Téma: Ulejvá svíčky NGK
 
20.3.2011 v 08:25
Zdar,
kámoš si dovezl Suzuki RM 250 04', před tim jezdil na EXC125, takže si na 250 zvyká a moc jí ještě netočí. Po pár ujetejch hodinách mu přestala jet, vyměnili jsme původní NGK za mojí starou (ještě použitelnou) Denso a na tý jezdil do včerejška a odjel s ní i minulej tejden závod. Včera dal novou NGK a po půl hodině zase nejela. Spraví tento problém jenom výměna svíčky jiný značky nebo by chtělo zkontrolovat a upravit nastavení karbecu? Ta motorka jezdila před tim v USA motokros a tady bude jezdit převážně CC a po lesích, mx trať vyjímečně... kdyžtak poraďte i na co se při nastavování karbecu zaměřit, když se motorka ulejvá při brblání po lese kolem volnoběhu... dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulejvá svíčky NGK

5.3.2013 v 10:58 | Nahoru | #1
novej> To by taky mohl dělat opotřebenej píst...

Neví teda někdo, jakej je ekvivalent od Densa pro to NGK BR8EG?
Já jsem s NGK nikdy problém neměl, ale proč nezkusit něco jinýho..

Našel jsem nějakej katalog a podle něj by do KX patřila pouze iridiová za 500, což je zbytečnost. Podíval jsem se teda ještě na Hondu a tam jsem našel Denso W24ESR-V pro rok do 2005 a pro novější Denso W27ESR-V. Kterou byste teda zvolili?

Naposledy editováno 05.03.2013 11:06:01

(reakce na) Ulejvá svíčky NGK

5.3.2013 v 22:33 | Nahoru | #2
pospa5> tu která tam patří
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist