1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
4star píše: R1 olej zere a ten kdo rika ze ne tak te ma motor po smrti a krmi nas
Nevím, proč by měli všichni kecat.
Určitě záleží na způsobu jízdy, ale řekl bych, že víc na tom, jak se motor povede a jaké díly se sejdou. Já měl R1 04 a od výměny do výměny (cca 6000) si nevzala "NIC" (olej Motul 7100 10W40) Ale je fakt, že já s ní nejezdil na okruhu, ale na běžné cestě otáčky mezi 4000 - 10000. Takže tak trochu na pohodu. Teď mám CBR 1000RR 2010 a ta při stejném stylu jízdy žere "SVINĚ" 0,5L na 1000 Km, (olej Motul 300V 4T Factory line 10W40). Takže je to kus od kusu, ale vím že ty Hondy žerou všem. SVINĚ JEDNY
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
Hummer píše: Nevím, proč by měli všichni kecat.
Určitě záleží na způsobu jízdy, ale řekl bych, že víc na tom, jak se motor povede a jaké díly se sejdou. Já měl R1 04 a od výměny do výměny (cca 6000) si nevzala "NIC" (olej Motul 7100 10W40) Ale je fakt, že já s ní nejezdil na okruhu, ale na běžné cestě otáčky mezi 4000 - 10000. Takže tak trochu na pohodu. Teď mám CBR 1000RR 2010 a ta při stejném stylu jízdy žere "SVINĚ" 0,5L na 1000 Km, (olej Motul 300V 4T Factory line 10W40). Takže je to kus od kusu, ale vím že ty Hondy žerou všem. SVINĚ JEDNY
lukaR1 píše: kolega v praci mel cbr 900 rr.a na 1000 km dolival 1 deci .spise nekdo spletl yamahu s hondou
hummer má pravdu, 1000rr 08-10 žere hodně olej což ví i sama Honda ale yamahu si nikdo s hondou nesplet, o yamaze je to všeobecně známý a i klucí co je měli od novejch to potvrdili jen prostě někteří radši kecaj že jim ta jejich nežere. Přitom to není podle mě nic špatnýho ale k yamaze to patří.
1 reakcí na tento příspěvek R1 ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
dewwil píše: A kurva jsem se překoukl, četl jsem 100Nm
To má K1 taky v 5tis.ot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
1 reakcí na tento příspěvek R1 ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
2 reakcí na tento příspěvek R1 ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
GRASSEL píše: Ani nevím jestli na tohle mám reagovat ano, pokud budeš chtít tak tě schodí......
Když budu chtít tak mě schodí i tvoje esvéšestpáďo
1 reakcí na tento příspěvek R1 ...
Petr_F píše: 4star> když myslíš je fakt že ji v provozu nijak naprdel nedám tak nevím jestli by tam něco brala,já toho moc nenajezdím ale 3000km sem prostě nic dolejt nemusel možná máme jen štestí
nemyslim proste to tak je.. kazda zere vic nebo min a neni duvod tvrdit ze ne
1 reakcí na tento příspěvek R1 ...
pylot píše: Takze to neni tak ze okamzite das plnej plyn ale drzis se tak aby se nezvedla jestli to chapu spravne... To vam do toho potom taky zasahuje rozvor, poloha teziste a hmotnost motorky.
Tak to je logický že nedáš plnej knedl.....
Jinak správně, záleží to na víc věcech a nikdo to nepopírá
Ale o tom to taky je, o motorce jakožto celku aby to fungovalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
Rannísraní píše: srát na spotřebu u motorky. je to vykoupený tím vším okolo.
Taky jsem u mašiny nikdy neřešil spotřebu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...
GRASSEL píše: Taky jsem u mašiny nikdy neřešil spotřebu
presne tak .kdyby se resila tak by byla jenom asi v garazi1 reakcí na tento příspěvek R1 ...
4šmudla:Šmudlo rožne znamená rozsvítí
4Grassel:suzuki a jejich 100tis.km.Motory 01-02 byly nejenže slyšet.Ale co říkáš na padání ventilů do válce?Je sic pravda,že Suza=železobeton a to doslova.Kdybychom porovnávali gsxr roku 88-91 ano jsou to motory tzv.nezničítelné.Proč?Jednoduchá konstrukce.Nové Gsxr nevěřim.Ale to ukáže čas.Tak jak yama polevila v Thunderaceu tak suza ve Sradu.
4marekparek:Mě si R1 papla 5,2l/100km když jsem točil do 5tis.ot.(ale fakt jsem se držel),do 8tis ot.odhaduji 7-8l/párkrát jsem se dostal i nad to odhaduji kolem 10l.Ale jak bylo řečeno už výše.Když jezdím tak spotřebu neřeším.Měřil jsem jen min.spotřebu ze zajímavosti.Podotýkám že motorka byla po kompletním seštelováním.Výmena rozvodů,udělány ventily a tlaky v karbcích.
Mno můj celkový názor na motorky je,že každá má svého ducha.Kdysi jsem upřednostňoval R1.Od loňské sezóny začínám motorky měnit,poznávat očem jsou a tvořit si na každou svůj názor.Momentálně jsem nenašel lepší bike než R1 který by mi seděl.Beru univerzálnost.Ikdyž narovinu říkám,že až prodám Fazera chci 954/gsxr1000 koupit.Ale třeba mi padne do oka vfr,rsv nebo co já vím...
To že je motor suzuk mechanicky hlučnější neberu vůbec jako nějakou chybu, zvuk má pravidelnej a i když hlasitější mechanickej tak to není nic špatnýho naopak ne vždy krásněj tichounkej motor je dobrej motor, o tom by ti mohl popovídat třeba Dewwil.......
Co se týče životnosti tak vím o GSXR 1000 K1 z německa který mělo před 2ma roky poctivých 190 000km bez zásahu krom výměn rozvoďáku, seřízení ventilů a klasický údržby. Bůhví kolik má dneska.........
S tím polevením u SRADA jsem to nějak nepochopil, jak myslíš polevila?! Protože SRAD byl špička, K1 byla špička atd.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35613 | Včera v 23:18 Ghostik |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |