globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K&N a Otevřený výfuk - co na to motor
Prolezl jsem snad co šlo, ale nenašel jsem odpověď:

Pokud na seriovou motorku (v mém případě CB1300S) prsknu otevřený výfuk + K&N vzducháč, nepoužiji PowerCommander , dochází k poškození motoru???

Mezajímá mne změny výkonu, propady, spotřeba nic jen to zda tuen motor tímhle poškozuji, případně jak toto poškození eliminovat (vyhodit KN - koneckoncu mi šlo jen o zvuk :), nějaké jiné úpravy, někdo kdo by to uměl nastavit atd..)




Přikládám jak jsem dopadl po poradě s odborníky:

Problemy :občasné střílení do výfuku , kolísání volnoběžných otáček.

Zatím jsem zjistil : Dohledal jsem si tu doporučení naněkoho s brzdou - zvítězil Kaucký - ovčáry - http://www.moto-racingservice.cz/

Poslal jsem mu dotaz, následně se s ním bavil telefonicky a tohle z toho vyšlo:

1. KN+otevřený lauf nejhorší co jsem pro motor mohl udělat - zvýší se teploty v motoru o 300st, vyhrějvají se gufera, podpalují ....cosi, moto de do háje.
2. PGMF1 stejně jako ostatní vstřikovací jednotky jsou hloupé a nemají jak korigovat palivo - nelze je nijak konfigurovat
3. jedinná šance jak to pořešit je PowerCommander tj 7000-8500za PC III USB (ani PC III ani PC V nelze použít) + 1000Kč brzda + 4000 další práce s tím spojené (poptával jsem jen poladění motoru aby se nekurvil-nikoli servis)

Další 2 technici co mi dělají motorku, oba s dlouholetou praxí mi tvrdí že je to blbost....

A teď mi ku..va řeknětě kde je pravda! Představa že vypláznu 12tis a budu mít seriovou motku s laďákem mi přijde hooodne na h... Rád bych alespoň zjistil jak velká jsou rizik apoškození - Kaucký se tváři pomalu jak kdybych tam s tou motkou ani nedojel. Kde je tedy pravda? Jak moc zásadní je to pro motor, když dám seriový vzducháč pomohu tomu? Dá se to řešit nějak jinak? Znáte někoho kdo to umí?

opakuji nemám problém se snížením výkonu, střelba a kolísání není nijak markantní takže opravdu řeším pouze a jen poškození motoru při jízdě s K/N a otevřeným laufem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 18:28 | Nahoru | #61

Durex píše: Na kolika máš olej? Já jezdím konstantně s 80 st. Měřeno budíkem u spojky



kolem 90 °C - měřeno budíkem u spojky. Dostanu se v létě i k 95 °C

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 22.3.2011 v 18:37 | Nahoru | #62
Jednotka špricu si bere v základu tyto data: otáčky, úhel otočení kliky (uvrať), předstih, dobu předešlýho vstřiku, úhel otevření škrtící klapky, teplotu motoru, teplotu nasávanýho vzduchu a jeho tlak (zatím jsem neviděl na motorkách, MAF a Labmda sondu, tento systém je samo přesnější). Z toho si sesumíruje jak má upravit dobu vstřiku benzinu. To je tak asi v kostce.
PC Ti vlastně jen prodlužuje dobu vstřiku tím že zkresluje data jdoucí do jednotky, nebo z jednotky (dle provedení PC a samotné CDI motorky)
Jinak s mapama na PCIII stáhlejma z netu nemám dobrý zkušenosti. Dal jsem ji tam jako startovní, ale na brzdě jsme se s tím srali asi 5 hodin, abychom ji upravili...

2 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 18:47 | Nahoru | #63
to že něco kurvíš je jen názor lidí co se tím živěj potažmo murkin, je to stejný jako kdyby ti pekaři řekli, že bez chleba nemůžes žít a musíš ho jíst,
jistě že to není ideál, ale není to nic co motorka nepřežije

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 22.3.2011 v 19:07 | Nahoru | #64
RIKORR> to že jsi ještě neviděl podpálenej ventil neznamená, že ho neviděl nikdo jinej..

ve většině případů se nestane nic, ale proč riskovat že budu jeden z tisíce, kterej to odsere.. ?

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 19:29 | Nahoru | #65
Na své Sp1 mám DNA filtry,ixil exhaust a PCIII,vše šlape v naprostém pořádku už 3 sezonu, ,

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 20:10 | Nahoru | #66

t_freedom píše: FishX3> chichi, to je jak věštit z křišťálový koule...nemyslím si že to maj všechny jednotky a výrobci stejný, ne?
Ale většinou to poměřuje polohu klapek a plynu,otáčky(někdy teplotu motoru - bez man. sytiče)),lambda koeficient...sakra co ještě ...no a podle souhry součinitelů ti to tam cákne benzín(dle mapy) ... tedy hodně laicky.

Assasin doplní ?



Ta otázka byla JAK JI NĚKDO MUZE STELOVAT - Assasin se vyjádřil že si nastavoval "podle ucha" - to jsem nepochopil - jakým způsobem do jednotky zasahuje - pokud by mi řekl že má něco jako OBDII adapter u aut, dal to na notebook a "ladil" tak bych to chápal, ale právě tohoto řešení se nemohu dopídit. Funkci a princip PowerCommanderu znám - prostě oblbuje řídící jednotku a díky tomu se tato chová dle požadavků. Ale co mohu poladit na seriové řídí jednotce - takže ASSASINE , co že jsi to přesně a jak prováděl své jednotce?
Nečekám že mi někdo řekne za filtrem doprava,ale třeba "jednotka na GSX má toto..... amá to tuhle.... funkci. Já pak mrknu k sobě a budu mít vodítko co můžu hledat - to že to bude někde jinde nebo vůbec, je samozřejmé -jak u výrobců, tak i u konkrétních modelů.

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 20:15 | Nahoru | #67
OK, díky

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 20:17 | Nahoru | #68
Zdá se že konkrétně na mou hondičku by se dalo použít toto http://www.motocros...php?product_id=31884 ...už jen sehnat někoho kdo to má

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 20:40 | Nahoru | #69
.. předpokládám, že tvoje CB je stříkačka, takže to bych vůbec neřešil, protože ta si s tím poradí sama. Pokud je to karburátor, budeš muset nechat seřídit a přetryskovat.
Z vlastní praxe: suzuki GSX 1400, výfuk Arrow+ KN filtr, najeto 40 tisíc kilometrů, naprosto bez problémů. Druhá GSX ta stejná kombinace a zase bez problému. Kamarád má taky CB, výfuk Ixil + filtr, opět bez potíží. A GSX mám kolem sebe s vyměněnýma výfukama asi 30 a všechny jezdí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 20:58 | Nahoru | #70

Honza GSX píše: .. předpokládám, že tvoje CB je stříkačka, takže to bych vůbec neřešil, protože ta si s tím poradí sama.



a právě tohle je věta, kvůli které se tu vede minimálně jednou měsíčně horká diskuze

prej si neporadí s ničím..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 21:02 | Nahoru | #71

dva_hrnce píše: a právě tohle je věta, kvůli které se tu vede minimálně jednou měsíčně horká diskuze

prej si neporadí s ničím..



Přesně, no ona si jistě poradí (minimálně se jí líp daří kompezovat nadmořskou výsku (tam kde karbce kuckaly, jedu dnes s klidem), ale jistě ne se vším...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 21:27 | Nahoru | #72

RIKORR píše: to že něco kurvíš je jen názor lidí co se tím živěj potažmo murkin, je to stejný jako kdyby ti pekaři řekli, že bez chleba nemůžes žít a musíš ho jíst,
jistě že to není ideál, ale není to nic co motorka nepřežije



Ber si laskave do HUBY nekoho jinyho!

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 21:33 | Nahoru | #73
Murkin> klid.. on se asi blbě vyspal..

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 23:24 | Nahoru | #74
Murkin> Zdar, prosím mohl by jsi se k tomu vyjádřit jako znalý věci? nemám na mysli doměnky, spíš to co tu řeší lidi ať už fundovaní s nějakáým přehledem, nebo i k amatérské snaze dopídit se nějakého inteligentního závěru laikem jako jsem já? Díky .

Zadání je snad jasné - pokud ne cokoli rád upřesním.

1. to co je psáno v úvodu - tj mám to vůbec řešit?
2. možnost konfigurace vstřiku (přehrání mapy...) přímo v orig řídící jednotce - v mém připadě na CB1300SA r.v.2006 tj typ SC54
3. možnost na týhle motce použít powercommander III (nikoli USB) konkrétně z Hondy CBR954RR (jednoduše proto že se dá sehnat za 1500) - netuším rozdíly jak v zapojení tak ve funkci, pokud je to blbost tak se omlouvám

Naposledy editováno 22.03.2011 23:34:44

2 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 07:50 | Nahoru | #75
opet jedna z krasnych diskuzi,pokud to tak mate zmakle zajimala by mne hodnota afr pri ,ktere se motor zkurvi ,a hodnota afr "jeste v pohode",pokud ovsem vite co to je.Preji mnoho zdaru pri hometuzingu,a servisaci jsou jak ten pekar

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 08:49 | Nahoru | #76

peca130 píše: opet jedna z krasnych diskuzi,pokud to tak mate zmakle zajimala by mne hodnota afr pri ,ktere se motor zkurvi ,a hodnota afr "jeste v pohode",pokud ovsem vite co to je.Preji mnoho zdaru pri hometuzingu,a servisaci jsou jak ten pekar



Krapet nechápu tvuj příspěvek. Chapu Murkina, že se mu nelíbilo když tu někdo jeho jméno použil, nicméně si myslím že podobných příspěvků tu je minimum stejně jako nějaké zásadní snahy o "home-made". Pokud máš co říct - napiš, pokud nemáš a nedej bože se tím zabýváš, nahráváš přesně k takovým náladám jako zde napsal RIKORR. Takže by se tvá hláška dala brát jako kontraproduktivní.

Nehodlám se sr*t do motoru, nehodlám tu řešit jestli na mne nekdo vydela o 500 vic ci nikoli, ani tu neresim co ta prace ma stat - pravdou je , ze bych ocekaval od profika pristup - MUZE BYT PROBLEM? MUSIME ZMERIT NA BRZDE A PAK BUDEM VIDET CO S TIM a to se mi u prvne osloveneho servisaka nestalo - i když jsem se snažil mu dat max informaci a spolehnout na jeho profesionalni rozhodnuti, zacali jsme okamzite do motorky cpat gardu penez - vubec neresil ze vyfuk muze mit parametry serioveho, vzal jen ten nejjednodussi zpusob z jeho strany a samozzrejme i nejvyhodnejsi financne - nikoli ale pro mne.

Komunikoval jsem s Murkinem a ten rekl prostou vec - co motorka to jine chovani, zmerime - uvidime a stanovil cenu za toto zjisteni - pro mne je to korektni jednani a snaha vyresit muj problem. Mozna kdyby se takto ke mne postavil jeho kolega, vubec nic bych tu neresil a tema by nevzniklo..

Asi tak... takže závěrem výzva - máš-li co k tématu, budu vděčný. Pokud nemáš tak se prosím podobným výlevům o ničem vyhni. Dekuji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 23.3.2011 v 08:50 | Nahoru | #77
FishX3> pokud by tě moc zajímalo, mohu ti poslat i graf z brzdy, kdy jsme měřili tu stejnou motorku s origo výfukem a filtrem a následně osazenou popsanou kombinací Arrow + KN.

Mimochodem, stejnou kombinaci jsem měl i na tak složitém motocyklu jakým je BMW K 1200 S. Opět bez nejmenších komplikací.

A takové jednoduché vysvětlení: Když dáš motoru šanci, aby si jednoduše vydechl, tak je dobré mu umožnit, aby se mohl stejně jednoduše nadechnout. Tyhlety hodnoty se při konstrukci motorů, sacího systému i výfuku dost složitě počítají a mají na chod a výkon dost zásadní vliv.

Naposledy editováno 23.03.2011 08:56:51

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 08:56 | Nahoru | #78
Honza GSX> Samozřejmě beru jakékoli informace - když už jsem tuhle diskuzi rozpoutal, rád bych alespon okrajově do problematiky pronikl. Předpokládám, že půjde o něco jiného než je výkonostní křivka - tak bych jen poprosil alespoň o hrubou legendu - abych se zorientoval. Myslím si o sobě, že nejsem uplnej idiot, ale moje branže je přeci jen někde jinde :). Každopádně budu vděčný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 23.3.2011 v 09:00 | Nahoru | #79

FishX3 píše: Jak je řešená regulace na řidící jednotce???? u karburatoru bych to chápal, ale na elektronice?



pokud myslis regulaci jakoze "nastaveni" v souvislosti ze sem se v tom vrtal.. tak jednotky od firmy denso maji od vyroby integrovanej jakejsi interface kterej po pripojeni patricneho zarizeni umoznuje v urcitych mezich nastaveni vstrikovani (jednotky denso maji suzuki a kawasaki, zarizeni pro upravu vyrabi napr yoshimura (yoshbox - samodomo klon mam ja, pripadne TEKA FI)

tohle je specialita jednotek firmy denso, u hondy nic takoveho nenajdes.
samo jsou i jine cesty, uz pri vyrobe na cip co je v jednotce musej nahrat nakej SW, tudiz tam existuje nejake rozhrani pres ktere se to dela u vsech jednotek, to rozhrani najit, stahnout software a zpetnym "engineeringem" se dopracovat k tomu kde jsou v software ulozeny mapy a v jakym formatu - to je trosku vyssi divci, nektery jednotky maj tohle rozhrani pristupny v konektoru pres kterej se pripojuji (nove denso u GSXR treba) nektere maji to rozhrani na tistaku a musis se k nemu "prorezat" obalem jednotky (TL a strsi GSXR) .. samo pak pro rozkodovani toho softu musis urcit co je tam za procesor, sehnat k nemu ktalogovej list a po cestickach se dopidit ktery cidlo je pripojeno na kterej pin procesoru... tohle samo znamena jednotku "obnazit" na tistak.. kdo se o to nekdy pokousel u nakyho zarizeni dostat tu penu v jaky bejvaj tistaky zality pryc task vi jaky to je peklo... kdyz uz mas tohle za sebou, mapy zmenis a posles zpet... je celkem jasny ze to predstavuje desitky mozna stovky hodin prace, takze cesta k tomu jak usetrit za commander to urcite neni....

na zahranicnich forech bys nasel uz v ruznejch etapach tyhle kroky vyreseny coz usetri praci, treba u GSXR novejsich typu prehrat soft primo v origo jednotce uz neni ani velkej problem..... ale u CB se ti tohle bude hledat spatne, tendence hrabat se v jednotkach bejva u motorek ktery se prendavaj do buggy,formuli atd.. protoze standalone ecu ala motec pro ty buggy uz jsou v radu desitek tisic, pro ruzny dragstery atd.. takze jsou rozkodovany jednotky GSXR,busy, ZX12 apod.... u CBcka tohle nikdo o kom vim ze to umi tohle neresil, lidi tam soupnou commander za 8tis a neresi....

jinak cesta u te hondy urcite existuje.. protoze co ja vim tak minimalne v polsku byl manik kterej preprogramovaval jednotky s HISS kdyz si ztratil klice... coz oficialne nejde, neumi to zadnej servis hondy.. takze ten typek ma urcite hondackou jednotku hacknutou a nalezeny misto kde se ukladaj kody klicu...

Naposledy editováno 23.03.2011 09:15:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 09:01 | Nahoru | #80

Honza GSX píše: A takové jednoduché vysvětlení: Když dáš motoru šanci, aby si jednoduše vydechl, tak je dobré mu umožnit, aby se mohl stejně jednoduše nadechnout. Tyhlety hodnoty se při konstrukci motorů, sacího systému i výfuku dost složitě počítají a mají na chod a výkon dost zásadní vliv.



kdyby to bylo takhle jednoduchý tak maj ladiči jednoduchou práci, obecně se dá říct že vliv sportovního filtru na výkon je minimální.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 09:05 | Nahoru | #81
assassin> jasny , takže u tebe nejde o seriovou jednotku a tím pádem umožnuje určité korekce....podobný stav jako kdybych tam měl oblbovák commander - pak to chápu.

takže závěr je že u me seriove motorky bez nějakého udělátka s palivem nehnu

kurna a ju uz chtel "tunit"

Naposledy editováno 23.03.2011 09:05:39

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 23.3.2011 v 09:16 | Nahoru | #82
Stev> ano, osazení i když značkovýho výfuku i filtru má na výkon sériového motoru opravdu malý vliv. Na zvyšování výkonu by jsi musel jít někam dále. Kamarádi mají na GSX z původních 110 koní nějakých 140 - 150 koní. Ale: přímé filtry KN, nová řídící jednotka, ostré vačky, leštěné kanály, snížená hlava, ventily a pružiny atd. A 70 táců k tomu.

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 09:27 | Nahoru | #83
To že samotná koncovka se vzducháčem a PCM bude řešit cca 1-5% narust je asi jasne - alespon tak se to prezentuje vcelku běžně. Otazka jak moc to rozhodí seriový provozní režim, pokud průchodnost (vstup/výstup) nekompenzuje zvýšený příjem paliva + změnu chování motoru v různých režimech a tím různě rozhozený motor vs palivová mapa.

Takže ve finále se může stát, že motor bude v 80% provozních režimů OK, ale např v 5tis ot a záběru bude chudá směs a bude se neúměrně ničit. Ve finále lidi co jezdej pořád na 5tis zapláčou a človíček co motorku točí víc, bude v klidu. - z toho jasne vyplyne že pokud se neprožene brzdou a nebudou existovat informace o celém průběhu ve všech provozních režimech, tak člověk pozná prd - max může vysledovat nějaké propady, které ho mohou varovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 23.3.2011 v 09:27 | Nahoru | #84

FishX3 píše: assassin> jasny , takže u tebe nejde o seriovou jednotku a tím pádem umožnuje určité korekce....podobný stav jako kdybych tam měl oblbovák commander - pak to chápu.

takže závěr je že u me seriove motorky bez nějakého udělátka s palivem nehnu

kurna a ju uz chtel "tunit"



jednotku mam seriovou... jen to zarizeni s kterym se do ty seriovy jednotky hrabe je kopie toho od yoshimury....

jednotky denso proste tuhle moznost maji v sobe uz od vyroby... stejne jako to maji jednotky v "kroskach" od hondy .. co si daval odkaz na ten HRC programator... u krosek se do tohodle hrabe casteji, tak maji rovnou tuhle funkci od vyroby. ten HRC programator by do tvoji hondy nesel.

commander z cbr 954 by ciste teoreticky pouzit sel, mozna nebudou sedet konektory na vstriky a senzor TPS, takze by se to tam muselo natvrdo napajet, dalsi vec je ze se nejspis commander brani nahrani mapy pro CB1300 do jednotky 954 (to nemam vyzkousene) a tudiz bys stejne nemohl pouzit zadnou mapu od dynojetu pro CB1300, ale musel bys postavit svoji.. coz bez brzdy pujde tezko. oboje je je x hodin prace od lidi kteri uz trochu neco umi a maj predstavu jak to funguje a takovi obvykle za pade na hodinu delat nebudou... tzn pokud nejsi clovek kterej by tohle dokazal sam, pokusil se tuto nestandartni cestu projit i s rizikem ze se to nepovede tak je to asi taky nerealny...

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 09:31 | Nahoru | #85
Snažím se nás navést zpět od zvyšování výkonu stroje k tomu kde to začíná - domnívám se že 90% ladaku maji majitele kvuli zvuku, nikoli aby honili výkon (stejně nedoženou že :) ).

Zatim to vypada že by člověk krom homologace měl koukat na to co mu jím vybírená koncovka provede s palivem, zda ma ladak podobne vlastnosti jako seriovy tlumič. A raději se po montáže (nebo během pro srovnání) přihlásit na měření na brzdě.

Naposledy editováno 23.03.2011 09:32:05

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 09:32 | Nahoru | #86

peca130 píše: opet jedna z krasnych diskuzi,pokud to tak mate zmakle zajimala by mne hodnota afr pri ,ktere se motor zkurvi ,a hodnota afr "jeste v pohode",pokud ovsem vite co to je.Preji mnoho zdaru pri hometuzingu,a servisaci jsou jak ten pekar



nejsem si jistej jestli zasah do diskuze s poznamkou jestli tu vubec tusime co je AFR neni trosku mimo... chodi sem dost lidi kteri o tom vi pomerne dost a jejich urazeni jaksi nesvedci tomu ze by ses od nich neco noveho dozvedel.. ale jestli uz vsechno vis tak proc ne

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 23.3.2011 v 09:33 | Nahoru | #87
fish: moc to resis, material musi trpet

tyhle koncovky a filtry do origo airboxu obvykle neprinesou zadne zlepseni ale ani zhorseni proti seriovemu stavu, tvrdi to i jejich vyrobci. Pokud chces mit jistotu tak zmerit. kazdopadne i kdyz to nebude uplne idealni tak si myslim ze primo naky extremni nebezpeci nehrozi.

Naposledy editováno 23.03.2011 09:37:42

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 23.3.2011 v 10:19 | Nahoru | #88
Hele za sebe :
Na podzim minulýho roku jsem hodil koncovku Akrapa - žádná změna(lautr nic)

Teď na jaře jsem koupil svody a vyřadil tím starý s katalizátorem, ale lambda tam stále je (K&Nko je zatím v šuplíku) - Duckna startuje jako vždycky - v zátahu necejtím nic negativního(žádný záškuby)jen mi možná příjde výkon a krouťák trochu vlažnější(ale kdo to po zimě pozná)
Při dojezdu na kvalt si to tu a tam střelí a prská(ale mám za to, že to dělá většina motorů i s vyváženým poměrem paliva - jen s origo tlumičem to tak nevnímáš)

Ducati ještě v roce 2008 na dotazy na jiný mapy odkazovala jen na kity of Termignoni. Dnes už existuje rozhraní od Rexxeru, kterým se dá ECU jednotka napíchnout a nahrát nějaká mapa - ať už DucatiPerformance, nebo něco co nabízí na stránkách Rexxer sám.
Pokud motoru přizpůsobíš nádech a výdech jenž je jinak danej origo performance dílama(Termignoni v mým případě) tedy K&N filr/uříznutej air box/laufy bez katíku a průchozí a dáš příslušnou doporučenou mapu - bude tomu třeba oproti avízovanýmu nárustu někde chybět kůn, nebo Newtonmetr, ale rozhodně tím nevylágruješ motor. Neřeším že Termignony svody jsou 50mm a moje 45mm(+ jinej tvar) - no a zhruba za měsíc uvidím výsledek po přemapování.
Je mi jasný, že mi výkon nenaroste o 10%, ale krouťák se zvedne a průběh spodku zjemní. Jednotka se každopádně daleko líp popasuje s novejma skutečnostma sání a výfuku.

Ty budeš mít problém sehnat na toho tvýho mastodonta asi "otevřený" mapy, pač tyhle motorky asi v tuningu moc nefrčej jako Duckny. Ale je docela možný, že na internetu ve fórech seženeš někoho kdo má "interface" na tvojí jednotku.
Minimálně bych zjistil co tam máš a pak dal její název se slůvkem "re-maping"nebo "maps" do vyhledávače. Něco třeba vypadne.

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 10:24 | Nahoru | #89
Pan Peca130 je určitě nějakej "suterén" a "inžjenýr" ...taky podobný miluju...co příjdou a vystřelej záááhadnou zkratku AFR ... každej přeci ví, že je to "absolutní filosofická rétorika" ne?
Mohl ještě přidat třeba MAF, EGR, ECU ...aby nás přiučil
Nebo rozepsat hodiny na konzultace

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

23.3.2011 v 10:26 | Nahoru | #90

šmudla píše: kolem 90 °C - měřeno budíkem u spojky. Dostanu se v létě i k 95 °C


No tak to já mám konstantně kolem 80. A jezdím 10W40. Je fakt, že to zas tak netrápím. Občas dám nějakou cílovku,ale nejběžnější ot jsou od 4000 do 6000.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 1300 S - barevná kombinace Honda CB 1300S Obdélník 4 31.7.2023 v 22:46 Obdélník
Palivový filter Honda CB 1300 Honda CB 1300S vladoxxx7 6 23.2.2023 v 21:03 vladoxxx7
Pohodlná polokapota pro vyšší posta... Yamaha FZS 1000 Fazer, BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, H... QU33G 13 12.1.2023 v 07:25 DominikF
Honda CB 1300 S Honda CB 1300S OSKARCB 7 12.1.2021 v 18:51 Ozzy_
čidlo ventilátoru Honda CB 1300, Honda CB 1300S Dr.Kosák 2 18.8.2019 v 12:56 fs155


TOPlist