Chtěl bych se zeptat jak jste spokojeni s original seriovým tlumičem řízení? Mám možnost koupit seriový za 2500kč, 5000kč se mě moc za nový dávat nechce. Na gobelliny sem si fakt stěžovat nemohl....
3 reakcí na tento příspěvek R1-seriový tlumič řízení
Na okruh bude urcite lepsi manualni nastaveni tuhosti, ale nikdo na pozemni komunikace jinej nez seriovej tlumic nepotrebuje. Moc dobre vim jak funguje, napr. ve 240ti mi necekane sel predek nahoru a trochu jsem si hnul s riditky, ale seriovy tlumeni to v pohode pobralo!
Navic cim tuzsi rizeni, tim horsi zpetna vazba od predku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
Sleeper1 píše: Vetsina lidi tu bude remcat, jak je seriovej mekkej a tim padem na houno => blbost!
Na okruh bude urcite lepsi manualni nastaveni tuhosti, ale nikdo na pozemni komunikace jinej nez seriovej tlumic nepotrebuje. Moc dobre vim jak funguje, napr. ve 240ti mi necekane sel predek nahoru a trochu jsem si hnul s riditky, ale seriovy tlumeni to v pohode pobralo!
Navic cim tuzsi rizeni, tim horsi zpetna vazba od predku
zalezi jak jezdis na pozemni komunukaci.. ja sem v nedeli zase o 2kliknuti pridaval protoze dvojka po plnym a riditka se jeste docela slusne hejbaly.. takze sem na konci rozsahu - pujde hustejsi oil.... ale s tou odezcvou souhlas, je to kompromis, o neco prijdes, neco ziskas...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
Sleeper1 píše: Vetsina lidi tu bude remcat, jak je seriovej mekkej a tim padem na houno => blbost!
Na okruh bude urcite lepsi manualni nastaveni tuhosti, ale nikdo na pozemni komunikace jinej nez seriovej tlumic nepotrebuje. Moc dobre vim jak funguje, napr. ve 240ti mi necekane sel predek nahoru a trochu jsem si hnul s riditky, ale seriovy tlumeni to v pohode pobralo!
Navic cim tuzsi rizeni, tim horsi zpetna vazba od predku
Mám sériovej tlumič ale je upravenej né mnou. ale odlačit motorku je fakt pěknej záhul jelikož nepohnu skoro ani řidítkama takže ta zpětná vazba od předku mám nulovou ale zase na druhou stranu řídítka mi to jen tak nerozházý takže nevím jak to mám řešit jestli je to dobře když to mám tak brutálně tuhý
Řekl bych že to je stažený docela i hodně na okruhový ježdění. takže jsem zvědavej co s tím budu dělat
Naposledy editováno 08.04.2011 15:45:46
Určitě trochu větší zátěž na zadek motorka je klidnější při průjezdu zatáčkou
Naposledy editováno 08.04.2011 16:06:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35612 | Dnes v 21:48 Tommasson |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |