globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bazar asi vyměnil motor - výsledek
22.3.2011 v 00:07

JAK TO VŠECHNO DOPADLO SE PÍŠE V PŘÍSPĚVKU Č. 163 !!

Ahoj, potřebuju poradit bráchovi s autem. Minulý pondělí koupil v bazaru za 130 tisíc Forda Mondeo, 2,0 l TDCI. Jelo to parádně, supr zátah, vzal mě projet a docela sme si ten výkon užívali, protože já mám Scenic 1,6 a brácha měl předtím Vectru a tohle auto umí prostě víc. Rozdíl sme cejtili hned (potom vysvětlim proč to píšu). Nechal si ho v bazaru zvednout, zkouknul ho i zespoda, prostě všechno perfektní.

No a ve středu jel brácha do myčky, kde během mytí zjistil že trochu zatéká kolem čelního skla u spolujezdce, a objevil tam vadný těsnění. Odvez to tam ve čtvrtek jako drobnou reklamaci, řekli mu že to nebude problém a auto si nechali. Dneska v 18:00 hod si auto vyzved, dojel domu a volal mi že je to nějaký divný, že to vůbec nemá ten výkon co to mělo minulej tejden. Tak sme se byli teď večer projet, a fakt, ta euforie byla ta tam. Jede to jak když to nejede. Otevřeli sme haupnu, a čumíme jak puci - motor co tam je teď je hnusnej, zablitej olejem, slintá to u vstřiků, dole z toho visí k zemi nějaká hadice, nárazník má škrábanec kterej to předtim nemělo (na to sou fotky).

No prostě - máme fakt vážný podezření, že mu tam přes víkend vyměnili motor. Tak co s tim? Číslo motoru se neeviduje, není ani na smlouvě, ani v TP. zejtra mi kámoš, kterej dělá ve Fordu, bude schopen podle VINU říct, s jakým číslem motoru to auto vyjelo v r. 2004 z fabriky, tak jsem si myslel že máme vyhráno.

Tak sme hupli do auta, a ještě v půl desátý jsme dorazili do bazaru (má otevřeno do deseti večer), a chtěli sme, aby nám na kus papíru napsali, že ještě dnes, ve 21:30, je v autě osazen motor číslo to a to... bylo to 3 a půl hodiny po tom, co si to brácha vyzved, tak sme doufali že kdyby se prokázala výměna motoru, nepřišijou ji nám (že bysme to stihli za 3,5 hod?). Chvíli si tam na všechny strany všichni telefonovali, ale nakonec souhlasili. Bohužel, když přinesli zrcátko a začali sme číslo motoru luštit, nikdo z nás ho nebyl schopen přečíst - je to fakt absolutně nečitelná, stará, zarezlá ražba. Takže sme odtáhli s nepořízenou, s autem co jede jak když nejede, do kopce musí na čtýru... A prej se má brácha stavit zejtra od 9 do 18, kdy je tam přítomen reklamační technik.

Co myslíte, jak to dopadne?

Naposledy editováno 04.04.2011 19:47:52
Anketa: Jak tohle podle Vás dopadne?
Bazarista přizná, že měnil motor, a vrátí ho
1%
1
Nepřizná, ale spraví to, a bude to jezdit
7%
14
Při druhé reklamaci to vybrakujou ještě víc
4%
7
Pošlou bráchu do prdele, prachy už maj
85%
166
Nechaj si auto, a vrátěj plnou cenu
2%
4
Nechaj si auto a ještě bráchu voškubou
2%
4

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2011 v 12:42 | Nahoru | #1
karlos NSR> Dobrý den, děkujeme za návštěvu Auto ESA. Jsme rádi, že jste u nás našli vhodný vůz, a doufáme, že vám bude dělat jen samou radost. Každý z našich zákazníků má možnost prověřit si vyhlédnutý vůz prostřednictvím známého automechanika či autorizovaného servisu, protože nemáme co skrývat. Vykupované automobily pečlivě kontrolujeme a zjišťujeme o nich maximum dostupných informací, abychom je mohli zájemcům o koupi předat. Nezatajujeme historii, dokonce ji zákazníkům sdělujeme prostřednictvím tzv. Cebia reportu, který jste k vyhlédnutému vozu dostal i vy, jak ostatně sám uvádíte. To je přece nejlepší důkaz naší otevřenosti. Letos oslavíme 18 let úspěšného fungování na trhu a za tu dobu jsme se stali synonymem poctivého a pro zákaznicky orientovaného prodejce ojetých automobilů. O to více nás mrzí, že jste získal negativní pocit, ačkoliv jste se sám přesvědčil o transparentnosti naší nabídky. Pokud získáte při provozování vaší nové Octavie jakékoliv postřehy, které nám budete chtít sdělit, nebo se jen na cokoliv zeptat, neostýchejte se nás kontaktovat na adrese reditel@autoesa.cz. S úctou Auto ESA

(reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 12:47 | Nahoru | #2

AutoESA píše: karlos NSR> Dobrý den, děkujeme za návštěvu Auto ESA. Jsme rádi, že jste u nás našli vhodný vůz, a doufáme, že vám bude dělat jen samou radost. Každý z našich zákazníků má možnost prověřit si vyhlédnutý vůz prostřednictvím známého automechanika či autorizovaného servisu, protože nemáme co skrývat. Vykupované automobily pečlivě kontrolujeme a zjišťujeme o nich maximum dostupných informací, abychom je mohli zájemcům o koupi předat. Nezatajujeme historii, dokonce ji zákazníkům sdělujeme prostřednictvím tzv. Cebia reportu, který jste k vyhlédnutému vozu dostal i vy, jak ostatně sám uvádíte. To je přece nejlepší důkaz naší otevřenosti. Letos oslavíme 18 let úspěšného fungování na trhu a za tu dobu jsme se stali synonymem poctivého a pro zákaznicky orientovaného prodejce ojetých automobilů. O to více nás mrzí, že jste získal negativní pocit, ačkoliv jste se sám přesvědčil o transparentnosti naší nabídky. Pokud získáte při provozování vaší nové Octavie jakékoliv postřehy, které nám budete chtít sdělit, nebo se jen na cokoliv zeptat, neostýchejte se nás kontaktovat na adrese reditel@autoesa.cz. S úctou Auto ESA


tady bude dneska husto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 12:49 | Nahoru | #3
AutoESA> Nejlepší jsou tzv: postřehy zákazníků a jejich zkušenosti , nevidím jedinej problém to nejdříve probrat na foru - alespoň si příště ušetříme cestu do Auto ESA .
Mezi náma - jste zlatokopové nic víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 18:16 | Nahoru | #4
AutoESA: Sice píšete Karlosovi, ale dovolím si reakci:

AutoESA píše: ...Každý z našich zákazníků má možnost prověřit si vyhlédnutý vůz prostřednictvím známého automechanika či autorizovaného servisu, protože nemáme co skrývat.


To je krásná věta, ale pokud jsem měl možnost na případu koupě Mondea zjistit, že mezi AE a autor. servisem existuje propojení a tajná spolupráce, je tato nabídka k ničemu.
Nemám žádný přímý důkaz, a jen proto nepodá můj brácha trestní oznámení, ale nikdo mi z výše uvedeného už nevymluví, že se stalo to, co si myslím. Tedy že se vám do AutoESA vrátil na drobnou reklamaci vůz, který byl již zaplacen, a tedy již nezajímavý, a tento vůz byl přes víkend vykraden spřízněným autorizovaným servisem (o 1km dále) o funkční ND (konkrétně vstřiky). Poté, co zákazník (brácha) začal dělat dusno, byly mu v tichosti ND vráceny. Je štěstí v neštěstí náhodný fakt, že si nechal auto prohlédnout u toho samého servisu, který ve spolupráci s ESA díly vykradl. O této skutečnosti jsem naprosto přesvědčen, a to z těchto nepřímých důkazů:
- Autu po vrácení chyběl výkon, a to tak citelně, že to pozná i naprostý laik. Okolo vstřiků protékala nafta, ačkoliv se tak nedělo v týdnu, kdy s ním nový majitel denně jezdil, a neděje se tak ani nyní, kdy je auto opět v plném výkonu a opět denně jezdí. V bazaru o víkendu nemohlo dojít k výrazné amortizaci vozidla, protože tam vůbec nejezdilo.
- Autorizovaný servis Ford v blízkosti vašeho bazaru popírá, že by dělal servisní zásah, přitom během doby, kdy u nich auto stálo, se vrátily jeho jízdní vlastnosti, a přestala prolínat nafta u vstřiků. Samo se tam auto určitě nespravilo.
- Auto šlo do autor. servisu s přáním provést diagnostiku vstřiků, a pro protokol z ř.j., ve kterém by byl (nebo nebyl) zapsán záznam o servisním zásahu z poslední doby. Místo toho dostal zákazník spoustu údajů z ř.j., o které neměl zájem, KROMĚ těch dvou, o které výslovně žádal!
- V telefonu bylo zákazníkovi již dopoledne potvrzeno, že diagnostika vozu je již hotova, ale přesto odmítli auto vydat až do 16hod, protože "technik na něm ještě pracuje". Co na něm dělal, když servis popírá že by dělali nějaké opravy, a diagnostika byla již hotová?
- Zvláštní je, že si servis nenechal za svou práci zaplatit, jen trvali na tom ať se zákazník projede, aby viděl že autu nic není, a aby jel domů.

Dokud nebudu mít jiné vysvětlení, proč auto jede, nejede, a zase jede, to vše vždy po té, co ho na pár dní dostane autoESA nebo nedaleký FORD, budu nadále tvrdit tento scénář, a to všude, kde se doslechnu že někdo hodlá autoESA navštívit!

Pokud vás napadá jiná teorie, jak se mohly tyto náhody v tomto sledu udát, klidně se se svými názory se mnou podělte, nejsem zatvrzelý a jsem ochoten kdyžtak začít veřit v jiný scénář.

PS: Reklamace zatékání do auta předním sklem stejně nebyla vyřízena. Dnes pršelo, a předním sklem stále někde teče voda dovnitř, prostorem za palubkou až na podlahu spolujezdce, kde je za 3 hodiny mírného deště louže!

S přáním pomalé rakoviny se loučím, pojděte tam na plochý nohy do jednoho.
Petr Hlaváč

Naposledy editováno 04.04.2011 18:42:36

(reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 19:03 | Nahoru | #5

AutoESA píše: karlos NSR> ...Vykupované automobily pečlivě kontrolujeme a zjišťujeme o nich maximum dostupných informací, abychom je mohli zájemcům o koupi předat. Nezatajujeme historii, dokonce ji zákazníkům sdělujeme prostřednictvím tzv. Cebia reportu, který jste k vyhlédnutému vozu dostal i vy, jak ostatně sám uvádíte. To je přece nejlepší důkaz naší otevřenosti. ...



Nepopírám že máte možnosti a schopnosti auto "proklepnout". Brácha autům rozumí a umí si vybrat, a skutečně od vás koupil dobré Mondeo. Dokonce od vás dostal zdarma dvě nové gumy a byly mu na místě přezuty, když odmítl auto koupit na pneumatikách které nebyly v technickém stavu a hrozila za ně pokuta za prvním rohem. Jediné, co neodhalil, bylo zatékání předním sklem - za pěkného počasí nezjistitelné.

Nenapadám fakt, že byste neprodávali auta "čitelná", třeba jo. Mluvím tady o švajnerajnu, který se děje když vám člověk na dva dny auto vrátí pro malou reklamaci. zaměstnanci se na auto, které je již zaplacené, a tedy už o jeho technický stav nejde, vrhnou jako supi na mršinu a rvou z něj všechno co za něco stojí

Pevně věřím, že tajná spolupráce zaměstnanců AutoESA a zaměstnanců autor. servisů probíhá "za zády" vedení obou společností, a není to vyššími místy posvěceno, nedejbože přikázáno. Doufám, že se jedná o soukromou mafii na úrovni nižších zaměstnanců bez vědomí šéfů.

O spolupráci bazarů a servisů psal Janek TADY

Naposledy editováno 04.04.2011 19:22:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist