Pokud na seriovou motorku (v mém případě CB1300S) prsknu otevřený výfuk + K&N vzducháč, nepoužiji PowerCommander , dochází k poškození motoru???
Mezajímá mne změny výkonu, propady, spotřeba nic jen to zda tuen motor tímhle poškozuji, případně jak toto poškození eliminovat (vyhodit KN - koneckoncu mi šlo jen o zvuk :), nějaké jiné úpravy, někdo kdo by to uměl nastavit atd..)
Přikládám jak jsem dopadl po poradě s odborníky:
Problemy :občasné střílení do výfuku , kolísání volnoběžných otáček.
Zatím jsem zjistil : Dohledal jsem si tu doporučení naněkoho s brzdou - zvítězil Kaucký - ovčáry - http://www.moto-racingservice.cz/
Poslal jsem mu dotaz, následně se s ním bavil telefonicky a tohle z toho vyšlo:
1. KN+otevřený lauf nejhorší co jsem pro motor mohl udělat - zvýší se teploty v motoru o 300st, vyhrějvají se gufera, podpalují ....cosi, moto de do háje.
2. PGMF1 stejně jako ostatní vstřikovací jednotky jsou hloupé a nemají jak korigovat palivo - nelze je nijak konfigurovat
3. jedinná šance jak to pořešit je PowerCommander tj 7000-8500za PC III USB (ani PC III ani PC V nelze použít) + 1000Kč brzda + 4000 další práce s tím spojené (poptával jsem jen poladění motoru aby se nekurvil-nikoli servis)
Další 2 technici co mi dělají motorku, oba s dlouholetou praxí mi tvrdí že je to blbost....
A teď mi ku..va řeknětě kde je pravda! Představa že vypláznu 12tis a budu mít seriovou motku s laďákem mi přijde hooodne na h... Rád bych alespoň zjistil jak velká jsou rizik apoškození - Kaucký se tváři pomalu jak kdybych tam s tou motkou ani nedojel. Kde je tedy pravda? Jak moc zásadní je to pro motor, když dám seriový vzducháč pomohu tomu? Dá se to řešit nějak jinak? Znáte někoho kdo to umí?
opakuji nemám problém se snížením výkonu, střelba a kolísání není nijak markantní takže opravdu řeším pouze a jen poškození motoru při jízdě s K/N a otevřeným laufem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor
dva_hrnce píše: a právě tohle je věta, kvůli které se tu vede minimálně jednou měsíčně horká diskuze
prej si neporadí s ničím..
Přesně, no ona si jistě poradí (minimálně se jí líp daří kompezovat nadmořskou výsku (tam kde karbce kuckaly, jedu dnes s klidem), ale jistě ne se vším...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor
Mimochodem, stejnou kombinaci jsem měl i na tak složitém motocyklu jakým je BMW K 1200 S. Opět bez nejmenších komplikací.
A takové jednoduché vysvětlení: Když dáš motoru šanci, aby si jednoduše vydechl, tak je dobré mu umožnit, aby se mohl stejně jednoduše nadechnout. Tyhlety hodnoty se při konstrukci motorů, sacího systému i výfuku dost složitě počítají a mají na chod a výkon dost zásadní vliv.
Naposledy editováno 23.03.2011 08:56:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CB 1300 S - barevná kombinace Honda CB 1300S | Obdélník | 4 | 31.7.2023 v 22:46 Obdélník |
Palivový filter Honda CB 1300 Honda CB 1300S | vladoxxx7 | 6 | 23.2.2023 v 21:03 vladoxxx7 |
Pohodlná polokapota pro vyšší posta... Yamaha FZS 1000 Fazer, BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, H... | QU33G | 13 | 12.1.2023 v 07:25 DominikF |
Honda CB 1300 S Honda CB 1300S | OSKARCB | 7 | 12.1.2021 v 18:51 Ozzy_ |
čidlo ventilátoru Honda CB 1300, Honda CB 1300S | Dr.Kosák | 2 | 18.8.2019 v 12:56 fs155 |