bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Classický koutek
23.2.2011 v 15:22
Ahoj Classici, schválně kolik nás tu je



---------------------------------------------------------------------------------------------

--> chci sem soustředit poznatky, modifikace, poznámky, problémy.

modifikace:
možnost úpravy sériového airboxu

kvalitní zásobovač z německa

snímač teploty a tlaku vzduchu + konektor

Tunning od základu pro Ducati, od bigbore kitů po vagony carbonu

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

pro info servisní náklady:
řemeny, půlkroužky, ventily, olej, seřízení --> 7344Kč vč. práce a DPH - krása nesmírná

/postupně bude aktualizováno
Předchozí
1... 7 8 9 10
Následující

(reakce na) Classický koutek

30.9.2011 v 18:26 | Nahoru | #271
pepek9> Gratuluju, dobrá volba...

Londoner> já si myslím, že to je o zvyku a asi i o stylu jízdy, jezdil jsem 10 let na cruiserech, Goldwingu 1800 a když jsem si pořídil PS každý mi říkal, že ho po 20 km zahodím...Dnes pro mě není problém dát 300km a žádná enormní únava se nekoná...a to jsem již "dědek v letech"...

(reakce na) Classický koutek

30.9.2011 v 23:00 | Nahoru | #272

Londoner píše: no jako je to krasny, ale dneska sem mel tu cest se kousek projet na Paul Smartovi a sice sem se cejtil jak zavodnik, ale castejc bych na tom jezdit nechtel....zlatej monster

jo ale ty Zardy z nej bych bral hned kam se sere monster



a to ohlinse na Smartovi ještě můžeš poladit, to Sport monoposto můžeš taky... ale jen na zadku....

for Pepek - Mašina na který si jízdu opravdu "užiješ" a i tom to trochu taky je... Na svym monopostu jsem dal v létě za den 500km po horských silničkách (Krkonoše, Orlický a Jeseníky) sic jsem byl pěkně vyždímanej ale ten pocit ...., jinak ergonomie hodně podobná 916, možná ještě trochu radikálnější, do města, na silnici samá díra a na pomalou jízdu rozhodně neee....a všude jinde je to neskutečná paráda a ten pravej 60s a 70s café racing zážitek a až přijedeš na pumpu tak jich tam taky moc stát nebude...

Classický koutek

1.10.2011 v 11:39 | Nahoru | #273
Je to neskutečná motorka. Má to nějaké zápory, ale ty klady jsou jako z kýčovitého filmu . Např. : na placeném parkovišti už nikdy platit nebudeš; můžeš si ji zaparkovat vedle stolu v zahrádce na Stodolní a servírka neřekne nic špatného, naopak se začne zajímat, jak je stará, atd...; motorky začnou zdravit zdviženým palcem; dělníci na stavbách ukazují ať to vytůruješ; na pumpách se prodavačky ptají, jestli je to Ducati ;... a to jsou jen věci, které nesouvisí s jízdou , pak se teprve začnou dít věci

Classický koutek

3.10.2011 v 12:12 | Nahoru | #274
jo ja to chapu....bral bych ji jako druhou motorku

2 reakcí na tento příspěvek Classický koutek

15.10.2011 v 18:18 | Nahoru | #275
Tohle je ten správnej "nekryjící" kryt

(reakce na) Classický koutek

15.10.2011 v 18:37 | Nahoru | #276
Dargas> tak tady už bych se fakt bál o tkaničky...

1 reakcí na tento příspěvek Classický koutek

15.10.2011 v 20:17 | Nahoru | #277
tohle je fajn, do prvního setkání s asfaltem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Classický koutek

15.10.2011 v 20:58 | Nahoru | #278

VlastíkPlamínek píše: tohle je fajn, do prvního setkání s asfaltem...



i poté, pokud jsi majitelem servisu ducati, nebo aspoň akcionář

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Classický koutek

15.10.2011 v 21:00 | Nahoru | #279

FiZzeR píše: i poté, pokud jsi majitelem servisu ducati, nebo aspoň akcionář



už jsi zjistil odkud to kape???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Classický koutek

15.10.2011 v 21:02 | Nahoru | #280
VlastíkPlamínek> ještě jsem na urologii nebyl

(reakce na) Classický koutek

15.10.2011 v 21:02 | Nahoru | #281

FiZzeR píše: VlastíkPlamínek> ještě jsem na urologii nebyl



cajk, to najdem

Classický koutek

17.10.2011 v 07:16 | Nahoru | #282
Hoj bando,našel jsem celkem hezké stránky www.sportclassic.de/sportclassic.jpg

Classický koutek

17.10.2011 v 07:17 | Nahoru | #283
tak jště jednou http://www.sportclassic.de

(reakce na) Classický koutek

17.10.2011 v 09:25 | Nahoru | #284
Dargas> Na tom bych chtěl jet v pantoflích :))

Classický koutek

18.11.2012 v 21:48 | Nahoru | #285
přidávám odkaz na výfuk na sporta 1000 nebo smartíka..

http://www.motorkari...ort-1000-447764.html

1 reakcí na tento příspěvek Classický koutek

5.2.2013 v 12:03 | Nahoru | #286
Ahoj classici, dostal jsem opět pozvánku od kolegů z Itálie z Ducati SportCassici na jejich 5. ročník národního setkání, které se koná ve dnech 7.-9.6.2013 v Toskánském Soranu s ubytováním v apartmánech Oaks . Jedná se o motorky Ducati řady Classic (Sport1000, GT1000, Paul Smart), ale lze přijet i na jiné...
Dalo by se to spojil i s návštěvou Ducati muzea v Bologni a projížďkou po známém testovacím okruku kousek od Bologne.
V roce 2011 jsme o tom tak trochu uvažovali, ale nakonec to nedopadlo, tak co letos?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Classický koutek

4.4.2013 v 21:24 | Nahoru | #287
Horác> No ale pane Horác, to nevypadá vůbec zle...

(reakce na) Classický koutek

6.4.2013 v 14:37 | Nahoru | #288
brzda80> Tak to probereme na květnovém srazu CRC...

Classický koutek

6.9.2013 v 08:59 | Nahoru | #289
Máte někdo praktické zkušenosti s otevřenými kryty řemenů? Co si o tom myslíte? Dejte nějaké tipy na vhodné kryty...

Classický koutek

6.9.2013 v 09:40 | Nahoru | #290
Zatím jsem našel toto:
- levnější varianty:
upravený originál 1:


upravený originál 2:


- dražší varianty:
Rizoma:


Speedymoto:

Classický koutek

6.9.2013 v 10:37 | Nahoru | #291
Já nad tim hodně otevřenym už dumal a kamarád (hodně šikovnej mekánik a Ducati miluje) mi to moc nedoporučoval, stačí prý nevelký tvrdší kamínek s ostřejší hranou a mám vymalováno Pro mě bude řešení úprava origa s plexi. (trochu hezčí, než mám teď na zadním válci).

Classický koutek

6.9.2013 v 14:00 | Nahoru | #292
Tohle také řeším, líbí se mi ta Rizoma, ale ty nekřesťanský peníze jim za to nedám Takže dumám, jak to elegantně vyřešit doma s plexisklem...

Classický koutek

7.9.2013 v 08:42 | Nahoru | #293
Tak řešení úpravy originálních krytů doplněných plexisklem vypadá jako dobrá varianta. Pokud to takto někdo pořešíte, podělte se o poznatky.

Naposledy editováno 07.09.2013 08:43:01

Classický koutek

9.9.2013 v 22:42 | Nahoru | #294
Projížděl jsem všemohoucí internet a tady jsou dva tipy:

1
2

Obzvláště ten druhý vypadá moc pěkně

1 reakcí na tento příspěvek Classický koutek

29.9.2020 v 23:12 | Nahoru | #295
Je tady někdo?
Mám dotaz na teplotu motoru. Přijde mi, že se příliš dlouho zahřívá. Jel jsem před nějakou dobou v hustém dešti a teplota motoru vlastně se nedostala z "LOW"
Není někde u olejového chladiče nějaký termostat?
Díky za info.

(reakce na) Classický koutek

2.10.2020 v 04:28 | Nahoru | #296
Petr7474>

Poptej se asi tady

https://www.motorkari.cz/tema/?t=176109

Classický koutek

9.10.2020 v 21:10 | Nahoru | #297
díky.
Jo, a kdyby někdo sháněl (já na to bohužel nemám) Poul Smarta, tak ho prodávají tady:
https://www.ducati-czech.cz/ojete-motocykly/bazar/
za 415 tisíc

Naposledy editováno 09.10.2020 21:11:25
Předchozí
1... 7 8 9 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tuning Air boxu Ducati Sport Classic [1, 2, 3] Ducati Sport 1000 brzda80 80 5.9.2014 v 12:46 danny82
Svody Ducati Sport 1000 danny82 15 12.3.2014 v 18:27 danny82
Čerpadlo Ducati Sport1000 Ducati Sport 1000 danny82 12 20.9.2013 v 13:35 danny82
Pneu pro Ducati Sport1000 Ducati Sport 1000 danny82 14 20.9.2013 v 13:32 danny82
Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunc... Ducati Paul Smart 1000, Ducati GT 1000, Ducati Sport... Horác 15 7.8.2013 v 19:02 Horác


TOPlist