globalmoto_kveten





Téma: Ulejvá svíčky NGK
 
20.3.2011 v 08:25
Zdar,
kámoš si dovezl Suzuki RM 250 04', před tim jezdil na EXC125, takže si na 250 zvyká a moc jí ještě netočí. Po pár ujetejch hodinách mu přestala jet, vyměnili jsme původní NGK za mojí starou (ještě použitelnou) Denso a na tý jezdil do včerejška a odjel s ní i minulej tejden závod. Včera dal novou NGK a po půl hodině zase nejela. Spraví tento problém jenom výměna svíčky jiný značky nebo by chtělo zkontrolovat a upravit nastavení karbecu? Ta motorka jezdila před tim v USA motokros a tady bude jezdit převážně CC a po lesích, mx trať vyjímečně... kdyžtak poraďte i na co se při nastavování karbecu zaměřit, když se motorka ulejvá při brblání po lese kolem volnoběhu... dík
Předchozí
1 2
Následující

Ulejvá svíčky NGK

22.3.2011 v 19:25 | Nahoru | #31
No takže se situace změnila... milý RMo nejede už ani na Brisk ani Denso

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulejvá svíčky NGK

22.3.2011 v 19:47 | Nahoru | #32
mikš> Mrkni na to co tam maš za NGK a tady maš převodní tabulku


Naposledy editováno 22.03.2011 19:48:04

Ulejvá svíčky NGK

22.3.2011 v 20:27 | Nahoru | #33
Koupil jsem do KX 2x novou NGK a pokaždé vydržela maximálně 15minut, dal jsem tam svíčku z felicie a jezdí bez problému, takže NGK už nechci nikdy vidět.

Ulejvá svíčky NGK

22.3.2011 v 21:17 | Nahoru | #34
Nie je možné, aby správne nastavená motorka nefungovala s predpísanou sviečkou. Tiež mi bývalý Husaberg ničil sviečky. Vymenil som ihlu, komínik, nastavil správnu hladinu, poriadne otryskoval karburátor a ďalší rok a pol som jazdil z jednou sviečkou. Takže radím poriadne si to nastaviť, zníži sa tým aj spotreba a uľahčí štartovanie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulejvá svíčky NGK

22.3.2011 v 21:25 | Nahoru | #35
Everts72> přečet si si přízpěvek zakladatele vlakna č 31 že jo. nevim co do mě rejpeš ale ustojim to neboj, a i nadale věřim že ulivani NGK v strojich ktere jsou v pořádku a v rukach člověka co to ma f hlavě taky v pořádku , sou bludy. pač když se svička uleje a neprošvihne se izolant což se stava velmi ojediněle a u jakekoli svičky bez rozdilu značky, po odkalení karbce, osušení svíčky se jede normalně dal takže tedka co, i brisk a denso sou podle tebe napiču a ja sem hloupej no duležité je že ty si genius a moji hloupost nahradíš svojí inteligencí a zkušenostma maš prostor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulejvá svíčky NGK

22.3.2011 v 21:46 | Nahoru | #36
pedal> muck

(reakce na) Ulejvá svíčky NGK

22.3.2011 v 21:50 | Nahoru | #37
Everts72> mmmmmmmm

Ulejvá svíčky NGK

17.4.2011 v 19:54 | Nahoru | #38
Neměl by někdo manuál v elektronické podobě pro Suzuki RM250 2004?

1 reakcí na tento příspěvek Ulejvá svíčky NGK

5.3.2013 v 08:07 | Nahoru | #39
Je mezi těma svíčkama z Francie a Japonska cenovej rozdíl? Docela mě udivuje, že u brumly stojí BR8EG 295Kč a například na motoline 150Kč. Podle manuálu bych měl mít v KX BR8ECMVX, ale podle mě je to zbytečný. Nebo se mílím?

(reakce na) Ulejvá svíčky NGK

5.3.2013 v 08:39 | Nahoru | #40

pospa5 píše: Je mezi těma svíčkama z Francie a Japonska cenovej rozdíl? Docela mě udivuje, že u brumly stojí BR8EG 295Kč a například na motoline 150Kč. Podle manuálu bych měl mít v KX BR8ECMVX, ale podle mě je to zbytečný. Nebo se mílím?



..zkus DENSO..levnější,delší životnost,menší náchylnost na ulití!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulejvá svíčky NGK

5.3.2013 v 08:46 | Nahoru | #41

mikš píše: rád bych nahradil NGK Briskem,ale nevim jakej do cr250 použít,nemáte někdo vyzkoušeno?

já teď objednával do dvácy Brisk 1528, jsou nesmrtelný

1 reakcí na tento příspěvek Ulejvá svíčky NGK

5.3.2013 v 09:21 | Nahoru | #42
Já mám podobnej problém. Mladej má aprilii rx 50, 80 kit, větší karburátor atp. Když to našlápnu a ona hned chcípne tak pak už můžu šlapat jak magor a nechytne. Jsou dvě možnosti, buď to roztlačit nebo vyndat svíčku nalejt benzín a pak to zase chytne na našlápnutí. A to je to divný. Při našlapování to uleju ale když dám ještě víc benzínu pod svíčku tak to jde našlápnout, rady?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulejvá svíčky NGK

5.3.2013 v 10:58 | Nahoru | #43
novej> To by taky mohl dělat opotřebenej píst...

Neví teda někdo, jakej je ekvivalent od Densa pro to NGK BR8EG?
Já jsem s NGK nikdy problém neměl, ale proč nezkusit něco jinýho..

Našel jsem nějakej katalog a podle něj by do KX patřila pouze iridiová za 500, což je zbytečnost. Podíval jsem se teda ještě na Hondu a tam jsem našel Denso W24ESR-V pro rok do 2005 a pro novější Denso W27ESR-V. Kterou byste teda zvolili?

Naposledy editováno 05.03.2013 11:06:01

(reakce na) Ulejvá svíčky NGK

5.3.2013 v 22:33 | Nahoru | #44
pospa5> tu která tam patří

Ulejvá svíčky NGK

8.3.2013 v 10:34 | Nahoru | #45
Ještě je celkem zajímavý, že na motorce je origo odrušená fajfka TB05EMFK, která má mít 5kOhm a v manuálu je napsaná odrušená svíčka. Tak teď by mě zajímalo, co tam teda vrazit.

(reakce na) Ulejvá svíčky NGK

8.3.2013 v 13:23 | Nahoru | #46
markus> Máš pravdu, Brisk L10S je nesmrtelný.Mi vydrží vždy až do výměny pístu,pak ji dávám novou.Ale ani s NGK BR9EG nemám problém.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist