Téma: Vyvažování kol
 
21.3.2011 v 20:07
Zdarec zajímá mě jak se správně vyvažují kola, ještě jak jsem měl horneta, byl jsem v pneuservisu kde to normálně vyvážili-nevěnoval jsem tomu pozornost (jízdní vlastnosti OK)....., na rok jsem navštívil jiný pneuservis kde mi bylo řečeno že takto se kolo na motorce nevyvažuje-závaží bylo nalepeno na obou stranách kola-ráfku, že prý se to takto dělá u aut, takže technik vyměnil pneu a vyvážil-závaží nalepil pouze na jednu stranu kola-ráfku.

Takže jak je to správně?

Jako další dotaz bych měl ohledně vyvažování pneu u chopperů?
Samozřejmě bude asi více možností-více druhů ráfků.....já mám špice, takže by mě zajímalo jak se vyváží tyto kola-ráfky, zaslechl jsem něco i o samovyvažovacích pneumatikách-ale dál to komentovat nebudu, ono kolo taky jede samo, akorát musíš šlapat......

1 reakcí na tento příspěvek Vyvažování kol

21.3.2011 v 21:06 | Nahoru | #1
já si dycky řeknu, at mi to vyvazi dynamicky (nevim proc, ale je to prej vic rejsynk pyco.. ) a lepi mi to taky na obe strany... resp. temer na stred...

Naposledy editováno 21.03.2011 21:07:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvažování kol

22.3.2011 v 00:13 | Nahoru | #2
rydlas> pro dobrej pocit si to taky nechávám vyvážit dynamicky (z principu, když už to danej pneuservis umí), přestože z fyzikálního hlediska to má vliv prakticky nulovej; ale jak říkám - pro dobrej pocit.. ..navíc jsem kdysi jednou zažil vyloženě blbě vyvážený zadní kolo (ale to už bylo hodně) a co motorka začala dělat pokaždý když jsem šel přes cca 190, to byla docela prdel, šířka pruhu mi málem byla málo, Číkus potvrdí, jel tehdy za mnou.. )))
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist