globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K&N a Otevřený výfuk - co na to motor
Prolezl jsem snad co šlo, ale nenašel jsem odpověď:

Pokud na seriovou motorku (v mém případě CB1300S) prsknu otevřený výfuk + K&N vzducháč, nepoužiji PowerCommander , dochází k poškození motoru???

Mezajímá mne změny výkonu, propady, spotřeba nic jen to zda tuen motor tímhle poškozuji, případně jak toto poškození eliminovat (vyhodit KN - koneckoncu mi šlo jen o zvuk :), nějaké jiné úpravy, někdo kdo by to uměl nastavit atd..)




Přikládám jak jsem dopadl po poradě s odborníky:

Problemy :občasné střílení do výfuku , kolísání volnoběžných otáček.

Zatím jsem zjistil : Dohledal jsem si tu doporučení naněkoho s brzdou - zvítězil Kaucký - ovčáry - http://www.moto-racingservice.cz/

Poslal jsem mu dotaz, následně se s ním bavil telefonicky a tohle z toho vyšlo:

1. KN+otevřený lauf nejhorší co jsem pro motor mohl udělat - zvýší se teploty v motoru o 300st, vyhrějvají se gufera, podpalují ....cosi, moto de do háje.
2. PGMF1 stejně jako ostatní vstřikovací jednotky jsou hloupé a nemají jak korigovat palivo - nelze je nijak konfigurovat
3. jedinná šance jak to pořešit je PowerCommander tj 7000-8500za PC III USB (ani PC III ani PC V nelze použít) + 1000Kč brzda + 4000 další práce s tím spojené (poptával jsem jen poladění motoru aby se nekurvil-nikoli servis)

Další 2 technici co mi dělají motorku, oba s dlouholetou praxí mi tvrdí že je to blbost....

A teď mi ku..va řeknětě kde je pravda! Představa že vypláznu 12tis a budu mít seriovou motku s laďákem mi přijde hooodne na h... Rád bych alespoň zjistil jak velká jsou rizik apoškození - Kaucký se tváři pomalu jak kdybych tam s tou motkou ani nedojel. Kde je tedy pravda? Jak moc zásadní je to pro motor, když dám seriový vzducháč pomohu tomu? Dá se to řešit nějak jinak? Znáte někoho kdo to umí?

opakuji nemám problém se snížením výkonu, střelba a kolísání není nijak markantní takže opravdu řeším pouze a jen poškození motoru při jízdě s K/N a otevřeným laufem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 10:39 | Nahoru | #91

assassin píše: ... tzn pokud nejsi clovek kterej by tohle dokazal sam, pokusil se tuto nestandartni cestu projit i s rizikem ze se to nepovede tak je to asi taky nerealny...



..nabastlit by asi nebyl problem, co jsem ale resil byla otazka rozdilu mezi USB a Seriovou verzi - dle DK racing jsou jine tj neni rozdil jen ve zpusobu pripojeni k počitači (jen na okraj)

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 23.3.2011 v 10:58 | Nahoru | #92

FishX3 píše: ..nabastlit by asi nebyl problem, co jsem ale resil byla otazka rozdilu mezi USB a Seriovou verzi - dle DK racing jsou jine tj neni rozdil jen ve zpusobu pripojeni k počitači (jen na okraj)



jeste muzou mit rozdilne resene konektory.. nektere PC3 maji "mezikus" co se zapoji mezi ridici jednotku a ty velky konektory kterym se pripojuje zbytek el. do ECU.. z toho mezi kusu vedou pak kable do PC.. vetsina pinu v tom mezikusu jsou ale prime propojky, ven vytazene jsou jen kably od vstrikovacu a TPS...
druha varianta zapojeni byva ze jdou primo kably az ke vstrikum a k TPS, ma to primo konektory jako vstriky a zapoji se to mezi konektor vstriku a ten co tam byl origo nasazenej.. princip uplne stejnej, jine technicke provedeni.. kazdopadne u verze s "mezikusem" to znamena ty draty vystrihat a naletovat do obvodu vstriku... samo musis urcit kterej jde kam z puvodniho zapojeni na 954treba a nasledne ho spravne urctit u CB1300...
ja sem videl takhle naletovanej commander z R6 do CBR600 ale detaily jsem nemel cas zjistovat. Co jsem tohle zkoumal u ladicu tak sem nic nezjistil, protoze nikdo z nich nemel cas na takovejhle experiment jehoz vysledkem je treba usetrenejch 5tis pri nakupu "jeteho" PC.. tzn pro ne zcela nezajimavej experiment. A jinak sem proste zatim nenasel nikoho kdo by pro tech par usetrenejch tisicovek se v tom rejpal s nejistym vysledkem:) zadratovani je detail, spis je otazka jestli jde do PC vnutit jinou mapu nez tam patri.. tobe treba z 954 by nevadila.. ta 954 toci vic takze budes mit mapu postavenou az do tvych max rpm a vejs budou treba same nuly... ale v pripade ze bych treba mel obracenou aplikaci.. nebo pouzit 4valcovyho PC na dvouvalec atd... to jsou veci co by me zajimaly, ale nikde sem to nezjistil a sam sem nemel moznost to prozkoumat.. nedostal se mi do rukou PC na pokusy, a tech par tisicovek si proste nemuzu dovolit vyhodit na pokusy...

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 10:59 | Nahoru | #93
SHRNUTÍ

Abychom tu nechali poselství dalším generacím:

1. koncovka pokud má podbné parametry jako seriová (může uvádět výrobce) nijak zásadně nezmění poměry v motoru a tím ani jeho opotřebení - takže koupí takové se pravděpodobně vyhnete problemu

2. K&N je bez poladění palivové mapy bud k ničemu, nebo ochudí směs a tudíž se zvedne opotřebení nicméně opět zde platí že výrobce uvádí "kompatibilitu" s daným typem motoru a tak by samotná výměna filtru bez dalších úprav airboxu neměla mít vliv na množství vzduchu a tím ochuzení směsi - jak drasticky záleží na konkrétním motoru(motorce). POkud se zeptáte ladiče, prohlásí že KN je více průchodný - patrně to bude záviset od jeho stavu (znečistění, množství oleje jímž ho napustíte atd..) fin výhody pratelného filtru jsou jasné

3. v drtivé většině seriových řídících jednotek tyto neumožňují změnu palivové mapy a nelze tudíž motor poladit bez přídavného zařízení. pokud se rozhodnete ladit - vemte rovnou KN vzduch filtr

4. ladění je otázka cca 5tis a mělo by proběhnout na brzdě, jinak je k ničemu. Počítejte s tím, že je to akce na delší dobu, takže "na otočku" to nezvládnete

5. pokud nejsou signály o problému v motoru - nepravidlenáý chod,přehřívání, cukání, propady výkonu. neúměrná kouřivost, střelba do výfuku během běžného provozu atd. měl by motor být OK - nicméně ani to není stoprocentní

6. chcete-li mít jistotu, zajdětě na měření na brzdu - za 1000kč a cca 2h v servisu budete moci klidně spát :)

pokud máte někdo výhrady (doplnění) k mým závěrům, hoďte sem - beru to jako poselství neznalým jako jsem byl já, aby nemuseli číst 100příspěvků :)

Naposledy editováno 23.03.2011 11:39:11

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 11:04 | Nahoru | #94
nikoho neurazim,jen me opravdu zajima ona hranice hodnoty afr,na toto zatim nikdo neodpovedel,a to je snad ta zasadni vec,pri jake hodnote dojde k destrukci?pri mereni zjistis hodnotu afr,ale co sni,muze to byt chude,dokonce nektere motory vykazuji i lepsi vykon na chudsi smes,ale snese ji dany motor nebo dojde k poskozeni,moje rada je vratit zpet original filtr a mas klid

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 23.3.2011 v 11:06 | Nahoru | #95

FishX3 píše: SHRNUTÍ

Abychom tu nechali poselství dalším generacím:

1. koncovka pokud má podbné parametry jako seriová (může uvádět výrobce) nijak zásadně nezmění poměry v motoru a tím ani jeho opotřebení - takže koupí takové se pravděpodobně vyhnete problemu

2. K&N je bez poladění palivové mapy bud k ničemu, nebo ochudí směs a tudíž se zvedne opotřebení - jak drasticky záleží na konkrétním motoru.

3. v drtivé většině seriových řídících jednotek tyto neumožňují změnu palivové mapy a nelze tudíž motor poladit bez přídavného zařízení. pokud se rozhodnete ladit - vemte rovnou KN vzduch filtr

4. ladění je otázka cca 5tis a mělo by proběhnout na brzdě, jinak je k ničemu. Počítejte s tím, že je to akce na delší dobu, takže "na otočku" to nezvládnete

5. pokud nejsou signály o problému v motoru - nepravidlenáý chod,přehřívání, cukání, propady výkonu. neúměrná kouřivost, střelba do výfuku během běžného provozu atd. měl by motor být OK - nicméně ani to není stoprocentní

6. chcete-li mít jistotu, zajdětě na měření na brzdu - za 1000kč a cca 2h v servisu budete moci klidně spát :)

poud máte někdo výhrady (doplnění) k mým závěrům, hoďte sem - beru to jako poselství neznalým jako jsem byl já, aby nemuseli číst 100příspěvků :)



ja bych ti doplnil tu dvojku.. ze s tim KN filtrem je to v pripade vlozky KN do origo airboxu spis jako s tim vyfukem, ze doladeni neni nutne, casto i u takovych filtru vyrobci toho filtru uvadi ze neni treba prenastavovat vstrikovani. On totiz ten airbox bejva stavene tak ze tam jako hlavni restrikce neni ta pruchodnost filtrem, ale nakej prurez kterym to saje, pokud mozno jeste priviranej klapkou... takze v tom pripade stejne ta propustnost navic nehraje roli a clovek si kupuje vlastne jen tu "pratelnost", vyrobci tehle filtru pak vyrabi jeste ruzne "racing rady" ktere jsou jeste vice propustne a obcas je jejich soucasti neco co nahrazuje nakou prepazku v airboxu, odpojovani klapek, rezani vetsich otvoru a u tech uz vyrobci uvadi nutnost prizpusobeni vstrikovani.. tyhle ale vetsinou ani nebejvaj v beznejch shopech k dostani...

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 23.3.2011 v 11:13 | Nahoru | #96

peca130 píše: nikoho neurazim,jen me opravdu zajima ona hranice hodnoty afr,na toto zatim nikdo neodpovedel,a to je snad ta zasadni vec,pri jake hodnote dojde k destrukci?pri mereni zjistis hodnotu afr,ale co sni,muze to byt chude,dokonce nektere motory vykazuji i lepsi vykon na chudsi smes,ale snese ji dany motor nebo dojde k poskozeni,moje rada je vratit zpet original filtr a mas klid



tak ono to neni o tom ze jak preleze afr pres 15 ze motor bouchne.. vliv konkretnich afr na ten kterej motor je spis vec praxe a je to lety vypracovane knowhow ladice, tzn z namerenoh afr musi jeste nekdo se zkusenostma rict jestli je to ok nebo ne. Tohle uz se tu parkrat resilo a treba Murkin ti asi k tomuhle nerekne kompletni navod, kdyz si na to spoustu let prichazel a zivi ho to...

ma tady vlakno jurawood o mereni smesi sirokopasmovou lambdou tak tam neco o AFR taky nactes...
www.motorkari.cz/forum-detail/

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 11:37 | Nahoru | #97
assassin> trochu jsem bod 2 upravil

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 11:38 | Nahoru | #98
ja vim jen me neustale vytaci nazory,typu strikacka to zkousne,kn nic neudela apod.Navic,ze je ladeni jen tahani penez z kapes zakazniku.Jeste jsem nezazil moto ,ktera by nejela na kn,ale smes to nikdo neresi,vetsinou maji tyto stroje krasne bilou svici,no nakonec je to kazdeho jeho volba

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 11:44 | Nahoru | #99

peca130 píše: ja vim jen me neustale vytaci nazory,typu strikacka to zkousne,kn nic neudela apod.Navic,ze je ladeni jen tahani penez z kapes zakazniku.Jeste jsem nezazil moto ,ktera by nejela na kn,ale smes to nikdo neresi,vetsinou maji tyto stroje krasne bilou svici,no nakonec je to kazdeho jeho volba


Jenže právě tahle diskuze směřuje k tomu, aby si lidi uvědomili, že to neni až taková "pr*el" zasáhnout do motky. Tj když tam nacpu jednu věc, že to nějakým způsobem ovlivní druho a je třeba to řešit - anebo v některých případech ne. Ja např vyhodil 1800 za filtr jen proto že jsem se snažil motce pomoct - že to nemá efekt bez dalších úprav nebo že jsem sice měl štěstí, ale mohl jsem koupit výfuk co by mi to dojabal víc, o tom jsme neměl páru. kupoval jsem koncovku za dobrý prach y s homologací a cca na litrový motor - to že to tam nasadím a může být problém jsem netušil - právě proto , že se říká "stříkačka si to pořeší". Takže jak jsem psal - v příštím tématu vecněji

2 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 12:26 | Nahoru | #100
Resim podobny problem u Kawasaki ER5. Novy otevreny ladak IXIL a KN Filtr jsou uz na masine. Krome luxusniho zvuku zadna velika zmena. Podle manzelky to pocitove jede dokonce lepe (mne se zda ze ano, protoze uz na ni nemusim cekat ), zadne propady vykonu nebo pokles otacek nezaznamenala. Spotrebu jsme jeste nemeli moznost vyzkouset.

Ale taky mam z jedne strany nazory, jako okamzite pretryskovat a vyladit na brzde, z druhe strany (i fachmani mechanici) prej neni potreba, pokud to jede bez problemu je to zbytecne.

O vypalenych svickach, spalenych tesneni valcu apod. ctu az tady a jsem mirne znepokojen.
Dnes jdu s gumamam do servisu, tak se jeste poptam tam. Chjo...

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 12:32 | Nahoru | #101
Negativ> myslim že bod 6. chcete-li mít jistotu, zajdětě na měření na brzdu - za 1000kč a cca 2h v servisu budete moci klidně spát :)

je asi nejrozumější řešení -ten litr neni takovy peniz aby se nevyplatilo , byť jen pro klid duše.

j ajsem si udělal závěr, že pokud neni nějaký citelný problém, řešit to nemusíš protože by´t nebude spalování optimální, nebude to tak drastické aby to poškodilo motor..

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 12:35 | Nahoru | #102
Negativ> v každym servisu Ti řeknou něco jinýho, a už jenom proto že každá motorka je jiná jak už tu bylo psáno (kolikrát i v rámci jednoho typu) žádnou univerzální radu dostat nemůžeš, jediný řešení je to změřit jestli je v pořádku.

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 23.3.2011 v 19:42 | Nahoru | #103
tady je graf Suzuki GSX 1400 po výměně výfuku a filtru. Nějaký rozdíl je patrný, problém nebyl žádný v celém rozsahu otáček a spotřeba šla dlouhodobě dolů o 0,2 l/100 km
[img]

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 19:53 | Nahoru | #104
Honza GSX> Info zajímavé, ale spíš (vzhledem k tématu) by mne zajímala nějaká křivka ze ketré by bylo patrné že spalování, teploty či co funguje jak má. Tj vidím že tam není nějaký propad v krouťáku, ale nevím zda motor není nějak zatížen zde zmíněnými negativními vlivy.

Existuje něco z čeho by se dalo odvodit?

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 20:12 | Nahoru | #105
Hello :)

kolegove poradte na mem SRADeti mam kompletniho Akrapa koncovka/svody + KaN Filtr uz jsem to tak koupil ale dodnes nevim jestli je to naladene na tuto sestavu nebo ne motorka jede krasne zadne strileni se nekona vykon paradni atd tedka je po servisu za 23000kc je to tedka stav noveho kusu a tak mam resit brzdu ?? Jen se tam objednat nechat to namerit a poradit se?? Nebo je to pase jelikoz to dotedka slapalo jak ma?? A nebo je to naladene a ja to nevim :)

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 20:16 | Nahoru | #106
... u mě ne. Zkusím najít něco u kamaráda, ale teploty ve spalovací komoře a podobně, to asi jen tak nikdo nedělá. To nebude nic jednoduchého. Pro normální provoz bych to ani neřešil. S tím si jednotka musí umět poradit a namíchat směs tak, aby motor fungoval a nepoškodil se. Víc by motoru uškodilo nesprávné palivo - benzín, než výfuk a filtr. To už jsem viděl. Motor postavenej na 98-ku, do kterého se natankovala 95-ka a po půl hodině plnýho nasazení na okruhu se utavil píst.

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 20:34 | Nahoru | #107
Jde o to že tu řešíme přesně případ - vše se tváří OK a ptáme se zda může být problem. Výkonostní křivka mi přece neřekne zda je v motoru vše ok - to spíš při zatížení výfukové plyny ne? Nebo nějaká čidla?

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 21:06 | Nahoru | #108
Ono to s tím vším nebude tak horký.
Kámoš na ZX-10 najel kolem 50 tis. km s KN+laďákem (bez úpravy jednotky) a motorka jezdí v pohodě.
Já letos pro mojí ZX-10 plánuju PCM dát (Akrapy+KN).
Plánuju vykopnout kat a pár procent výkonu se vždycky hodí.

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 22:41 | Nahoru | #109
Dnes jsem cestou do servisu mel poprve moznost vyzkouset jak ladak IXIL, tak i vlozeny KN filtr (na Kawasaki ER-5). MAnzelka pred tim uz jezdila, ale jeste bez KN filtru.
Vysledek je jednoznacny - s KN filtrem to NEJEDE!

Tak jsem tam zase vratil ten puvodni a je to hned poznat. Trosku jsem byl sice ovlivnen tim, ze oproti Shiverovi to "nejede" porad nic moc, ale s tim KN fakt vubec.

Davat 5-7tis. za upravy vstrikovani nehodlam, takze KN filtr na KAwu je na prodej

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 22:52 | Nahoru | #110
Kdyby někdo náhodou věděl o Powercommanderu na Kawu ZX-10R 2006/2007 za rozumnou cenu, tak dejte prosím vědět :)

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 23:30 | Nahoru | #111
Honza GSX> njnj, ale tady se ve 100prispevcich resi ze ridici jednota neni schopna kompenzovat vsecny zasahy do motoru, neboli ze sama zmenu na vstupu vzduch a vystupu plynu neumi vyresit. Takze se ti klidne muze stat ze sic mas vykon stejny (mozna i lepsi - potazmo kroutak) ale pritom dostava motor zahul - a ja se snazim dopidit CO MI NA BRZDE ZMERI A Z CEHO VYJDOU PRI STANOVENI SPRAVNE SMESI...jak jsem psal , predpokladam ze pujde o infrmace z cidel motorky + pridavnych cidel napr ve výfuku. snizeni spotreby tomuto i napovidalo

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

24.3.2011 v 00:09 | Nahoru | #112
nechápu co se tu řeší za píčoviny. mám akrapa a KN. s fukem jsem to už koupil a najezdil 10tkm. ted pred týdnem jsem nechal při servisu dát KN. Primárně kvuli ceně (papírák každejch 10tkm 350,- KN 150,- za čištění a olej). Servisák mi krmil pohádkou že se zlepší křivka krouťáku, muj motor měl brutus propad mezi 5-6tis. Výsledek? Po montáži KN vložky do orig.airboxu motor výrazně ožil, propad kroutaku zmizel a reakce na plyn je rychlejsi, tahne vic odspoda. Za 1700 penez užasný. Nic jinýho se neřešilo, řídící jednotka si dávkuje sama vzduch a benzin v poměru. Spotřeba se nezvedla. Jo a střílí každá motorka s chudou směsí. BMW má na všech motorkách naladěnou extrémně chudou směs, proto jsou tak úsporné. Neni to nic proti ničemu, je to tak v pořádku. To že to střílí při téměř zavřeném plynu po vytočení je normální, mě se to bublání líbí. Dělala to každá motorka kterou jsem měl. No a na Guzzi to bylo uplně běžný a brutální i bez KN a s origo laufem, práskalo to jak z kanónu. A co jako? Btw. muj servisák jezdí na HP2 Sport Boxer Cup, tak myslim že ví co dělá. taky jsem se ptal jestli to neni potřeba doladit nějakym PC nebo RapidBike, vysmál se mi a nabídl mi svody a KN. to "kurvítko" PC až jako poslední možnost, důležitější na boxeru je hardware

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

24.3.2011 v 00:18 | Nahoru | #113
Jack82
nejsem znlec ale BMW je co jsem četl kapitola sama pro sebe - ta si to opravdu řeší sama - má vyspělejší elektroniku.

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

24.3.2011 v 00:44 | Nahoru | #114
FishX3: to je možný. ale že bys pokurvil motor jen filtrem a koncovkama, to je nesmysl. když to jede jak má nebo líp, nemá cenu nad tim špekulovat. to že občas vystřelí do otevřenýcho vejfuku je normální, rychleji se to vyplachuje, KN na to vliv nemá. A jestli máš takovej strach o motor, dej tam zpátky papírák, koncovky jsou šumák, to nemá vliv. motorka je hlavně o pocitech, nemá cenu se stresovat

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

24.3.2011 v 00:50 | Nahoru | #115
Jack82> Mrkni se co se tu řešilo, závěry jsou jiné-možná se prostě mýlíš.
(jinak ja jsem si pro sebe už vyřešil)

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

24.3.2011 v 01:00 | Nahoru | #116
tak to hod do serie a ser na to. budeš mít zpátky vysavač a dobrej pocit že to pan Honda tak výborně vymyslel. číst všech těch 115 příspěvků se fakt nedá nechceš mi snad tvrdit že slip-on koncovky přímo na určitej model kurvěj motor že ne? všude na těch vejfucích máš napsáno že se nic nemá dolaďovat. Měl jsem LV, Arrow, Akrap všude se to dá najít na webu nebo je to i v návodech.

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

24.3.2011 v 01:31 | Nahoru | #117
Jack82> Mrkni se do "shrnutí" tady na té straně. snad je to přehledné - jsou to závěry z těch 100 příspěvků. koncovka nemusí být problém, KN by nemuselo ale už může - víc vzduchu - ochuzení směsi...atd. je to podle motorky pokazždé jiné. Ja jsem více méně v pohodě, ale třeba je tu ER5 ktera s KNkem nejede. A to že to jede neznamená že to nemá chudou směs a ta má za následek vyšší teploty..atd atd tahle diskuze už proběhla a omlouvám se, nechce se mi to znovu probírat - už proto, že to tu řešili lidé co tomu hoví víc než já a já tu jsem více-méně za moderátora a selský rozum. Nejspíš sem hodím na konec to shrnutí a zavřu téma aby k něčemu bylo a výsůedky nezmizely někde za dotazy ke konkretni motorce, tak jak se to začíná dít.

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

24.3.2011 v 01:45 | Nahoru | #118
protože ER-5 ma karbecy asi ne

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

24.3.2011 v 02:09 | Nahoru | #119
Jack82> jsem tak zblblej že mi to ani nedošlo(popravdě jsem to neřešil, jen jsem tu informaci zaregistroval), nicméně krom BMW řidící jednotky vždy nevyřeší problém směsi...neptej se proč

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

24.3.2011 v 02:31 | Nahoru | #120
já ER-5 mel takže vim. karbecy se musej přetryskovat na open filtr. tak to sem rád že mam BMW a nikdy už nic jinyho
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 1300 S - barevná kombinace Honda CB 1300S Obdélník 4 31.7.2023 v 22:46 Obdélník
Palivový filter Honda CB 1300 Honda CB 1300S vladoxxx7 6 23.2.2023 v 21:03 vladoxxx7
Pohodlná polokapota pro vyšší posta... Yamaha FZS 1000 Fazer, BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, H... QU33G 13 12.1.2023 v 07:25 DominikF
Honda CB 1300 S Honda CB 1300S OSKARCB 7 12.1.2021 v 18:51 Ozzy_
čidlo ventilátoru Honda CB 1300, Honda CB 1300S Dr.Kosák 2 18.8.2019 v 12:56 fs155


TOPlist