bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

(reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 08:16 | Nahoru | #90721

callowsick píše: Jawa přemýšlí o elektrický motorce?

Zaujala mě zmínka v článku...



V Liberci zkouší elektro-plochodrážky. tam bych viděl souvislost s jawou - Divišov. Když by to byla souvislost s Týncem, hledal bych v tom dotační podvod

(reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 08:20 | Nahoru | #90722
callowsick> Jawa přemýšlí o čemkoli, čím vytáhne bez práce peníze z daňových poplatníků formou dotace.

(reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 09:31 | Nahoru | #90723
Ale prd. Felda nežere. Zrovna teď jsem v ní jel na o víkendu na výlet. 160Km a průměr jsem měl prvních 80Km tam 6,2 a ta samá cesta domu 5,4/100Km. Jel jsem pořád devadesát, což znamená do kopce i plnej. 1.3BMM - mám tam palubní počítač - vidím spotřebu. Ta samá cesta v mé trojkové Fábii 1,2TSi 4.8l/100km. Jezdím tu cestu často.

Naposledy editováno 17.05.2021 09:33:46

(reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 09:48 | Nahoru | #90724

cmiral píše: Jirka4137> 1.6 combi jsem měl služební, spotřebu jsem neřešil, bralo to už i olej, ale svezení naprosto parádní . Felicie 1.3 mě jezdili max do 7 litrů



1.6 sem najezdil asi nejvíc a souhlas, jizdně to bylo o dolst jinde

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.5.2021 v 10:28 | Nahoru | #90725
Krátkou 1.6 jsem onehdá měl taky jako služební. Byla v základu - bez serva a normálně dala 200km/h na GPS. Pamatuji si to do dnes. Cestou do Kladna na burzu po dálnici..

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.5.2021 v 11:22 | Nahoru | #90726
Já teda jezdil kombik s posilovačem a do toho nejdelšího kopce po strakonický směrem na Prahu ve čteřech lidech se rozjela na tachometrových 170 km/h úplně v pohodě.

Jawablázni

17.5.2021 v 11:38 | Nahoru | #90727
Včera sem opět zasedl za řídítka svého peklostroje.
Konečně se mě podařilo vyjet předkoronavirový benzín .

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.5.2021 v 12:02 | Nahoru | #90728
Tady na moravě furt prší, už skoro týden. Poslední vyjížďka dopadla bídně -prasklo nové lanko spojky (naspojkovalo tak 300km, vše promazané, za páčkou se vracelo) i lanko plynu, asi tak 5 minut po sobě.
Po repasi spojky a vyladění karbce jawa opravdu letí, až se mi nechce věřit, že má jen 17kW. Fakt to nejede špatně. Mám to změřené s octavii 2.0tdi s 110kw a opelem astrou s 77kw. Opel se tak do kila vůbec nechytá, s octou jede jawka vyrovnaně tak do 90km/h, pak ztrácí. Šance jsem vyjel se spolujezdkyní rychlostí tak min 110km/h. Po repasi tlumičů a kyvky se jízdní vlastnosti velmi zlepšili. Furt se to jemně vlní, ale jen při velmi rychlém změnění směru.
Už se ale musí koupit nové pneu a ráfky. Přední je úplně v prde*i, zadní je OK. Pneu asi dám MC7 a ME22 (starou řadu mitas za tu cenu už ne, kdyžtak jen h03 na nějaké dlouhé cestování).
Tak či onak, zatím to dělá radost a jen je škoda toho počasí. Aspoň mám čas na maturitu, která je za dveřmi.

Naposledy editováno 17.05.2021 12:03:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 12:34 | Nahoru | #90729

PetrL3 píše: Já teda jezdil kombik s posilovačem a do toho nejdelšího kopce po strakonický směrem na Prahu ve čteřech lidech se rozjela na tachometrových 170 km/h úplně v pohodě.


Jojo Felda měla obrovskou tachometrovou rychlost. Na jednom společném vejletě mi do vysílačky kámoška křičela, ať zpomalím, že jedeme 160. Já měl na tachometru 135, což bylo skutečných 130.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 13:20 | Nahoru | #90730
SkotyCZ> Tak třinda jede fajn. Tehdy mně to taky stačilo. Blbý je, že jen do kila. Pak už je to takový trápení. A kolem 120 už dost velký. To mě na tom začalo po čase vadit a byl to důvod, proč šla pryč. To Suzuku v kilečku jen lechtám. Teda po tom, co už mi konečně začala dobíjet a jet na všechny válce. Od té doby se toho nějak nemůžu nabažit. Ale u třindy to bylo podobný. Taky mě bavila. Vůbec nemůžu říct, že to byl omyl. A to jsem ji měl až po dvou sezónách na XJ600...A pak ji nahradilo zase XJ600.

(reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 13:33 | Nahoru | #90731
Borntobewild> Na dědkově 1,3 ten tachec kecá možná ještě víc než on. U mojí 1,9 s posilovačem si přidává cca jen 7 km/h při městských rychlostech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 13:55 | Nahoru | #90732
Koudy01> Přesně, jen do kila. Nad 100 už se trápí jak stroj, tak i jezdec. Zatím mi to stačí, ještě se na moto učím. Nepotřebuji si nic dokazovat rychlou motorkou a že na to mám (o penězích to zas tak není). Ta Jawka je prostě takový universal -vše umí, ale nic pořádně. Hlavně na ní mám pocit jako na dospělé motorce a ne jako na nějaké hračce.

Jinak, v čem byla chyba u toho dobíjení? Snad už to bude jen sloužit a sloužit, musí to jet jako prase. Pár dní zpět jsem se díval na go motoru Kawasaki 500 triple a je to krásná strojovna. Jen ty ceny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 14:14 | Nahoru | #90733
SkotyCZ> Z výroby se montovaly dva alternátory. 140W a 280W. Já měl ten 140W a ten nestačí, když se svítí. Musel bych jezdit buď bez světel a nebo pořád na plnej kotel. Koupil jsem z ebay ten 280W a i na volnoběh se světlama to dává 13,5V. O 200 otáček víc už přes 14V. Nebe a dudy. Škoda, že jsem se toho nedopátral dřív...Jak prase to nejede. Ale jede to dost slušně. Těch 39kW tam asi furt bude. Oproti tomu jak to jede teď, jsem se loni vůbec nesvezl. Ale člověk prostě nevěděl, jak to má správně jet, když to koupil "rozbitý".
Ale ten výkon nebyl jen altíkem. Byl mimo předstih a přicpaný výfuky.

Naposledy editováno 17.05.2021 14:15:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 14:15 | Nahoru | #90734
Koudy01> Vidíš jak se ti hodila průprava z té jawy

(reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 14:44 | Nahoru | #90735
To se hodí vždycky. I když teda já se snažím problémům dost předcházet a trávím dost času v garáži, i když vše funguje. Takže mně třinda i pionýry jezdily celkem bez problémů. Já mám Jawu rád ( však mám ksiltovku Jawa, tričko Jawa, mikinu Jawa a v motogatích mám pásek Jawa ). Bohužel nedělala a nedělá nic, co by mě momentálně dokázalo motorkářský uspokojit.

Z mého pohledu asi nejlepší co z Jawy vypadlo, je 660 Vintage. Ale furt je to takovy splacany. Nicmene uz to ma nejaky vykon a vypada to skoro dobre.

Naposledy editováno 17.05.2021 15:44:21

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.5.2021 v 16:48 | Nahoru | #90736
Jirka4137-> to bych rád, ale bez originálu, i kdyby poškozenýho, mi to jaksi nikdo nevyrobí. Nebo jestli od toho dokážeš sehnat výkres, parametry? určitě by se pár dílů navíc hodilo
Pech-> to bys byl zlatej, jestli najdeš, tak mi do SZ pískni cenu. Do Strakonic to je kousek. Díky
E: SkotyCZ - ještě sem na 639 byl spokojen s mitas e03- slušný na silnici, slušný v terénu
E2: ona ta třinda mi taky jede kilo(digi tachec) na třetinu plynu a spotřeba cca 5l ale jak chceš víc, tak se spotřeba zvedá strašně a výkon moc nepřibejvá
Když sem jel s Vomim (panelka) 80 tak sem měl spotřebu pod 4l míň než ta 250. Cesta z Ovy do Plzně

Naposledy editováno 17.05.2021 20:33:41

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.5.2021 v 20:38 | Nahoru | #90737
PetrL3-> a co teprv kdyby dali zelenou škodovácký 1.6 místo prastarýho wv motoru. To mohlo bejt echt zajímavý. Měl to bejt modulární motor i na 2.0

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.5.2021 v 20:38 | Nahoru | #90738
V Kutné Hoře západ jak s katastrofického filmuv levé části je vidět rozhledna na vysoké, místo posledního jawasrazu.

Jawablázni

17.5.2021 v 21:01 | Nahoru | #90739
Východ moravy čeká zase mokrou katastrofu. S malýma přestávkama 24 hodin fest chčije. Dnes mi měnili na baráku dvě okna, super práce, držel jsem montážníkům deštník a zítra se má natírat fasáda, no nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 21:08 | Nahoru | #90740
Akamu> o e03 jsem slyšel. Jestli se pojede nějaká větší dálka, tak vezmu nějakou mitasku na zadek (h03 nebo e03 kvůli výdrži). Na předek h04 už ale ne. Za tepla skvělá, ale za studena a mokra to je o hubu.
K té spotřebě, jel jsem originál jikov 100km/h celé slovensko a maďarsko při průměrné spotřebě 4,54l/100km. Teď si hraju s PWK karburátorem, furt se musí štelovat (divné). Jedno je ale jisté, rozdíl mezi spolehlivým jikovem a čínským PWK je propastný. Třinda s PWK jede už od 2,500 otáček a akceleruje naprosto plynule, žádné přechody jako u jikovu. Chce si to ještě vyhrát, najít optimální trysku (mezi 115-125) a bude to bomba. Spotřeba bude +- podobná.
Jestli se PWK osvědčí, tak koupím nějakou kvalitnější repliku (OKO, Koso) nebo přímo jetý keihin a zrepasuji ho.

(reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 21:25 | Nahoru | #90741
Miraz250> Fotka
Jarní jawajízda odpískána ? Navrhoval jsem termín, nic se nedělo. Ted' už začnou srazy a jiné. V pátek jedu na neoficiální sraz Jawy 650 / 660 na Kokořínsko, příští víkend Popularem na sraz veteránů do roku výroby 1945, další víkend opět Popularem na další podobný sraz, a je tu červen. Kdyžtak někdo napište, jestli vůbec něco podnikneme, nebo bude až podzimní. A ta možná nebude, bude-li virus....

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.5.2021 v 21:44 | Nahoru | #90742
Já nestíhám nikam drandit, máme rozebranou páru , práce na ní jak na kostele, dva dýzláky co by mohly odtahat vlaky až se spustí drandění po kolejích jsou taky mimo provoz. Jednomu kleká olejový čerpadlo a uhlíky na generátoru takže se musí pětimetrákovej generátor vyondit z mašiny a nesmí pršet,protože se to dělá venku, druhýmu rupla hnací osa. Jediná provozuschopná stará důlní mašina ( zaplaťpánbu za ni ) teď tahá traťováckej vlak protože se opravujou přejezdy - sem tam zaskočí i na vozbu kaštanů ale nestíhá jízdní časy. Je to prostě důlní tříkvalt s mechanickou převodovkou co by utáhl nádraží ale maximálku má kolem 15 km/h.

(reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 21:46 | Nahoru | #90743
Bimbam> By se vám hodil někdo jako byl Franta Kocourek. Ten by Vám to tam přetahal.

(reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 23:00 | Nahoru | #90744
Bimbam> Tak až ti práce začne lézt na mozek doporučuju udělat si výlet do Kopřivnice. A vlastně každému jako zajímavé výletní místo.

(reakce na) Jawablázni

17.5.2021 v 23:04 | Nahoru | #90745

MartinED250 píše: Krátkou 1.6 jsem onehdá měl taky jako služební. Byla v základu - bez serva a normálně dala 200km/h na GPS. Pamatuji si to do dnes. Cestou do Kladna na burzu po dálnici..



Měl jsem 1.6 kombi a jestli jsem měl někdy v autě strach, tak v tomthle: Jedno když jsem chtěl zkusit top speed a ve 165 tacho se mi stahla prdel a změkl tlak na pedál... možná byl boční vítr, ale fakt se víc nedalo. A pak jsem jednou zkusil po ránu bez provozu dát Ecce Homo tak nějak načas a v poslední zatáčku krátké verze trati jsem to málem otočil na boudu na suchým asfaltu... Jako z toho pohledu nic moc, ale normálně to auto sloužilo dobře. Aspoň mi při rozjezdu nezdechalo jako nějaký menší motory... nebo mikromotory 1,0 atd. Měl jsem servo, 1 airbag a přední okna v elektrice, bez klimy bohužel. Nakonec to kopil nějakej škoda fandy, bo to mělo plech pod motorem (na 1,3 motor . nepasoval výpušťák na díru) a vyšší péra. Taková malá Jeepa. Možná proto ty jízdní vlastnosti byly horší.

Jawablázni

18.5.2021 v 09:06 | Nahoru | #90746
pokud připustíme, že felicie 1.6 byla nebezpečný auto, tak musíme vzít v úvahu, že v té době se běžně jezdilo š120 a s tou se to samý dělo ve 140 km/h. Dalo se tak jet, ale už to bylo vyčerpávající.

Ale ono záeží, jaký měl člověk gumy a celkový stav konkrétního kusu, žejo.

Naposledy editováno 18.05.2021 09:09:24

Jawablázni

18.5.2021 v 11:03 | Nahoru | #90747
Ahoj dnes ve 20hodin bude tady rozhovor s Jindrou Musilem a zejtra tam bude Milan Prustoměrský
https://motorkarskydoupe.cz/

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

18.5.2021 v 11:09 | Nahoru | #90748
Kupoval jsem v r.98 1,3 Feldu GLXi s ABS, Klima, airbag, okna + zrc v elektrice, vyhř. sedačky, přední a zadní příčn. stabilizátor, rozpěra tlumičů na Continentalech. Po vytunění motoru (hlava, vačka, sací potr., ventily, vodítka, svody, Sebring výfuk, KN filtr, data v jednotce, tlumiče sensatrack jela 190km/hod. tachometrových úplně v klidu s puštěným volantem. Kámoši s 1,6-kama se nechytali v žádném režimu (zrychlení, rychlost) jediné co měly vyšší byla spotřeba. Já jezdil kolem 6 litrů, oni se mnou i za 9 - pořád jsme kvůli nim stavěli na pumpách.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

18.5.2021 v 11:50 | Nahoru | #90749
Ta naše krátka 1.6 byla série a všichni kdo se v ní svezli, mysleli, že má nějaký čip. A neměla. Firma jí kupovala novou. opravdu 200 ukazovala GPS na dálnici po rovině. Kde jí je dnes konec nevím. Ale když se prodávala měla na kontě 320 000Km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

18.5.2021 v 12:03 | Nahoru | #90750

mito7 píše: Kupoval jsem v r.98 1,3 Feldu GLXi s ABS, Klima, airbag, okna + zrc v elektrice, vyhř. sedačky, přední a zadní příčn. stabilizátor, rozpěra tlumičů na Continentalech. Po vytunění motoru (hlava, vačka, sací potr., ventily, vodítka, svody, Sebring výfuk, KN filtr, data v jednotce, tlumiče sensatrack jela 190km/hod. tachometrových úplně v klidu s puštěným volantem. Kámoši s 1,6-kama se nechytali v žádném režimu (zrychlení, rychlost) jediné co měly vyšší byla spotřeba. Já jezdil kolem 6 litrů, oni se mnou i za 9 - pořád jsme kvůli nim stavěli na pumpách.



Tak to je snad jasný
Naopak by bylo smutný, kdyby auto, do kterýho narveš tolik peněz a práce bylo nakonec stejný, jako seriová 1.6 která nevyšla tak draho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 6 Včera v 16:43 kuzmič
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist