paolo_novy Přidat reklamu

Téma: GSX-R nebo RR?
Ahojky, jezdila jsem na CBR600F sport, ale hodlám přesedlat na GSX-R600 rok 2004 nebo CBR 600RR rok 2005. Obě mašiny splňují moje požadavky, ale nedokážu se rozhodnout(posoudit) co bude pro mě lepší (zajímavější, krásnější). Ráda bych si přečetla dobrou radu. Jen néé, že je Honda hodná Hezký den!!!!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 11:03 | Nahoru | #1
pylot> Tak v tom případě jsme ale u schopností řidiče kdo jak jezdí, samozřejmě že každej jezdí jinak a od toho se to odráží.

Ano správně, jenže ten co jede na jedničku sice nezrychluje ale "využívá plnej výkon" a o tom se tady celou dobu bavím, využít výkon je prostě kravina jelikož ho využije každej, někdo víc, jinej míň a paradoxně třeba ten co jede míň využívá výkon víc.

S podvozkem je to úplně to samý a stejně tak s brzdama. Takže ve finále logicky dojdu k závěru že totální debil "využije motorku" víc než kdokoliv jinej co má hodně zkušeností protože bude jízda čistší.

Maximum momentu v otáčkách využíváš v každejch danejch otáčkách

Naposledy editováno 12.02.2011 11:21:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 11:27 | Nahoru | #2
GRASSEL> Opět z tvé strany známá hra se slovíčky co tu baští nanejvýš náctiletí a pak Bubrak Drtivá většina nad tím mávne rukou a nechce se jim dohadovat a pak pár lidí co ti napíšou co z maximálního využití motorky zbyde na ty co se tím živí a jsou v tom opravdu dobří,když max.výkon využijí i mrdalové v běžném provozu.Ano a pak je tady pár borců co opravdu umí a na dromy nebo přírodňáky kašlou.
Kdo jednou viděl Indyho Dokoupila nebo Brože co oni předvádějí....kdy to až rozum nebere tak takové to zvoje prohlášení o max. využití motorky je opravdu směšné.

Nehledě na to,že tady plantáš dvě věci.Jedna je max.využití motorky(hranice) a pak max.využití výkonu.Často se ti to plete a jednou píšeš o tom a pak o tom.

Naposledy editováno 12.02.2011 11:31:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 11:28 | Nahoru | #3
GRASSEL> No samozrejme ze nakonci zustaneme u schopnosti ridice prtoze kdo v nejakym smeru presahnu schonosti motorky ten spadne a nebo aspon zazije hodne horkou chvilku. Nektery schonpnosti motorky jde castecne kompenzovat (napriklad zvedani na prdel) ale ne vsechny. Treba kdyz zrychlujes na petku idealnich otackach tak jsi na maximu zrychleni ktery motorka pri dany rychlosti zvladne. Pak se da mluvit o tom ze v dany chvili vyuzivas maximalni potencial motorky. Jenze po rovine prijde zatacka a ty musis brzdit a klopit a ukaz mi kdo umi najet idealni stopu pri maximalne tvrdym brzdeni a brzdi az hluboko do zatacky? Vetsina lidi tohle neumi a spousta lidi nema ani sajn o tom ze se da brzdit az hluboko do zatacky. Tady uz jsme u schopnosti jezdce. Lepsi jezdec se dokaze vic priblizit k hranici kdy motorka ustreli a jdes do skarpy. To samy u brzdeni. Tady uz by se dalo hodnotit vyuziti schopnosti stroje.

A s tim vykonem.... Kroutici moment je sila ktera te zene vpred. Zrychleni je sila delena hmotnosti. A jelikoz hmotnost je konstantni tak musi bejt mensi sila cili moment abys dokazal jet treba konstantne na 10 000 otacek. To znamena ze moment v danejch otackach neni vzdy maximalni. Kdyz pojedes v omezovaci tak ti ten omezovac snizi moment tak abys uz vic nezrychloval a otacky nerostly. Takze ve vysledku v omezovaci mas vysoky otacky, nizekej moment a i nizkej vykon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 17:26 | Nahoru | #4
GRASSEL> Přečti si pozorně komu na co odpovídám a píšu. Odpovídal jsem na dotaz tobě, ne jí ... "Prostě nevím proč jí to tady plácáš....."

Pod slovy jako hranice, možnosti, potenciál, atd. si každý představí něco jiného a je zbytečné se v tom asi dál nimrat.

Každopádně si myslím, že normální silniční jezdec se sportovní šestkou a s možností všeho možnýho nastavení nemá téměř šanci vyžít na 100% potenciál, který mu motorka nabízí. To je můj názor. Proto jsem jí psal ať si koupí co se jí víc líbí a sedne do ruky. Nevím, co je na tom za "papouškování" ....

A přece si neodpustím. Pod pojmem využít výkon si opravdu nepředstavuju točit jedničku do omezovače ( snad to tak z mého minulého příspěvku nevyznělo )

Naposledy editováno 12.02.2011 18:06:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák


TOPlist