globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R1-seriový tlumič řízení
8.4.2011 v 13:45
Zdarvim motorkari/ky, především majitele R1 roku 07-08.
Chtěl bych se zeptat jak jste spokojeni s original seriovým tlumičem řízení? Mám možnost koupit seriový za 2500kč, 5000kč se mě moc za nový dávat nechce. Na gobelliny sem si fakt stěžovat nemohl....



R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 13:48 | Nahoru | #1
nebo kup nas: http://www.tribleperformance.com/

seriovej bude asi mekkej, na naky akcnejsi jezdeni bych do nej dal hustejsi oil...
BTW co je s tim starym?

1 reakcí na tento příspěvek R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 13:57 | Nahoru | #2
Kdyby ten váš byl tak za trojku. Teď mám nečekané velké výdaje. Stary sem ohl po pádu na okruhu

3 reakcí na tento příspěvek R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 15:27 | Nahoru | #3
Vetsina lidi tu bude remcat, jak je seriovej mekkej a tim padem na houno => blbost!
Na okruh bude urcite lepsi manualni nastaveni tuhosti, ale nikdo na pozemni komunikace jinej nez seriovej tlumic nepotrebuje. Moc dobre vim jak funguje, napr. ve 240ti mi necekane sel predek nahoru a trochu jsem si hnul s riditky, ale seriovy tlumeni to v pohode pobralo!

Navic cim tuzsi rizeni, tim horsi zpetna vazba od predku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 15:41 | Nahoru | #4

Sleeper1 píše: Vetsina lidi tu bude remcat, jak je seriovej mekkej a tim padem na houno => blbost!
Na okruh bude urcite lepsi manualni nastaveni tuhosti, ale nikdo na pozemni komunikace jinej nez seriovej tlumic nepotrebuje. Moc dobre vim jak funguje, napr. ve 240ti mi necekane sel predek nahoru a trochu jsem si hnul s riditky, ale seriovy tlumeni to v pohode pobralo!

Navic cim tuzsi rizeni, tim horsi zpetna vazba od predku



zalezi jak jezdis na pozemni komunukaci.. ja sem v nedeli zase o 2kliknuti pridaval protoze dvojka po plnym a riditka se jeste docela slusne hejbaly.. takze sem na konci rozsahu - pujde hustejsi oil.... ale s tou odezcvou souhlas, je to kompromis, o neco prijdes, neco ziskas...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 15:43 | Nahoru | #5

Sleeper1 píše: Vetsina lidi tu bude remcat, jak je seriovej mekkej a tim padem na houno => blbost!
Na okruh bude urcite lepsi manualni nastaveni tuhosti, ale nikdo na pozemni komunikace jinej nez seriovej tlumic nepotrebuje. Moc dobre vim jak funguje, napr. ve 240ti mi necekane sel predek nahoru a trochu jsem si hnul s riditky, ale seriovy tlumeni to v pohode pobralo!

Navic cim tuzsi rizeni, tim horsi zpetna vazba od predku


Mám sériovej tlumič ale je upravenej né mnou. ale odlačit motorku je fakt pěknej záhul jelikož nepohnu skoro ani řidítkama takže ta zpětná vazba od předku mám nulovou ale zase na druhou stranu řídítka mi to jen tak nerozházý takže nevím jak to mám řešit jestli je to dobře když to mám tak brutálně tuhý
Řekl bych že to je stažený docela i hodně na okruhový ježdění. takže jsem zvědavej co s tím budu dělat

Naposledy editováno 08.04.2011 15:45:46

(reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 15:45 | Nahoru | #6

tigerbou píše: Mám sériovej tlumič ale je upravenej né mnou. ale odlačit motorku je fakt pěknej záhul jelikož nepohnu skoro ani řidítkama takže ta zpětná vazba od předku mám nulovou ale zase na druhou stranu řídítka mi to jen tak nerozházý takže nevím jak to mám řešit jestli je to dobře když to mám tak brutálně tuhý



okruhovej setup, dal bych jinej olej.. u gsxr se meni krasne, tzn da se zkouset...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 15:46 | Nahoru | #7
assassin> tyhle "problemy" jsem mel taky, ale zjistil jsem, ze na motorce jen blbe sedim. Clovek musim porad tlacit vahu na predek (hlavu do kelimku, hrudi se opres o nadrs atd...; v zatacce pak hlavu vedle kelimku, proste furt se tlacit na predni kolo), pak mi riditka prestaly kmitat

Naposledy editováno 08.04.2011 15:49:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 15:49 | Nahoru | #8

Sleeper1 píše: assassin> tyhle "problemy" jsem mel taky, ale zjistil jsem, ze na motorce jen blbe sedim. Clovek musim porad tlacit vahu na predek (hlavu do kelimku, hrudi se opres o nadrs atd...; v zatacce pak hlavu vedle kelimku, proste furt se tlacit na predni kolo), pak mi riditka prestali kmitat


No nevím ale tlačit do předku je absolutní blbost i posazem. Má být fifty fifty předek i zadek . Ale co já vím ještě jsem nenašel posaz z kterýho bych nespadnul

Naposledy editováno 08.04.2011 15:50:31

(reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 15:49 | Nahoru | #9

Sleeper1 píše: assassin> tyhle "problemy" jsem mel taky, ale zjistil jsem, ze na motorce jen blbe sedim. Clovek musim porad tlacit vahu na predek (hlavu do kelimku, hrudi se opres o nadrs atd...; v zatacce pak hlavu vedle kelimku, proste furt se tlacit na predni kolo), pak mi riditka prestali kmitat



tak ono zas R1 v tomhle bude trosku jinak nez naprevodovany TL... kmitaj jen pri akceleraci, to se na predek moc nenamacknu.. jinak sem asi 4-5let jezdil bez tlumice rizeni(na stejne moto), takze umim jezdit bez nej, ale proste to chce tolik neakcelerovat, s utazenym tlumicem jde jezdit agresivneji... vyjezdy ze zatacek s prizvedlym kolem a tak...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 15:54 | Nahoru | #10

tigerbou píše: No nevím ale tlačit do předku je absolutní blbost i posazem. Má být fifty fifty předek i zadek . Ale co já vím ještě jsem nenašel posaz z kterýho bych nespadnul



covece dostali jsme s kolegou teoretickou skolu od sefa jednoho nejmenovaneho teamu, co pusobil v MS a neni to tak. Hodne zdejsich zavedenych fam nam vysvetlil a i kdyz ze zacatku nechtel, prozradil nam spravny posed, jak brzdil, jak se divat a hlavne jak hybat s rameny a hlavou...

Nebudu to tu verejne prozrazovat (mam u nej motorku na servisu a jeste by mi ji rozbil kladivem ), ale fakt tu vahu tela musis porad tlacit na predek...

Naposledy editováno 08.04.2011 15:55:06

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 15:55 | Nahoru | #11

Sleeper1 píše: covece dostali jsme s kolegou teoretickou skolu od sefa jednoho nejmenovaneho teamu, co pusobil v MS a neni to tak. Hodne zdejsich zavedenych fam nam vysvetlil a i kdyz ze zacatku nechtel, prozradil nam spravny posed, jak brzdil, jak se divat a hlavne jak hybat s rameny a hlavou...

Nebudu to tu verejne prozrazovat (mam u nej motorku na servisu a jeste by mi ji rozbil kladivem ), ale fakt tu vahu tela musis porad tlacit na predek...



tak proč si tolik lidí lepí na tankpad petflašku nebo blok polystyrenu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 15:57 | Nahoru | #12

Sleeper1 píše: covece dostali jsme s kolegou teoretickou skolu od sefa jednoho nejmenovaneho teamu, co pusobil v MS a neni to tak. Hodne zdejsich zavedenych fam nam vysvetlil a i kdyz ze zacatku nechtel, prozradil nam spravny posed, jak brzdil, jak se divat a hlavne jak hybat s rameny a hlavou...

Nebudu to tu verejne prozrazovat (mam u nej motorku na servisu a jeste by mi ji rozbil kladivem ), ale fakt tu vahu tela musis porad tlacit na predek...



pri moji vejsce a pri tom kde ma TL riditka s tim nemam problem, jen me po 20km tak boli a brni ruce ze necejtim packy...

(reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 15:59 | Nahoru | #13

FiZzeR píše: tak proč si tolik lidí lepí na tankpad petflašku nebo blok polystyrenu?


Pravda jelikož motorka je těžší na předku tak aby měli rozdělenou váhu na předek a zadek stejně..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 16:01 | Nahoru | #14

assassin píše: pri moji vejsce a pri tom kde ma TL riditka s tim nemam problem, jen me po 20km tak boli a brni ruce ze necejtim packy...



tak na tom sedíš blbě, o ty ruce se nemáš opírat... ale co já tady budu komu radit, na to fakt nemám

nicméně, jezdil jsem tak, že jsem tlačil váhu na předek, pak mi ozzák řek že mu prej halbich nakukal že naopak tlačit na prdel... tak jsem to zkusil, a funguje to taky takže si jezdim podle toho jak se mi zrovna chce, oboje má něco do sebe, ale je fakt že když se tlačim dozadu tak mám lepší pocit na brzdách do zatáčky a na výjezdech, když se tlačim dopředu tak mi ta motorka přijde taková neklidná. ale zase se líp překlápí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 16:01 | Nahoru | #15

FiZzeR píše: tak proč si tolik lidí lepí na tankpad petflašku nebo blok polystyrenu?



to je presne jedna z tech blbosti, co lidi delaj

Takhle by to mel spravne vypadat

(reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 16:02 | Nahoru | #16
Sleeper1> Už jsem to řešil před nějakou dobou když jsem dostal rady na okruhu když jsem jezdil www.motorkari.cz/forum-detail/
Určitě trochu větší zátěž na zadek motorka je klidnější při průjezdu zatáčkou

Naposledy editováno 08.04.2011 16:06:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 16:04 | Nahoru | #17

Sleeper1 píše: to je presne jedna z tech blbosti, co lidi delaj

Takhle by to mel spravne vypadat



no při pohledu zepředu toho fakt uvidim nevidim jestli má koule na nádrži nebo prdel na bobku za sedlem... rameno do zatáčky a "dej-pusu-zrcátku" můžeš udělat i když jseš sešouplej dozadu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 16:05 | Nahoru | #18

FiZzeR píše: tak na tom sedíš blbě, o ty ruce se nemáš opírat... ale co já tady budu komu radit, na to fakt nemám

nicméně, jezdil jsem tak, že jsem tlačil váhu na předek, pak mi ozzák řek že mu prej halbich nakukal že naopak tlačit na prdel... tak jsem to zkusil, a funguje to taky takže si jezdim podle toho jak se mi zrovna chce, oboje má něco do sebe, ale je fakt že když se tlačim dozadu tak mám lepší pocit na brzdách do zatáčky a na výjezdech, když se tlačim dopředu tak mi ta motorka přijde taková neklidná. ale zase se líp překlápí



no me to jinak nejde, nedokazu sedet a nemit vahu na rukou, to bych musel dat naky riditka z choppera:) ale me je to celkem fuk, jak jezdi v MS, ja sem si za ty roky co jezdim vypestoval spoustu zlozvyku .. jezdim jak jezdim, s tim uz nic delat asi nebudu:) bavi me to a postacka na koradu me jeste nepredjela:) taky brzdim zadni brzdou, casto brzdim az daleko do zatacky a tak ruzne...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 16:11 | Nahoru | #19
FiZzeR> ty kuku z holejchhlav, ja nemam zapotrebi vymejslet nesmysly...
proste koule na nadr a horni polovinu tela cpu jako na zrcadko (pak jsou veci s ramany a pohledem, co fakt rikat nebudu)...

Stavte se v HK v Motorpower81 (byvaly KL intermoto) a muzete se o tom pobavit.

edit: pismenka, mam cerstve zahojeny zlomeny zapesti - bandaz na ruce

Naposledy editováno 08.04.2011 16:12:12

(reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 16:13 | Nahoru | #20
Sleeper1> ty koule na hadr bych měl kdybych se tam lepil na tu nádrž

1 reakcí na tento příspěvek R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 16:18 | Nahoru | #21
nic, hele ja se o tom s vama dohodovat nebudu....jezdete si jak chcete, na okruh si berte treba dvacitku polystyren a pozravujte Halbicha nebo kdo ten styl vymyslel.

Jinak kdo ma fakt bezvadnej styl ma Ben Spies, ten je presne ukazkovej...

(reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 16:19 | Nahoru | #22

Sleeper1 píše: nic, hele ja se o tom s vama dohodovat nebudu....jezdete si jak chcete, na okruh si berte treba dvacitku polystyren a pozravujte Halbicha nebo kdo ten styl vymyslel.

Jinak kdo ma fakt bezvadnej styl ma Ben Spies, ten je presne ukazkovej
...


Ben Spies je vyjímka a je divnej

Naposledy editováno 08.04.2011 16:19:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 17:06 | Nahoru | #23

Sleeper1 píše: FiZzeR> ty kuku z holejchhlav, ja nemam zapotrebi vymejslet nesmysly...
proste koule na nadr a horni polovinu tela cpu jako na zrcadko (pak jsou veci s ramany a pohledem, co fakt rikat nebudu)...

Stavte se v HK v Motorpower81 (byvaly KL intermoto) a muzete se o tom pobavit.

edit: pismenka, mam cerstve zahojeny zlomeny zapesti - bandaz na ruce



však jó, já nic neříkám. jen že takový ty absolutní moudra jsou nepoužitelný, každej si musí najít co jemu a mašině sedne

vnitřní rameno dopředu a dolů, řidítka držet volně a pohled co nejdál na výjezd z vinglu, jo tu knížku jsem četl taky

... a tlumič se mi taky osvědčil "měkkej" fabrickej... ale taky jsem s ním dlouho špekuloval

(reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 19:59 | Nahoru | #24
Rosťa89> Tak bůhví jakej skvost to neni,ale dá se s ním jezdit celkem v pohodě. Samozřejmě na plnou akceleraci by se občas hodil tužší,ale na rozbití huby to neni. Původně jsem chtěl taky novej,ale nakonec si vždycky rači koupim novou sadu gum a je to

(reakce na) R1-seriový tlumič řízení

8.4.2011 v 21:55 | Nahoru | #25
FiZzeR> jo tuto poucku vi kazdej...v ty vyssi divci slo o pohoby vnejsim ramenem a hlavne o to jak brzdit.....jasne je to absolutni styl, co pouzijou mistri okruhu. Treba Pesek tak v dobach 125cc umel jezdit, ale pak mu nekdo ve vyssi kubature zacal radit a nasledovne pri jizde o tom moc premyslel => casy sly do haje...

ale to je fuk, spis me udivuje, jak jsou tu na m.cz vsichni (resp. asi starsi garda) slepe verici....ani nejde o toto tema....proste temer u vsech tematech tu vidim, jak se opakovana lez stava pravdou a jak jde nekdo proti tomu, je vsechno spatne viz.:


tak v lete nekdy trebas na Zel. Brode, cus

R1-seriový tlumič řízení

9.4.2011 v 12:44 | Nahoru | #26
Jsem s pokojený s tlumičem řízení na R-1 r.2005 od fa: Trible. Ale proč uvádějí,že je to komplet sada s montážní sadou. Není to pravda,to mě zklamalo.

(reakce na) R1-seriový tlumič řízení

9.4.2011 v 17:50 | Nahoru | #27
assassin> čistě čirou náhodou.Na endura asi tlumiče neděláš vid ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35302 Dnes v 22:18 assassin
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 2 Dnes v 21:21 Blacky94
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist