globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bazar asi vyměnil motor - výsledek
22.3.2011 v 00:07

JAK TO VŠECHNO DOPADLO SE PÍŠE V PŘÍSPĚVKU Č. 163 !!

Ahoj, potřebuju poradit bráchovi s autem. Minulý pondělí koupil v bazaru za 130 tisíc Forda Mondeo, 2,0 l TDCI. Jelo to parádně, supr zátah, vzal mě projet a docela sme si ten výkon užívali, protože já mám Scenic 1,6 a brácha měl předtím Vectru a tohle auto umí prostě víc. Rozdíl sme cejtili hned (potom vysvětlim proč to píšu). Nechal si ho v bazaru zvednout, zkouknul ho i zespoda, prostě všechno perfektní.

No a ve středu jel brácha do myčky, kde během mytí zjistil že trochu zatéká kolem čelního skla u spolujezdce, a objevil tam vadný těsnění. Odvez to tam ve čtvrtek jako drobnou reklamaci, řekli mu že to nebude problém a auto si nechali. Dneska v 18:00 hod si auto vyzved, dojel domu a volal mi že je to nějaký divný, že to vůbec nemá ten výkon co to mělo minulej tejden. Tak sme se byli teď večer projet, a fakt, ta euforie byla ta tam. Jede to jak když to nejede. Otevřeli sme haupnu, a čumíme jak puci - motor co tam je teď je hnusnej, zablitej olejem, slintá to u vstřiků, dole z toho visí k zemi nějaká hadice, nárazník má škrábanec kterej to předtim nemělo (na to sou fotky).

No prostě - máme fakt vážný podezření, že mu tam přes víkend vyměnili motor. Tak co s tim? Číslo motoru se neeviduje, není ani na smlouvě, ani v TP. zejtra mi kámoš, kterej dělá ve Fordu, bude schopen podle VINU říct, s jakým číslem motoru to auto vyjelo v r. 2004 z fabriky, tak jsem si myslel že máme vyhráno.

Tak sme hupli do auta, a ještě v půl desátý jsme dorazili do bazaru (má otevřeno do deseti večer), a chtěli sme, aby nám na kus papíru napsali, že ještě dnes, ve 21:30, je v autě osazen motor číslo to a to... bylo to 3 a půl hodiny po tom, co si to brácha vyzved, tak sme doufali že kdyby se prokázala výměna motoru, nepřišijou ji nám (že bysme to stihli za 3,5 hod?). Chvíli si tam na všechny strany všichni telefonovali, ale nakonec souhlasili. Bohužel, když přinesli zrcátko a začali sme číslo motoru luštit, nikdo z nás ho nebyl schopen přečíst - je to fakt absolutně nečitelná, stará, zarezlá ražba. Takže sme odtáhli s nepořízenou, s autem co jede jak když nejede, do kopce musí na čtýru... A prej se má brácha stavit zejtra od 9 do 18, kdy je tam přítomen reklamační technik.

Co myslíte, jak to dopadne?

Naposledy editováno 04.04.2011 19:47:52
Anketa: Jak tohle podle Vás dopadne?
Bazarista přizná, že měnil motor, a vrátí ho
1%
1
Nepřizná, ale spraví to, a bude to jezdit
7%
14
Při druhé reklamaci to vybrakujou ještě víc
4%
7
Pošlou bráchu do prdele, prachy už maj
85%
166
Nechaj si auto, a vrátěj plnou cenu
2%
4
Nechaj si auto a ještě bráchu voškubou
2%
4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 18:16 | Nahoru | #1
AutoESA: Sice píšete Karlosovi, ale dovolím si reakci:

AutoESA píše: ...Každý z našich zákazníků má možnost prověřit si vyhlédnutý vůz prostřednictvím známého automechanika či autorizovaného servisu, protože nemáme co skrývat.


To je krásná věta, ale pokud jsem měl možnost na případu koupě Mondea zjistit, že mezi AE a autor. servisem existuje propojení a tajná spolupráce, je tato nabídka k ničemu.
Nemám žádný přímý důkaz, a jen proto nepodá můj brácha trestní oznámení, ale nikdo mi z výše uvedeného už nevymluví, že se stalo to, co si myslím. Tedy že se vám do AutoESA vrátil na drobnou reklamaci vůz, který byl již zaplacen, a tedy již nezajímavý, a tento vůz byl přes víkend vykraden spřízněným autorizovaným servisem (o 1km dále) o funkční ND (konkrétně vstřiky). Poté, co zákazník (brácha) začal dělat dusno, byly mu v tichosti ND vráceny. Je štěstí v neštěstí náhodný fakt, že si nechal auto prohlédnout u toho samého servisu, který ve spolupráci s ESA díly vykradl. O této skutečnosti jsem naprosto přesvědčen, a to z těchto nepřímých důkazů:
- Autu po vrácení chyběl výkon, a to tak citelně, že to pozná i naprostý laik. Okolo vstřiků protékala nafta, ačkoliv se tak nedělo v týdnu, kdy s ním nový majitel denně jezdil, a neděje se tak ani nyní, kdy je auto opět v plném výkonu a opět denně jezdí. V bazaru o víkendu nemohlo dojít k výrazné amortizaci vozidla, protože tam vůbec nejezdilo.
- Autorizovaný servis Ford v blízkosti vašeho bazaru popírá, že by dělal servisní zásah, přitom během doby, kdy u nich auto stálo, se vrátily jeho jízdní vlastnosti, a přestala prolínat nafta u vstřiků. Samo se tam auto určitě nespravilo.
- Auto šlo do autor. servisu s přáním provést diagnostiku vstřiků, a pro protokol z ř.j., ve kterém by byl (nebo nebyl) zapsán záznam o servisním zásahu z poslední doby. Místo toho dostal zákazník spoustu údajů z ř.j., o které neměl zájem, KROMĚ těch dvou, o které výslovně žádal!
- V telefonu bylo zákazníkovi již dopoledne potvrzeno, že diagnostika vozu je již hotova, ale přesto odmítli auto vydat až do 16hod, protože "technik na něm ještě pracuje". Co na něm dělal, když servis popírá že by dělali nějaké opravy, a diagnostika byla již hotová?
- Zvláštní je, že si servis nenechal za svou práci zaplatit, jen trvali na tom ať se zákazník projede, aby viděl že autu nic není, a aby jel domů.

Dokud nebudu mít jiné vysvětlení, proč auto jede, nejede, a zase jede, to vše vždy po té, co ho na pár dní dostane autoESA nebo nedaleký FORD, budu nadále tvrdit tento scénář, a to všude, kde se doslechnu že někdo hodlá autoESA navštívit!

Pokud vás napadá jiná teorie, jak se mohly tyto náhody v tomto sledu udát, klidně se se svými názory se mnou podělte, nejsem zatvrzelý a jsem ochoten kdyžtak začít veřit v jiný scénář.

PS: Reklamace zatékání do auta předním sklem stejně nebyla vyřízena. Dnes pršelo, a předním sklem stále někde teče voda dovnitř, prostorem za palubkou až na podlahu spolujezdce, kde je za 3 hodiny mírného deště louže!

S přáním pomalé rakoviny se loučím, pojděte tam na plochý nohy do jednoho.
Petr Hlaváč

Naposledy editováno 04.04.2011 18:42:36

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

8.4.2011 v 13:57 | Nahoru | #2
rraol> Vážený pane Hlaváči, mrzí nás, že jste získal tak pochybné mínění o naší profesionalitě. Věřte, že na všech obchodních, kontrolních a prozákaznických procesech v naší firmě pracujeme velmi tvrdě již 18 let a bylo by proto od nás opravdu krátkozraké zabývat se tak pochybnými praktikami, jaké naznačujete ve svých příspěvcích. Důrazně opakujeme, že Auto ESA nemá žádné konspirační propojení s jakýmkoliv servisem ani s kýmkoliv jiným. V rámci transparentnosti každého obchodu naopak nabízíme řadu nadstandardních služeb, které chrání naše zákazníky, a možnost prohlédnout si vybraný vůz v autorizovaném servisu patří mezi jednu z nich. Pozor – my nepředepisujeme, o jaký servis se má jednat, ten si může vybrat zákazník sám a je to takto deklarované i na našich webových stránkách (http://www.autoesa.cz/kupuji-vuz/vyhody-koupe-v-auto-esa.htm). Celý vámi popisovaný případ jsme pečlivě prošetřili a udělali pohovory s angažovanými zaměstnanci a manažery. Na základě tohoto vyšetřování potvrzujeme, že dotčené Mondeo u nás opravdu bylo s reklamací kvůli zatékání do vozu, o čemž existuje protokol. Následně jste u nás reklamovali (resp. pan bratr) snížený výkon motoru a nařkli nás i z praktik, které na webu popisujete. V rámci řešení této stížnosti a projevené obavy, že je výkon snížený např. kvůli netěsnostem motoru a únikům oleje z něj, Vám manažer servisu nabídl (na důkaz vyloučení této možnosti) umytí celého motoru, což se také na Váš výslovný souhlas stalo (tím je mimochodem zodpovězena jedna z Vašich otázek, které v diskuzi uvádíte). Dále jsme provedli počítačovou diagnostiku motoru, která rovněž neukázala žádnou chybu. Přesto jste vyjádřili nedůvěru v naši serióznost. Nabídli jsme proto možnost, že vůz necháme prověřit v autorizovaném servisu, načež jste nás informovali, že již jste do autorizovaného servisu sami objednaní. Tuto zprávu naši manažeři přivítali a vyzvali vás, abyste se následně s protokolem ze servisu vrátili do Auto ESA a dohodli se na dalším, pokud by servis nějaké problémy zjistil. K tomuto doložení nicméně již z vaší strany nedošlo. Ostatně sám uvádíte, že vám servis potvrdil, že s vozem nebylo manipulováno a žádná závada se neprojevila. Proto nás mrzí, že přes naši vstřícnost a ochotu proti naší společnosti vedete tuto neobjektivní kampaň. Přesto si vás, resp. vašeho bratra vážíme a vnímáme jako našeho zákazníka, a proto nabízíme schůzku přímo s obchodním ředitelem panem Svobodou, se kterým se dohodnete na dalším postupu k dořešení celého případu. Variant je více – od posouzení vozu nezávislým soudním znalcem přes stanovisko profesionálního autorizovaného servisu až po případnou výměnu vozu za jiný (to v případě, že jste v tento vůz ztratili důvěru). Navíc dochází-li stále k zatékání do vozu, je samozřejmostí dořešení této technické vady. Pokud o některou ze zvolených variant má Váš bratr zájem, kontaktujte nás prosím přímo na adrese reditel@autoesa.cz. S přáním stálého zdraví a pevné chůze Auto ESA.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist