paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z Horneta 900 na SV1000?
21.2.2011 v 13:53
Zdravím, chtěl jsem zeptat jestli by mi někdo neporadil.. Mám CB900f a uvažuju, že bych možná zkusil nějaký větší 2V, nejvíc se mi jeví (i vzhledem k ceně) SV1000, tak sem se chtěl zeptat jestli třeba někdo nemá zkušenost s něčím podobným.. Jde mi o to jestli bych si pomoh s krouťákem aby ta výměna měla smysl, a pak jak je na tom SV s pohodlností.. Chtěl bych občas jezdit i delší cesty, trochu pocestovat a tak.. A další věc jěště, jak moc je vážné to blokování zadního kola při ubrání plynu? Z toho mám docela strach.. Popřípadě jestli to v nižších otáčkách necuká (například jízda po městě apod.)?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 14:48 | Nahoru | #1
CBiker9> Ty brdo fakt? Ucukaneho spodku se prave dost desim.. Sem si toho uzil na XT660x az nad hlavu (Balaton, prujezd Budapesti apod..) a to uz teda ani nahodou znovu.. FZ1 asi bude bomba no..i kdyz treba spodek si myslim ze to mit nebude, prece jenom 1000 ccm a 150 koni..to proste odspodu nemuze jet.. A pak 150 koni na nahaci..co s tim..

Naposledy editováno 21.02.2011 15:14:32

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:03 | Nahoru | #2
MiCM> Nebál bych se, že by to bylo až tak moc ucukaný, to je blbost, pokud budeš normálně řadit, tak to bude v klidu. Někdo si myslí, že může motak 6tku ve 30 kmh, tak to to pak cuká no :) Určitě se projeď, já myslim, že by sis trochu polepšil!

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:07 | Nahoru | #3
MiCM> jak říkám nejlepší zkusit... někdo na něj nedá dopustit SV SV SV....ale proste jsem to čekal lepší ..dole CUK CUK pak tradá za plynem a pak už se nic nahoře nedělo a omezovač a hornet jak od spodu zatáhne tak pořád táhne až nakonec sice ne tak razantně jako SV v ideálních otáčkách .....prostě vyzkoušej..a XJR1300 vypadá super ale podvozek na H9 bude sportovnější.

jj FZ1 to doufám ale je to stejné plno lidí pomlouva a dost lidí pěje chválu uvidím až zkusim

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

21.2.2011 v 15:35 | Nahoru | #4

MiCM píše: CBiker9> Ty brdo fakt? Ucukaneho spodku se prave dost desim.. Sem si toho uzil na XT660x az nad hlavu (Balaton, prujezd Budapesti apod..) a to uz teda ani nahodou znovu.. FZ1 asi bude bomba no..i kdyz treba spodek si myslim ze to mit nebude, prece jenom 1000 ccm a 150 koni..to proste odspodu nemuze jet.. A zas 150 koni na nahaci..co s tim..



z h9 na fz1...do 7 tisíc nejede, pak začne a od 9 do 12 (což je na jedničku přes kilo) neskutečný mazec. nízko stupačky, s hornetem jsem škrtal při střelbě, na fz1 stačil jen náklon (někomu to třeba sebevědomí zvedne, když si konečně škrtne), a široká nádrž (nejsem žena, abych měl širokou pánev)...a přes 170 jsem měl (pod plynem) pocit, že řídítky mohu zatočit kolem dokola (možná o zvyku)

na h9 jsem byl zvyklý jezdit na pohodu kolem 6 otáček, ale motor tahal od 3 (s originál výfuky od 2, ale ne tak silně), přes 9 jsem jezdil málokdy. na fz1 jsem nepřišel na to, jak jezdit - buď se nic nedělo (pod 7 tisíc), slušný střed byl úzký 7-9, nahoře výkon na silnici málo využitelný...pod 7 tisíc klidně plný, přes 7 už buď opatrný a přes 9 plný snad jen na rovině nebo v mírných náklonech na kvalitním asfaltu a rozhodně ne na jedničku

osobně jsem se s tím nepopral, ale někomu to může vyhovovat, že je to po městě mírný (do 3 otáček to ale cukalo) a na kvalitních cestách může tahat...jen dát zatáčky ve 100-130, co jsem jezdil na h9 3/4 na fz1 2/3
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist