AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
Milan1963 píše: Jirka4137> Pan European...přijedeš se podívat do Vizovic ? Má tam na PE přijet známý a prý mi ho půjčí. On chce vyzkoušet mojí J 660. Třeba nechá svézt i Tebe. Popravdě mám z toho trochu obavy, je to velká těžká motorka a se mnou mává i 660 , která je o dost lehčí. Sílu prostě nemám. Ale - nějak to dopadne.
Velká a těžká motorka nevadí, pokud je dobře udělaná a 660 se chová blbě, protože to má zpackaný podvozek z nekvalitních komponent, z čehož vyplývají i ty tekoucí a vyhnile vidlice po pár letech, když na ostatních strojích na zeměkouli vydrží v běžném provozu suché 20-30 let ....
Měsíčně najedu strašnou dardu km. Beru to jako práci. Nevím jestli by mělo cenu ještě kupovat cestovní moto.
Nechci se opakovat ale když se vracím z projíždˇky na mojí motorce tak jsem pokaždé nadšený jak všechno funguje. Brzdy by mohly být ostřejší ale to se dá levně pořešit origoš sadou desek a opletenýma hadicema. To ale neznamená že brzdí špatně. Když budeš chtít projet Fazera není problém. Jawu zkoušet nepotřebuju.
Vozím se na 660 Yamaze kdy chci. Na jednoválec velká paráda.
Vlasťák1973 píše: Pohoda ,trochu sem si musel zvyknout na jinej posez,trochu mi dělá problém řazení moc malej klacíček,ale jinak spokojenost,zátah motoru na 1-3 je fakt prda pak už to je klidnější,v malých rychlostech se trochu peru s hmotností,přece jenom oproti ČZ je tu těžiště jinde číza byla lehoučká taková krosovější OHC je spiš na to cestování po asfaltu,ale samo že se jí terén trochu skusim naučit.
Tak čiza je vždycky taková terénnější a klasické cestovní motorky mají prostě víc váhy na předku, s čímž se jezdí po silnici líp, ale musíš získat důvěru. Otázkou je jak kvalitní je ten podvozek, protože čiza v emisní verzi v bakelitové je lenochod, ale podvozek je na ní asi tak nejlepší český sériový podvozek všech dob a i ten kotouč je v té lehké motorce velmi schopný, byť jeho odezva je tvrdší a i na to je nutno si zvyknout.
A malej klacicek je normální, byť Český motor ho měl vlastně jen jeden a to roadster...
Když přelézám z normálních motorek na Smolíka, tak si na přechod mezi kyjem páně Janečka, s rurálním chodem a obráceně posazenými kvalty, tak se na to taky musím soustředit....
Naposledy editováno 06.05.2023 19:03:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ještě připomínám náš výlet plánovaný na prodloužený víkend. Na svaté co přinesli na Moravu Cyrilicu, Metelicu a Slivovicu.
Kemp Paloznak kousek od poloostrova Tihany nebo jak se to jmenuje.
[47.967692199999995,18.1893176],[46.435127,17.068616]];tbs:lrf1m4!1u3!2m2!3m1!1e1!1m4!1u2!2m2!2m1!1e1!2m1!1e2!2m1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:1">https://www.google.c...3!3sIAE,lf:1,lf_ui:1
Naposledy editováno 06.05.2023 19:10:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: pech.> CBF je opravdu super jak v šestce tak litr třeba na cestování ve dvou. Jel jsem na ní od Balatonu když praskla membrána u starého XJ. Jestli to dá na inzerci můžeš to sem hodit. Třeba někdo bude mít zájem.
Ještě připomínám náš výlet plánovaný na prodloužený víkend. Na svaté co přinesli na Moravu Cyrilicu, Metelicu a Slivovicu.
Kemp Paloznak kousek od poloostrova Tihany nebo jak se to jmenuje.
Jako levná nebude, ale je prakticky nová a je tam spousta doplňků...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
nebo https://www.google....=chrome&ie=UTF-8
https://www.heureka....%AD%C4%8Dka+dpr8ea-9
Naposledy editováno 06.05.2023 21:03:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
https://www.free-moto.cz/
http://www.wemoto.cz...jD64HwgaApiBEALw_wcB
Naposledy editováno 06.05.2023 21:32:48
Milan1963 píše: dave-lister> Možností, jak vidlice "znormálnit" je víc. Vladimir dává jeden odkaz. Ty navrhuješ něco jiného. Pech by namontoval úplně jiný celek.
Já se pokud možno snažím zachovat motorku v originálu, žádné náhražky. Opravit, vylepšit co jde. Až v poslední řadě měnit za nejawácké - nepůvodní díly. Palubka - ta se bude muset vyměnit, sice mně to dost mrzí, ale když jedu a nevím kolik jedu, kolik jsem ujel kilometrů... tady asi jiná možnost není.
S těmi tlumiči - zatím vidím jako nejschůdnější možnost Zdenálovo řešení.
S těma trubkama se nemá cenu srát.... Je to totální mrdka materiál, bude s tím spousta prcání a furt to bude mrdka... Nemá cenu se s hovnem mazat pořád dokola...
Tak je zapotřebí sehnat trubky jiné, normální, kvalitní, nebo celý ,lafety i s kluzákama a vyřešit to jednou provždy.
Budeš letovat jak kretén díry tam kd ejsou teď a za chvíli b udou zase o kus vedle, protože to ta banda kreténů z týnce koupila u někoho, kdo to dělá z totálních sraček...
Pokud budou lepší lafety, měly by se nakonec zlepšit i ty jízdní vlastnosti, když tam budou slušné vidlice a ne nějaký ohavný bláto...
Nechápu pojem "Nejawácké díly" Jawácké díly tam nejsou stejně prakticky žádné, protože ta banda tupých, chromých a prolhaných idiotů z týnce stejně neumí vyrobit zhola nic...
Takže jsou to jen někde na Wishi nakoupené levné sračky, smontované do zpackaného celku, jménem J660....
Pokud k tomu chceš přistupovat takhle nesmyslně a nefunkčně, tak se na tom werglu nesvezeš nikdy, protože původní díly sjou šrot a nikdy nebudou nic lepšího než šrot...
Výsledky servisu, který udělal další packal, když zcela dementně namontoval na dvoukotouč jednokotoučovou pumpu, což i absolvent prvního pololetí učebního oboru automechanik neudělá, protože nesedí vzájemný hydraulický převod pumpy a brzdiče... Výsledek, kdo by to byl řekl, je úplně nahovno, protože pumpa prostě nemá výkon na dfva brzdiče a celek nevyvine ani krok, ani tlak, který je pro dobrou funkci nutný a tak to nefunguje a brzdí to na půl hovna...
Jestli to chceš spravovat takhle špatně, tak to odstav rovnou, postav si to někam do sednice a utírej z toho prach, protože takhle to nebude fungovat prostě nikdy....
Je možnost si nechat vyrobit trubky nové, podle původních, ale ze slušného materiálu... Taky cesta, ale počítej s investicí tak 20 000kč a furt to bude nová trubka, jako součást souboru mrdek tvořících zbytek sestavy.... Rizikové, drahé a bez záruky funkce, odpovídající slušné úrovni....
Budíky jsou mrdka všech mrdek futrál..... Tam jinou cestu nemáš, než to nahradit něčím co funguje a na výběr je toho dost, za různé ceny, v různých kvalitách a ty trochu dražší i s nějakou uživatelskou referencí....
Naposledy editováno 06.05.2023 21:39:53
https://www.svickyng.../oznaceni_svicek.pdf
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kehaj píše: Nemůžu sehnat zap.svíčku NGK DPR8EA-9 na 16mm klíč. BRISK k sehnání jsou ale nevím jak je to s kvalitou. Používáte je?
Používám, kupuji je na Motocomponents....
Nicméně když přišly s menším šestihranem, bylo mi to jedno, mám prodloužené ořechy po milimetru a gumičku si přehodíš ze svíčáku do kteréhokoli z nich...
To řešíš že nemáš klíč, a nebo že se pak s klíčem nedostaneš do hlavy?
Ale ono i u jiných výrobců mi to hází, že ot má mít 18 klíč? Ty máš ty DPR se šetnáctkou fyzicky v ruce, nebo je to jen výsledke hledání? Máš k motorce manuál?
Naposledy editováno 06.05.2023 21:46:42
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
https://www.motorete...cg-1aVMaAl98EALw_wcB
Milane za takové love máš celou motorku. Třeba téměř dokonalý motocykl
Naposledy editováno 06.05.2023 21:54:00
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137. - Zase 18mm
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Myslel jsem že když píšou spejšl pro NTV bude to sedět......
Naposledy editováno 06.05.2023 22:14:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
https://www.motorete...cg-1aVMaAl98EALw_wcB
Milane za takové love máš celou motorku. Třeba téměř dokonalý motocykl
TDM je vynikající.. Kousek odtud, bylo na prodej za 30, slušný stav... Skoro jsem pro něj dojel, ale chtěl jsem něco lehčího do lesa, tak jsem ho nevzal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kehaj píše: pech.> 18 svíčákem se nedostanu do hlavy, proto scháním 16mm. Jestli se Japončíkům povedla motorka tak se jim určitě nepovedlo dodávané nářadí, možná by šel klíč z gola sady na soustruhu utočit odhaduju to tak na 1-1,5 mm ale nemám soustruh.
Jirka4137. - Zase 18mm
Hele já jsem tohle zažil na BMW.... Je tam taky 18 šestihran a malá díra v hlavě... Udělal jsem si na to spéšl klíč z prasklé 19mm ořechu, nažezal jsem ho přes hrany, pomačka, svařil a osoustružil....
Změř ten průměr v hlavě a já ti řeknu, jestli tam ten můj spéšl BMW klíč vleze a kyž vleze, tak ti ho půjčím, nebo prodám... Já si ho můžu udělat kdykoli znova, protože na to vybavení mám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kehaj píše: pech.> 18 svíčákem se nedostanu do hlavy, proto scháním 16mm. Jestli se Japončíkům povedla motorka tak se jim určitě nepovedlo dodávané nářadí, možná by šel klíč z gola sady na soustruhu utočit odhaduju to tak na 1-1,5 mm ale nemám soustruh.
Jirka4137. - Zase 18mm
Ani tohle tam nedostaneš?
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
a svíčku bys teda potřeboval DCPR8EA-9 a ta je asi nedostupná aspoň žádný odkaz v čr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Vladimir píše: tak tenhle by tam asi šel https://www.uni-max...fEAQYAyABEgIK3fD_BwE
a svíčku bys teda potřeboval DCPR8EA-9 a ta je asi nedostupná aspoň žádný odkaz v čr
jenže dcpr má jiný závit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ale ta svíčka je prakticky nedostupná, lepší si koupit tenkostěný klíč.
assassin píše: pech.> hele asi nechapu, proc mackat 19 orech na 18ku… proc nezmensit na nejake 18 stenu - stocit to na soustruhu?
Protože jsem ho, roztržený od rázáku měl, tak jsem ho zpracoval na 18mm, když bych 18mm ořech, pro úpravu musel nejdřív koupit, pokud bych nechtěl kurvit ten, co mám v originál sadě....
Vladimir píše: Pech - tak dle téhle tabulky je označení závitu jako první https://www.svickyn.../oznaceni_svicek.pdf
Ale ta svíčka je prakticky nedostupná, lepší si koupit tenkostěný klíč.
Já ten klíč mám, jen očekávám, že Kehaj zahlásí průměr díry v hlavě, já ho změřím a může ho mít v půli týdne doma, pokud průměr klíče, bude menší, než průměr díry v hlavě... Což si myslím, že bude...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | Dnes v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |