globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: blbne pravý válec
11.4.2011 v 08:24
Ahoj všem motorkářům,
chtěl bych se Vás zeptat, jestli nevíte, co by mohlo být s mojí GPZkou.Je to moje první větší motorka, tak jsem ji dal do servisu aby mi ji celou zkontrolovali.Cena za servis byla 12tis,a bylo mi mechanikem řečeno, že nic nenašel a měla by být v pořádku.Po ujetí asi 100km mi ale začal při nastartování blbnout jeden válec, když stojím na místě a nesnažím se ji točit do velkých otáček, kde se začíná chytat tak začne kapat benzín mezy svodem a výfukem.
Při jízdě to funguje tak, že se mi válec chytá až třeba od 5tis otáček ale někdy jedou po zahřátí i na volnoběh oba ale není to často.Svíčky jsou podle faktury nové,karburátory seřízené,ventyly.a podtlaky taky.
Po servise do těch 100km mě nic netrápilo.Jo a ještě-dělalo to i před servisem a po servisu asi 100km pohoda a teť zase :(
Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek blbne pravý válec

11.4.2011 v 09:49 | Nahoru | #1
Svíčka může být divná resp. "ulitá". Pokud ti někde kape benzín a jeden válec nemá výkon, mohl by být problém, že ti netěsní plovákový ventil v karburátoru.
Schválně sem hoď fakturu za opravu. Zajímalo by mě, co ti v tom servisu za 12 000,- udělali .
Radši jim to hned vrať a hlavně žádný vyřvávání a machrování, co že to jsou za pitomce...
Měl jsem ER5 (skoro stejný motor) a v jednom dost dobrým servisu na brzdě a přetryskovávali mi karburátory po montáži jiný koncovky. V jednom karburátoru zůstalo nějaký smítko a stalo se mi to, co tobě - jeden válec plnej benzínu a motorka bez výkonu s funkčním jedním válcem. Nikdo nejsme neomylný, že. Ten karbec jsem si potom už vyčistil sám a za hodinu bylo po problému . V servisu mi potom dali novou svíčku a olej, protože když motorka stála a nefungoval podtlakový palivový kohout, natekl mi benzín do válce a přes kroužky do olejový náplně. Takže pokud máš stejnou závadu, dej si na to pozor.
Nebo to může být něco jinýho . Změřili ti kompresní tlaky motoru? Seřídili ti ventily?
Jinak tohle je docela jednoduchej motor, kde si dost věcí uděláš sám. Hlavně ty ventily se seřizují šroubkama, takže nepotřebuješ měnit podložky.
Nezapomeň na tu fakturu , klidně do PM, zajímá mě to.

(reakce na) blbne pravý válec

11.4.2011 v 11:10 | Nahoru | #2
Janek> Tak tohle by asi mohlo být ono.Je pravda, že mi říkal, že tekly karburátory ale to prej spravil.Ale lidi opravdu nejsou stroje.Takže myslíš, že kdyby to bylo tím, že by mi to teť udělali znovu jako v záruce?Nejsem takovej člověk, že bych je tam seřval ale naopak.
Je pravda, že po tom servise byl 100km pokoj, teť znova tak by mohla být chyba tam.
A co se pak musí udělat pro to, aby netekli už nikdy(neberu únavu materyálu)a je to drahý?.
Moc díky za rady.
Jinak z těch 12tis tam bylo 3800kč práce ale s tím jsem počítal a kdyby to bylo udělaný
pořádně byl jsem i spokojený.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 blingdoogie 23 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 Novajs45 3 28.5.2023 v 14:22 Novajs45
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 dolezel 9 17.8.2022 v 06:26 dolezel


TOPlist