globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R nebo RR?
Ahojky, jezdila jsem na CBR600F sport, ale hodlám přesedlat na GSX-R600 rok 2004 nebo CBR 600RR rok 2005. Obě mašiny splňují moje požadavky, ale nedokážu se rozhodnout(posoudit) co bude pro mě lepší (zajímavější, krásnější). Ráda bych si přečetla dobrou radu. Jen néé, že je Honda hodná Hezký den!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

10.2.2011 v 23:21 | Nahoru | #61

GRASSEL píše: a co je ta hranice?! Můžeš mi to nějak vysvětlit?! Protože podle mě je to pěkná kravina.



Možnosti můžeme rozdělit do tří základních skupin - tj. akcelerace, brzdění a "klopení", a teď se jedná o to, že v určitých ( různých ) podmínkách se pohybuješ na hranici toho, co stroj snese, hranice gravitace, adheze, atd.
Příklad - na vyjížďce. Asi těžko pojedeš pořád "plnej". Brždení, asi těžko ti bude do každé zatáčky pod prdelí tancovat motorka a stavět se ti na přední důsledkem intenzivního brždění. Asi těžko budeš v každé zatáčce zkoušet zákony gravitace zkrz klopení ... Takže "normální" jezdec si občas dá "plnej", za chvilku stejně "zavírá", protože je posranej nebo nezvládá bezpečně takovou rychlost. Brždení, to se raději ani nevyjadřuju a klopení to stejný.
Vem si třeba např. Pincka. Sedneš na to a hned tam rveš plnej a šťavíš to co to jde. Když při brždění dostaneš smyk, tak se tomu akorát směješ a když to přeženeš s klopení a šprcka to už nesnese a jdeš k zemi, tak se oklepeš, dáš cigárko a valíš dál - situace kdy tvoje možnosti přesahují možnosti stroje. Teď si místo Pincka dosaď CBRko nebo GSXRko, tímto stylem se na tom podle mě prostě jezdit nedá ...

Máš na jůtubu video z Bernartic do Týna. Určitě by šlo ještě víc přidat, víc brzdit a víc klopit ... jet ještě víc na limitu stroje
Motorku chce holčina a pochybuju, že to bude mít "v paži" např. jako ty ... ( samozřejmě, že se můžu plést )

(reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 08:02 | Nahoru | #62
ojojo> Ale to co tady říkáš nejsou žádný hranice motorky ale vlastnosti, to za prvý. Za druhý pokud budu teda jak ty říkáš na hranici motorky tak vemu sporta, projedu s ní tu nejvíc rozsračkovanou silnici (páč tam nejvíc pracuje podvozek), pak dám na jedničku plnej knedl do omezovače (takže využívám maximální výkon) a pak prudce zahamstnu brzdu (abych využil maximální účinek brzdy)..........

Navíc každej chce jezdit a ne dosáhnout těch tvojích "hranic motorky" jelikož ty jsou u každýho stroje jinde, v každým nastavení jiný a v neposlední řadě gumách. Na to abys dosáhnul hranice čehokoliv riskuješ přešlápnutí a každej. Prostě nevím proč jí to tady plácáš.....

To video Brna.Tejn je svižná jízda, nikoliv palice. I přesto když jsem jel touhle rychlostí tak lidem ujíždím a to který to tam znaj víc než já. Nicméně je to točený foťákem a není poznat kde jedu 100 a kde 260 (na kamerkách jako gopro hd by to byl masakr) ale zkus si to vypočítat, pár lidí už to udělalo

Rekord je něco málo přes sedum minut ale to už je pro každýho nepředstavitelný.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 08:57 | Nahoru | #63
Dostat se na hranici využití motorky není snadné.Myslet si,že vytočíš jedničku do omezovače a jsem na maximu využití motorky je úsměvné.To co tady zkoušime my je tak akorád riskování nad kterým ti opravdu zkušení rideri kroutí hlavou a mumlají si něco o amatérismu. Na tu hranici se dostávají testovací jezdci a piloti.Hledají bod kdy na 100% využijí podvozek,rám nebo gumy.My opravdu ne kluci sorry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 10:14 | Nahoru | #64
italšrot> Výkon motorky využije každej Pepík a já co se týče tý jedničky mluvil o výkonu - ne o motorce jako celku a ano, v případě že někdo vytočí jedničku do červenýho tak využívá plnej výkon a naproti tomu jak ty říkáš testovací jezdec v 8tis. ot. a rychlosti třeba 260kmh bude využívat necelý výkon motorky. Tudíš je to prostě kravina.

V neposlední řadě je to o nastavení podvozku, gumách atd. protože mezitím co s nějak nastaveným podvozkem pojedeš na max tak z jiným nastavením pojedeš jen třeba svižně, přitom ale nebudeš na hranici motorky a ani jezdce, přesto to ale víc nepůjde. Hraje v tom roli hrozně moc věcí včetně trasy. Ani top jezdci závodních drah se nedostávaj na ty vaše "hranice" jelikož jim to třeba ten daný okruh ani nedovolí.
Další věc je ta že už jen to že s žádným litrem dneska nemůžeš dát za jedna a full gas a musíš prostě povolit jinak by tě hodil na záda tak omezuješ výkon kterej je tam k dispozici

Testovací jezdci nejezdí v žádném případě (nebo aspoň ne většina) na hranici motorky jedeš tak abys poznal chování motorky jako celku ale abys jí nerozsekal (neplatil bys to ale jsou to zbytečný oplejtačky).......

Kdo je podle tebe zkušený jezdec o kterých mluvíš co kroutí hlavou?! Protože by ses asi divil jak spousta jezdců na který koukáš v TV nebo je obdivuješ třeba na TT jezdí v provozu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 10:53 | Nahoru | #65
GRASSEL> Ja si taky myslim ze nemas pravdu a ze se o vyuziti potencialu motorky da mluvit. Samo ze se to vzdycky vztahuje k nejakymu setupu a k urcitejm gumam ale to prece nepopira to ze nekdo to dokaze vyuziv vic a nekdo min. A spis bych rekl ze kdyz jedes na jednicku v omezovaci tak vyuzivas min vykonu nez kdyz jedes v 8000 260kmh protoze u ty jednicky mas vysoky otacky ale skoro zadnej moment (nezvysujou se otacky, na kolo jde jen sila ktera prekonava soucasny odpory ale uz nezrychlujes) kdezto ve 260 mas nizsi otacky ale vyuzivas maximum momentu v danejch otackach.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 11:03 | Nahoru | #66
pylot> Tak v tom případě jsme ale u schopností řidiče kdo jak jezdí, samozřejmě že každej jezdí jinak a od toho se to odráží.

Ano správně, jenže ten co jede na jedničku sice nezrychluje ale "využívá plnej výkon" a o tom se tady celou dobu bavím, využít výkon je prostě kravina jelikož ho využije každej, někdo víc, jinej míň a paradoxně třeba ten co jede míň využívá výkon víc.

S podvozkem je to úplně to samý a stejně tak s brzdama. Takže ve finále logicky dojdu k závěru že totální debil "využije motorku" víc než kdokoliv jinej co má hodně zkušeností protože bude jízda čistší.

Maximum momentu v otáčkách využíváš v každejch danejch otáčkách

Naposledy editováno 12.02.2011 11:21:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 11:27 | Nahoru | #67
GRASSEL> Opět z tvé strany známá hra se slovíčky co tu baští nanejvýš náctiletí a pak Bubrak Drtivá většina nad tím mávne rukou a nechce se jim dohadovat a pak pár lidí co ti napíšou co z maximálního využití motorky zbyde na ty co se tím živí a jsou v tom opravdu dobří,když max.výkon využijí i mrdalové v běžném provozu.Ano a pak je tady pár borců co opravdu umí a na dromy nebo přírodňáky kašlou.
Kdo jednou viděl Indyho Dokoupila nebo Brože co oni předvádějí....kdy to až rozum nebere tak takové to zvoje prohlášení o max. využití motorky je opravdu směšné.

Nehledě na to,že tady plantáš dvě věci.Jedna je max.využití motorky(hranice) a pak max.využití výkonu.Často se ti to plete a jednou píšeš o tom a pak o tom.

Naposledy editováno 12.02.2011 11:31:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 11:28 | Nahoru | #68
GRASSEL> No samozrejme ze nakonci zustaneme u schopnosti ridice prtoze kdo v nejakym smeru presahnu schonosti motorky ten spadne a nebo aspon zazije hodne horkou chvilku. Nektery schonpnosti motorky jde castecne kompenzovat (napriklad zvedani na prdel) ale ne vsechny. Treba kdyz zrychlujes na petku idealnich otackach tak jsi na maximu zrychleni ktery motorka pri dany rychlosti zvladne. Pak se da mluvit o tom ze v dany chvili vyuzivas maximalni potencial motorky. Jenze po rovine prijde zatacka a ty musis brzdit a klopit a ukaz mi kdo umi najet idealni stopu pri maximalne tvrdym brzdeni a brzdi az hluboko do zatacky? Vetsina lidi tohle neumi a spousta lidi nema ani sajn o tom ze se da brzdit az hluboko do zatacky. Tady uz jsme u schopnosti jezdce. Lepsi jezdec se dokaze vic priblizit k hranici kdy motorka ustreli a jdes do skarpy. To samy u brzdeni. Tady uz by se dalo hodnotit vyuziti schopnosti stroje.

A s tim vykonem.... Kroutici moment je sila ktera te zene vpred. Zrychleni je sila delena hmotnosti. A jelikoz hmotnost je konstantni tak musi bejt mensi sila cili moment abys dokazal jet treba konstantne na 10 000 otacek. To znamena ze moment v danejch otackach neni vzdy maximalni. Kdyz pojedes v omezovaci tak ti ten omezovac snizi moment tak abys uz vic nezrychloval a otacky nerostly. Takze ve vysledku v omezovaci mas vysoky otacky, nizekej moment a i nizkej vykon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 11:35 | Nahoru | #69
italšrot> No to jsem opět čekal, nehraju si s žádnejma slovíčkama, pokud to někdo nechápe tak za to já nemůžu ale každej kdo se nad tím zamyslí tak je to prostě blbost. To co předvádějí lidi co závoděj je u některých opravdu na smeknutí klobouku, nicméně ani pro ně není důležité dostat se na hranici motorky a ani se o to nesnažej. Jen se snažej vyhrávat. Naopak se snažej posunout ty možnosti dál tak aby mohli vyhrát závod z co největší jistotou.

Takže to zkrátím, není nikde psáno a nikdo to ani nechce dostávat se na hranice motorky ale cílem je to aby ti ta motorka vlastnostma zařídila co největší jistotu při maximálním nasazení.

A opět říkám že by ses divil jak někteří jezdci na vysoké úrovni co spousta tady obdivuje jezdí.

(reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 11:40 | Nahoru | #70
pylot> poprvé jsem se vyjadřil nepřesně, v každým dalším příspěvku jsem mluvil o vrchu otáček kdy máš maximální výkon. Jinak samozřejmě omezovač je od toho aby omezoval..........

Jinak to co si napsal je samozřejmě pravda a mluvím o tom celou dobu. Ale ne jsou to žádný hranice motorky ale vlastnosti a ty záležej na spoustě faktorů a každej je chce mít co nejdál od svejch možností tudíš na ně ani ti nejlepší nedosáhnou, většinou to končí třeba na hranici pneu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 11:43 | Nahoru | #71
GRASSEL> Pro ně je právě důležité zjistit kde je TA hranice.Je to TA hranice mezi úspěchem a neůspěchem. TA hranice mezi nejrychleším kolem a pádem.V tomhle nemáš absolutně pravdu.Snaží se o co možná nejoptimálnější nastavení spolu s co největším možným využitý motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 11:45 | Nahoru | #72

italšrot píše: GRASSEL> Pro ně je právě důležité zjistit kde je TA hranice.Je to TA hranice mezi úspěchem a neůspěchem. TA hranice mezi nejrychleším kolem a pádem.V tomhle nemáš absolutně pravdu.Snaží se o co možná nejoptimálnější nastavení spolu s co největším možným využitý motorky.



Chjo a co tady celou dobu říkám?! Říkám to co ty.
Takže opět říkám: důležitý je aby jim ta motorka dala co největší jistotu (jakožto celek) aby mohli doject pro výtězství nebo nejlepší čas. Nikoliv ale tý hranice dosáhnout, naopak jí chtěj mít co nejdál postavenou.

Naposledy editováno 12.02.2011 11:46:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 11:53 | Nahoru | #73
GRASSEL> Fajn...nebudem to už řešit...jen by se to vyhrotilo.Doufám,že se aspoň shodneme na tom,že bych tě pojezdil na svém bývalém fároši když ty jsi jezdil svou bývalou RSV.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 11:55 | Nahoru | #74
italšrot> Jojo to nepochybně jako většina na daleko lepších strojích

ale já se to jednou naučím abych vás brutus střelce stíhal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 12:03 | Nahoru | #75
GRASSEL> Já a brutus střelec? Neblázni vždyť jezdím V2 to jede howno ve srovnání s čtyřhrnkem

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 12:17 | Nahoru | #76
ahoj hele já měl loni GSXR 600 K6 a byla fakt supr. Pak jsem si koupil GSXR 750 K8 to je sice jiné kafe, ale ta K6 byla fakt moc dobrá oproti K4 lehčí a snadněji ovladatelná. Radši bych šel do GSXR K6 dá se koupit za dobré peníze

(reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 13:56 | Nahoru | #77

jirik.ma píše: ahoj hele já měl loni GSXR 600 K6 a byla fakt supr. Pak jsem si koupil GSXR 750 K8 to je sice jiné kafe, ale ta K6 byla fakt moc dobrá oproti K4 lehčí a snadněji ovladatelná. Radši bych šel do GSXR K6 dá se koupit za dobré peníze



Zvoleno mam a za K6 to nezměním a co se týče té váhy, tak ani jedna přes 2kila nepůjde..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 14:24 | Nahoru | #78
italšrot> No to sice jo ale ten starej 900rr by tu RSV dal tak o kousek (nebo aspoň tu mojí jo) nebo by byli tak stejně +-
Ale RSV má nesrovnatelně &#xxxx krát lepší podvozek
Fakt nevím čéče, na motor možná tak stejně. Ale ten podvozek je jinej level

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 17:26 | Nahoru | #79
GRASSEL> Přečti si pozorně komu na co odpovídám a píšu. Odpovídal jsem na dotaz tobě, ne jí ... "Prostě nevím proč jí to tady plácáš....."

Pod slovy jako hranice, možnosti, potenciál, atd. si každý představí něco jiného a je zbytečné se v tom asi dál nimrat.

Každopádně si myslím, že normální silniční jezdec se sportovní šestkou a s možností všeho možnýho nastavení nemá téměř šanci vyžít na 100% potenciál, který mu motorka nabízí. To je můj názor. Proto jsem jí psal ať si koupí co se jí víc líbí a sedne do ruky. Nevím, co je na tom za "papouškování" ....

A přece si neodpustím. Pod pojmem využít výkon si opravdu nepředstavuju točit jedničku do omezovače ( snad to tak z mého minulého příspěvku nevyznělo )

Naposledy editováno 12.02.2011 18:06:33

(reakce na) GSX-R nebo RR?

12.2.2011 v 20:12 | Nahoru | #80
ojojo> Jenže to nedokáže nikdo a ani nechce, jak jsem psal výše ty motorky jsou od toho aby jezdci poskytovali co největší jistotu při maximální zátěži a maximálnímu tempu.

Já si to taky nepředstavuju a proto ti říkám že je to píčovina, protože maximální výkon je i na první rychlostní stupeň a tudíš fráze využití výkonu je zcestná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

13.2.2011 v 07:54 | Nahoru | #81

GRASSEL píše: italšrot> No to sice jo ale ten starej 900rr by tu RSV dal tak o kousek (nebo aspoň tu mojí jo) nebo by byli tak stejně +-
Ale RSV má nesrovnatelně &#xxxx krát lepší podvozek
Fakt nevím čéče, na motor možná tak stejně. Ale ten podvozek je jinej level


Můžu s jistotou napsat,že na motor RSV na 900RR nemá.Ve středních by byli možná na stejno,ale nahoře by ujel starej fároš o parník.To bylo první čeho jsem si po koupi RSV všiml.Ale.........a je tady to ale .......za prvé podvozek s ním spojené brzdy! Opravdu jiný level.RSV je v tonhle o galaxii dál.Za druhý samozřejmě nadčasový desing a za třetí tahle motorka je zábavná.To je oproti cebru šestce kterou jsem měl velký rozdíl.Na ní jsem se po půl roce opravdu nudil.Takže serte na šestky kupujte litry! Pro zábavu V2 a pro zvětšování ega Ř4

(reakce na) GSX-R nebo RR?

13.2.2011 v 10:46 | Nahoru | #82
italšrot> No čéče nevím ale o parník si to fakt nemyslím, to 900rr sice nahoře jede líp což je jasný když je to čtyřvíko ale že by to bylo nahoře zrovna nějaký porno si nemyslím, zas ale mělo v tý době dobrej spodek. Chtěl bych to vidět na vlastní oči ale když si to porovnám oproti sradovi kterej by 900rr dal tak si opravdu nemyslím že by ujel nějak razantně.

Kdysi na sprintech v Písku jsem viděl sprint kámošovo 900rr 95 vs rsv 98. Start sice měli každej jinej ale pak ta výhra toho cebra byla hlavně díky tomu lepšímu startu (i když něco málo nahnal).

Když jsem jezdil na tý mojí tak jediný RSV co mě dalo bylo to co má czert, ten novější model. Ostatní nechávala docela razantně za sebou

Zábavná RSV určitě je ale jen pro někoho, ta zábava začíná jen když se drží u držky ale i tak jsou ty 750 a litry ve čtyřvíku asi zábavnější.....
Záleží holt kdo co chce. Mě RSV bavila ale jinýho zas nemusí. Je to jedno z druhým.

Naposledy editováno 13.02.2011 12:41:50

GSX-R nebo RR?

15.2.2011 v 09:57 | Nahoru | #83
Jak už tu někdo napsal na první stránce. Vybírat v první řadě srdcem, a v druhé řadě podle toho, která tě na pohled a na omak nejvíc vzruší.

GSX-R nebo RR?

1.5.2011 v 10:57 | Nahoru | #84
Nedávno jsem pořídil RR a můsím říct, že jsem maximálně spokojený co se týká pohodlí výkonu i ovladatelnosti je to špica :) vřele doporučuji

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R nebo RR?

1.5.2011 v 18:20 | Nahoru | #85
ještě, že yamahu můžou jen drsoňové jako já

(když jsem vybíral šestku, koukal jsem jen na poměr cena vs. stav a ne na značku)

Naposledy editováno 01.05.2011 18:22:12

GSX-R nebo RR?

2.5.2011 v 11:57 | Nahoru | #86
vyber si podle nabidky .. nemyslim si ze by ti jedna nebo druha vadila kvuli necemu .. jsou to proste sportovni sestky a ani jedna rozhodne neni spatna .. porovnavat ze tahle je pohodlnejsi atp na foru je blbost kdyz sama mas uplne jinou postavu nez ten komu se zdala pohodlna .. mala /velka .. ohledne vykonu myslim ze nema vubec cenu resit .. a klopeni je strasne zavisle taky na gumach napr .. takze najdi si nejlepsi nabidku a bez se podivat a projet .. ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

2.5.2011 v 15:43 | Nahoru | #87

meti píše: ještě, že yamahu můžou jen drsoňové jako já

(když jsem vybíral šestku, koukal jsem jen na poměr cena vs. stav a ne na značku)


Šestka? To je podlitr, né?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R nebo RR?

2.5.2011 v 16:32 | Nahoru | #88
italšrot> tobě to frájo natřu i se zavázanejma očima a rukama spoutanýma za zády

(reakce na) GSX-R nebo RR?

2.5.2011 v 17:18 | Nahoru | #89

meti píše: italšrot> tobě to frájo natřu i se zavázanejma očima a rukama spoutanýma za zády


Šestky z tvýho roku si dávám k snídani jedou ještě větší houno jak dvouvál

Naposledy editováno 02.05.2011 17:24:22

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R nebo RR?

2.5.2011 v 18:49 | Nahoru | #90
Kde a kdy !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák


TOPlist