Téma: Ulejvá svíčky NGK
 
20.3.2011 v 08:25
Zdar,
kámoš si dovezl Suzuki RM 250 04', před tim jezdil na EXC125, takže si na 250 zvyká a moc jí ještě netočí. Po pár ujetejch hodinách mu přestala jet, vyměnili jsme původní NGK za mojí starou (ještě použitelnou) Denso a na tý jezdil do včerejška a odjel s ní i minulej tejden závod. Včera dal novou NGK a po půl hodině zase nejela. Spraví tento problém jenom výměna svíčky jiný značky nebo by chtělo zkontrolovat a upravit nastavení karbecu? Ta motorka jezdila před tim v USA motokros a tady bude jezdit převážně CC a po lesích, mx trať vyjímečně... kdyžtak poraďte i na co se při nastavování karbecu zaměřit, když se motorka ulejvá při brblání po lese kolem volnoběhu... dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulejvá svíčky NGK

22.3.2011 v 19:47 | Nahoru | #1
mikš> Mrkni na to co tam maš za NGK a tady maš převodní tabulku


Naposledy editováno 22.03.2011 19:48:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulejvá svíčky NGK

22.3.2011 v 21:25 | Nahoru | #2
Everts72> přečet si si přízpěvek zakladatele vlakna č 31 že jo. nevim co do mě rejpeš ale ustojim to neboj, a i nadale věřim že ulivani NGK v strojich ktere jsou v pořádku a v rukach člověka co to ma f hlavě taky v pořádku , sou bludy. pač když se svička uleje a neprošvihne se izolant což se stava velmi ojediněle a u jakekoli svičky bez rozdilu značky, po odkalení karbce, osušení svíčky se jede normalně dal takže tedka co, i brisk a denso sou podle tebe napiču a ja sem hloupej no duležité je že ty si genius a moji hloupost nahradíš svojí inteligencí a zkušenostma maš prostor
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist