globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oživení Intrudra po 7mi letech
Zdravím,
mám možnost výhodně koupit Intrudera 1400, ale 7 let stál (žádná pohádka, je to od známého).

O tý mašině jsem si lecos přečetl, má otázka spíše směřuje k "povinnostem" které jsou nutností před řádným uživáním.

S olejem, baterkou a gumama počítám, brzdy uvidím dle stavu, ještě něco? Kontrola kardanu? Seřízení karburátorů?

Díky za odpovědi.

Naposledy editováno 06.02.2011 22:59:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 18:02 | Nahoru | #1
t_freedom> Vůle mezi kroužky a stěnou - není to náhodou 0,05 mm jako max. limit? Ale mám to ještě z aut, tak nevím jestli to u mašin není jinak. 0.10 a víc se mi zdá celkem dost, ale nevím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 18:20 | Nahoru | #2

SkidOV píše: t_freedom> Vůle mezi kroužky a stěnou - není to náhodou 0,05 mm jako max. limit? Ale mám to ještě z aut, tak nevím jestli to u mašin není jinak. 0.10 a víc se mi zdá celkem dost, ale nevím...



no právě ... kroužky jsou věc trochu jiná, ale tak nebo tak se bavíme ve "stovkách" a ne v desetinách, natož ve více než jedné desetině...
U mašin to bejvá oproti běžnejm autům tak nějak spíš trošku míň ...ikdyž Duckna má "povolenou" vůli lágru na klice až 0,064mm - tož to už jsem valil voči

Medvěde> nevím jaká to je prasárna, když pak otočíš klikou a počkáš nějakej čas - nebudeš mít při zápalu téměř nic. Ten olejovej film při práci motoru je tam stejně tak nebo tak vždycky...oleje bych se fakt na stěnách válce nebál víc, než možný rzi. Jak už tu někdo psal, pár odstavenejch motorů jsem viděl. Zejména když poslední protočení bylo na jednu minutu a konec(příliš sucha tam nebude)
K SACS ... je prostě duální systém mazání - může mít úplně stejný tlaky mazání jako jinej motor (0,6 - 1Mpa) ...jen je dovybavenej tryskama na různejch teplotně namáhanejch místech (dno pístu, vršky spalovacích prosturů na hlavě atd.) ...kanály v klice, ojnicích, čepech v něm moc chybět nebudou - jak bys těma tryskama "umazal" klikuv lágru, praktiku ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Intrudra po 7mi letech

8.2.2011 v 20:34 | Nahoru | #3

SkidOV píše: t_freedom> Vůle mezi kroužky a stěnou - není to náhodou 0,05 mm jako max. limit? Ale mám to ještě z aut, tak nevím jestli to u mašin není jinak. 0.10 a víc se mi zdá celkem dost, ale nevím...

Hej čoveče ty jsi úplně mimo mísu, žádná vůle mezi kroužky a pístem se neměří ale všichni učení z nebe nespadly tak já ti to objasním: měří se úbytky a ovalita válce, vůle v "zámku" na kroužku po vložení do válce, a vůle mezi pístem (píst se měří cca v první třetině od spodu) a válcem. Vůle se odvíjí od toho jaký je vrtání, chlazení motoru a druh paliva, každej motor to má daný (údaj v servisním manuálu) SkidOV píše:Katana> Katanovi a jim podobnym ptakum, meli jste nekdy otevreny motor po dlouhem stani? Ja jo. A vim jak to tam vypadalo... A já dodávám, se nedivím.

Naposledy editováno 08.02.2011 20:35:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
servis Suzuki VS 1400 Intruder Suzuki VS 1400 Intruder Jurda65 4 16.5.2024 v 05:48 VISE
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder VISE 13 27.3.2024 v 10:34 VISE
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder VISE 7 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder butr 5 18.12.2023 v 19:23 butr
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist