JAK TO VŠECHNO DOPADLO SE PÍŠE V PŘÍSPĚVKU Č. 163 !!
Ahoj, potřebuju poradit bráchovi s autem. Minulý pondělí koupil v bazaru za 130 tisíc Forda Mondeo, 2,0 l TDCI. Jelo to parádně, supr zátah, vzal mě projet a docela sme si ten výkon užívali, protože já mám Scenic 1,6 a brácha měl předtím Vectru a tohle auto umí prostě víc. Rozdíl sme cejtili hned (potom vysvětlim proč to píšu). Nechal si ho v bazaru zvednout, zkouknul ho i zespoda, prostě všechno perfektní.
No a ve středu jel brácha do myčky, kde během mytí zjistil že trochu zatéká kolem čelního skla u spolujezdce, a objevil tam vadný těsnění. Odvez to tam ve čtvrtek jako drobnou reklamaci, řekli mu že to nebude problém a auto si nechali. Dneska v 18:00 hod si auto vyzved, dojel domu a volal mi že je to nějaký divný, že to vůbec nemá ten výkon co to mělo minulej tejden. Tak sme se byli teď večer projet, a fakt, ta euforie byla ta tam. Jede to jak když to nejede. Otevřeli sme haupnu, a čumíme jak puci - motor co tam je teď je hnusnej, zablitej olejem, slintá to u vstřiků, dole z toho visí k zemi nějaká hadice, nárazník má škrábanec kterej to předtim nemělo (na to sou fotky).
No prostě - máme fakt vážný podezření, že mu tam přes víkend vyměnili motor. Tak co s tim? Číslo motoru se neeviduje, není ani na smlouvě, ani v TP. zejtra mi kámoš, kterej dělá ve Fordu, bude schopen podle VINU říct, s jakým číslem motoru to auto vyjelo v r. 2004 z fabriky, tak jsem si myslel že máme vyhráno.
Tak sme hupli do auta, a ještě v půl desátý jsme dorazili do bazaru (má otevřeno do deseti večer), a chtěli sme, aby nám na kus papíru napsali, že ještě dnes, ve 21:30, je v autě osazen motor číslo to a to... bylo to 3 a půl hodiny po tom, co si to brácha vyzved, tak sme doufali že kdyby se prokázala výměna motoru, nepřišijou ji nám (že bysme to stihli za 3,5 hod?). Chvíli si tam na všechny strany všichni telefonovali, ale nakonec souhlasili. Bohužel, když přinesli zrcátko a začali sme číslo motoru luštit, nikdo z nás ho nebyl schopen přečíst - je to fakt absolutně nečitelná, stará, zarezlá ražba. Takže sme odtáhli s nepořízenou, s autem co jede jak když nejede, do kopce musí na čtýru... A prej se má brácha stavit zejtra od 9 do 18, kdy je tam přítomen reklamační technik.
Co myslíte, jak to dopadne?
Naposledy editováno 04.04.2011 19:47:52
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek
AutoESA píše: karlos NSR> Dobrý den, děkujeme za návštěvu Auto ESA. Jsme rádi, že jste u nás našli vhodný vůz, a doufáme, že vám bude dělat jen samou radost. Každý z našich zákazníků má možnost prověřit si vyhlédnutý vůz prostřednictvím známého automechanika či autorizovaného servisu, protože nemáme co skrývat. Vykupované automobily pečlivě kontrolujeme a zjišťujeme o nich maximum dostupných informací, abychom je mohli zájemcům o koupi předat. Nezatajujeme historii, dokonce ji zákazníkům sdělujeme prostřednictvím tzv. Cebia reportu, který jste k vyhlédnutému vozu dostal i vy, jak ostatně sám uvádíte. To je přece nejlepší důkaz naší otevřenosti. Letos oslavíme 18 let úspěšného fungování na trhu a za tu dobu jsme se stali synonymem poctivého a pro zákaznicky orientovaného prodejce ojetých automobilů. O to více nás mrzí, že jste získal negativní pocit, ačkoliv jste se sám přesvědčil o transparentnosti naší nabídky. Pokud získáte při provozování vaší nové Octavie jakékoliv postřehy, které nám budete chtít sdělit, nebo se jen na cokoliv zeptat, neostýchejte se nás kontaktovat na adrese reditel@autoesa.cz. S úctou Auto ESA
tady bude dneska husto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek
Mezi náma - jste zlatokopové nic víc.
šmudla píše: AutoESA> ... Mezi náma - jste zlatokopové nic víc.
kazda firma (resp. subjekt kapitalistickeho podnikani) jsou "zlatokopove"... jeji vedeni za to i odpovida majiteli (resp. akcionarum), na tom asi neni ani nic prekvapivyho (dalo by se rict, ze takova je "definice"). Spravna otazka je, jestli k tomu "zlatokopectvi" potrebujou nebo nepotrebujou mit spokojenyho zakaznika ...
Je docela mile, ze melo AutoESA potrebu se do mistniho fora registrovat za ucelem "napraveni reputace" (coz by nasvedcovalo tomu, ze toho spokojenyho zakaznika potrebujou a tim padem "system funguje"), ale zajima me, jestli to byl jen jednorazovej prispevek nebo to tu budou jeste i dal sledovat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek
AutoESA píše: ...Každý z našich zákazníků má možnost prověřit si vyhlédnutý vůz prostřednictvím známého automechanika či autorizovaného servisu, protože nemáme co skrývat.
To je krásná věta, ale pokud jsem měl možnost na případu koupě Mondea zjistit, že mezi AE a autor. servisem existuje propojení a tajná spolupráce, je tato nabídka k ničemu.
Nemám žádný přímý důkaz, a jen proto nepodá můj brácha trestní oznámení, ale nikdo mi z výše uvedeného už nevymluví, že se stalo to, co si myslím. Tedy že se vám do AutoESA vrátil na drobnou reklamaci vůz, který byl již zaplacen, a tedy již nezajímavý, a tento vůz byl přes víkend vykraden spřízněným autorizovaným servisem (o 1km dále) o funkční ND (konkrétně vstřiky). Poté, co zákazník (brácha) začal dělat dusno, byly mu v tichosti ND vráceny. Je štěstí v neštěstí náhodný fakt, že si nechal auto prohlédnout u toho samého servisu, který ve spolupráci s ESA díly vykradl. O této skutečnosti jsem naprosto přesvědčen, a to z těchto nepřímých důkazů:
- Autu po vrácení chyběl výkon, a to tak citelně, že to pozná i naprostý laik. Okolo vstřiků protékala nafta, ačkoliv se tak nedělo v týdnu, kdy s ním nový majitel denně jezdil, a neděje se tak ani nyní, kdy je auto opět v plném výkonu a opět denně jezdí. V bazaru o víkendu nemohlo dojít k výrazné amortizaci vozidla, protože tam vůbec nejezdilo.
- Autorizovaný servis Ford v blízkosti vašeho bazaru popírá, že by dělal servisní zásah, přitom během doby, kdy u nich auto stálo, se vrátily jeho jízdní vlastnosti, a přestala prolínat nafta u vstřiků. Samo se tam auto určitě nespravilo.
- Auto šlo do autor. servisu s přáním provést diagnostiku vstřiků, a pro protokol z ř.j., ve kterém by byl (nebo nebyl) zapsán záznam o servisním zásahu z poslední doby. Místo toho dostal zákazník spoustu údajů z ř.j., o které neměl zájem, KROMĚ těch dvou, o které výslovně žádal!
- V telefonu bylo zákazníkovi již dopoledne potvrzeno, že diagnostika vozu je již hotova, ale přesto odmítli auto vydat až do 16hod, protože "technik na něm ještě pracuje". Co na něm dělal, když servis popírá že by dělali nějaké opravy, a diagnostika byla již hotová?
- Zvláštní je, že si servis nenechal za svou práci zaplatit, jen trvali na tom ať se zákazník projede, aby viděl že autu nic není, a aby jel domů.
Dokud nebudu mít jiné vysvětlení, proč auto jede, nejede, a zase jede, to vše vždy po té, co ho na pár dní dostane autoESA nebo nedaleký FORD, budu nadále tvrdit tento scénář, a to všude, kde se doslechnu že někdo hodlá autoESA navštívit!
Pokud vás napadá jiná teorie, jak se mohly tyto náhody v tomto sledu udát, klidně se se svými názory se mnou podělte, nejsem zatvrzelý a jsem ochoten kdyžtak začít veřit v jiný scénář.
PS: Reklamace zatékání do auta předním sklem stejně nebyla vyřízena. Dnes pršelo, a předním sklem stále někde teče voda dovnitř, prostorem za palubkou až na podlahu spolujezdce, kde je za 3 hodiny mírného deště louže!
S přáním pomalé rakoviny se loučím, pojděte tam na plochý nohy do jednoho.
Petr Hlaváč
Naposledy editováno 04.04.2011 18:42:36
1 reakcí na tento příspěvek Bazar asi vyměnil motor - výsledek
1 reakcí na tento příspěvek Bazar asi vyměnil motor - výsledek
edit: tak Mondeo nebo Octavia?
Naposledy editováno 04.04.2011 18:50:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek
AutoESA se v mém vlákně baví jen s Karlosem, na téma vlákna nepíše vůbec nic. Ono na to asi nic říct nejde.
Naposledy editováno 04.04.2011 19:16:33
AutoESA píše: karlos NSR> ...Vykupované automobily pečlivě kontrolujeme a zjišťujeme o nich maximum dostupných informací, abychom je mohli zájemcům o koupi předat. Nezatajujeme historii, dokonce ji zákazníkům sdělujeme prostřednictvím tzv. Cebia reportu, který jste k vyhlédnutému vozu dostal i vy, jak ostatně sám uvádíte. To je přece nejlepší důkaz naší otevřenosti. ...
Nepopírám že máte možnosti a schopnosti auto "proklepnout". Brácha autům rozumí a umí si vybrat, a skutečně od vás koupil dobré Mondeo. Dokonce od vás dostal zdarma dvě nové gumy a byly mu na místě přezuty, když odmítl auto koupit na pneumatikách které nebyly v technickém stavu a hrozila za ně pokuta za prvním rohem. Jediné, co neodhalil, bylo zatékání předním sklem - za pěkného počasí nezjistitelné.
Nenapadám fakt, že byste neprodávali auta "čitelná", třeba jo. Mluvím tady o švajnerajnu, který se děje když vám člověk na dva dny auto vrátí pro malou reklamaci. zaměstnanci se na auto, které je již zaplacené, a tedy už o jeho technický stav nejde, vrhnou jako supi na mršinu a rvou z něj všechno co za něco stojí
Pevně věřím, že tajná spolupráce zaměstnanců AutoESA a zaměstnanců autor. servisů probíhá "za zády" vedení obou společností, a není to vyššími místy posvěceno, nedejbože přikázáno. Doufám, že se jedná o soukromou mafii na úrovni nižších zaměstnanců bez vědomí šéfů.
O spolupráci bazarů a servisů psal Janek TADY
Naposledy editováno 04.04.2011 19:22:24
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek
S autem nyní bratr nespokojen není, po opuštění servisu FORD to opět je to auto, jaké kupoval, a tedy již nepokračoval v řešení, které jste nabízeli. Stále má sice problém se zatékáním do vozu, ale hodlá toto vyřešit sám. Po tak podivném sledu záhad jeho rozhodnutí chápu, nechce ho dávat zpět k vám do bermudského trojúhelníku, kde v noci záhadně mizí výkony.
Vážím si Vašich reakcí zde na foru, a pro korektnost uvádím, že jsem za celou dobu nenabyl dojmu, že by u vás nešlo koupit dobré auto. Ale nemohu již říct, že bych se nebál vám jednou zakoupené auto na několik dní vrátit a nemít ho na očích. Jsem přesvědčen, že případné neprofesionální jednání není vinou zodpovědných míst společnosti, ale děje se maximálně mezi řadovými zaměstnanci.
Lituji, že vás svou reakcí nepotěším, ale NEMŮŽU říct, že věřím, že se s autem nic zvláštního nedělo během dvou zaparkování přes noc v ESA a FORD. Dle mého názoru to jednoduše není možné. Dnes auto jezdí se stálým výkonem, který nekolísá, jezdí denně cca 100 km, a již se neprojevuje prolínání nafty kolem vstřikovačů, které bylo markantní POUZE v těch několika dnech mezi vyzvednutím auta po reklamaci, a předáním do FORDU.
Petr Hlaváč
PS: Bratrovi, který na tomto foru není registrován, budu tlumočit vaši nabídku kontaktovat pana Svobodu.
Naposledy editováno 09.04.2011 16:45:44
AutoESA píše: rraol> ...Nabídli jsme proto možnost, že vůz necháme prověřit v autorizovaném servisu, načež jste nás informovali, že již jste do autorizovaného servisu sami objednaní. Tuto zprávu naši manažeři přivítali a vyzvali vás, abyste se následně s protokolem ze servisu vrátili do Auto ESA a dohodli se na dalším, pokud by servis nějaké problémy zjistil. K tomuto doložení nicméně již z vaší strany nedošlo.
Nedošlo. Protože servis tvrdí, že závadu nenašel, a auto se přes noc u nich spravilo samo, tedy není již nic k řešení.
AutoESA píše: rraol> ...Proto nás mrzí, že přes naši vstřícnost a ochotu proti naší společnosti vedete tuto neobjektivní kampaň.
S tou vstřícností a ochotou to nepřehánějte. Když bratr jel podruhé do ESA toto řešit, byl nucen komunikovat s reklamačním technikem panem Sedláčkem, což není žádný med. Poté, co se debata nijak neodvíjela, začal pan Sedláček řvát, prásknul víkem motoru, auto nastartoval a na bratra řval ať už si to odveze do prdele (doslovná citace). Tím spustil prudkou reakci a řvali tam po sobě chvíli oba, za čež se po několika minutách vzájemně sobě omlouvali - vstřícné a ochotné jednání skutečně vypadá jinak
Naposledy editováno 08.04.2011 16:18:37
A stím zatékáním, kolega to měl taky. Na proti spolujezdci je za palubkou, musí se nějak rozebrat nebo je přístu ze spodu nějaký odvod vody. Odvadí to vodu ze střechy/lišty? nevím a tu "hadici" mel prasklou. Jenom ji obtočil páskou a bylo. Musíš pohledat nějaké chytrosti, víc o tom nevím. Jenom nevím, proč to mají přes interiér. Asi nějaké vylepšení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek
mnozí by mohli z vašich příspěvků nabýt dojmu, že jste seriozní firma a máte zájem o vaše zákazníky. Já se domnívám, že jste lháři a podvodníci . Tento případ jsem osobně řešil s vaší zákaznicí a pokud tvrdíte, že "Vykupované automobily pečlivě kontrolujeme a zjišťujeme o nich maximum dostupných informací, abychom je mohli zájemcům o koupi předat. Nezatajujeme historii, dokonce ji zákazníkům sdělujeme prostřednictvím tzv. Cebia reportu", jak je tedy možné, že po pár kliknutích v PC jsem zjistil, že vozidlo mělo najeto několik měsíců před koupí 248500 km a na tachometru přitom bylo vámi prověřených 59200?
Jednalo se zřejmě o omyl, který se u vás stává maximálně jednou za deset let . Možná bych byl na základě vaších medových keců ochoten tomu uvěřit, ale potíž je v tom, že když vám paní předložila ověřené a pravdivé dokumenty potvrzující stavy ujetých km (záznamů bylo více a reálným odhadem auto mělo najeto cca 300000 km), vozidlo jste sice od paní vzali zpět, což neproběhlo zrovna dobrovolně, ochotně a vstřícně, a vrátili peníze, ale uvedli jste ho do vaší inzerce opět se stavem ujetých km cca 59200 km
Takže toliko o vašem slušném jednání. Je potřeba varovat před vašimi praktikami. nevěřím, že se jedná o ojedinělá pochybení, ale jde o váš systém .
Na všechno máte připravené reakce a vysvětlení, ale rozumný čtenář si přesto udělá reálný obrázek. Naneštěstí je v naší zemi značné množství neinteligentních debilů, z kterých profitují různé firmy.
Jediné, co jste v celé věci udělali, bylo, že mě po několika měsících kontaktoval váš právník a žádal zajištění dokumentace k uvedenému vozidlu. Tázal jsem se proč chcete informace až po několika měsících a nežádali jste je hned, mi odpověděl cosi ve stylu bla bla bla. Takže jsem se o to zajímal, a důvod, proč jste začali jednat byl ten, že v kupní smlouvě s člověkem, od kterého jste auto koupili, bylo uvedena jakási pokuta 100000,-, pokud vozidlo neodpovídá popisu v kupní smlouvě.
Je mi jasné, že jste vozidlo se stočeným tachometrem již koupili, ale nechutné je, že jste ho i tak prodali, přesto že jste věděli o skutečném stavu, tudíž za vyšší cenu. A ještě jste chtěli po prodejci vysoudit pokutu 100000,-.
Další citace z vašeho vyjádření:"Důrazně opakujeme, že Auto ESA nemá žádné konspirační propojení s jakýmkoliv servisem ani s kýmkoliv jiným." Na to se snad hodí už jen říct .
Moji zkušenost s vaší firmou, jsem sděloval a úspěšně tak působil na vaše potencionální zákazníky. A můžete si tipnout, o kolik desítek jste jich přišli .
Naposledy editováno 09.04.2011 11:36:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek
Nelžete tady, Děkuji !