kámoš si dovezl Suzuki RM 250 04', před tim jezdil na EXC125, takže si na 250 zvyká a moc jí ještě netočí. Po pár ujetejch hodinách mu přestala jet, vyměnili jsme původní NGK za mojí starou (ještě použitelnou) Denso a na tý jezdil do včerejška a odjel s ní i minulej tejden závod. Včera dal novou NGK a po půl hodině zase nejela. Spraví tento problém jenom výměna svíčky jiný značky nebo by chtělo zkontrolovat a upravit nastavení karbecu? Ta motorka jezdila před tim v USA motokros a tady bude jezdit převážně CC a po lesích, mx trať vyjímečně... kdyžtak poraďte i na co se při nastavování karbecu zaměřit, když se motorka ulejvá při brblání po lese kolem volnoběhu... dík
1 reakcí na tento příspěvek Ulejvá svíčky NGK
pospa5 píše: Je mezi těma svíčkama z Francie a Japonska cenovej rozdíl? Docela mě udivuje, že u brumly stojí BR8EG 295Kč a například na motoline 150Kč. Podle manuálu bych měl mít v KX BR8ECMVX, ale podle mě je to zbytečný. Nebo se mílím?
..zkus DENSO..levnější,delší životnost,menší náchylnost na ulití!