globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350-Dva karburátory
21.2.2011 v 17:27
Potom co sem si pročetl přechozí forum na toto téma jsem se rozhodl radši založit jiný.
Předem říkám že nechci slyšet o tom, kdo co má komu co jak lítá nebo jak špatně tady píšu česky. To mě nezajímá a netýká se to tématu. Všem díky za to, že to budou respektovat.

-Teď k samotný otázce dvou karburátorů s přírubou. Máte s tím někdo bohaté a reálné zkušenosti?
-Zkoušel někdo upravovat kartery a válce na dva oddělené karburátory?

Vím že tou druhou úpravou se podstatně změni a i dle mě možná zničí celkový klasický vzhled jawy, ale zatim to beru jako teorii reálné úpravy motoru...

Než sem něco napíšete přečtěte si prosím znovu první odstavec. Díky moc všem za reakce na muj dotaz.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory

3.8.2011 v 01:21 | Nahoru | #1
Tak, já se taky přidám, původně sem přemýšlel o dvou karburátorech, Rozhodně si myslím, že dva karburátory by zajišťovali mnohem lepší, rovnoměrnější plnění válců, zauvažoval sem ale jak to vlastně celý funguje při tom jednom, a došel sem k závěru, že tryska zajišťuje neustálý přísun "mlhoviny" směsi (propouštěním) takže směs není dávkovaná a dochází k nepřesnému plněné válců, u třindy i tím, že rozdvojená příruba z jednoho karburátoru na dva válce, logicky nezajišťuje moc dobré plnění /tzn.: že i zde dochází k nepřesnému plnění/ napadlo mě rotační šoupátko, z nadčasové motorky jawa 90 roadster, jenže to byl jednovál, a při implantaci na třindu, by se musel půlit motor, a upravovat a upravovat. Např.: rozdělit ho na dvě oddělené uzavřené poloviny, + dvě rotač. šoupátka, vytvořit pro ně uzavřený prostor, + spádový difuzor, trysku, a další množství úprav.
Nápadů nikdy není málo, ale realizace...
A to mě vede k závěru, že když tuhle úpravu, tak ne za cenu zbastlení motoru, který je funkční a šlape dobře, ale sehnat motor speciálně na experimenty.
Na tom motoru, je ale neskutečné množství proveditelných úprav, ať už od materiálů, po samotnou konstrukci a koncepci motoru.
Sám ale nemám k dispozici prostory pro tyto fantazmagorie, takže se možná ještě nakonec pustím do úpravy toho svého...

Naposledy editováno 03.08.2011 01:22:56

(reakce na) Jawa 350-Dva karburátory

3.8.2011 v 02:14 | Nahoru | #2
xBaryk> se šoupátkem Jawa nápady měla tzv. malýÁčko. Zůstalo jen u prototypu. Jedno šoupátko za válcema před karburátorem....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3882, 3883] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116464 Dnes v 07:21 PetrL3
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka Matmote123 24 17.1.2024 v 19:44 Frantas
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka jawari 1 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein


TOPlist