.2011 v 17:31 | Nahoru | #2
Deadman> Před chvílí sem gufera vyměnil,a než sem je šel dneska koupit,díry sem si znovu proměřil ,rozměr odpovídá,je to o mnoho lepší než to bylo,ale ještě mě čeká poslední třetí,právě pod tím primárem.Jináč máš pravdu s tou poslední větou A já už to vim taky,jenže víš co,zas na tu druhou stranu,myslel sem si že ze servisu to bude nejlepší,když tomu člověk všemu moc nerozumí,hlavně motoru.Jenže chyba lávky to byla no...Ponaučen už sem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist