globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bazar asi vyměnil motor - výsledek
22.3.2011 v 00:07

JAK TO VŠECHNO DOPADLO SE PÍŠE V PŘÍSPĚVKU Č. 163 !!

Ahoj, potřebuju poradit bráchovi s autem. Minulý pondělí koupil v bazaru za 130 tisíc Forda Mondeo, 2,0 l TDCI. Jelo to parádně, supr zátah, vzal mě projet a docela sme si ten výkon užívali, protože já mám Scenic 1,6 a brácha měl předtím Vectru a tohle auto umí prostě víc. Rozdíl sme cejtili hned (potom vysvětlim proč to píšu). Nechal si ho v bazaru zvednout, zkouknul ho i zespoda, prostě všechno perfektní.

No a ve středu jel brácha do myčky, kde během mytí zjistil že trochu zatéká kolem čelního skla u spolujezdce, a objevil tam vadný těsnění. Odvez to tam ve čtvrtek jako drobnou reklamaci, řekli mu že to nebude problém a auto si nechali. Dneska v 18:00 hod si auto vyzved, dojel domu a volal mi že je to nějaký divný, že to vůbec nemá ten výkon co to mělo minulej tejden. Tak sme se byli teď večer projet, a fakt, ta euforie byla ta tam. Jede to jak když to nejede. Otevřeli sme haupnu, a čumíme jak puci - motor co tam je teď je hnusnej, zablitej olejem, slintá to u vstřiků, dole z toho visí k zemi nějaká hadice, nárazník má škrábanec kterej to předtim nemělo (na to sou fotky).

No prostě - máme fakt vážný podezření, že mu tam přes víkend vyměnili motor. Tak co s tim? Číslo motoru se neeviduje, není ani na smlouvě, ani v TP. zejtra mi kámoš, kterej dělá ve Fordu, bude schopen podle VINU říct, s jakým číslem motoru to auto vyjelo v r. 2004 z fabriky, tak jsem si myslel že máme vyhráno.

Tak sme hupli do auta, a ještě v půl desátý jsme dorazili do bazaru (má otevřeno do deseti večer), a chtěli sme, aby nám na kus papíru napsali, že ještě dnes, ve 21:30, je v autě osazen motor číslo to a to... bylo to 3 a půl hodiny po tom, co si to brácha vyzved, tak sme doufali že kdyby se prokázala výměna motoru, nepřišijou ji nám (že bysme to stihli za 3,5 hod?). Chvíli si tam na všechny strany všichni telefonovali, ale nakonec souhlasili. Bohužel, když přinesli zrcátko a začali sme číslo motoru luštit, nikdo z nás ho nebyl schopen přečíst - je to fakt absolutně nečitelná, stará, zarezlá ražba. Takže sme odtáhli s nepořízenou, s autem co jede jak když nejede, do kopce musí na čtýru... A prej se má brácha stavit zejtra od 9 do 18, kdy je tam přítomen reklamační technik.

Co myslíte, jak to dopadne?


Naposledy editováno 04.04.2011 19:47:52
Anketa: Jak tohle podle Vás dopadne?
Bazarista přizná, že měnil motor, a vrátí ho
1%
1
Nepřizná, ale spraví to, a bude to jezdit
7%
14
Při druhé reklamaci to vybrakujou ještě víc
4%
7
Pošlou bráchu do prdele, prachy už maj
85%
166
Nechaj si auto, a vrátěj plnou cenu
2%
4
Nechaj si auto a ještě bráchu voškubou
2%
4

Bazar asi vyměnil motor - výsledek

26.3.2011 v 18:53 | Nahoru | #301
tak tohle je fakt super ze to tak dopadlo;¨))

Bazar asi vyměnil motor - výsledek

30.3.2011 v 10:47 | Nahoru | #302
to je Schwainerain hlavne ze je vse OK

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2011 v 12:42 | Nahoru | #303
karlos NSR> Dobrý den, děkujeme za návštěvu Auto ESA. Jsme rádi, že jste u nás našli vhodný vůz, a doufáme, že vám bude dělat jen samou radost. Každý z našich zákazníků má možnost prověřit si vyhlédnutý vůz prostřednictvím známého automechanika či autorizovaného servisu, protože nemáme co skrývat. Vykupované automobily pečlivě kontrolujeme a zjišťujeme o nich maximum dostupných informací, abychom je mohli zájemcům o koupi předat. Nezatajujeme historii, dokonce ji zákazníkům sdělujeme prostřednictvím tzv. Cebia reportu, který jste k vyhlédnutému vozu dostal i vy, jak ostatně sám uvádíte. To je přece nejlepší důkaz naší otevřenosti. Letos oslavíme 18 let úspěšného fungování na trhu a za tu dobu jsme se stali synonymem poctivého a pro zákaznicky orientovaného prodejce ojetých automobilů. O to více nás mrzí, že jste získal negativní pocit, ačkoliv jste se sám přesvědčil o transparentnosti naší nabídky. Pokud získáte při provozování vaší nové Octavie jakékoliv postřehy, které nám budete chtít sdělit, nebo se jen na cokoliv zeptat, neostýchejte se nás kontaktovat na adrese reditel@autoesa.cz. S úctou Auto ESA

(reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 12:47 | Nahoru | #304

AutoESA píše: karlos NSR> Dobrý den, děkujeme za návštěvu Auto ESA. Jsme rádi, že jste u nás našli vhodný vůz, a doufáme, že vám bude dělat jen samou radost. Každý z našich zákazníků má možnost prověřit si vyhlédnutý vůz prostřednictvím známého automechanika či autorizovaného servisu, protože nemáme co skrývat. Vykupované automobily pečlivě kontrolujeme a zjišťujeme o nich maximum dostupných informací, abychom je mohli zájemcům o koupi předat. Nezatajujeme historii, dokonce ji zákazníkům sdělujeme prostřednictvím tzv. Cebia reportu, který jste k vyhlédnutému vozu dostal i vy, jak ostatně sám uvádíte. To je přece nejlepší důkaz naší otevřenosti. Letos oslavíme 18 let úspěšného fungování na trhu a za tu dobu jsme se stali synonymem poctivého a pro zákaznicky orientovaného prodejce ojetých automobilů. O to více nás mrzí, že jste získal negativní pocit, ačkoliv jste se sám přesvědčil o transparentnosti naší nabídky. Pokud získáte při provozování vaší nové Octavie jakékoliv postřehy, které nám budete chtít sdělit, nebo se jen na cokoliv zeptat, neostýchejte se nás kontaktovat na adrese reditel@autoesa.cz. S úctou Auto ESA


tady bude dneska husto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 12:49 | Nahoru | #305
AutoESA> Nejlepší jsou tzv: postřehy zákazníků a jejich zkušenosti , nevidím jedinej problém to nejdříve probrat na foru - alespoň si příště ušetříme cestu do Auto ESA .
Mezi náma - jste zlatokopové nic víc.

(reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 15:08 | Nahoru | #306

šmudla píše: AutoESA> ... Mezi náma - jste zlatokopové nic víc.


kazda firma (resp. subjekt kapitalistickeho podnikani) jsou "zlatokopove"... jeji vedeni za to i odpovida majiteli (resp. akcionarum), na tom asi neni ani nic prekvapivyho (dalo by se rict, ze takova je "definice"). Spravna otazka je, jestli k tomu "zlatokopectvi" potrebujou nebo nepotrebujou mit spokojenyho zakaznika ...

Je docela mile, ze melo AutoESA potrebu se do mistniho fora registrovat za ucelem "napraveni reputace" (coz by nasvedcovalo tomu, ze toho spokojenyho zakaznika potrebujou a tim padem "system funguje"), ale zajima me, jestli to byl jen jednorazovej prispevek nebo to tu budou jeste i dal sledovat...

Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 17:25 | Nahoru | #307
Myslím, že borec koupil Mondeo a ne Ochcávku.

Auta jsou obrovskej kšeft. Ať už nová nebo bazarová nebo na díly. Kdyby do toho člověk neviděl tak by možná lépe spal. Historii auta vám udělá kde kdo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 18:16 | Nahoru | #308
AutoESA: Sice píšete Karlosovi, ale dovolím si reakci:

AutoESA píše: ...Každý z našich zákazníků má možnost prověřit si vyhlédnutý vůz prostřednictvím známého automechanika či autorizovaného servisu, protože nemáme co skrývat.


To je krásná věta, ale pokud jsem měl možnost na případu koupě Mondea zjistit, že mezi AE a autor. servisem existuje propojení a tajná spolupráce, je tato nabídka k ničemu.
Nemám žádný přímý důkaz, a jen proto nepodá můj brácha trestní oznámení, ale nikdo mi z výše uvedeného už nevymluví, že se stalo to, co si myslím. Tedy že se vám do AutoESA vrátil na drobnou reklamaci vůz, který byl již zaplacen, a tedy již nezajímavý, a tento vůz byl přes víkend vykraden spřízněným autorizovaným servisem (o 1km dále) o funkční ND (konkrétně vstřiky). Poté, co zákazník (brácha) začal dělat dusno, byly mu v tichosti ND vráceny. Je štěstí v neštěstí náhodný fakt, že si nechal auto prohlédnout u toho samého servisu, který ve spolupráci s ESA díly vykradl. O této skutečnosti jsem naprosto přesvědčen, a to z těchto nepřímých důkazů:
- Autu po vrácení chyběl výkon, a to tak citelně, že to pozná i naprostý laik. Okolo vstřiků protékala nafta, ačkoliv se tak nedělo v týdnu, kdy s ním nový majitel denně jezdil, a neděje se tak ani nyní, kdy je auto opět v plném výkonu a opět denně jezdí. V bazaru o víkendu nemohlo dojít k výrazné amortizaci vozidla, protože tam vůbec nejezdilo.
- Autorizovaný servis Ford v blízkosti vašeho bazaru popírá, že by dělal servisní zásah, přitom během doby, kdy u nich auto stálo, se vrátily jeho jízdní vlastnosti, a přestala prolínat nafta u vstřiků. Samo se tam auto určitě nespravilo.
- Auto šlo do autor. servisu s přáním provést diagnostiku vstřiků, a pro protokol z ř.j., ve kterém by byl (nebo nebyl) zapsán záznam o servisním zásahu z poslední doby. Místo toho dostal zákazník spoustu údajů z ř.j., o které neměl zájem, KROMĚ těch dvou, o které výslovně žádal!
- V telefonu bylo zákazníkovi již dopoledne potvrzeno, že diagnostika vozu je již hotova, ale přesto odmítli auto vydat až do 16hod, protože "technik na něm ještě pracuje". Co na něm dělal, když servis popírá že by dělali nějaké opravy, a diagnostika byla již hotová?
- Zvláštní je, že si servis nenechal za svou práci zaplatit, jen trvali na tom ať se zákazník projede, aby viděl že autu nic není, a aby jel domů.

Dokud nebudu mít jiné vysvětlení, proč auto jede, nejede, a zase jede, to vše vždy po té, co ho na pár dní dostane autoESA nebo nedaleký FORD, budu nadále tvrdit tento scénář, a to všude, kde se doslechnu že někdo hodlá autoESA navštívit!

Pokud vás napadá jiná teorie, jak se mohly tyto náhody v tomto sledu udát, klidně se se svými názory se mnou podělte, nejsem zatvrzelý a jsem ochoten kdyžtak začít veřit v jiný scénář.

PS: Reklamace zatékání do auta předním sklem stejně nebyla vyřízena. Dnes pršelo, a předním sklem stále někde teče voda dovnitř, prostorem za palubkou až na podlahu spolujezdce, kde je za 3 hodiny mírného deště louže!

S přáním pomalé rakoviny se loučím, pojděte tam na plochý nohy do jednoho.
Petr Hlaváč

Naposledy editováno 04.04.2011 18:42:36

1 reakcí na tento příspěvek Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 18:21 | Nahoru | #309
... jak jsem pred chvili psal - ted me zajima, jestli prijde reakce AutoESA

(reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 18:43 | Nahoru | #310
Skalda> možná by je mohlo nalákat, že jsem za "skvělou" odpověď poděkoval (Skvělá odpověď, děkuji), a přijdou si pro další poděkování

1 reakcí na tento příspěvek Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 18:48 | Nahoru | #311
zajímavé je jak se slovními obraty lehce vyhnuly reakci na to co se zde probírá. člověk z toho má skoro pocit, jakoby tomu bazaru auto ukradl.

edit: tak Mondeo nebo Octavia?

Naposledy editováno 04.04.2011 18:50:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 18:55 | Nahoru | #312
uku_lele> Já Mondeo, Karlos Octavii.
AutoESA se v mém vlákně baví jen s Karlosem, na téma vlákna nepíše vůbec nic. Ono na to asi nic říct nejde.

Naposledy editováno 04.04.2011 19:16:33

(reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 19:03 | Nahoru | #313
rraol> díky, to jsem nějak minul.

(reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

4.4.2011 v 19:03 | Nahoru | #314

AutoESA píše: karlos NSR> ...Vykupované automobily pečlivě kontrolujeme a zjišťujeme o nich maximum dostupných informací, abychom je mohli zájemcům o koupi předat. Nezatajujeme historii, dokonce ji zákazníkům sdělujeme prostřednictvím tzv. Cebia reportu, který jste k vyhlédnutému vozu dostal i vy, jak ostatně sám uvádíte. To je přece nejlepší důkaz naší otevřenosti. ...



Nepopírám že máte možnosti a schopnosti auto "proklepnout". Brácha autům rozumí a umí si vybrat, a skutečně od vás koupil dobré Mondeo. Dokonce od vás dostal zdarma dvě nové gumy a byly mu na místě přezuty, když odmítl auto koupit na pneumatikách které nebyly v technickém stavu a hrozila za ně pokuta za prvním rohem. Jediné, co neodhalil, bylo zatékání předním sklem - za pěkného počasí nezjistitelné.

Nenapadám fakt, že byste neprodávali auta "čitelná", třeba jo. Mluvím tady o švajnerajnu, který se děje když vám člověk na dva dny auto vrátí pro malou reklamaci. zaměstnanci se na auto, které je již zaplacené, a tedy už o jeho technický stav nejde, vrhnou jako supi na mršinu a rvou z něj všechno co za něco stojí

Pevně věřím, že tajná spolupráce zaměstnanců AutoESA a zaměstnanců autor. servisů probíhá "za zády" vedení obou společností, a není to vyššími místy posvěceno, nedejbože přikázáno. Doufám, že se jedná o soukromou mafii na úrovni nižších zaměstnanců bez vědomí šéfů.

O spolupráci bazarů a servisů psal Janek TADY

Naposledy editováno 04.04.2011 19:22:24

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

8.4.2011 v 13:57 | Nahoru | #315
rraol> Vážený pane Hlaváči, mrzí nás, že jste získal tak pochybné mínění o naší profesionalitě. Věřte, že na všech obchodních, kontrolních a prozákaznických procesech v naší firmě pracujeme velmi tvrdě již 18 let a bylo by proto od nás opravdu krátkozraké zabývat se tak pochybnými praktikami, jaké naznačujete ve svých příspěvcích. Důrazně opakujeme, že Auto ESA nemá žádné konspirační propojení s jakýmkoliv servisem ani s kýmkoliv jiným. V rámci transparentnosti každého obchodu naopak nabízíme řadu nadstandardních služeb, které chrání naše zákazníky, a možnost prohlédnout si vybraný vůz v autorizovaném servisu patří mezi jednu z nich. Pozor – my nepředepisujeme, o jaký servis se má jednat, ten si může vybrat zákazník sám a je to takto deklarované i na našich webových stránkách (http://www.autoesa.cz/kupuji-vuz/vyhody-koupe-v-auto-esa.htm). Celý vámi popisovaný případ jsme pečlivě prošetřili a udělali pohovory s angažovanými zaměstnanci a manažery. Na základě tohoto vyšetřování potvrzujeme, že dotčené Mondeo u nás opravdu bylo s reklamací kvůli zatékání do vozu, o čemž existuje protokol. Následně jste u nás reklamovali (resp. pan bratr) snížený výkon motoru a nařkli nás i z praktik, které na webu popisujete. V rámci řešení této stížnosti a projevené obavy, že je výkon snížený např. kvůli netěsnostem motoru a únikům oleje z něj, Vám manažer servisu nabídl (na důkaz vyloučení této možnosti) umytí celého motoru, což se také na Váš výslovný souhlas stalo (tím je mimochodem zodpovězena jedna z Vašich otázek, které v diskuzi uvádíte). Dále jsme provedli počítačovou diagnostiku motoru, která rovněž neukázala žádnou chybu. Přesto jste vyjádřili nedůvěru v naši serióznost. Nabídli jsme proto možnost, že vůz necháme prověřit v autorizovaném servisu, načež jste nás informovali, že již jste do autorizovaného servisu sami objednaní. Tuto zprávu naši manažeři přivítali a vyzvali vás, abyste se následně s protokolem ze servisu vrátili do Auto ESA a dohodli se na dalším, pokud by servis nějaké problémy zjistil. K tomuto doložení nicméně již z vaší strany nedošlo. Ostatně sám uvádíte, že vám servis potvrdil, že s vozem nebylo manipulováno a žádná závada se neprojevila. Proto nás mrzí, že přes naši vstřícnost a ochotu proti naší společnosti vedete tuto neobjektivní kampaň. Přesto si vás, resp. vašeho bratra vážíme a vnímáme jako našeho zákazníka, a proto nabízíme schůzku přímo s obchodním ředitelem panem Svobodou, se kterým se dohodnete na dalším postupu k dořešení celého případu. Variant je více – od posouzení vozu nezávislým soudním znalcem přes stanovisko profesionálního autorizovaného servisu až po případnou výměnu vozu za jiný (to v případě, že jste v tento vůz ztratili důvěru). Navíc dochází-li stále k zatékání do vozu, je samozřejmostí dořešení této technické vady. Pokud o některou ze zvolených variant má Váš bratr zájem, kontaktujte nás prosím přímo na adrese reditel@autoesa.cz. S přáním stálého zdraví a pevné chůze Auto ESA.

Bazar asi vyměnil motor - výsledek

8.4.2011 v 14:06 | Nahoru | #316
koukam, ze nekdo u nich to tam fakt resi a zalezi mu na tom... to me mile prekvapuje

Bazar asi vyměnil motor - výsledek

8.4.2011 v 14:34 | Nahoru | #317
Už jsem tady chtěl neco napsat, ale raději jsem to smazal. Nemá to cenu.

Vše je tady napsáno. Do AutoEsa fakt nepáchnu a snad někoho u piva poučím s touhle historkou.

(reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

8.4.2011 v 14:51 | Nahoru | #318
AutoESA> Jak jsem již psal, s vyjádřeními servisu jsem obeznámen - diagnostika neukázala prý chyby (od vstřikovačů protokol nepředán, pouze jiné protokoly jako od turba atd) ani záznam o servisním zásahu (protokol rovněž nepředán, jen ústní info), a servis tvrdí že na autě nic dalšího neopravoval (rovněž ústní info). Přes všechna tato tvrzení je však stále záhadné, proč auto po koupi jelo dobře, pak bylo odvezeno na víkend do ESA pro reklamaci skla, a po vrácení majiteli jede výrazně hůře. Se špatným výkonem bylo předáno servisu Ford, který tvrdí že na něm nic neopravil, přesto si druhý den bratr vyzvedl auto v plném výkonu, jaký mělo po koupi. Změny v jízdních vlastnostech se udály VŽDY v době, kdy bylo auto u vás, či ve Fordu. Nejsem paranoidní, ale nedokážu toto popsat jiným slovem než PODIVNÉ.
S autem nyní bratr nespokojen není, po opuštění servisu FORD to opět je to auto, jaké kupoval, a tedy již nepokračoval v řešení, které jste nabízeli. Stále má sice problém se zatékáním do vozu, ale hodlá toto vyřešit sám. Po tak podivném sledu záhad jeho rozhodnutí chápu, nechce ho dávat zpět k vám do bermudského trojúhelníku, kde v noci záhadně mizí výkony.

Vážím si Vašich reakcí zde na foru, a pro korektnost uvádím, že jsem za celou dobu nenabyl dojmu, že by u vás nešlo koupit dobré auto. Ale nemohu již říct, že bych se nebál vám jednou zakoupené auto na několik dní vrátit a nemít ho na očích. Jsem přesvědčen, že případné neprofesionální jednání není vinou zodpovědných míst společnosti, ale děje se maximálně mezi řadovými zaměstnanci.

Lituji, že vás svou reakcí nepotěším, ale NEMŮŽU říct, že věřím, že se s autem nic zvláštního nedělo během dvou zaparkování přes noc v ESA a FORD. Dle mého názoru to jednoduše není možné. Dnes auto jezdí se stálým výkonem, který nekolísá, jezdí denně cca 100 km, a již se neprojevuje prolínání nafty kolem vstřikovačů, které bylo markantní POUZE v těch několika dnech mezi vyzvednutím auta po reklamaci, a předáním do FORDU.

Petr Hlaváč

PS: Bratrovi, který na tomto foru není registrován, budu tlumočit vaši nabídku kontaktovat pana Svobodu.

Naposledy editováno 09.04.2011 16:45:44

Bazar asi vyměnil motor - výsledek

8.4.2011 v 14:51 | Nahoru | #319
tak sem si to konečně přečetl a čumim... a je vidět, že o oficiálních servisech si myslím to správné

(reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

8.4.2011 v 15:00 | Nahoru | #320

AutoESA píše: rraol> ...Nabídli jsme proto možnost, že vůz necháme prověřit v autorizovaném servisu, načež jste nás informovali, že již jste do autorizovaného servisu sami objednaní. Tuto zprávu naši manažeři přivítali a vyzvali vás, abyste se následně s protokolem ze servisu vrátili do Auto ESA a dohodli se na dalším, pokud by servis nějaké problémy zjistil. K tomuto doložení nicméně již z vaší strany nedošlo.


Nedošlo. Protože servis tvrdí, že závadu nenašel, a auto se přes noc u nich spravilo samo, tedy není již nic k řešení.

(reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

8.4.2011 v 15:55 | Nahoru | #321

AutoESA píše: rraol> ...Proto nás mrzí, že přes naši vstřícnost a ochotu proti naší společnosti vedete tuto neobjektivní kampaň.



S tou vstřícností a ochotou to nepřehánějte. Když bratr jel podruhé do ESA toto řešit, byl nucen komunikovat s reklamačním technikem panem Sedláčkem, což není žádný med. Poté, co se debata nijak neodvíjela, začal pan Sedláček řvát, prásknul víkem motoru, auto nastartoval a na bratra řval ať už si to odveze do prdele (doslovná citace). Tím spustil prudkou reakci a řvali tam po sobě chvíli oba, za čež se po několika minutách vzájemně sobě omlouvali - vstřícné a ochotné jednání skutečně vypadá jinak

Naposledy editováno 08.04.2011 16:18:37

Bazar asi vyměnil motor - výsledek

8.4.2011 v 21:53 | Nahoru | #322
Srát na ně, reklamu mají, tak co. Dej to ještě na nějaké internerové stránky. A jěště bych obětoval pětikilo a jel do jiného autorizivaného servisu na diagnostiku. Oni třeba poví, co stím pacholci dělali.
A stím zatékáním, kolega to měl taky. Na proti spolujezdci je za palubkou, musí se nějak rozebrat nebo je přístu ze spodu nějaký odvod vody. Odvadí to vodu ze střechy/lišty? nevím a tu "hadici" mel prasklou. Jenom ji obtočil páskou a bylo. Musíš pohledat nějaké chytrosti, víc o tom nevím. Jenom nevím, proč to mají přes interiér. Asi nějaké vylepšení.

Bazar asi vyměnil motor - výsledek

9.4.2011 v 02:28 | Nahoru | #323
...mně do auta zatékalo při dešti taky (tedy není to Ford, ale Renault), nakonec jsem objevil ucpaný odtokový otvor v prostoru pod baterií, při dešti se to celé naplnilo vodou, která následně protekla topením/větráním dovnitř auta...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

9.4.2011 v 11:26 | Nahoru | #324
AutoESA> Tak vážení,
mnozí by mohli z vašich příspěvků nabýt dojmu, že jste seriozní firma a máte zájem o vaše zákazníky. Já se domnívám, že jste lháři a podvodníci . Tento případ jsem osobně řešil s vaší zákaznicí a pokud tvrdíte, že "Vykupované automobily pečlivě kontrolujeme a zjišťujeme o nich maximum dostupných informací, abychom je mohli zájemcům o koupi předat. Nezatajujeme historii, dokonce ji zákazníkům sdělujeme prostřednictvím tzv. Cebia reportu", jak je tedy možné, že po pár kliknutích v PC jsem zjistil, že vozidlo mělo najeto několik měsíců před koupí 248500 km a na tachometru přitom bylo vámi prověřených 59200?
Jednalo se zřejmě o omyl, který se u vás stává maximálně jednou za deset let . Možná bych byl na základě vaších medových keců ochoten tomu uvěřit, ale potíž je v tom, že když vám paní předložila ověřené a pravdivé dokumenty potvrzující stavy ujetých km (záznamů bylo více a reálným odhadem auto mělo najeto cca 300000 km), vozidlo jste sice od paní vzali zpět, což neproběhlo zrovna dobrovolně, ochotně a vstřícně, a vrátili peníze, ale uvedli jste ho do vaší inzerce opět se stavem ujetých km cca 59200 km
Takže toliko o vašem slušném jednání. Je potřeba varovat před vašimi praktikami. nevěřím, že se jedná o ojedinělá pochybení, ale jde o váš systém .
Na všechno máte připravené reakce a vysvětlení, ale rozumný čtenář si přesto udělá reálný obrázek. Naneštěstí je v naší zemi značné množství neinteligentních debilů, z kterých profitují různé firmy.
Jediné, co jste v celé věci udělali, bylo, že mě po několika měsících kontaktoval váš právník a žádal zajištění dokumentace k uvedenému vozidlu. Tázal jsem se proč chcete informace až po několika měsících a nežádali jste je hned, mi odpověděl cosi ve stylu bla bla bla. Takže jsem se o to zajímal, a důvod, proč jste začali jednat byl ten, že v kupní smlouvě s člověkem, od kterého jste auto koupili, bylo uvedena jakási pokuta 100000,-, pokud vozidlo neodpovídá popisu v kupní smlouvě.
Je mi jasné, že jste vozidlo se stočeným tachometrem již koupili, ale nechutné je, že jste ho i tak prodali, přesto že jste věděli o skutečném stavu, tudíž za vyšší cenu. A ještě jste chtěli po prodejci vysoudit pokutu 100000,-.
Další citace z vašeho vyjádření:"Důrazně opakujeme, že Auto ESA nemá žádné konspirační propojení s jakýmkoliv servisem ani s kýmkoliv jiným." Na to se snad hodí už jen říct .
Moji zkušenost s vaší firmou, jsem sděloval a úspěšně tak působil na vaše potencionální zákazníky. A můžete si tipnout, o kolik desítek jste jich přišli .

Naposledy editováno 09.04.2011 11:36:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

14.4.2011 v 10:13 | Nahoru | #325
Janek> Dobrý den, každá seriózní firma má zájem o své zákazníky a Auto ESA není výjimkou. Ostatně každoroční nárůsty jejich počtu (např. letošní první kvartál vykazujeme nárůsty + 45 %) svědčí o tom, že náš byznys děláme poctivě. A teď zcela věcně k Vašim informacím. V rámci popisu prodávaných automobilů nemáme jinou možnost než uvést stav kilometrů tak, jak ho udává palubní displej. Nicméně neuvádíme stav najetých kilometrů, ale stav tachometru, a to je zásadní rozdíl. V rámci našich kontrolních procesů se snažíme odhalit, zda s daným vozem nebylo manipulováno i ve vztahu k uváděným kilometrům. Za tím účelem disponujeme dostupnou počítačovou diagnostikou a zároveň jsme byli úplně první autobazar v zemi, který začal, právě ve snaze učinit maximum pro odhalení manipulace s tachometrem vozu, využívat placenou službu Cebia report od nezávislé firmy CEBIA. Bohužel ale ani toto dostupné maximum nedokáže zjistit vše, a to zejména proto, že autorizované servisy neumožňují třetím stranám preventivní přístup do svých interních databází. Pokud v rámci našeho vlastního šetření dojdeme k podezření, že údaj na tachometru nevystihuje realitu, uvádíme to v dokumentech ke kupní smlouvě a zákazníka na to navíc předem ústně upozorňujeme. To samé se děje ve chvíli, kdy následně dojde díky informacím z autorizovaných servisů k takovému zjištění. V tom případě nabízíme našemu klientovi možnost výměny vozu či finanční kompenzaci, což se stalo i v případě, na který se odkazujete. Jsme rádi, že tento zákaznicky vstřícný princip dobře zafungoval i u naší zákaznice, kterou zde zmiňujete. A protože nechceme prodávat problémové vozy, snažíme se chránit se i na vstupu při výkupu vozu právě klauzulí o stočených kilometrech ve výkupní smlouvě, iniciovali jsme petici pro změnu legislativy atd. Myslím, že rozumný čtenář si dokáže udělat úsudek sám a dojde k závěru, že při koupi ojetého vozu se opravdu vyplatí jít tam, kde pro svého klienta dělají maximum a kde se setká se vstřícným řešením ve chvíli, kdy nastane nějaká nečekaná situace. S pozdravem Tomáš Svoboda, obchodní ředitel Auto ESA

Bazar asi vyměnil motor - výsledek

14.4.2011 v 11:24 | Nahoru | #326
Dokud tady autoesa nenapíšou po pravdě jak to bylo a koho skřípli tak si žádnou reputaci nenapraví. Ono se stačí vzpomenout na překoupené auta z Globus car viz http://www.sdruzeni...-zalobe-auto-esa-374 , nebo podobné příběhy, http://www.dfens-cz...sloclanku=2004082202

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

14.4.2011 v 11:52 | Nahoru | #327
AutoESA> vím o dovozcích od kterých berete auta přímo z kamionu/Itálie/ a když jsem se kluků ptal na co Esa berou takový vraždy tak prý pohoda, naladí se tacho a auto se vyčistí a jde na prodej.
Nelžete tady, Děkuji !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

10.5.2011 v 12:03 | Nahoru | #328
martin1> Dobrý den, nemáme důvod lhát, protože se nedopouštíme ničeho špatného. Automobily, které dovážíme ze zahraničí (zejména z Belgie a Nizozemska), si pečlivě vybíráme u seriózních obchodníků a tvoří minoritní skupinu vozů oproti vozům vykoupeným přímo od českých majitelů. V drtivé většině jde o flotilové vozy velkých značkových dealerů. O tom, že bychom brali auta od nějakých kluků z nějakých kamionů, nám není nic známo. Prosíme vás tedy o konkrétní pojmenování těchto „kluků“ na naší kontaktní adrese reditel@autoesa.cz, neboť bychom vaše informace rádi prozkoumali. Chceme totiž věřit tomu, že se z vaší strany nejedná pouze o účelovou mystifikaci s cílem poškodit naši pověst. S pozdravem David Bohumínský, místopředseda představenstva Auto ESA

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

10.5.2011 v 12:32 | Nahoru | #329
AutoESA> jste "zlatokopové" nic víc. A ne jenom vy.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

10.5.2011 v 12:35 | Nahoru | #330
šmudla> kazda firma jsou zlatokopove, tak preci funguje kapitalismus, nebo se pletu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist