globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dilema s meziplynem
 
23.3.2011 v 21:59
Kdo mi je schopný poradit jaký je nejlepší způsob jak se naučit meziplyn? Na spojku i brzdu požívám ukazováček a prostředníček, občas se mi povede pěkně i s brzděním, ale furt si nak nejsem jistý jestli to udělám pokaždé dobře? Někdy mi totiž přijde že si vrknu a spojku pustím dřív než tam kopnu kvalt dolů, takže jakoby zařadím bez spojku, možná je to jen pocit, moc toho ještě nemám najezděno tak jsem si u toho dost nejistý. Jde vůbec na motorce zařadit bez spojky dolů? Podle zvuku bych to asi měl poznat že něco dělám blbě. Koukl jsem na forum a všichni tvrdí že správně je vymáčknout spojku,vrknout,zařadit kvalt pustit spokju. Ale mě příjde lepší to dělat tak že vymáčknu spojku, dám nižší kvalt, pak vrknu plynem(přitom stále držím spojku) a pak pustím spojku, takhle jsem to našel popsaný i na googlo .
Možná ze mě budete mít srandu že nad tím moc spekuluji, protože pro většinu už je to automatický. Ale mě hrozně sere vždycky když to udělám blbě

1 reakcí na tento příspěvek Dilema s meziplynem

31.3.2011 v 17:48 | Nahoru | #1
já to nepopírám, jen mám radost, že nejseš s těch co sežraly šalamounovo hovno a hádaj se, že nemám pravdu, a tvrdí že otáčky kola jsou spojená přes spínací skřínku přímo s levým blinkrem (to přehánim, ale podobné slátaniny tu někteří prosazuji)

(reakce na) Dilema s meziplynem

31.3.2011 v 20:33 | Nahoru | #2
Junkrs> hele Junkrsi, a oni nejsou ? jako otáčky kola přenášený do hnanýho hřídele v převodce?
Mě zas příjde že tvoje vize převodovky na motorce jsou 4cm díry mezi kvaltama a řazením to tím meziplynem...tedy promiň...tím co nemá název, jako srovnáš...a s tím se prostě nemůžu zase ztotožnit já...ikdyž je mi jasný, že nikdo jinej nemůže mít pravdu protože to víš... ba co víc...dovolím si s tebou nesouhlasit.
Hele, mě osobně řazení trvá míň jak vteřinu, hluk neslyším, protože na Duckně není slyšet vlastního slova normálně...a při podřazování, dělám to jak nemá název hlavně kvůli tomu, že nechci jet zatáčku se skákající zadní gumou...
Uznám že se opravdu hypoteticky může zbytkovej krouťák přenášet na hnací hřídel, ale dále říkám, že v tom kalupu co tam kopnu kvalt to nemá (opět dle mýho skromnýho názoru) na synchronizaci koleček v převodce žádnej valnej význam.

Taky si prosím ve své jistotě v pravdu svou laskavě uvědom, ža ač tvrdím co tvdím...jsem dalek jakkoli nazývat lidi co maj jinej názor ...a uvědom si, že těch bude v tvým (doufám) dlouhým životě spíš většina...jak už to tak byvá...
Já, na rodíl od tebe, nepoužil ani jednou věty typu

Kdo tu napíše slovo meziplyn a používání ho na moto, je zmatenej jak lesní včela


Fakt by mě zajímal popis postupu řazení s meziplynem v V3S. Jenže ty to tady nenapíšeš, bo to nevíš.


Já to psal 2x...přišel si pozdě (krom toho umím řadit v LIAZce jak 9ku, tak desítku Pragu )...hele a víš to ty?

já taky pár převodovek viděl a ač těžká, strojařina mě živí...

Naposledy editováno 31.03.2011 21:58:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist