1 reakcí na tento příspěvek Jake Enduro ??
2 reakcí na tento příspěvek Jake Enduro ??
LC2 je stejná motorka jak DT R, jen je jich míň.. a srovnání cen, nevím. ale asi bude KTM dražší
mxFlash píše: zas tak hrozně to nebrzdí, měl jsem to.. doporučuju to DT R.. TDr silnice, polňačka, DT R zvládne vše se ctností. pro mě to je nejlepší enduro o 125 ccm co může na silnici
LC2 je stejná motorka jak DT R, jen je jich míň.. a srovnání cen, nevím. ale asi bude KTM dražší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake Enduro ??
mxFlash píše: zas tak hrozně to nebrzdí, měl jsem to.. doporučuju to DT R.. TDr silnice, polňačka, DT R zvládne vše se ctností. pro mě to je nejlepší enduro o 125 ccm co může na silnici
LC2 je stejná motorka jak DT R, jen je jich míň.. a srovnání cen, nevím. ale asi bude KTM dražší
1 reakcí na tento příspěvek Jake Enduro ??
1 reakcí na tento příspěvek Jake Enduro ??
1 reakcí na tento příspěvek Jake Enduro ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake Enduro ??
zkoušel jsi tenkrát odmastit kotouč?
měl by jsi zkusit jet na tom mojem mastodontu (XTZ750) a viděl by jsi co nebrzdí
jinak jsem psal nejlepší enduro co může i na silnici (myšleno tak že mimo asfalt to jede super, podvozek taky a ještě to zvládne i na silnici s dobrou vůlí.. to EXC 125 už je moc na začátečníka, nemyslíš? navíc nevím jak to je se servisem, ale co já vím tak EXC vyžaduje o dost větší pozornost ve větších objemech, v malém 2T motoru nevím jak to tam je, abych netvrdil nepravdu a někdo mě tu nesežral)
ne teď vážně.. z požadavků co jsi tu napsal (silnice i prašné prostředí , stejně jak to tak bývá budeš jezdit 80% silnice, 20% polňačka takže na to bys měl nejlepší to TDR jo, třeba se mýlím ale vím jak to tak bývalo.. třebas u mě ) bych voli mezi DT R, LC2 a KMX.. když se bavíte o těch brzdách tak mi přišlo že KMX má ještě menší kotouč než DT.. ale těžko soudit podle fotek
je to na Tobě, já bych volil DT. super motorka na takové to domácí žvýkání. když koupíš hezkej kus, minimální servisní náklady. poměr cena-výkon více než dostačující
ale stačí drobná úprava za pár korun v podobě většího kotouče či jiného třmenu
1 reakcí na tento příspěvek Jake Enduro ??
1 reakcí na tento příspěvek Jake Enduro ??
Reditelcze píše: Uvalek> A nepřeletim přes řídítka ?? Nebo musim brzdit oběma naraz ??
jezdil si vubec nekdy na moto? na enduru se brzdi dle potreby, obcas potrebuje floknout jen zadek atd. ale na silnici se brzdi obouma, ale hlavne predkem. sak voni te v autoskole naucej1 reakcí na tento příspěvek Jake Enduro ??
to tě to hezky potahá, z víceméně kola přelést na 125 2T
pro uvalaka: dělal jsem si srandu s tím kotoučem
nechci tu špinit téma, ale nedá mi to snad to vadit nebude:
jak ti vrká beta? pořád přemýšlím o doplnění o další jednoválec víc do terénku, nějakou čtyřipade.. koukám po WR a EXC, ale zlobí mě tam ty intervaly zlatá LC4 620 SC
ta beta je za rozumný peníz. parametricky vypadá dobře
Já sem přesed z fichtla na DTčko, a zkušenosti sem měl vesměs jenom s tim fichtlem, a čz477/487. A můžu říct, že bych asi určitě neměnil . V poslední době to jezdí po silnici skoro na vzduch , výkonostně celkem slušný, ikdyž s laďákem co mám (gianelli) je to výkonostně zhruba jako seriový otevřený KMX, prostě stačí . Podvozek na silnici bez komentáře, a v terénu bych ani neřek že je ňák extra měkej, přecijenom je to enduro, ne kros. Na ňáký houbaření to stačí bohatě, ikdyž já s tim určitě nehoubařim, a nestěžuju si .
PS: A určitě bych se neřídil rokem výroby , starší než mám já bejt snad nemůže a přesto si fakt stěžovat moc nemůžu. Leju olej, benzín, jednou sem udělal vršek (kdo ví co měl nalítáno), přepáčko, a spotřebák. Vyložený sraní, nebo ňáký neduhy to nezná (u mě)
E: a nalítáno už mám zhruba asi 15tis km. Jak v tom nejtvrdšim terénu, tak cestovně i přes 200km za den. Jako provozka je to šílenej nezmar. Výměčně jednou za uherák toršičku přištělovat směs, běžnej spotřebák, a až do teď to jezdilo téměř deně, i v nejvěčích mrazech
Naposledy editováno 25.03.2011 19:18:16
Uvalak píše: no do terenu TDR ani DT X neni, takze jedine DT R, ale uprimne predni brzda brzdi asi jako 50 let starej buben na my Cize, sel bych radsi do KTM LC 2, ktera ma dvoupistek Brembo, nebo koupil DT a dal na nej nakej dvoupistek (Brembo, Nissin,...)
mě teda přijde že přední brzda je super , brzdí dost dobře , aspoň mě
1 reakcí na tento příspěvek Jake Enduro ??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2893 | Včera v 21:41 Bakoun |
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 | posmiros | 4 | 8.4.2024 v 13:12 posmiros |
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |