AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
Jirka4137 píše: SkotyCZ> Njn. i kokot který výkon motoru využije jen na 20% si může dát inzerát že prodává motorku pro holky . Posadit takové kecaly na 125ccm na závodní tratˇ atˇ se ukážou jak umí využít potenciál motoru. Já si s 750ccm rozumím. Když dostanu do ruky ale 900ccm a svezu se tam kde to mám najeto, tak většinou i když zavírám plyn dřív je to na hraně. Dal jsem to pryč. To je taková moje pojistka. Podívej jak uměl Emil Triner zajet s Favoritem ale jak ho posadili na silnější auto tak zas tolik nepředvedl. Každý na to nemá a víc výkonu ještě neznamená výhru. Kolik kecalů kteří si pořídilo něco co není pro začátečníky má pomník u škarpy stejně nikdo nespočítá. 750 má tolik výkonu že nebudeš muset moc řadit. Budeš proti 6 kilu rychlejší ovšem ne zásluhou jezdeckého umění. Po 3 sezonách na FZR 600R neujel kamarád na VTR 1000. Když jsem pořídil FireBlade už se raději vymluvil že nemůže jet.
Milan- Mrkni na Hudy na ty extrémní stany. Pecka.
Já mám taky motorku, o které se tvrdí že je pro cucáky a pro dědky nad hrobem....
A je mi to jedno... Protože když to nadráždím, tak to jede jak píchlá svině a 0-100 za 5s není žáný lenochod...
Takže ono to docela jede... Zároveň to ale ještě není těžká lokomotiva, ale zase ani malá skrčenina... Ideální stroj...
Jirka4137 píše: SkotyCZ> Njn. i kokot který výkon motoru využije jen na 20% si může dát inzerát že prodává motorku pro holky . Posadit takové kecaly na 125ccm na závodní tratˇ atˇ se ukážou jak umí využít potenciál motoru. Já si s 750ccm rozumím. Když dostanu do ruky ale 900ccm a svezu se tam kde to mám najeto, tak většinou i když zavírám plyn dřív je to na hraně. Dal jsem to pryč. To je taková moje pojistka. Podívej jak uměl Emil Triner zajet s Favoritem ale jak ho posadili na silnější auto tak zas tolik nepředvedl. Každý na to nemá a víc výkonu ještě neznamená výhru. Kolik kecalů kteří si pořídilo něco co není pro začátečníky má pomník u škarpy stejně nikdo nespočítá. 750 má tolik výkonu že nebudeš muset moc řadit. Budeš proti 6 kilu rychlejší ovšem ne zásluhou jezdeckého umění. Po 3 sezonách na FZR 600R neujel kamarád na VTR 1000. Když jsem pořídil FireBlade už se raději vymluvil že nemůže jet.
Milan- Mrkni na Hudy na ty extrémní stany. Pecka.
Někteří lidi to mají v hlavě jinak.... Jeden kamarád jezdil na stejné Hondě jako mám já a natíral to šestistovkářům... Ono se tady rovin moc nenachází a on to v zatáčkách mrskal natolik, že ho sice na těch rovinkách výkonem dotahovali, ale protože přišel další oblouk, tak vyměkli a stejně neujeli... Prostě střelec non plus ultra a to že vážil málo, mu taky trochu pomáhalo... Potom ale časem jezdil míň a taky vychladnul...
Franky píše: Koudy01>
Motorky z devadesátek jsou dost dobré i dnes.
Téhle jsem při pořízení před už více jak 20-ti lety slíbil, že jestli se jí někdy zbavím - tak až po 100 000km.
Letos na Trans Fagaraš padlo 94 000km .
Sranda pak je, že mi kamarádi říkají, zda si s nimi nepořídím nějaký Youngtimer (první Fire Blade, VFR 750/96, TRx850....) - můj zatím do této kategorie dozrál
No já míval touhy, koupit si k Hondě ještě jednu, nějakou klasiku... Místo Smolíka... A myslím, že když počkám ještě pár let, tak se klasikou taky stane, pokud se již nestala, protože přespříští rok oslaví třicetiny.... A funguje to tak pěkně, že je to až k nevíře, po všech těch trápeních s českými wergly a italskou elektrikou.... Takže Smolík dostane GO motoru, nahledám tam nějaký kubík a nějakou kobylu navíc a zatím zůstane u mne....
Koudy01 píše: Ja nepsal, ze to jsou spatny nebo malo dobry motorky jen ze jsou ty dnesni modely trosku jinde.
Však jsou... Ony ty starškí stroje, co jsou šláplý do výkonu, jsou poněkud "tvrdší" na motoru... Ono to cítíš už v tom srovnání GS-ER-CB, kdy Suzuki a Kawa zdaleka tak nejedou jako ta Honda, ale jsou měkčí a pružnější, takže víc odpouští... Honda chce trochu citlivější ruku. GS je uživatelsky jako ta třiapůle, to se rozmotá i z volnoběhu, což někteří lidi ocení, ale to že to proti Hondě prostě jede citelně míň, mne po celou dobu ježdění na GS sralo... ER je někde na půli cesty. GPZ je výkonově srovnatelná, ale posez je až příliš sportovní a je taková dlouhá....
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Ten rám je v podstatě třinda do které naroubovali 4 V 53 KW. Kamarád co má litra od Suzuki jezdíval za mnou a bavil se tím jak se to při rychlostech kolem 210 vlní i když jedu rovně. Při cestě na Hradec na můj první XJ sraz v Krkonoších, jsem se držel party střelců na Hornetech atp. . Jeli na závody do Hořic kde jsme pak projížděli úsekem trati. To jak se dá s XJ letět nezůstalo bez obdivu. No jak píše Koudy je to o průser.
FZ je ovšem jiná kategoriie. Rám mnohem lepší. Zavírání do zatáček vyřeší přezutí.
S FZR 600 R mimochodem první motorce po CBR 600 která se dotáhla a dokázala do 6 kila dostat 100 koní s rámem deltabox to byla zase jiná písnička.
Dnes už ale po delší jízdě na krčidlech bolí ruce a jsem rád za Fazera.
Ten nápad na dva spacáky v sobě řeší vše. V házecím stanu z decatlonu bylo daleko víc teplo než v mém putovním srazovém, řekl bych skoro to samo co má Milan-materiály, technologie. Třeba by se dalo to vylepšit termofolií.
Proto jsem se zajímal o expediční stany z hudy. Ono ale dát 20 táců za stan má význam tak pro horolezce.
Spacák který se nerozloží předem nejlépe na slunku nebo v teple bude izolovat vždy hůř než ten předem rozbalený a nacucaný vzduchem.
Naposledy editováno 08.12.2021 07:50:14
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Šestky z devadesátek s výkonem 100HP jsou bezva. Trend tehdy nastavila jako první Kawasaki ZZR. Honda pak přepracovala CBR a model 1991 byl úplně boží a navíc bezvadně funkční univerzál (s ergonomií trojúhelníku na hrnaici sport/tourer). Také moje drahá chce výletit vždy jen na CBR.
Litry, či jedenáctky z konce 80.-tek (GSXR, GPZ-RX, ZX10, FZR Genesis bez Exup) byly těžší železo a takové cestovnější.
Nicméně i na okruhu se s nimi dalo jet - ovšem šestky CBR jim sekundovaly neuvěřitelně - a k tomu nežraly v zátěži olej, a vzaly si jen polovic až 2/3 benzinu.
Já obvykle na silnici dotankovával cca 8 l / na 100km a kluci se šestkama CBR už dost brblali, když 5,5 l /100km.
Padla tady také zmínka o zrychlení.
Urychlit jakýkoli stroj z 0 - 100km/h blízko 4 vteřinám je už hodně o rukou a "bez brzdy"
https://www.facebook...eos/2927394550654166
Naposledy editováno 08.12.2021 09:52:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 08.12.2021 13:26:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 08.12.2021 13:37:16
Naposledy editováno 08.12.2021 21:55:56
pech. píše: MIlane, radši No Comment....
Uhelné prázdniny jsem zažil, ale válendo nebylo, protože učitelé nám stihli ndepsat co všechno se máme doma za tu dobu našprtat a když přijel Mates s uhlím a svrhnul to do sklepa školy, tak z toho tasili jak vzteklí a zadávali písemky...
Věřím ti, ale například v roce 1977 to bylo tak nečekané, že nám nikdo nic nedal. A bylo volno...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Asi 3.ledna jsem měl ráno v Praze zkoušku. Na fakultě vyzkoušeli jen první skupinu (ve které jsem byl) a pak zhruba na měsíc všechno zavřeli. Neučilo se, nezkoušelo se, nic ...
Naposledy editováno 08.12.2021 15:38:57
mito7 píše: cmiral> Co je to velké peníze v tomto případě? Vyražená cena je 15,40 Kčs a přerazítkovaná od 1.4.1956 na 12,50 Kčs. Co udělala od té doby inflace a poměr platů? Možná to má i nějakou tu historickou hodnotu, jako ty jawy. Stav bych řekl vůči stáří 1b - mírně ošoupaná vazba.
Na fcb to šlo 2 dni zpět cca 1200? To je i na mě dost i když bych jako stará škola rád rozšířil technickou knihovničku
mito7 píše: Měl by někdo zájem o tuto knihu? Našel jsem jí po tátovi na půdě.
Komu jde o obsah tak si tuto knihu může stáhnout zde http://jawarmaniak.wz.cz/ke_stazeni/literatura.html Edit: jako jedna z mála nejde bohužel nyní stáhnoutNaposledy editováno 08.12.2021 16:58:20
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Tak sem zkusil prachobyč jednovrstvý do plus pěti a k temu tu srandovní šprcku Thermocosi.
A je z teho stejný spacák, jak ten dřívější olbřímí.
Bonus je ten, že když je opravdu hic, dá se spat enom v té šprcce.
Milanovi bych poradil, ať si spacák napřed vyzkůšá (šak nebývá v paneláku), páč bez teho to leze dost do peněz....
Mám kamaráda, kerý je takový všeplaz horní a ten moc nedoporučuje superantikontramulti expediční stany, páč si výbavu platí sám - nemá sponzora .
V horách totiž dost fůká větr a spíš je důležité stan pořádně ukotvit a nejaků bariérů ze šutrů zakryt, ináč se aj ten suprový hadr potrhá.
Néni nad to, když se nekde pustí očko...a máš chujavicu v obýváku...
Měl sem obyč stan za sedm stovek z Globusu, ale byl dlůhý a nevlezl se do kufru. Tak sem si kůpil Kvikhikr II od Decathlonu - sbalený je malý a dobře se stavjá.
Je pro dva, takže jeden plus bágly uvnitř.
To stavění stanu je dobré vyzkůšat, ale možu říct, že aj ten laciný s tyčkama v tunýlkoch sem za týdeň cestování stavjal s prstem v nose za pár minut - od oka tak tři...
Kdybych měl ten "házecí" stan, tož bych ho měl tak kůsek za Teruel, tam byl takový fičák, že kdybych ho "hodil", tak ho najdu nekde Sierra Nevadě .
V takové situaci si musíš všecko nachystat a jak to enom de, dovnitřku neco hodit (do každého rožka - třeba kufr), abys měl kde spat...
Ten expediční mě zajímal pro to, že by prodloužil sezonu. Např. koncem září na Vysočině je už většinou pěkná kosa. Nemám problém spát kdekoliv ale musím být opatrný na průdušky. Podobně v Tatrách.
V Decatlonu by to šlo ale nedá se vozit na moto. Leda to použít jako plachtu.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
A našel jsem - Hannah Covert 2 WS. Má vše výše popsané a vnitřní prostor 220*150. Aktuálně na Alze za 2094Kč. Což je zadarmo.
Naposledy editováno 09.12.2021 10:01:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: Koudy01> Ty jo, t je přesně stan, co splňuje všechny parametry až na jeden. Škoda
Jakej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Tak jsem vlastně z dvoumíst. udělal komfort stan pro jednoho. Předsínˇ je ale důležitá věc a to nejen na vaření. Na hlavní str. má Hudy nějaký stan který je dokonalý ale vyprodaný rychl. blesku. To co máš je O.K. jen mě přijde že decatlon je prostě bez ohledu na cenu jednička. No ta po.... skladnost. Už mám doma tři stany (ještě velké iglů dvě ložnice). Jak to vypadá ještě jeden bude. Další věc jsou ceny kempů na hlavu. Příští rok bych rád někam vypadl asp. na víkend. No s dodělávkama na baráku nevím.
https://www.decathlo...-p-301558?mc=8501684
https://www.hudy.cz/pribeh-stanu-rock-empire
Naposledy editováno 09.12.2021 11:37:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 6 | Včera v 16:43 kuzmič |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |