1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykl roku 2011 a Jawa
Je to pravda...když jsem coural po fabrice někdy v září, tak se tam zrovna stavěla série třind 640 nevim kam a ta měla právě tuto masivní vidlu ...tak jsem se na expedici pro zajímavost zeptal, co za ní...no chtělo se mi ...dále byla vybavena takovými miniblinkry s čirým sklem a takovym divnym, zamykacím víčkem
P.S.: Ty poslední 650 classic maj taky tuto vidlu...prostě se bralo co bylo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykl roku 2011 a Jawa
JyrkaFM píše: Navíc, ten kalifornian se mi taky líbí, ale když už srovnáváte s triumphem bonnevillem, kolik ste takových motorek potkali na silnici? Já ani jednu. Popravdě, viděl jsem tyhle retro triumphy akorát v Irsku. Tuhle motorku jawa prodá mnohokrát lépe, než nějakého retro "veterána".
Toho Califa dělal nějakej designer, ten s továrnou nemá nic společnýho. . . . kdytak mě opravte ale někde sem to četl. . . . .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykl roku 2011 a Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykl roku 2011 a Jawa
Je to fotka z ofic. kanálu Jawy na Facebooku, zásilka do anglie tuším.
Ale souhlasím, že se dělá z toho co je, nebo si zákazník přeje, na tom ale není nic špatného.
Třeba na té 660 je plno dílů z 640tky třindy, zadní plast za sedlem, celá nádrž je z 640tky...
Naposledy editováno 09.02.2011 23:27:00
...by mě zajímalo, co tam mají za světlo, že nevyčuhuje z kapotáže
Abych tu taky rozproudil diskuzi...snad každej ví, jak se jawa zachovala k výrobci plochodrážek v Divišově...to je na ...hlavně pro ni.
Osobně si myslím že kdyby jawa začala dělat čtyřkolky s těma Divišovskejma motorama a cenou nižší než yamaha,suzuka,KTM, tak by se to mohlo čapnout a bylo by to celé made in czech republic Pak by se už něco uklohnilo dalšího...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykl roku 2011 a Jawa
JyrkaFM píše: Navíc, ten kalifornian se mi taky líbí, ale když už srovnáváte s triumphem bonnevillem, kolik ste takových motorek potkali na silnici? Já ani jednu. Popravdě, viděl jsem tyhle retro triumphy akorát v Irsku. Tuhle motorku jawa prodá mnohokrát lépe, než nějakého retro "veterána".
A kolik ty si viděl na českejch silnicích těch 650 Jawek? Já ani jednu, Bonnevilly jsem jen za minulou sezónu potkal 3.
Pro Jawu platí to co řekl ředitel Moto FGR, tedy, není možno konkurovat zaběhlým japonským výrobcům, je třeba nabídnout něco co prostě nemají, protože každý soudný člověk si koupí japonce u kterého je zaručeno, že díly sežene dalších 30 let a ne Jawu, která stojí stejně, ale nikdo není schopen garantovat kvalitu, díly, servisy, ... Jak je vidno tak v Jawě to nepochopili (ten new calif by měl šanci) a tlačí hlavou proti zdi.
ten design dělal Ital OBERDAN BEZZI, který má mnoho návrhů motocyklů, dost mě zaujala "Africa Twin 1200 2011"
jeho blog: http://motosketches.blogspot.com/
nebo tady jen obrázky: http://www.google.c...biw=1366&bih=584
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykl roku 2011 a Jawa
milan1963 píše: moucan> Ta 660 by podle mě měla mít kulaté světlo a lepší kryt motoru.Pak bych jí dal 1 s hvězdičkou.A k té Jawě 650.Mám jednu,Stylku .Vyrobili jich 90 kusů,takže opravdu těžko nás potkáš.Classiků vyrobili prý asi 300,k tomu pár Dakarů.Celkem tedy asi 400 kusů Jawy 650,z toho u nás jich je pár desítek,některé vůbec nejezdí,jsou už ve sbírkách!Na sraz Jawy 650 nás jezdí tak 20 až 30.To jsme asi všichni,co jezdíme,majitelé sbírkových Jaw 650 nepřijedou.Já za 3 roky potkal 2 Jawy 650 a 2 Bonnevilly.Ta retrojawa je pěkná,ale jak už tu někdo napsal-tolik,aby fabriku vytáhla ze situace,kdy žije ze dne na den,by se jí neprodalo.Zdravím s heslem "Jawa žije" (a bude -doufám-stále).
Tak tyhle šestistovkový zjevy jí určitě nevytáhnou z bordelu ale to je fuk ... Jawa je mrtvá.
1 reakcí na tento příspěvek Motocykl roku 2011 a Jawa
zdroj: facebook - JAWA Moto spol. s r. o.
Jukněte na ten pedál zadní brzdy trilión kilometrů od kartéru motoru . Já Vám povím, že přesně tuhle stupačku i s odlitkem i pedálem znám z mé bejvalé Jawy 125ccm (r.v.2005). Takhle to hold dopadá, když se za každou cenu někdo snaží uplatnit konstrukční celky z jiných typů.
A ještě jedno tajemství... dokud nebudou v Týnci umět odladit stávající nabízené modely a budou si je muset majitelé odladit doma (např. upadnutí centrálního stojanu po 10 km nové motorky nepovažuji za dobrou reklamu), tak se nedá věřit, že tento sestavenec bude na nějaká bezchybné úrovni. Snaha se cenní, ale proč proboha ze všech stran slyším o Jawě, že je to TUNEL .
Aby to neznělo antijawácky, Jawu jsem měl rád, "rád" jsem si pár věcí upravil, ale do dnešní doby si hrát doma s novým výrobkem nepatří...
Jawa tedy to co z ní zbylo si např. značně uškodila povolením uplatnit logo Jawa na kdejakým cajku z číny, jako je např. tento...
Produkty vyrobené v Týnci naleznete jedině zde - www.jawa.eu .
edit.: ještě si dovolím poslední třešničku z vlastní zahrádky
Naposledy editováno 12.02.2011 01:50:20
Naposledy editováno 12.02.2011 13:15:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |