globalmoto_kveten





Téma: Z naháče na enduro
 
13.2.2011 v 22:39
Ahoj, mám na Vás pár otázek. Mám horneta 6 a láká mě vyzkoušet enduro. Mám nabídku na výměnu za KTM 450 exc racing 04. Jelikož jsem s žádným takovým strojem neměl tu čest, chtěl bych se zeptat, jak je to vlastně s údržbou a věcmi s ní spojené. Kdyby mi to mohl někdo stručně popsat? Bude provoz endura nákladnější než jak je u H6? Díky za odpovědi.

Z naháče na enduro

14.2.2011 v 00:30 | Nahoru | #1
Dražší to asi bude, o endurkách i krosinách a nákladech s nimi spojenými je tu vláken dost, pohledej
Tady se dělá servis po motohodinách, plus pneu, podvozek..
Záleží jak moc jí budeš dávat kouř, kolikrat denně to vyválíš a něco urazíš atd.
Ale já osobně bych se bez zkušenosti 450ccm bál

Z naháče na enduro

21.2.2011 v 14:29 | Nahoru | #2
Bude to asi finančně náročnější, ale stojí to za to . Měnil jsem Horneta za Ktm nedávno a vyměnil bych znovu . Té 450 se podle mě do začátku bát nemusíš, pokud nejsi blázen a budeš se zlepšovat a zrychlovat s rozumem. Terén je úplně někde jinde. Takže zkušenosti z cesty jsou tady zdá se mi k hovnu .

Z naháče na enduro

21.2.2011 v 14:46 | Nahoru | #3
EXC 450 jede jak svině, hornet je proti tomu kozí dech...
Za druhý náklady na provoz několikanásobně vyšší než u horneta.
A za třetí, enduro budem jezdit za chvíli všichni, vzhledem ke kvalitě českých silnic...

Z naháče na enduro

21.2.2011 v 14:48 | Nahoru | #4
Pro bahňáka je takhle výměna jasná věc,ale abys nebyl překvapený.Na silnici s tím moc nemůžeš.Je to motorka do terénu.Provoz bude dražší,ale svezení a zážitky to několikanásobně předčí....Jen si nejsem jist,zrovna kubaturou.Pokud jsi před tím ještě na enduru neseděl....

Z naháče na enduro

21.2.2011 v 14:54 | Nahoru | #5
Radši začni na 250 jinak budeš vypadat jak sádrovej trpaslik.

Z naháče na enduro

21.2.2011 v 15:00 | Nahoru | #6
EXC..je škoda "huntovat" na asfaltu..je to "terénní" moto a tam má jezdit!
..cca 12-15 hodin olej a filtry...30 hod. ventily a komplet náplně a fitry...cca 60 hod...řetězovka,tlumiče,ventily a "velký" servis!....1 hod = cca 30 km/35 km v terénu!
...pneu dle stylu jízdy a terénu...ale je to cca 15 hod.!..spotřeba cca "nevím"!...prostě to tam leju!

Z naháče na enduro

21.2.2011 v 15:02 | Nahoru | #7
Konečně názor někoho fundovaného...

Z naháče na enduro

21.2.2011 v 15:02 | Nahoru | #8
A při hobby ježdění jaký jsou zhruba servisní intervaly u ostrejch endur? Myslím výměna oleje, ventily, výměna pístu? Pak jsem ještě přemýšlel o XR 400 u kterýho ty servisní intervaly nejsou tak krátký. Motorku mám jako pravidelnou dávku adrenalinu. Doufám teda, že je to v terénu bezpečnější než na silnici :D

1 reakcí na tento příspěvek Z naháče na enduro

21.2.2011 v 15:09 | Nahoru | #9
XR 400?Ale to je naprosto jiná liga než KTM

1 reakcí na tento příspěvek Z naháče na enduro

21.2.2011 v 15:24 | Nahoru | #10
Ser na enduro, stojí to prachy, seš vod bahna, samej vožralej myslivec, zhulenej ekoterorista a tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z naháče na enduro

21.2.2011 v 15:27 | Nahoru | #11

cort píše: Ser na enduro, stojí to prachy, seš vod bahna, samej vožralej myslivec, zhulenej ekoterorista a tak.


Ty si fůůůl Mimochodem,za hoďku jedu pro dalšího Biga Jo a kamarád shání nějakou čtyřkolu kolem 40 litrů,tak kdyby jsi o něčem věděl,tak se ozvi.

(reakce na) Z naháče na enduro

21.2.2011 v 15:42 | Nahoru | #12
Valid> Co chce, variátor nebo řazení, jo a taky jestli s SPZ nebo bez? A toho kačera bereš pro mladou?

Jinak abych byl k tématu, u té KTM bych váhal. Přeci jen je dost (na ostrý enduro) stará a záleží, jakou údržbu dostávala. Aby to potom nebyla kasička na hovno.

(reakce na) Z naháče na enduro

21.2.2011 v 17:33 | Nahoru | #13

Valid píše: XR 400?Ale to je naprosto jiná liga než KTM



JJ, kam se na XR hrabe nějaká oranžáda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist