globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bazar asi vyměnil motor - výsledek
22.3.2011 v 00:07

JAK TO VŠECHNO DOPADLO SE PÍŠE V PŘÍSPĚVKU Č. 163 !!

Ahoj, potřebuju poradit bráchovi s autem. Minulý pondělí koupil v bazaru za 130 tisíc Forda Mondeo, 2,0 l TDCI. Jelo to parádně, supr zátah, vzal mě projet a docela sme si ten výkon užívali, protože já mám Scenic 1,6 a brácha měl předtím Vectru a tohle auto umí prostě víc. Rozdíl sme cejtili hned (potom vysvětlim proč to píšu). Nechal si ho v bazaru zvednout, zkouknul ho i zespoda, prostě všechno perfektní.

No a ve středu jel brácha do myčky, kde během mytí zjistil že trochu zatéká kolem čelního skla u spolujezdce, a objevil tam vadný těsnění. Odvez to tam ve čtvrtek jako drobnou reklamaci, řekli mu že to nebude problém a auto si nechali. Dneska v 18:00 hod si auto vyzved, dojel domu a volal mi že je to nějaký divný, že to vůbec nemá ten výkon co to mělo minulej tejden. Tak sme se byli teď večer projet, a fakt, ta euforie byla ta tam. Jede to jak když to nejede. Otevřeli sme haupnu, a čumíme jak puci - motor co tam je teď je hnusnej, zablitej olejem, slintá to u vstřiků, dole z toho visí k zemi nějaká hadice, nárazník má škrábanec kterej to předtim nemělo (na to sou fotky).

No prostě - máme fakt vážný podezření, že mu tam přes víkend vyměnili motor. Tak co s tim? Číslo motoru se neeviduje, není ani na smlouvě, ani v TP. zejtra mi kámoš, kterej dělá ve Fordu, bude schopen podle VINU říct, s jakým číslem motoru to auto vyjelo v r. 2004 z fabriky, tak jsem si myslel že máme vyhráno.

Tak sme hupli do auta, a ještě v půl desátý jsme dorazili do bazaru (má otevřeno do deseti večer), a chtěli sme, aby nám na kus papíru napsali, že ještě dnes, ve 21:30, je v autě osazen motor číslo to a to... bylo to 3 a půl hodiny po tom, co si to brácha vyzved, tak sme doufali že kdyby se prokázala výměna motoru, nepřišijou ji nám (že bysme to stihli za 3,5 hod?). Chvíli si tam na všechny strany všichni telefonovali, ale nakonec souhlasili. Bohužel, když přinesli zrcátko a začali sme číslo motoru luštit, nikdo z nás ho nebyl schopen přečíst - je to fakt absolutně nečitelná, stará, zarezlá ražba. Takže sme odtáhli s nepořízenou, s autem co jede jak když nejede, do kopce musí na čtýru... A prej se má brácha stavit zejtra od 9 do 18, kdy je tam přítomen reklamační technik.

Co myslíte, jak to dopadne?

Naposledy editováno 04.04.2011 19:47:52
Anketa: Jak tohle podle Vás dopadne?
Bazarista přizná, že měnil motor, a vrátí ho
1%
1
Nepřizná, ale spraví to, a bude to jezdit
7%
14
Při druhé reklamaci to vybrakujou ještě víc
4%
7
Pošlou bráchu do prdele, prachy už maj
85%
166
Nechaj si auto, a vrátěj plnou cenu
2%
4
Nechaj si auto a ještě bráchu voškubou
2%
4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

9.4.2011 v 11:26 | Nahoru | #1
AutoESA> Tak vážení,
mnozí by mohli z vašich příspěvků nabýt dojmu, že jste seriozní firma a máte zájem o vaše zákazníky. Já se domnívám, že jste lháři a podvodníci . Tento případ jsem osobně řešil s vaší zákaznicí a pokud tvrdíte, že "Vykupované automobily pečlivě kontrolujeme a zjišťujeme o nich maximum dostupných informací, abychom je mohli zájemcům o koupi předat. Nezatajujeme historii, dokonce ji zákazníkům sdělujeme prostřednictvím tzv. Cebia reportu", jak je tedy možné, že po pár kliknutích v PC jsem zjistil, že vozidlo mělo najeto několik měsíců před koupí 248500 km a na tachometru přitom bylo vámi prověřených 59200?
Jednalo se zřejmě o omyl, který se u vás stává maximálně jednou za deset let . Možná bych byl na základě vaších medových keců ochoten tomu uvěřit, ale potíž je v tom, že když vám paní předložila ověřené a pravdivé dokumenty potvrzující stavy ujetých km (záznamů bylo více a reálným odhadem auto mělo najeto cca 300000 km), vozidlo jste sice od paní vzali zpět, což neproběhlo zrovna dobrovolně, ochotně a vstřícně, a vrátili peníze, ale uvedli jste ho do vaší inzerce opět se stavem ujetých km cca 59200 km
Takže toliko o vašem slušném jednání. Je potřeba varovat před vašimi praktikami. nevěřím, že se jedná o ojedinělá pochybení, ale jde o váš systém .
Na všechno máte připravené reakce a vysvětlení, ale rozumný čtenář si přesto udělá reálný obrázek. Naneštěstí je v naší zemi značné množství neinteligentních debilů, z kterých profitují různé firmy.
Jediné, co jste v celé věci udělali, bylo, že mě po několika měsících kontaktoval váš právník a žádal zajištění dokumentace k uvedenému vozidlu. Tázal jsem se proč chcete informace až po několika měsících a nežádali jste je hned, mi odpověděl cosi ve stylu bla bla bla. Takže jsem se o to zajímal, a důvod, proč jste začali jednat byl ten, že v kupní smlouvě s člověkem, od kterého jste auto koupili, bylo uvedena jakási pokuta 100000,-, pokud vozidlo neodpovídá popisu v kupní smlouvě.
Je mi jasné, že jste vozidlo se stočeným tachometrem již koupili, ale nechutné je, že jste ho i tak prodali, přesto že jste věděli o skutečném stavu, tudíž za vyšší cenu. A ještě jste chtěli po prodejci vysoudit pokutu 100000,-.
Další citace z vašeho vyjádření:"Důrazně opakujeme, že Auto ESA nemá žádné konspirační propojení s jakýmkoliv servisem ani s kýmkoliv jiným." Na to se snad hodí už jen říct .
Moji zkušenost s vaší firmou, jsem sděloval a úspěšně tak působil na vaše potencionální zákazníky. A můžete si tipnout, o kolik desítek jste jich přišli .

Naposledy editováno 09.04.2011 11:36:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazar asi vyměnil motor - výsledek

14.4.2011 v 10:13 | Nahoru | #2
Janek> Dobrý den, každá seriózní firma má zájem o své zákazníky a Auto ESA není výjimkou. Ostatně každoroční nárůsty jejich počtu (např. letošní první kvartál vykazujeme nárůsty + 45 %) svědčí o tom, že náš byznys děláme poctivě. A teď zcela věcně k Vašim informacím. V rámci popisu prodávaných automobilů nemáme jinou možnost než uvést stav kilometrů tak, jak ho udává palubní displej. Nicméně neuvádíme stav najetých kilometrů, ale stav tachometru, a to je zásadní rozdíl. V rámci našich kontrolních procesů se snažíme odhalit, zda s daným vozem nebylo manipulováno i ve vztahu k uváděným kilometrům. Za tím účelem disponujeme dostupnou počítačovou diagnostikou a zároveň jsme byli úplně první autobazar v zemi, který začal, právě ve snaze učinit maximum pro odhalení manipulace s tachometrem vozu, využívat placenou službu Cebia report od nezávislé firmy CEBIA. Bohužel ale ani toto dostupné maximum nedokáže zjistit vše, a to zejména proto, že autorizované servisy neumožňují třetím stranám preventivní přístup do svých interních databází. Pokud v rámci našeho vlastního šetření dojdeme k podezření, že údaj na tachometru nevystihuje realitu, uvádíme to v dokumentech ke kupní smlouvě a zákazníka na to navíc předem ústně upozorňujeme. To samé se děje ve chvíli, kdy následně dojde díky informacím z autorizovaných servisů k takovému zjištění. V tom případě nabízíme našemu klientovi možnost výměny vozu či finanční kompenzaci, což se stalo i v případě, na který se odkazujete. Jsme rádi, že tento zákaznicky vstřícný princip dobře zafungoval i u naší zákaznice, kterou zde zmiňujete. A protože nechceme prodávat problémové vozy, snažíme se chránit se i na vstupu při výkupu vozu právě klauzulí o stočených kilometrech ve výkupní smlouvě, iniciovali jsme petici pro změnu legislativy atd. Myslím, že rozumný čtenář si dokáže udělat úsudek sám a dojde k závěru, že při koupi ojetého vozu se opravdu vyplatí jít tam, kde pro svého klienta dělají maximum a kde se setká se vstřícným řešením ve chvíli, kdy nastane nějaká nečekaná situace. S pozdravem Tomáš Svoboda, obchodní ředitel Auto ESA
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist