globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oživení Intrudra po 7mi letech
Zdravím,
mám možnost výhodně koupit Intrudera 1400, ale 7 let stál (žádná pohádka, je to od známého).

O tý mašině jsem si lecos přečetl, má otázka spíše směřuje k "povinnostem" které jsou nutností před řádným uživáním.

S olejem, baterkou a gumama počítám, brzdy uvidím dle stavu, ještě něco? Kontrola kardanu? Seřízení karburátorů?

Díky za odpovědi.

Naposledy editováno 06.02.2011 22:59:31

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 15:33 | Nahoru | #1
Medved> hele teoretik asi nejsi, ale kde si přečetl, že jsem chtěl s WDčkem nebo bujonem startovat.
Mám rád diskusi kdy jeden záměrně"jako" nevidí co píše druhej a pak ho sejme. Kolik je ten "malinko" vyšší tlak na mazání, tedy ?

Chuan> v desetiNÁCH? kolik těch desetin prosímtě normálně necháváš při lícování těhlech dvou částí - rád se přiučím ? A kolik necháváš na lágrech --- schválně ?

Naposledy editováno 08.02.2011 15:46:34

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 16:11 | Nahoru | #2

t_freedom píše: Medved> hele teoretik asi nejsi, ale kde si přečetl, že jsem chtěl s WDčkem nebo bujonem startovat.
Mám rád diskusi kdy jeden záměrně"jako" nevidí co píše druhej a pak ho sejme. Kolik je ten "malinko" vyšší tlak na mazání, tedy ?

Chuan> v desetiNÁCH? kolik těch desetin prosímtě normálně necháváš při lícování těhlech dvou částí - rád se přiučím ? A kolik necháváš na lágrech --- schválně ?



a jak bys asi to WDcko chtel z tech sten valce dostat pryc, pred tim nez ho nastartujes?

... hele - tohle nema cenu, ja zustanu u toho, ze lit cokoli do spalovaciho prostoru je zbytecne - navic prasarna, ty zustanes u toho, ze to pomuze a neublizi.

Howgh.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 18:02 | Nahoru | #3
t_freedom> Vůle mezi kroužky a stěnou - není to náhodou 0,05 mm jako max. limit? Ale mám to ještě z aut, tak nevím jestli to u mašin není jinak. 0.10 a víc se mi zdá celkem dost, ale nevím...

(reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 20:03 | Nahoru | #4
t_freedom> Já psal o válci a pístu ne o válci a kroužkách, Kroužky maj tu jednu velikou vlastnost jsou pružné a tudíž se přizpůsobují válci, píst tohle neumí, proto tam musí být z důvodu tepelné roztažnosti větší vůle a u dna pístu pro neznalé to je to místo kde dochází ke vznícení směsi tak tam je ten píst dokonce ještě užší než tam kde je třeba ojniční čep. Ty si asi velkej teoretik co? A ty "lágry" votřesný slovo ty doma nedělám je to až příliž choulostivá záležitost.
Jinak co píše medvěd pod to se podepíšu, VS1400 má motor mazaný tlakovým olejem takže protočení motoru je jen abych se přesvědčil jestli mám nastavený správně rozvody. Lejt do spalovacího prostoru olej je prostě zbytečná hovadina která ničemu nepomůže jen to zdržuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
servis Suzuki VS 1400 Intruder Suzuki VS 1400 Intruder Jurda65 4 16.5.2024 v 05:48 VISE
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder VISE 13 27.3.2024 v 10:34 VISE
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder VISE 7 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder butr 5 18.12.2023 v 19:23 butr
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist