paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z Horneta 900 na SV1000?
21.2.2011 v 13:53
Zdravím, chtěl jsem zeptat jestli by mi někdo neporadil.. Mám CB900f a uvažuju, že bych možná zkusil nějaký větší 2V, nejvíc se mi jeví (i vzhledem k ceně) SV1000, tak sem se chtěl zeptat jestli třeba někdo nemá zkušenost s něčím podobným.. Jde mi o to jestli bych si pomoh s krouťákem aby ta výměna měla smysl, a pak jak je na tom SV s pohodlností.. Chtěl bych občas jezdit i delší cesty, trochu pocestovat a tak.. A další věc jěště, jak moc je vážné to blokování zadního kola při ubrání plynu? Z toho mám docela strach.. Popřípadě jestli to v nižších otáčkách necuká (například jízda po městě apod.)?

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:39 | Nahoru | #1
To sem si vubec neuvedomil, ze ta xjr by mohla takhle ztracet (starsi koncepce).. To je fakt otazka potom no.. Kdyz sem treba jel na banditu 600, kde seriove snad ani nemontujou brzdy a je treba brzdit svepomocne, vlni se to neskutecne apod, tak sem byl dost zdeseny, to je fakt, kdyz tak uvazuju.. Jestli bude XJR obdobne, tak to mozna fakt radsi ne..

Jak to tak sleduju tak bude mozna i nejlepsi nechat H9, moozna risknout SV..

CB1000r mi prijde uz moc sportovni no..prece jenom ta pohodlnost je pro mne asi na prvnim miste.. U toho SV me teda trosku odrazuje ze spis silny stred.. Nadchlo mne to tim, ze sem cekal silnejsi spodek.. Pokud by mel byt spodek jen podobny, to jeste nedej boze slabsi a spis silnejsi stred, tak to vicemene nema vyznam.. Jen ta zmena v charakteristice chovani motoru (zvuk, srdcovejsi, osobitejsi)..otazka jestli to za to stoji samo o sobe bez vykonoveho posunu.

Jinak pokud je SV1000 do startu takhle umirnene, to by mi asi ani nevadilo.. Zas je fakt ze 4V ma sve vyhody v tom "user-friendly" chovani..
To XJR je teda skoda, jestli je fakt tak "zastarale".. Nemyslim jako uplne nebo tak..ale jestli by to clovek nejak vyrazne vnimal po presednuti z H9, tak to je blbe no.. Na druhou stranu, nejak divocit mne laka cim dal min.. Spis takova bezna, mirne sviznejsi turistika, hlavne ale at je kroutak a je to pohodlne.. S tim ze radit se nebojim, ne ze bych tam hodil sestku a hotovo. Tu pouzivam jen dalnici..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:45 | Nahoru | #2
MiCM> To jde ještě o to čemu ty přesně říkáš střed, na TL je 3500 až do omezovače všechno střed, tzn že to táhne skoro furt stejně hodně, na sv bych si tipl že to možná půjde už třeba od 2500, je to trošku jinak naladěný.

Edit teda teď myslím konkrétně to moje, který je trochu poladěný, jinak je spíš potřeba počítat s tím že slovo vršek neexistuje, podle mýho názoru nemá moc smysl dvouválec tlačit přes 9000, možná krom supersportů typu RSV.

Naposledy editováno 21.02.2011 15:53:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist