paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z Horneta 900 na SV1000?
21.2.2011 v 13:53
Zdravím, chtěl jsem zeptat jestli by mi někdo neporadil.. Mám CB900f a uvažuju, že bych možná zkusil nějaký větší 2V, nejvíc se mi jeví (i vzhledem k ceně) SV1000, tak sem se chtěl zeptat jestli třeba někdo nemá zkušenost s něčím podobným.. Jde mi o to jestli bych si pomoh s krouťákem aby ta výměna měla smysl, a pak jak je na tom SV s pohodlností.. Chtěl bych občas jezdit i delší cesty, trochu pocestovat a tak.. A další věc jěště, jak moc je vážné to blokování zadního kola při ubrání plynu? Z toho mám docela strach.. Popřípadě jestli to v nižších otáčkách necuká (například jízda po městě apod.)?

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

13.3.2011 v 22:32 | Nahoru | #1
Jako je to vdecne ty hornety no.. Ale prece jen jeden valec byl srdcovy zas pro mne, ale melo to extremni "neduhy" no.. Jeste mne napada Bulldog.. Mozna je u toho dvouvalce zasadni jestli je nizkootackovy (MT-01, BT 1100, Brevy jeste relativne), nebo vysokootackove..ty asi pak maji mozna spis minusy dneska..

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

13.3.2011 v 23:04 | Nahoru | #2

MiCM píše: Jako je to vdecne ty hornety no.. Ale prece jen jeden valec byl srdcovy zas pro mne, ale melo to extremni "neduhy" no.. Jeste mne napada Bulldog.. Mozna je u toho dvouvalce zasadni jestli je nizkootackovy (MT-01, BT 1100, Brevy jeste relativne), nebo vysokootackove..ty asi pak maji mozna spis minusy dneska..



hele byl jsem se projet a najel jsem 340 km s docela slusnym rychl. prumerem a velice neslusnou spotrebou pres 10 litru.. na tacho jsem zahlid 273 (RSV si pamatuje topspeed) nejspis po predlouhe zime mi ten V2 snad poprve vubec neprisel nudnej (asi jsem ted najezdil moc v mrdkach autech - a prislo by mi zivy cokoliv )

kazdpadne o moc vic uz to vetsinou nejelo..sundal jsem z ni ty na jarni silnici nevhodny BT003, nechal nazout Power Pure 180/55 a ze by podklouzla? Stalo se mijednou kdyz jsem tam na hulvata vrazil jednicku.. jinak dycky cvak dolu..houpnul antihop a pak uz to jen brzdilo motorem..
Pokud koupis V2 bez antihopu, asi se zadek blokovat bude..jenze keterj V2 nema antihop? SV, breva, MT a buldog? Nevim jak SV..nikdy jsem nejl.. ale jinak jak breva, buldog tak i MT podle me nejsou stroje ktery se kupujou na to, abys je operoval v rezimu, kde by te uklouznti zadniho kola pri podrazovani mohjlo ohrozit.. (nekde v ukrutnym naklonu kdy brousis stupny, vejfuky, nebo spojler...? myslim ze pokud chces tyhle motorky, tak nejsi ten typ kterej svy stroje tlaci do techhle situaci...

takze vyber jen to co se ti libi, na cem se ti dobre jede a co je za dobrou cenu v dobrem stavu..

a pokud chces rict, ze na svy moto dres stupacky a chodis do kraje predni gumy atd atd.. tak se vyser na cestaka a kup neco sportovnejsiho.. vybornej cestak je pak 1100XX, ZX12, hayabusa a ZZR14.. sice ne nahaty.. ale nic lepsiho na extremni cestovani nenajdes
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist