Když vezmu silou proti sobě za řemenici,je tam cca půl cenťáku pohyb. Přišel jsem na to tak,že při tlačení motorky do garáže,bylo slyšet jakoby vrzání řemenu. Pátral jsem proč a ejhle,řemenice,jak se podává napětí řemenu,se drobet vybočuje. Napnutí je akorát. Ještě před časem to bylo v poho. Koukal jsem a je to nějak nalisováno,asi,v náboji,takový prapodivný silentblok. Pitval jste to už někdo ? Dík.
je upevnena na lozisku. mam tiez volu na remenici, koleso som pozeral na zdvihaku - volu nema. ked som daval prezuvat pneu, pytal som sa na tu volu a mechanik pozrel na lozisko, rukou ho potocil, prstami skusal volu a povedal, ze je este dobre. tiez mi ten remen trocha vrzga, ale na nejakom nemeckom fore som vycital, ze vraj vrzganie typu "nove kozene topanky" nie je na zavadu.
uchytenie zadnej remenice - foto
neskusal si proti vrzganiu ten sprej na remene ?
spray na remen
detail zadneho kola - spominane lozisko by malo byt cislo 601
Naposledy editováno 04.04.2011 16:40:11
jasně že když to máznu čimkoliv,vrzání přestane,ale se mi přeci jen ta vůle nezdá. nemůžu to s ničim-nikym porovnat,ale určitě to nebylo tolik. Nebo si to alespoň myslim...
pazourek-
samo domo,servis nebo jak ? Jak to tam je ? Finance ?
Dík všem za info,chlapáci.
Teď se na to jdu znova kouknout.
601 BEARINGBALL#6205 601B6205 304 Kč (€12.82) 1
92049 SEAL-OIL 92049-1287 131 Kč (€5.52) 1
Dělal jsem to doma samo domo jako vše na svém stroji. Vyndat simering - vyťuknout staré ložisko - naťuknout nové ložisko - naťuknout nový simering a je to
To ložisko samozřejmě namazat vazelínou
1 reakcí na tento příspěvek Vůle v řemenici EN 500
pazourek : ked vidim tie ceny v euro, kde si kupoval to lozisko ? treba mat aj nejaky stahovak ? je tazke to nalisovat nazad ?
Naposledy editováno 04.04.2011 21:23:36
2 reakcí na tento příspěvek Vůle v řemenici EN 500
tak že pro tvrdé zastánce tohoto převodu:,Kawa od řemenu u tohoto typu upustila a proč?Primární řemenové kolo má šílenou hmotnost,zastaralé upevnění na drážkové hřídeli převodovky pomocí perforované podložky mělo za následek lidově řečeno vyčvachtání drážek jak na hřídeli převodovky tak drážek v primárním kole nehledě na velké namáhání ložiska převodovky z důvodu mnohonásobně větší páky při záběru díky převodu.Dále obrovská hmotnost řemenové rozety,její nevyváženost s následným radiálním kmitání zadního kola,nákladná výroba těchto komponentů a s tou životností řemenu v porovnání s jeho cenou to až tak slavné není a zaseklé kamínky v řemenu mu určitě životnost neprodlouží.Dost velký argument proti je také jeho cena. Ale!Kdo si myslí že údržba je sprosté slovo tak tomu ten převod řemenem doporučuji...........Tak co na to Popinjay a spol. ještě se budeš chytat za hlavu?Prosil bych tvoje argumenty proč je tento převod tak skvělý,stručně a věcně........já vycházím z vlastní zkušenosti+literatura.Včil mudruj
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Náhradní moto Kawasaki EN 500 | rob456 | 3 | 1.5.2024 v 10:19 dewwil |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 | PepeBurgman | 7 | 27.10.2022 v 20:47 roman689 |
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 | Aneke | 1 | 11.9.2022 v 12:37 Ariete |
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 | grz | 0 | 22.5.2022 v 21:23 grz |