1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa
Tvary že by to ladilo leda s komunistickou panelákovou kuchyní... a ty prachy???
Jawa je mrtvá.. navždy... vzpomínat budeme na krásný tvary Kývaček po prarodičích a podobných mašin, se sajtkama a vozíčkama... ach jo,...
takže mám takovej pocit že to že se jawa možná i zázračně pořád tak nějak drží je obdivuhodný.
pokud je opravdu většina mašiny české výroby a skoro celej zbytek itálie, neni to určitě špatný a to co se týká kvality zpracování je pouze problém odladění dětskejch nemocí. pokud ovšem někdo udělá něčeho padesát kusů, jde to špatně protože je na to prostě potřeba větší výroba.
vím že čachry kolem jawy jsou přinejmenším podivný ale předpokládám že přinejmenším lidi co tam dělají se snaží jak to jde. bohužel nemají japonskej kapitál. ovšem pokud vím tak v podstatě bastlením a impovizací jsme získali vždycky aji to čim se neska chlubíme nejvíc.
stejně jako vím že když někdo na něco čecháčkovsky plive tak si sám pak připadá lepší, proto je to tak oblíbený. ne já su lepší ale oni jsou horší takže já tim pádem lepší byt musím.
sice neni mým snem napravovat detaily nedotažený ve výrobě ale "ani řím nebyl postaven za dva dny".
nevim jak kdo jinej ale třeba já bych stál o mašinu která by byla zvětšeninou třipade.
aby nedošlo k dezinterpretacím, myslím klasickou trubkovou kolíbku z oceli s dvouma tlumičama vzadu ve které by tlouklo dvouválcový čtyřtaktní srdce s kotlama vedle sebe, mírně nahrbenejma dopředu atd atd, ražení aby bylo podobný, prostě klasická mašina tak jak se vždycky dělaly bez ohledu na nějaký škatulky, mašina která nebude technicky ani chováním dokonalá, budu cítit chování motoru i naklápění do zatáčky.
bohužel s tim ani tenhle design ani motor nekoresponduje ale nic nemůže byt hned, snad ten jejich údajnej litr
samozřejmě v dnešní kvalitě a zpracování.
mé představě zvětšené třipade z dnešních mašin asi tak nejvíc odpovídá XR1200
říká se že doma neni nikdo prorokem ale ta vlna odporu vůči jawě mně připadá přehnaná.
pořád se oháníme světem ale pokud vím tak všude v tom světě to svoje radši podpoří a pomůžou tomu, jak doma a tak ven tak proč my to máme dělat opačně? vždyť je to podřezávání vlastní větve.
a závěrem.... určitě by se dala předělat ála 650 style, ta se povedla
kolik aut se neska prodává s designem 50. až 60. let?! je to prostě nesmysl, cesta je pouze přes něco soudobýho. neříkám moderního nebo dokonce futuristickýho ale soudobýho.
a říct že motor je jak vydrápanej z číny je vyloženě k smíchu, to nemůže říct nikdo jinej než dement. je to japonská licence (jedna motocyklová velmoc) vyráběná v itálii (druhá motocyklová velmoc). ale jawa se nezavděčí. aji kdyby byla zlatá a zadarmo, tadyti pliválci by ju nechtěli už jenom proto aby si neudělali přece ostudu nápisem na nádrži.
na hovadiny typu "nechte ju umřít", "nechte tu mrtvolu už byt" nebo případně "radši se na to vykašlite" začínám byt alergickej. mrtvá bude až ve chvíli kdy odejde poslední dělník- pokud nepočítáme něco jako se děje v argentině
Ti co tu tvrdí, abychom Jawu nechali konečně zemřít, nebo ji nechat ležet v hrobě, běžte se laskavě zahrabat..
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa
Končíto píše: Zajímalo by mě, jestli toto vůbec někdo ví - "ke každému novému motocyklu JAWA dáváme přilbu, bundu a tričko. K JAWĚ 660 od nás navíc dostanete romantický víkend na české chalupě"
To víš že ví. Když mi dají Shoei X-Spirit II Replica, koženou Alpinestars ALLOY a tričko od Hilfigra, tak si to jejich Robby koupim
2 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa
SirIndy píše: Podle me by se Jawa mela snazit vyplnit mezery v nabidce konkurence, ne jit proti nim. Co na trhu chybi? Mezi 250ccm a 600ccm je skok jako krava - co takhle vyvinout 400ccm dvouvalec a udelat pekneho nahace? Za rozumnou cenu by se to podle me prodavalo jak na bezicim pase, rozhodne lepe jak toto.
O podobnou kubaturu by nebyl zájem... Vždyť i pětistovky bere většina lidí jako nedostatečné pro své začátky. A hledat dnes mezery ve výrobním programu ostatních továren je nereálné.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa
Sema píše: O podobnou kubaturu by nebyl zájem... Vždyť i pětistovky bere většina lidí jako nedostatečné pro své začátky. A hledat dnes mezery ve výrobním programu ostatních továren je nereálné.
Nebyl zajem? Tak proc se ted tak prodavaj 250ccm? Az zvednou vykon pro ridicak v 18ti tak by to byl krasnej prechod mezi 125 a 600, nejake 30kW ctyrkilo... Petistovky do zacatku nestacej jen zavodnikum, klidnejsi, starsi a zeny by si podle me moc radi poridily pekneho hodneho ceskeho nahace.
SirIndy píše: Nebyl zajem? Tak proc se ted tak prodavaj 250ccm? Az zvednou vykon pro ridicak v 18ti tak by to byl krasnej prechod mezi 125 a 600, nejake 30kW ctyrkilo... Petistovky do zacatku nestacej jen zavodnikum, klidnejsi, starsi a zeny by si podle me moc radi poridily pekneho hodneho ceskeho nahace.
Proč se tedy (v době obrovského kunkurenčního boje) na pole čtyřstovek nevrhly velké firmy? Čtyřkila se dělaly spíš pro japonský trh a Evropě se pokud vím nijak moc neprodávaly. Mě právě 2V 500 ccm přijde jako optimální kubatura jak pro začátečníky, tak pro klidnější jezdce, proto mi přijde čtyřstovka jako krok vedle. Že by se 250ky nějak masově prodávaly mi z dostupných informací nepřijde.2 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa
Vždycky mě vytáčí, když někdo píše, že na to nemá peníze a nebo, že to není možné. Tak sakra, když nemá peníze na svůj vývoj nebo své designery, může oslovit nějakou firmu která už tvoří kapotáže atp. ( Motoforza, Hestego, Bikes Plast, atd. ) a navázat spolupráci. Vše je o dobrém nápadu potažmo schopnostem managementu. Chce to běhat, shánět, kňučet, prosit, vyjednávat, vyhrožovat, zastrašovat, prostě pro věc udělat i nemožné !!!!!!! Jawa postrádá tak nějak dynamiku. Rád bych tam jel klidně na pracovní týden a omrlk jak to tam všechno vlastně funguje. Protože tohle všechno je jen polemika.
To retro podle mě, zas není takové terno. Těch potencionálních zákazníků bude jen pár. Tady je potřeba oslovit širokou veřejnost a ne pár nadšenců. ( omluva všem nadšencum :)
oldik-R1 píše: Nic proti,ale uz to tady hatite a hažete do kopriv a jesteto nikdo neviděl ve skutečnosti a nikdo na tom nejel.proč ta nenavist vuči jawe?660 za ty prachy to celkem jde ono ani japan v te cenové relaci neni buhvi co.to nema byt supersport prospikovany špičkovou technikou.přeji te moto at ma uspěch a hodně novych spokojenych majitelu.
Nikdo nehaní a neháže do kopřiv. Naopak, fandí. Já osobně nemám nic proti té ceně za novou Jawu. Je standartní v této katego.
Ale ten design je dost neprodávající a Jawa potřebuje prodávat. To je podle mě ten jediný problém. Ovšem po roce prodeje čísla ukážou, jak na tom je ta nová řada !
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa
Cooker píše: Jen nechápu Tvůj přiblblý výsměch ...to co jsem napsal je podloženo několikaletými dealerskými zkušenostmi při prodeji "novodobé Jawy", na kterou jsem si díky tomu mohl udělat dost objektivní názor. Slovním spojením "nějakou píčovinu" jsem měl namysli zrovna tyhle Jawácký předražený mrdky (není to jen nadávka, ale docela podrobný zhodnocení reality)...pokud by byla cena 80-90 tis, tak neřeknu ani slovo, ale za 160 litrů ?????? ....nemám co dál komentovat ...a motorka že je jenom hračka? ....každý na to má jiný názor a jinak položené priority v životě
Když máš takový dealerský zkušenosti,tak mi napiš,jaký motorky v této kategorii za těch 80-90 tis. jsou2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa
peca34 píše: Když máš takový dealerský zkušenosti,tak mi napiš,jaký motorky v této kategorii za těch 80-90 tis. jsou
Treba za 100 takovehle:
http://www.tipmoto.c.../174791-ybr-250.html
http://www.tipmoto.c...9398-cbr-250-rr.html
Pokud se bavime o konkurenci k 650 Jawam co sou za 150 koukam, ne 160.
Naposledy editováno 09.04.2011 17:29:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |